---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۰۵ ب.ظ

۰

اسدآباد- ایرنا- به دنبال اعتراضات شورای اسلامی شهر آجین درباره آزمون استخدامی شهرداری این شهر که به تازگی برگزار شد و نگرانی قبول شدگان در این آزمون، چند و چون ماجرا را از مسوولان امر پیگیر شدیم.


به گزارش ایرنا در شرایطی که شورای اسلامی شهر آجین در اینکه چرا شهرداری جایگاه شورا را در زمینه برگزاری این آزمون محترم نمی شمارد، معترض است و در جلسه ای اعضای این شورا هفته گذشته برگزاری این آزمون را غیرقانونی اعلام کرد و خواستار لغو نتایج آن شد.

رییس شورای اسلامی شهر آجین در این باره گفت: بیست و یکم شهریور امسال آزمون استخدامی شهر تازه تاسیس آجین برای جذب هفت نفر در پست های سازمانی مسوول امور مالی، مسوول امور عمرانی ، کارپرداز، مسوول خدمات شهری، آتش نشان و راننده برگزار شد که به لحاظ قانونی مورد تائید اعضای شورا نیست.

'مهراب ناصری' با طرح اینکه هر گونه بکارگیری نیرو و استخدام منوط به اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر است گفت: این استخدام مغایر با قانون بوده و شورا هیچگونه مسئولیتی در زمینه تامین منابع مالی آن ندارد.

رییس شورای اسلامی شهر آجین تصریح کرد: شهرداری آجین موظف است براساس ماده 4 فصل سوم فرایند آزمون، مطابق با معیارهایی نظیر تعداد پست های سازمانی شهرداری ، جمعیت شهری و ویژگی های شهرداری آجین اقدام به جذب نیرو کند و با توجه به کمبود منابع مالی و درآمد پایین شهرداری در صورت عدم توجه به نظر شورا از تصویب بودجه مورد نظر خودداری کرده و اعضای شورا استعفاء خواهند داد .

این در حالی است که شهردار آجین این آزمون را صد در درصد قانونی می داند و عنوان می کند که تمامی مراحل اعم از نشر آگهی ، ثبت نام و آزمون تحت نظارت استانداری همدان برگزار شده است.

'نبی اله معصومی' در این باره توضیح داد و گفت: بنابر درخواست دفتر امور شهری و روستایی استانداری نیروهای مورد نیاز شهرداری را اعلام کردیم و این آزمون در 21 استان کشور با مجوز صادر شده از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری و در استان همدان نیز در شهرهای مهاجران و آجین برگزار شد.

وی افزود: بدون تردید اگر برای این آزمون مجوزی لازم بود که از شورا اخذ شود به طور حتم اینکار را انجام می دادیم هرچند طبق ماده 74 قانون اصلاح تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور شوراها حق ندارند در نصب و یا عزل کارکنان دهیاری ها، شهرداری ها و یا شرکت ها و موسسات وابسته دخالت نمایند.

وی اظهار کرد: در این آزمون حدود 500 نفر شرکت کرده اند و از این بین سه برابر ظرفیت پذیرفته شده اند که پس از مراحل گزینش، هفت نفر نیروی مورد نیاز مشغول بکار خواهند شد.



* پذیرفته شدگان از ابتدای سال 94 مشغول بکار خواهند شد

و اما در این خصوص موضوع را از دفتر مدیرکل امور شهرداری و دهیاریها جویا شدیم و کارشناس اداری و استخدامی شهرداری ها در استانداری همدان گفت: بنابر ابلاغیه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در شهرداری های تازه تاسیس پس از نیازسنجی در مورد جمعیت ، بودجه و تعداد نیروی انسانی مورد نیاز قرار شد آزمون جذب نیرو در شهرهای آجین و مهاجران برگزار شود.

'علی رحمتی' ادامه داد: پس از اخذ مجوزهای مربوطه و قبل از برگزاری آزمون جلسه ای تخصصی با حضور رییس شورای اسلامی وقت و شهردار و دیگر کارکنان شهرداری آجین برگزار شد و در این نشست هماهنگی های لازم صورت گرفت و تمام موارد بحث و بررسی و به تایید رسید و برگزاری آزمون قطعی شد .

رحمتی افزود: شورای شهر اجازه ورود به حوزه استخدام و بکارگیری نیرو در شهرداری را ندارد اما به خاطر حفظ جایگاه و احترام به اعضای شورا موضوع با آنها در میان گذاشته شد و هیچگونه اعتراضی هم نداشتند.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری توان پاسخگویی حقوق افراد استخدام شده را خواهد داشت گفت : قبل از هرکاری توان مالی شهرداری را سنجیدیم و 60 درصد اعتبارات شهرداری صرف امورات عمرانی و 40 درصد برای مصارف جاری می تواند حقوق و مزایای نیروهای جدید را پوشش دهد .

رحمتی خاطرنشان کرد: اعتراض شورای شهر جایگاه قانونی ندارد و در کمیته انطباق نیز این موضوع مطرح و کاملا رد شده است و باید تمکین کنند.

وی گفت: پذیرفته شدگان نهایی در این آزمون از ابتدای سال 1394 می توانند در پستهای خود مشغول بکار شوند.

روستای آجین شهرستان اسدآباد با چهار هزار نفر جمعیت در سال 1388 تبدیل به شهر شد و در خرداد 1391 صاحب شهرداری شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی