---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ب.ظ

۳

معاون رئیس جمهور در سفر به استان فارس اعلام کرد: بیش از 34 هزار نفر سال آینده در دستگاههای دولتی استخدام می شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، موضوع استخدام های دولتی در سال آینده همواره مورد پرسش مخاطبان سرویس مشکلات مردم بوده است.

تعداد زیادی از کامنتها درباره سرنوشت آزمون استخدامی گذشته و اعلام زمان برگزاری آزمون استخدامی جدید است. در همین رابطه، محمد باقر نوبخت از برنامه دولت برای استخدام بیش از 34 هزار نفر در دستگاه های دولتی در سال آینده خبر داد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در شیراز گفت: براساس قانون مدیریت خدمات کشوری، دستگاه های دولتی مجازند به ازای هر سه نفر از کارکنان خود که بازنشسته می شوند و یا به دلایلی از سیستم اداری خارج می شوند یک نفر را استخدام کنند که جذب نیروی جدید نیز بر همین مبنا صورت می گیرد.

نوبخت وزارتخانه های آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دادگستری را در صدر دستگاه هایی اعلام کرد که بیشترین جذب نیرو را در سال آینده خواهند داشت.

او گفت: سال آینده در آموزش و پرورش 12 هزار نیروی جدید و در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 17 هزار نیروی جدید جذب خواهند شد.

نوبخت با بیان اینکه دستگاه های اجرایی می توانند نیروهای مورد نیاز خود را در قالب های شرکتی، قرارداد کار معین، پیمانی و استخدام قطعی جذب کنند گفت: نیروهای شرکتی با توجه به سوابقی که در دستگاه مربوط دارند در اولویت استخدام هستند.

۹۴/۱۱/۲۵
مدیرسایت

نظرات  (۳)

با سلام  خواهشن شرط معدل رو در تمام آزمونهای استخدامی 12 به بالا در نظر بگیرید بگذارید همه کسانی که رشته تحصیلی که خوندن اگه استخدامی داشت بتوانند شرکت کنند و درصد موفقیت هر داوطلب نمره ای که در آزمون بدست میارد باشد نه شرط معدل 14 به بالا من اینکه باید معدل 14 باشد تا به درد اداره ای بخورد قبول ندارم شاید معدل 12 هم تونست مفید باشد
سلام..من پرستار قراردادی هستم...اینکه گفتید شرکتی ها در اولویت استخدامند یعنی چی؟؟ آیا حق تقدم با ما نیروهای قراردادی نیست؟؟؟
سلام بهزیستی کی میخواد بلاخره استخدامی بزنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی