---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۱۷ ب.ظ

۲

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 8118فرصت‌ شغلی از طریق خوداشتغالی و کارآفرینی و 10 هزار و 145 مورد استخدام در دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در یک سال گذشته ایجاد شده است.

به گزارش ایسنا، مهدی ایزدی در خصوص طرح‌های اجرا شده در اداره کل مددکاری بنیاد، گفت: این اداره کل طرح‌هایی از جمله «همیار ایثارگر»، «همیاران وصل»، «همیاران امید»، «همیار سالمند»، ««همیار سلامت»، «همیار عدل»، «همیار رهایی»، «طرح همدلی و هم‌زبانی (ارتباط تلفنی کارشناسان ستادی با مددکاران سراسر کشور) در ماه مبارک رمضان»، «مستندسازی تجربیات حوزه مددکاری اجتماعی و مشاوره» و «پیوست اجتماعی» را به اجرا درآورده است.

ایزدی با اشاره به برنامه‌های آتی اداره کل مددکاری اجتماعی و مشاوره بنیاد گفت: این اداره کل اجرا و ادامه برنامه‌هایی ازجمله «کلینیک مددکاری اجتماعی»، «آیین‌نامه اخلاق حرفه‌ای مددکاری اجتماعی بنیاد»، «برنامه صیانت و سلامت اجتماعی»، «خدمات اورژانس اجتماعی»، «برنامه حمایت از معلولان»، «ساماندهی فرزندان حضانت»، «یاوران صبور»، «رویکردهای نوین طرح سپاس»، «ارزیابی و تشویق عوامل اجرایی و دستگاه‌های مشارکت‌کننده در اجرای طرح سپاس»، «معتمدین معین»، «شورای مشورتی استانداران و فرمانداران»، «ارتقای نظارت کیفی و منشور اخلاقی کارکنان مراکز مشاوره شاهد و ایثارگر»، «مشاوره مذهبی» و «همیاران» را در دستور کار دارد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره برنامه‌ها و فعالیت‌های اداره کل پذیرش و امور اداری ایثارگران برای سال‌های 94 و 95، گفت: بررسی و تجدیدنظر ساختار تشکیلاتی اداره کل پذیرش در ستاد و استان‌ها و ساماندهی فرایندی نیروها، بازنگری آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های جاری و در صورت نیاز اصلاح موارد موردنیاز، الکترونیکی کردن درخواست کارت شناسایی ایثارگری از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار و اینترنت و مکانیزه کردن چاپ کارت و ارائه خدمات کارت به همه ایثارگران در حداقل زمان ممکن، الکترونیکی کردن تشکیل پرونده ایثارگری و بررسی و ارائه خدمات بدون نیاز به مراجعه حضوری به بنیاد از طریق شبکه الکترونیکی و سایت ایثار، پالایش اطلاعات و تکمیل و اصلاح اطلاعات سیستم بانک اطلاعات با در نظر گرفتن کارشناسی لازم، تعیین تکلیف وضعیت پرونده شهدای غیر مستخدم ازلحاظ مدرک تحصیلی، سنوات سربازی و حل و فصل پرونده‌های اختلافی با نیروهای مسلح و تعیین تکلیف فرزندان تحت تکفل در احکام شهدا و انطباق آن با ضوابط قانونی بخشی از این برنامه‌هاست.

وی افزود: بخش دیگر برنامه‌های پیش روی این اداره کل شامل پرداخت کمک‌معیشت به خواهران مجرد، برادران مجرد، نامادری و ناپدری شهید فاقد درآمد و فاقد سرپرست بر اساس دستورالعمل ابلاغی، اجرای ماده 38 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و تعیین تکلیف و اصلاح احکام شهدای ترور، برنامه‌ریزی و پرداخت پاداش پایان خدمت شهدای مشمول بازنشستگی و تعیین ذی‌نفعان شهدا و تعیین درصد سهم آنان در پرداخت پاداش پایان خدمت و تدوین آیین‌نامه تشکیل کمیسیون حالت اشتغال و تعیین تکلیف متقاضیان شرکت در کمیسیون حالت اشتغال است و تعیین وضعیت پرونده شهدای که با توجه سنوات خدمتی تاکنون مشمول بازنشستگی نشده و اعلام آخرین وضعیت آنان و پرداخت کمک‌معیشت به جانبازان معسر فاقد درآمد غیرمشمول قوانین نیروهای مسلح و تطبیق کمک‌معیشت پرداختی سال 93 با بند (ه) ماده 15 قانون بودجه سال 94 و تهیه و تدوین کتاب آموزشی ضوابط و دستورالعمل‌های حوزه پذیرش بر اساس مراحل تدوین و اجرا به‌عنوان کتاب مرجع در دستور کار قرار دارد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص گزارش عملکرد حوزه اشتغال و کارآفرینی از مردادماه 93 تا مردادماه 94، گفت: 8 هزار و 118 مورد ایجاد فرصت‌های شغلی از طریق خوداشتغالی و کارآفرینی و 10 هزار و 145 مورد ایجاد فرصت‌های شغلی از طریق استخدام در دستگاه‌های دولتی و غیردولتی انجام‌شده است. همچنین 35 هزار و 845 مورد توانمندسازی از طریق مشاوره شغلی، آموزش‌های فنی مهارتی و کارورزی شغلی برای ایثارگران در این مدت‌زمان انجام‌شده است.

ایزدی به آمار اداره کل تأمین مسکن بنیاد اشاره کرد و گفت: 55 هزار و 673 مورد پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن در سال‌های 90 و 91 انجام‌شده است. همچنین در این مدت‌زمان 3 هزار و 589 مورد واگذاری زمین و مسکن یا وجه ریالی زمین انجام‌ شده است. در دوره بین سال‌های 92 و 93 نیز جمعاً 67 هزار و 851 مورد پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن و 5 هزار و 831 مورد واگذاری زمین و مسکن یا وجه ریالی زمین برای ایثارگران واجد شرایط انجام‌ شده است.

۹۴/۰۶/۲۵
مدیر سوم

نظرات  (۲)

و باز هم دروغ....
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۰۳ بیمه ایران91 سهمیه
با سلام . مسولین عزیز بنیاد شهید مشکل مارو هم حل بکنن سه ساله به بیمه ایران معرفی شدیم ولی هنوز بلاتکلیفیم و مسولین بیمه از وضعیت ما سوء استفاده میکنن و کسی هم از ما دفاع نمیکنه ،بنیاد شهید مارو معرفی کرد و مارو ول کرد به امان خدا ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی