---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۰۳ ب.ظ

۰

درخواست پیگیری از سایت کشکان

پذیرفته شدگان آزمون استخدامی لرستان در تماس با پایگاه خبری کشکان، خواستار رسیدگی فوری مقامات استانداری لرستان به وضعیت خود شدند. متن پیام آن ها به شرح ذیل است: با عرض سلام و خداقوت خدمت دست اندرکاران عزیز پایگاه خبری کشکان ما جمعی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان هستیم که به نمایندگی از […]

پذیرفته شدگان آزمون استخدامی لرستان در تماس با پایگاه خبری کشکان، خواستار رسیدگی فوری مقامات استانداری لرستان به وضعیت خود شدند. متن پیام آن ها به شرح ذیل است:


با عرض سلام و خداقوت خدمت دست اندرکاران عزیز پایگاه خبری کشکان

ما جمعی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان هستیم که به نمایندگی از همه پذیرفته شدگان این تقاضا را خدمت شما عرضه می داریم.

همان طور که مستحضرید این آزمون حدود ۲۰ ماه پیش برگزار شد و از زمان اعلام نتایج و انجام گزینش تاکنون بدلیل آنچه که  “نبود اعتبار لازم” عنوان میشد پذیرفته شدگان این آزمون در بلاتکلیفی بسر می بردند.

در این مدت پذیرفته شدگان بارها بصورت فردی و یا دسته جمعی به استانداری مراجعه میکردند و خواستار تعیین تکلیف خودشان بودند که هربار با وعده ای جدید روبرو میشدند به شکلی که تابحال مسئولین استانداری جمعاً حدود ۸ بار با تعیین زمان، وعده جذب داده اند که متاسفانه هیچکدام از وعده ها به بهانه عدم تامین اعتبار عملی نشده اند!

اما طی چند هفته اخیر مصاحبه های متعددی از سوی مسئولین رده بالای دولت مبنی بر تامین اعتبار این آزمونها در بودجه ۹۴ انجام شد و صحت این مصاحبه ها با ارائه بودجه ۹۴ به مجلس تایید شد. (فایل بودجه ضمیمه شده است).

چندماه پیش و در پی تجمع پذیرفته شدگان در محل استانداری (که خبرش در رسانه ها هم منعکس شد)، جناب آقای کورانی فر ضمن تاکید بر شروع بکار همه پذیرفته شدگان تا پایان سال، قول دادند که پذیرفته شدگان زیرمجموعه خود استانداری یعنی فرمانداریها و بخشداریها نهایتاً از دیماه شروع بکار خواهند کرد اما متاسفانه الان که یک هفته هم از دیماه گذشته هیچگونه خبر و حرکتی مبنی بر عملی شدن این قول شنیده و دیده نمیشود!

بدلیل طولانی شدن بیش از اندازه زمان جذب پذیرفته شدگان متاسفانه برای برخی از دوستان ما مشکلات بسیار بغرنجی بوجود آمده که شرحش از حوصله و مجال این درخواست خارج هست. فقط یک نمونه را اگر بخواهیم خدمتتان عرض کنیم این که تعدادی از پذیرفته شدگان که به پشتوانه قبولی در این آزمون برای ازدواج اقدام کرده بودند بدلیل عدم شروع بکار متاسفانه کارشان به دادگاههای خانواده کشیده شده است!

حالا خواهش ما از شما سروران بعنوان اصحاب رسانه این هستش که اگر براتون مقدور هست گزارشی خبری در قالب مصاحبه با مسئولین استانداری تهیه فرمایید و علل محقق نشدن قول شروع بکار در دیماه را از این عزیزان جویا شوید.

ما دیماه سال قبل هم درخواستی مشابه همین تقاضای الان رو ارائه کردیم که آن زمان هم لطف کردید و از طریق مصاحبه با آقای کورانی فر یک گزارش خبری تهیه نمودید. امیدواریم این بار هم لطفتان را از ما دریغ نکنید.

ان شاالله دعای خیر پذیرفته شدگان و خانواده هایشان همراه شما بزرگواران هست و خواهد بود.

موفق و سربلند باشید.

اما سایت هومیان نیوز گزارش داد: علی کورانی‌فر عصر شنبه ۶ دی‌ماه در نشست خبری استاندار و معاونانش که در استانداری لرستان برگزار شده در رابطه با مشکل معلق بودن وضعیت استخدامی‌های دستگاه‌های اجرایی استان که در سال ۹۲ در آزمون استخدامی شرکت کرده بودند و تاکنون هنوز مراحل جذب اینان طی نشده است توضیح داد: «من حاضرم انفصال دائم از خدمات دولتی بگیرم ولی مشکل این هزار نفر برطرف شود.»علی کورانی‌فر تصریح کرد: «به طور ویژه پیگیر رفع مشکل این افراد بوده و هستم و به طور یقین مشکل این افراد نیز در سال ۹۴ به کلی برطرف خواهد شد.»بر اساس متن نامه ای که از سوی معاونت توسعه ی مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در اختیار استانداری های کشور قرار داده شده، بر ادامه ی روند به کارگیری این اشخاص تأکید شده است:

 

image-299762dd08144c1b8d8c2ab96e43e0086a5f35ec1caaebaaeedecde42340fff6-V

ظاهراً همین نامه با شماره ۲۲۵/۹۳/۱۲۹۷۳ به استانداری لرستان ارسال شده است. همچنین در صفحه ۱۹۱ بودجه سال ۹۴، بودجه ۳۷۰ میلیارد تومانی برای استخدامی های جدید در نظر گرفته شده است:

u0627u0639u062Au0628u0627u0631-u0644u0627u0632u0645-u0628u0631u0627u06CC-u0627u0633u062Au062Eu062Fu0627u0645-u0627u0633u062Au0627u0646u062Fu0627u0631u06CCu0647u0627-u0645u0648u0636u0648u0639-u0645u062Cu0648u0632-u063

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی