---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۴۵ ب.ظ

 

خبرگزاری تسنیم: جمعی از برگزیدگان آزمون استخدامی ادارات دولتی در سال ۹۱ به دلیل عدم اشتغال به کار پس از قریب به سه سال، مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، جمعی از برگزیدگان آزمون استخدامی ادارات دولتی در سال 91، قبل از ظهر امروز، به دلیل عدم اشتغال به کار پس از قریب به سه سال، مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند.

این برگزیدگان پس از آنکه در آزمون سال 91 برای اشتغال در ادارات دولتی شرکت کردند، اکنون پس از گذشت قریب به سه سال هیچکدام از آن‌ها در ادارات دولتی جذب نشده‌اند.

یکی از تجمع کنندگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: این آزمون در شرایطی برابر و عادلانه برگزار شد و پذیرفته‌شدگان نخبگان علمی و اخلاقی در سطح استان و حتی کشور هستند؛ و این آزمون در سلامت کامل به انجام رسید.

وی گفت: اما دلیل اصلی معلق شدن این آزمون، تامین شدن اعتبار برای جذب برگزیدگان بود که پس از بیش بر یک سال و اندی پذیرفته شدگان و نمایندگان مجلس اعتبارات لازم تامین شد و این مشکل برطرف شد.

این فرد تجمع کننده افزود: اکنون پس از رفع مشکل تامین اعتبار، پاره‌ای دیگر از مشکلات به وجود آمده است که سبب ممانعت از فرآیندهای لازم برای استخدام افراد است.

وی عنوان کرد: برای مثال سهمیه‌ها و امتیازاتی که براساس قانون باید اعطا می‌شد را لحاظ نکرده‌اند و حتی کسانی که هیچ مشکلی برای استخدام ندارند را برخلاف وعده‌های پیشین مبنی بر استخدام قبل از سال جدید را عملی نکرده‌اند.

این جوان 25 ساله بیان کرد: متاسفانه در استخدام‌های رابطه کمتر از یک ماه طول می‌کشد تا فرد مشغول به کار شود اما در استخدام‌های ضابطه‌مند این زمان به چند سال نیز می‌رسد.

وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای خود و دیگر پذیرفته شدگان گفت: این موضوع مشکلات فراوانی اعم از معیشتی و روحی را برای افراد و خانواده‌ها به وجود آورده که بعضا سبب پاشیدگی چند زندگی در میان پذیرفته شدگان شده است.

نظرات  (۱۲)

من از پزیرفته شدگان استاندلری سیستان و بلوچستا مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی هستم مثل اینکه سازمان تحقبقات و اموزش کشاورزی با استخدام جدیدمخالفت کرده لطفا همه برای استخدام تو مراکز تحقیقات از طریق ازمون های استانداری به نماینده های مجلس فشار بیارن و اگرنه استخدام شون لغو میشه 
ببینید از استان مازندرانیا فقط اداره بهزیستی شون مونده بودن که اونام شکر خدا الان بشون گفتن ابلاغ بکارشونو زدن از فردا باید مشغول بشن تازه بدون کد
داداش من فایده این نامه برای استانای دیگه این بود که منتظر کد مستخدمی نمیمونن دیگه براشون نامه ابلاغ بکار زدن بچه های سمنانم دارن بدون کد مستخدم کار میکنن  فقط مسولای خوزستانن که نه اهمیت به استانشون میدن نه مردمشون
به " فری "
استانداری خوزستان چند روز پیش همچین نامه ای زد.
اما این نامه فایده چندانی نداره.

منم با نظر حمید موافقم .باید بریم تهران.
سلام  به بچه های خوزستان ظاهرا تجمع روز دوشنبه برای استانای دیگه مثل اذربایجان غربی وتا حدی استان فارس مثمر ثمر بوده چون استانداریاشون نامه به ادارات زدن فقط استانداری خوزستانه که ککش نگزید و هیچ اقدامی نکردن
پیشنهاد میکنم یه روز مشخص همه استخدامی های بلاتکلیف جلو سازمان مدیریت در تهران تجمع کنن
آفرین به بچه هایی که همت کردن  هرچند همه شرکت نکردند و باز هم آفرین به این افراد که از خود مایه گذاشتن  اومدن و جور بقیه رو هم کشیدن خدا به همون کمک کنه تا حقمون رو بگیریم
۱۷ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۲۱ مدیر اماده باش
درود بر شرف بچه های خوزستان مدیر جان به نظرم وقتش برای تجمعات حضوری از سراسر کشور مقابل استانداری دیگه گذشت اون زمان که گول وعده هایشون بخوریم استخدامیمون سه ساله شد بهتره در صفحه اول یه تیتر بااین عنوان بزنی تجمع مسالمت امیز پذیرفته شدگان ازمون استخدامی استانداری سالهای 91و92 سراسر کشور همزمان دریه ساعت ویه تاریخ روز وساعتشو مشخص کن به همه خبر بدیم واماده شیم برااین تجمع ببین چطور رسانه ای میشه
این است همت بچه های خوزستان.
دوستان اگه میخواهید شروع بمارتان انجام شود از بچه های خوزستان یاد بگیرید و به مسئولین استان فشار  بیارین.
درودبربچه های خوزستان

آفرین به بچه های خوزستان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی