---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۳۰ ق.ظ

۰

آزمون

معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دانشگاه‌های کشور در بهمن ماه خبر داد و گفت: 1800 نیروی قراردادی نیز تبدیل وضعیت می‌شوند.

به گزارش ایسنا، محمد حسین امید، امروز(13 مرداد) در گردهمایی معاونان اداری مالی دانشگاه‌های سراسر کشور، اظهار کرد: در سال جاری طی توافقی که با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور صورت گرفته است، آزمون استخدامی فراگیر دانشگاه‌ها در بهمن ماه سال جاری توسط سازمان سنجش برگزار خواهد شد و نتایج سه برابر ظرفیت آن در اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمامی افراد دارای رشته‌های مورد نیاز استخدامی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند اما اولویت استخدام با نیروهای قراردادی است، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، نیروهای پذیرش شده در آزمون استخدامی همزمان با آغاز سال تحصیلی کار خود را آغاز می‌کنند.

وی همچنین از تبدیل وضعیت 1800 نفر نیروی قراردادی دانشگاه‌های کشور خبر داد و تصریح کرد: این افراد شش سال قبل در آزمون ادواری شرکت کرده‌اند و نیاز به آزمون مجدد ندارند.

امید ادامه داد: سال گذشته به دلیل عدم تخصیص اعتبارات، سال خوبی برای دانشگاه‌های کشور نبود و علیرغم تلاش‌های فراوان برای تخصیص اعتبارات، این امر محقق نشد و مشکلاتی را به وجود آورد.

وی به تامین و تجهیز دانشگاه‌های کشور اشاره کرد و گفت: در این رابطه امسال رشد 200 درصدی داشته‌ایم.

معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از عدم تحقق اعتبار به بخش پژوهش خبر داد و اعلام کرد: علیرغم عدم تخصیص بودجه بخش پژوهش دانشگاه‌ها نیز، دانشگاه‌ها به سوی پژوهش محوری سوق داده شده‌اند.

وی در ادامه سال جاری را بدترین سال مالی دانشگاه‌های کشور دانست و اعلام کرد: پیش بینی بودجه 95، هشت هزار و 700 میلیارد تومان بود که شش هزار و 600 میلیارد آن تحقق یافت.

امید همچنین امسال را بهترین موقعیت برای مستند سازی دانشگاه‌های کشور دانست و از مسئولان دانشگاه‌ها خواست تا در صورتی که زمین‌هایی بدون سند دارند، امسال نسبت به مستندسازی آنها اقدام کنند.

۹۵/۰۵/۱۴
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی