---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۲ ق.ظ

۰


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امکان توبیخ و عزل مدیران متهم به استخدام فله‌ای وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امکان توبیخ و عزل مدیران متهم به استخدام فله‌ای وجود دارد.

مجید محنایی اظهار داشت: بررسی استخدام‌های فله‌ای برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به دستور نماینده عالی دولت به جد توسط دفتر بازرسی استانداری در دستور کار قرار گرفته و هم اکنون روند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امکان توبیخ و عزل مدیران متهم به استخدام فله‌ای وجود دارد.

مجید محنایی اظهار داشت: بررسی استخدام‌های فله‌ای برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به دستور نماینده عالی دولت به جد توسط دفتر بازرسی استانداری در دستور کار قرار گرفته و هم اکنون روند کار توسط بازرسان پیگیری می‌شود.

بحث استخدام‌های فله‌ای یا خارج از ضوابط مدتی است که نظر رسانه‌های استان را به خود جلب کرده است و حالا معاون هماهنگی استاندار که پیش‌تر فقط از ادارات متهم به اینگونه استخدام‌ها خواسته بود که شفاف سازی کنند، به گونه دیگری حرف زد و این موضوع را دستور کار استانداری خواند. محنایی حتی امکان برگزاری نشست‌های ضروری در این زمینه را هم رد نکرد. معاون استاندار از احتمال برخورد با متخلفین هم خبر داد و آن را موکول به نتایج بازرسی و تشخیص استاندار کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود فردا نشستی در استانداری با حضور متهمان استخدام‌کننده فله‌ای برگزار می‌شود ابراز کرد: این نشست هنوز قطعی نشده هر چند امکان دارد برای بررسی موضوع نشست‌هایی نیز برگزار شود.

محنایی امکان توبیخ و عزل متخلفین احتمالی این ماجرا را هم رد نکرد و در پاسخ به این سئوال که آیا امکان عزل و هرگونه برخورد با مته‌مان استخدام‌کننده فله‌ای وجود دارد، گفت: تشخیص با استاندار، وزارتخانه و سازمان‌های متبوع در مرکز است که به طور حتم در صورتی به این جمع‌بندی رسیده شود که مدیری تخلف داشته امکان توبیخ و عزل نیز وجود دارد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در زمینه نیروهای شرکتی ممکن است مدیر مجوعه توصیه‌ای برای استخدام فامیل و بستگانش کرده باشد افزود: بهتر بود مدیران برای استخدام‌های شرکتی هم از طریق فراخوان عمومی اقدام می‌کردند تا فرصت برابر برای همه افراد وجود داشت.

مجید محنایی پیش از این در یادداشتی کوتاه در سایت استانداری، به گونه‌ای درباره موضوع حرف زده بود که بنظر می‌رسید توجیه شرکتی بودن تنها راه نجات، ادارات از اتهامات وارده در زمینه استخدام‌های فله‌ای است اما اینبار محنایی در این زمینه نظرش را عوض می‌کند و از احتمال دخالت -توصیه مدیران- در استخدام‌های شرکتی حرف می‌زند و از نبود فرصت برابر در اینگونه استخدام‌ها سخن به میان می‌آورد.

به گزارش کبنا، مسئولان ارشد استانداری کهگیلویه و بویراحمد باید بدانند که مردم این استان اطلاعات دقیق‌تری در خصوص مسائل مختلف از مسئولان دارد، لذا انتظار می‌رود که نتایج دقیق بررسی و برای مردم به شکل شفاف بازگو شود.

۹۵/۰۹/۲۳
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی