---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۲۲ ق.ظ

۱


فارس از عدم تعیین تکلیف استخدام نیروهای شرکتی آموزشی پرورشی سازمان دانش‌آموزی کرمان گزارش می‌دهد.

خبرگزاری فارس: بلاتکلیفی استخدام نیروهای شرکتی آموزشی پرورشی سازمان دانش‌آموزی کرمان / سیاسی‌کاری یا اعمال قانون

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جمعی از نیروهای شرکتی آموزشی پرورشی سازمان دانش‌آموزی سه‌شنبه هفته گذشته پنجم آبان‌ماه‌ جاری در اعتراض نسبت به عدم تعیین وضعیت استخدامی خود مقابل اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان تجمع کردند.

این تجمع 100 نفره با حضور مسئول حراست اداره‌کل آموزش و پرورش کرمان و قول پیگیری برای بررسی موضوع تا یکشنبه هفته جاری 10 آبان‌ماه به پایان رسید.

اما صبح امروز با مراجعه دوباره نیروهای شرکتی آموزشی پرورشی سازمان دانش‌آموزی به اداره‌کل آموزش و پرورش کرمان برای دریافت جواب، هیچ پاسخ و جواب قانع‌کننده‌ای دریافت نکردند و این تجمع همچنان ادامه دارد.

فاطمه فرهمند نماینده نیروهای شرکتی آموزشی پرورشی سازمان دانش‌آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: سال 87 بیش از 300 نفر از نیروهای شرکتی سازمان دانش‌آموزی وارد آموزش و پرورش شدیم و به مدت یک سال حقوق دریافت کردیم و بیمه بودیم.

وی بیان داشت: با تغییر وزیر آموزش و پرورش نیروهای شرکتی کنار گذاشته شدند تا اینکه امسال با مصوبه مجلس شورای اسلامی عنوان شد، نیروهای شرکتی که یک سال بیمه بوده و حقوق دریافت کرده‌اند، باید در مهرماه امسال به صورت حق‌التدریس جذب شوند.

فرهمند عنوان کرد: این مصوبه 23 شهریورماه امسال به استان‌ها ابلاغ شد و از مجموع نیروهای شرکتی در استان کرمان که حدود یک‌هزار و 200 نفر بودند، تنها 250 نفر به صورت حق‌التدریس جذب شدند.

وی ادامه داد: اداره‌کل آموزش و پرورش عنوان می‌کند، اصلا نیروهای شرکتی سازمان دانش‌آموزی را قبول ندارد و چون نیروی پرورشی هستند، به آنها نیاز ندارد.

فرهمند گفت: شرکت سازمان دانش‌آموزی کد و مهر ثبت شده دارد و هیچ مشکلی به لحاظ قانونی در این زمینه نیست.

نماینده نیروهای شرکتی پرورشی سازمان دانش‌آموزی ابراز داشت: اگر مهر این شرکت را قبول ندارند، چرا 6 سال قبل با آن قرارداد بستند و یک سال به نیروهای آن حقوق دولتی دادند.

وی خاطرنشان کرد: اداره‌کل آموزش و پرورش کرمان عنوان می‌کند که خودشان کمیته‌ای تشکیل داده و نیازی به نیروهای شرکت دانش‌آموزی نیست، از شرکت‌های دیگر هم تعداد محدودی را جذب کرده‌اند.

فرهمند بیان داشت: سه‌شنبه هفته گذشته پنجم آبان‌ماه حدود 100 نفر مقابل اداره‌کل آموزش و پرورش کرمان تجمع کردیم و حراست اداره‌کل قول داد که تا شنبه و یکشنبه این هفته موضوع را پیگیری می‌کند.

نماینده نیروهای شرکتی پرورشی سازمان دانش‌آموزی افزود: امروز هم که مراجعه کرده‌ایم، همان حرف‌های قبلی را به ما گفتند، اما این مشکل فقط برای نیروهای استان کرمان و یزد است.

وی تصریح کرد: استان‌های فارس،‌ سیستان و بلوچستان و تبریز نیروهای شرکتی را جذب کردند و به نظر می‌رسد، مباحث سیاسی در کرمان مطرح باشد.

فرهمند گفت: تنها روزنه امید ما برای کار همین مسئله است، سازمان دانش‌آموزی هم می‌گوید که از لحاظ قانونی هیچ مشکلی برای ما نیست و آنها سلیقه‌ای عمل می‌کنند.

وی بیان داشت: امروز از هشت صبح مقابل اداره کل آموزش و پرورش جمع شدیم، اما همان حرفه‌های قبلی را شنیدیم و هیچ مشکلی از ما برطرف نشد.

برای پیگیری موضوع و کسب اطلاع بیشتر در مورد مشکل این نیروهای شرکتی، تلاش کردیم تا با مدیرکل یا معاونان اداره‌کل آموزش و پرورش کرمان مصاحبه‌ای داشته‌باشیم که با پیگیری‌های روابط عمومی اداره‌کل کسی حاضر به پاسخگویی نشد.

۹۴/۰۸/۱۱
مدیر سوم

نظرات  (۱)

۱۱ آبان ۹۴ ، ۲۲:۴۹ معلمان شرکتی پرورشی
سلام وخسته نباشید خدمت مدیر محترم سایت 
واقعا از اینکه همت کردید و به کمک ما شتافتید از شما بی نهایت سپاسگذاریم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی