---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۰۴ ق.ظ

۰



اینجانبان مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از پذیرفته شدگان نهایی آزمون تبدیل وضعیت استخدامی می‌باشیم، که متأسفانه با توجه به سپری شدن 11 ماه از اعلام نتیجه نهایی، حکم کارگزینی خود را دریافت نکرده‌ایم.
بر اساس قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور- مصوب 8/5/1391 مجلس شورای اسلامی- سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور موظف به تغییر وضعیت استخدامی تعداد ۴۸۶۷ نفر از مربیان حق التدریس خود تا پایان قانون برنامه پنجم توسعه شد. آیین نامه اجرایی قانون در تاریخ 10/10/1393 به تصویب هیئت وزیران رسید و در تاریخ 17/10/1393 برای اجرا به وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور (سابق) ابلاغ شد.
آگهی استخدامی مربوط به اجرای این قانون همزمان با انتشار آگهی استخدامی اولین آزمون استخدام متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور منتشر شد و مطابق بخشنامه شماره 9757/93/200 نحوه برگزاری آزمون‌های استخدامی، مربیان دارای شرایط عمومی و اختصاصی و نیز مشمول قانون و آیین نامه اجرایی در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی ، با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای شرکت در این آزمون اقدام نمودند. در تاریخ 1/3/1394 آزمون برگزار و نتایج اولیه و کتبی در 15/4/1394 اعلام شد. متعاقب آن در تاریخ 15/5/1394 افراد واجد شرایط دعوت به مصاحبه تخصصی شدند و در نهایت با طی کردن کلیه مراحل استخدامی با نظارت و تأیید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور(سابق) در تاریخ 18/9/1394 اسامی پذیرفته شدگان نهایی اعلام شد. مطابق قانون، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور حداکثر ظرف مدت سه ماه یعنی تا 18/12/1394 موظف به انجام مقدمات قانونی و اخذ شماره مستخدم از سازمان مدیریت و برنامه ریزی بود و می‌بایست برای افراد پذیرفته شده نهایی حکم کارگزینی صادر می‌کرد، اما متأسفانه این مهم تاکنون برای همه پذیرفته شدگان نهایی، محقق نشده است و از مجموع بیش از 3500 قبول شده آزمون تنها 1800 نفر تبدیل وضعیت شده‌اند. آیا شایسته است با وجود اینکه تعداد زیادی از مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای که قانونا پس از قبولی و پذیرش در آزمون استخدامی اکنون باید از حق و حقوق قانونی و مناسب خود بهره‌مند باشند به علت تعلل و تأخیر برخی مسئولان با داشتن همسر و فرزند ماهانه 500 هزار تومان درآمد داشته باشند؟
نکته مهم اینکه سازمان مدیریت اعلام کرده است دیگر پست نمی‌دهد و خود فنی و حرفه‌ای پست لازم را دارد و نمی‌خواهد استفاده کند وسازمان فنی حرفه‌ای هم می‌گوید ما پست نداریم و آنها باید ایجاد کنند، این وسط ما مانده‌ایم.سؤال اینجاست چرا با وجود وعده‌ها و امروز و فردا کردن مسئولان امر و حتی تأکید و دستور وزیر و پیگیری و تذکر نمایندگان مجلس تکلیف صدها نفر همچنان نامعلوم است؟از روزنامه کیهان عاجزانه درخواست داریم با انعکاس مشکل ما صدای این قشر مظلوم و زحمتکش جامعه باشید و به مسئولین دولت تدبیر و امید(!) یادآوری کنید که حقوق تعداد زیادی از این قشر فرهیخته جامعه در حال تضییع و پایمال شدن است.
مربیان حق‌التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
۹۵/۰۸/۲۵
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی