---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۴ ب.ظ

۱

همدان-ایرنا-معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی استانداری همدان گفت:تاکنون برنامه ای برای استخدام جدید در دستگاه های دولتی استان همدان اعلام نشده است  رضا قیاسی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت استان همدان افزود:البته این امر شامل دستگاه های خدمات رسان و عمومی نبوده و تنها شامل دستگاه های دولتی استان است.


وی ادامه داد:در شهرستان هایی که از کمبود نیروی انسانی شدید رنج می برند به ناچار باید از نیروی های موجود کمک گرفته و از توان نیروهای درون سازمانی برای رفع نواقص استفاده کرد.

وی اضافه کرد:بهره گیری از نیروی انسانی کافی و داشتن ساختار اداری لازمه توسعه شهرستان های تازه تاسیس است و ایجاد این امکانات در شهرستان ها نیازمند کار کارشناسی برای رفع مشکل است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی کار می کند عنوان کرد:در راستای عمل به این برنامه ها سازمان برنامه و بودجه در استان ها تشکیل شده است.

قیاسی بیان کرد:هم اکنون در مشاغل حاکمیتی افراد 100 درصد جایگزین می شوند اما در مشاغل تصدی گری تنها 50 درصد نیروها جایگزین می شوند.

وی با اشاره به اینکه افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال 93 در مرحله گزینش هستند تصریح کرد:امید است با ورود این افراد به سیستم های دولتی تا حدودی مشکلات ناشی از کمبود نیروی انسانی مرتفع شود.

قیاسی ادامه داد:سال 92 از سوی مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شد و در خرداد ماه همان سال مردم با مشارکت 74 درصدی خود در پای صندوق های رای دولت تدبیر و امید را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه در آستانه سالروز دومین سال انتخاب دولت قرار داریم اذعان داشت:همایش حماسه حضور شامگاه یکشنبه هفته آینه با حضور دکتر نیلی مشاور رییس جمهوری در استانداری همدان برگزار می شود.

نشست اعضای شورای راهبردی توسعه مدیریت استان همدان شامگاه چهارشنبه با حضور مسوولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در محل استانداری همدان برگزارشد.
۹۴/۰۴/۰۴

نظرات  (۱)

۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۶ قراردادی شهرداری
درازمون ادواری 83قبول شدم ایا کسی میدونه بخشنامه جدید استخدامی شامل ما هم  میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی