---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۳۳ ب.ظ

۴


با گذشت 23 روز از وعده آغاز به کار استانداری هنوز مستخدمین جدید 6 اداره کل در استان اردبیل فعالیت خود را آغاز نکرده‌اند.

خبرگزاری فارس: هنوز استخدامی برخی از ادارات آغاز به کار نکرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حالی که قرار بود از اول فروردین حکم استخدام قبول‌شدگان در آزمون استانداری زده شده و آنها فعالیت‌شان را آغاز کنند هنوز اداراتی همچون اوقاف و امور خیریه، محیط زیست، استاندارد و تحقیقات صنعتی، جهاد کشاورزی، بهزیستی و فرهنگ و ارشاد نسبت به آغاز کار و صدور احکام مستخدمین سال 90 اقدامی را انجام نداده‌اند و این افراد در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

استخدامی‌های استانداری اردبیل در حالی بعد از سه سال همچنان چشم‌انتظار شروع به کار ادارات و نهادهای دولتی هستند که در یک ماه گذشته حکم استخدامی‌های برخی از ادارات نیز آماده شده و نسبت به جذب نیرو اقدام شده است ولی همچنان تعدادی از ادارات نسبت به صدور احکام به بهانه ارسال نشدن کدهای استخدامی در این کار تعلل می‌کنند.

این در حالی است که تعدادی از نمایندگان استان اردبیل در مجلس نیز پیش از این اعلام کردند که بر اساس مصوبه مجلس در بودجه سال 94 هیچ مشکلی در پرداخت حق و حقوق و مزایای این استخدامی‌ها وجود ندارد.

نظرات  (۴)

۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۲۶ منتظر استخدامی سال 90
مسئولین استانداری اردبیل عزم جدی در پیگیری استخدامی ها رو ندارند!!                                 پذیرفته شده سال 90 - اردبیل
با سلام فروان به تمامی خبرگزاران تمامی کسانی که استخدامی های استانداری ها را پی گیری و اطلاع رسانی می کنند اجرشان با سیدشهدا. 
در خوزستان با وجود محرومیت های فراوان و قول های مکرر مسوولین هم استانی و هم کشوری که مستند ان موجود می باشد هنوز هیچ دستگاهی شروع به جذب این عزیزان چشم انتظار نکرده و بسیار در این کار تعلل می ورزند....
دکتر نوبخت، نمایندگان استان کجایید؟ چرا با وجود بودجه و هیچ مشکلی باز ادارات بهانه تراشی میکنند و قول نوبخت هم کار ساز نیست
مشکل خود مسئولین هستند...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی