---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۸ ب.ظ

۰

بخشنامه برقراری حق تخصص کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی توسط معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی احسانی، معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد گفت: به منظور قدردانی از خدمات و زحمات کارکنان این دانشگاه و با استناد به مصوبه ۲۶ فروردین ماه سال ۹۴ هیات رئیسه دانشگاه، واحدهای دانشگاهی و مراکز آموزشی مجازند در صورت وجود اعتبار لازم برای تمامی کارکنان تمام وقت غیر عضو هیات علمی دانشگاه (اعم از رسمی، قراردادی کار معین) شاغل در مشاغل کارشناسی که دارای مجوز استخدام از سازمان مرکزی و شورای اداری و مالی دانشگاه بوده و در مشاغل تخصصی مرتبط با رشته تحصیلی، از تاریخ ۱/۷/۹۴ نسبت به پرداخت حق تخصص به میزان حداکثر ۵۰ درصد از مجموع سه آیتم (حقوق مبنا، حق سنوات و فوق العاده شغل) اقدام کنند.

وی افزود: بر اساس این بخشنامه حداقل مدت سابقه کار مرتبط با شغل مربوطه قابل قبول در دانشگاه برای دریافت حق تخصص برای کارشناسی ۴ سال، کارشناسی ارشد ۳ سال و دکتری یک سال است.

احسانی با بیان اینکه مشاغل تخصصی، مشاغلی است که شرط احراز آن داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی (لیسانس) مرتبط با رشته شغلی طبق آیین نامه اجرایی طرح طبقه بندی مشاغل دانشگاه باشد، گفت: بر اساس بندهای این بخشنامه کارکنانی که در حال حاضر از درصدهای بالاتر از ۵۰ درصد استفاده می کنند تا رسیدن به سقف مجاز بر اساس ساز و کار این مصوبه از افزایش سالانه حق تخصص برخوردار نخواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه پرداخت حق تخصص به پیشنهاد معاونین ذی ربط در سازمان مرکزی و روسای واحدها و مراکز آموزشی امکان پذیر، تصریح کرد: البته تمامی کارکنانی که فوق العاده هایی تحت عنوان تخصص مالی، حق فنی، حق تخصص ویژه کارکنان دفاتر حراست و گزینش و موارد مشابه دریافت می کنند، مشمول این بخشنامه نمی شوند.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد بیان کرد: در صورتی که فوق العاده های دریافتی این قبیل کارکنان در مقایسه با میزان حق تخصص مزبور قابل تعلق، کمتر باشد در صورت داشتن مشاغل تخصصی، پرداخت حق تخصص به آنان منوط به حذف فوق العاده های دریافتی قبلی است.

این بخشنامه در تاریخ ۵ مهرماه ۹۴ به تایید رئیس دانشگاه آزاد رسیده و دبیران هیات امنای استانها، روسای واحدهای دانشگاهی و معاونین اداری و مالی ذی ربط مسئول حسن اجرای این بخشنامه هستند.
۹۴/۰۷/۰۷
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی