---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۲۵ ق.ظ

۰

بازار کار در هفته‌ای که گذشت...

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۲۵ ق.ظ


در هفته‌ای که گذشت حوزه کار با خبرهای مختلف و تاثیرگذاری همراه بود که انتشار جزییات ثبت نام و خرید سهام بزرگترین تعاونی خاورمیانه و تعیین تکلیف استخدام 4000 مربی حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از بارزترین آنها به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، هفته‌ای که گذشت برای مربیان حق التدریس فنی و حرفه‌ای، هفته‌ای پربار و خوش خبر بود چراکه اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری آیین‌نامه اجرایی قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای را ابلاغ کرد تا تبدیل وضعیت و تکلیف استخدام 4000 مربی فنی و حرفه‌ای به رسمی و پیمانی مشخص شود.

پیش‌تر نیز وزیر کار گفته بود که قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در دولت یازدهم با جدیت پیگیری و پس از تهیه پیش نویس، آیین نامه اجرای این قانون توسط کمیته‌های کارشناسی وزارت کار جهت تصویب به هیأت دولت ارسال شده است.

البته این هفته اصلاحیه قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی نیز از سوی رییس جمهوری ابلاغ و جهت اجرا به وزارت کار سپرده شد. بر این اساس سازمان تأمین اجتماعی مکلف شده با دریافت هفت درصد حق بیمه سهم بیمه شده از کارگر و 15 درصد مجموع عوارض صدور پروانه از مالک، نسبت به تداوم پوشش بیمه تمام کارگران ساختمانی اقدام کند.

همچنین در صورت درخواست متقاضی دریافت پروانه، سازمان تأمین اجتماعی مکلف است حق بیمه کارگران ساختمانی را بر مبنای حق بیمه سهم کارفرما در زمان صدور پروانه ساختمانی تا مدت سه سال و بدون دریافت سود، تقسیط کند.

به موجب این اصلاحیه، مراکز دینی از قبیل مساجد و تکایا، حسینیه‌ها و دارالقرآن‌ها از پرداخت سهم کارفرما معاف بوده و سهم کارفرما از محل ماده 5 قانون تأمین خواهد شد.

این هفته همچنین بهارستان نشینان صدور مجوزهای کسب و کار را تسهیل کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی مجلس، در جریان رسیدگی به لایحه یک فوریتی رفع موانع تولید رقابت‌پذیر، احکامی از این لایحه را به تصویب رساندند که بر اساس آن صدور مجوزهای کسب و کار تسهیل و تسریع می‌شود.

بر این اساس کلیه مراجعی که مجوز کسب و کار صادر می‌کنند موظفند نوع، شرایط و فرآیند صدور، تمدید و لغو مجوزهایی که صادر می‌کنند را به همراه مبانی قانونی مربوطه ظرف یک‌ماه پس از ابلاغ این قانون، تهیه و به «هیأت مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار»، مستقر در وزارت امور اقتصادی و دارایی به ‌صورت الکترونیکی و پس از تأیید نماینده تام‌الاختیار یا بالاترین مقام دستگاه اجرائی ارسال کنند.

انتشار جزئیات ثبت نام و خرید سهام شرکت توسعه و‌ عمران تهران از دیگر اخبار در صدر این هفته بود که به موجب آن متقاضیان خرید سهام تا 15 بهمن ماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام و خرید سهام این شرکت تعاونی اقدام کنند.

متقاضیان همچنین با مراجعه به شعب بانک توسعه تعاون می‌توانند سهام خود را خریداری کنند ، البته ادارات، سازمانها و مجموعه‌هایی هم که بیش از صد نفر عضو داشته باشند و بخواهند متمرکز سهام خریداری کنند می‌توانند از طریق بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران هماهنگی‌های لازم برای حضور و استقرار در آن اداره یا سازمان را صورت دهند تا نسبت به ثبت‌نام پرسنل آن اقدام شود.

به گفته مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران حداقل سهام قابل خریداری 90 سهم هزار تومانی معادل 90 هزار تومان و حداکثر سهام، 22 هزار و 500 سهم معادل 22 میلیون و 500 هزار تومان است.

راه‌اندازی بزرگترین مرکز آموزش خدمات پس از فروش شرکت فنی و مهندسی گلدیران در خاورمیانه و ایران نیز یکی از خبرسازترین اخبار هفته جاری بود.

این مرکز آموزش و خدمات پس از فروش، مشتری مداری و رضایت خریداران، استانداردسازی خدمات پس از فروش، جلوگیری از ورود کالاهای متفرقه و قاچاق و اطلاع رسانی به مصرف کنندگان را جزو اهداف خود قرار داده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران گفته است که با افتتاح این مرکز فنی مهندسی، سالانه هزار نفر از جوانان جویای کار آموزش های مهارتی و فنی و حرفه‌ای را جهت استفاده، راه‌اندازی،‌حفظ و نگهداری محصولات گلدیران فرا می‌گیرند.

انتهای پیام

۹۳/۱۰/۲۵
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی