---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۴۲ ق.ظ

۰


برخورد قاطع مسئولان قضائی و امنیتی با متخلفین استخدام های غیر قانونی و دقت رسانه ها در کمک به مسئولان پیگیر از ضروریات برخورد با این مسئله شوم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر مسئول سایت خبری آوای ماغر با انتشار یادداشتی بر لزوم برخورد قاطع مسئولان قضائی و امنیتی با متخلفین استخدام های غیر قانونی و دقت رسانه ها در کمک به مسئولان پیگیر تاکید کرد.

متن یادداشت به شرح ذیل می باشد:

ما برای آنکه ایران گوهری تابان شود، خون دلها خورده ایم- ما برای آنکه ایران خانه خوبان شود، رنج دوران برده ایم ؛با بیان این دو بیت شعر دیگر نیازی نیست توضیح داد که برای استقرار نظام جمهوری اسلامی و برقراری عدالت در این مرز و بوم چه ها شد و سیستم اسلامی کشورمان اقتضا می کند که به دور از هر گونه ملاحظه کاری با متخلفین و مخلین در هر حیطه از اجتماع برخورد قاطع شود .

نوید مراجع امنتیی و قضائی کهگیلویه و بویراحمد به مردم استان جهت برخورد قاطع با مسئله استخدام های غیر قانونی و فامیلی نور امیدی در دل مردم مظلوم استان به خصوص جوانانِ مدرک دارِ بیکار، روشن کرد تا جایی که در سراسر نقاط استان - هر جایی به طریقی و  زبانی-  همراه و همگام با این مسئله شدند و مردم با استقبال از این حرکت، منتظر برخورد جدی، انقلابی و قاطع با عاملان تخلف و یک گام جلوتر ریشه کن کردن این نهاد شوم در سطح استان خوشنام کهگیلویه و بویراحمد هستند.

به صورت کلی باید گفت هر استخدامی که در نهادهای دولتی و بدون آزمون صورت گیرد، در افکار عمومی شبهه ایجاد می کند، خواه استخدام یک مدیر باشد یا کارمند ساده، یک آبدارچی باشد یا یک حسابدار، شرکتی باشد یا پیمانی ؛ لازم است مسئولان ابتدا در برابر مسئولان مافوق و بعد از آن افکارعمومی، پاسخگوی تخلف خود باشند.

بنده به عنوان عضو کوچکی از اهالی رسانه استان، ابتدا به اندیشمندان اهل قلم و کلیه کسانی که در فضای رسانه ای استان حرفی برای گفتن دارند، توصیه می کنم همانطور که خداوند در قرآن کریم بر قداست قلم مهر تایید زده و به آن قسم می خورد، قلمتان را تنها برای رضایت خداوند بچرخانید و ابعاد مختلف پیامِ نوشته هایتان را قبل از سنجش با قانون مطبوعات، با دادگاه وجدان خود بسنجید و تقوای الهی پیشه کنید.سخنتان گرهی از گره مشکلات جامعه را باز کند، مانند بیشتر سیاست زده هایی که در بطن و قلب و روح جامعه اسلامی ما رسوخ کرده و خیلی از ارزشهای ناب ما را به تاراج برده اند، نباشید.

بنده با احساس تکلیف سنگینی که در زمینه کمک به پیشبرد مبارزه با پدیده شوم فساد اداری به خصوص استخدام های بدون آزمون و غیرقانونی در شهرستان بهمئی احساس می کردم، بارها لیست افرادی از چند اداره متهم به استخدام غیرقانونی آماده انتشار کردم اما هر بار خود را قانع کردم که نگاه یک بعدی به این موضوع برای جو عمومی شهرستان دردسرساز بوده و لازم است قبل از افشاگری، ابتدا به عنوان رسالت رسانه ای این موضوع را بدون ذکر افراد و حتی نام ادارات متخلف، به صورت سربسته گوشزد کنیم و در صورتی که حرکتی موثر در این راستا مشاهده نشد، وارد فاز دوم یعنی افشاگری و در میان گذاشتن جزئیات ماجرا با افکار عمومی شویم.

در شهرستان بهمئی مانند دیگر نقاط استان سه نوع مسئول داریم ؛یک دسته از آنها علی وار خدمت می کنند و در شرایط کنونی که سخت ترین شرایط استخدام و جذب نیرو در تاریخ کشور می باشد و روزنه هایی برای استخدام نزدیکان بیکارِ مدرک دار خود از طرفشان وجود دارد، با الگو گرفتن از عدل علوی زیر بار خیانت به دیگر بیکاران جامعه خود نمی روند. گروه دوم کسانی هستند که فرصتهای استخدامی نزدیکان خود را نه به خاطر تقوای الهی، بلکه به خاطر ترس از به خطر افتادن جایگاه و مقام خود، نادیده می گیرند اما همین گروه در کمترین فرصت ممکن به کمک رانت و به صورت غیر مستقیم نیروهای خود را در دیگر ادارات به کار می گیرند. دسته سوم کسانی هستند که نه تقوای الهی دسته اول را دارند و نه ترس از جایگاه دسته دوم را، این افراد که تعدادی انگشت شمار هستند، به صورت آشکار از هر آب گل آلودی برای خود ماهی میگیرند و حتی نزدیکان خود را در ردیف های استخدامی جذب می کنند که هیچ سنخیتی با رشته تحصیلی آنها ندارد. درصد تفکیک مسئولان در سه گروه ذکر شده نزد  افکار عمومی مشخص است اما بنا به مصالح جامعه از بیان درصد تقریبی در این نوشته  خودداری می شود.

 در کلام پایانی خود خطاب به مسئولانی که ذره بین عدالت را برای موشکافی پدیده استخدام غیر قانونی در ادارات در دست گرفته اند، عرض کنم که ما مردم این حرکت خداپسندانه و لازم الجرا را می ستاییم و به بانیان این حرکتِ مقدس می گوییم که مطمئن باشید دعای خیر مادران، پدران و فرزندان بیکارِ مدرک دارِ این استان همیشه بدرقه راهتان خواهد بود و از شما عاجزانه تقاضا می کنیم این گام ها را با اقتدار، خالصانه و در نهایت تقوای الهی بردارید و بدانید که گام برداشتن در مسیر حق با تمام دردسرهایش، لذت بخش و شیرین است.

۹۵/۱۰/۰۲
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی