---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵ ب.ظ


خبرگزاری شبستان: معاون اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، از ایجاد یک هزار و ۴۷۰ شغل ویژه ایثارگران و افراد تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، سید احمد سید معصومی معاون اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، امروز(16 اسفند) در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون 22 اسفند روز بزگداشت شهدا، در خصوص اشتغال ایثارگران و فرزندان آنها اشاره کرد و گفت: تا ابتدای امسال هفت هزار و 300 نفر در بانک اطلاعات اشتغال بنیاد شهید فاقد شغل بودند که با اخذ سهمیه ای از طریق استانداری، مبادرت به جذب ایثارگران با توجه به رشته و تخصص آنها در دستگاه های مختلف کردیم.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد بیکاران 6 هزار نفر است، از ارائه تسهیلات به جانبازان و ایثارگران خبر داد و خاطر نشان کرد:  در بخش استخدام دولت تدبیر و امید تمهیداتی داشته که بخشی از آن در حوزه بنیاد شهید است.

 

وی با اشاره به اینکه در قانون جامع رسیدگی به امور ایثارگران سهمیه استخدامی 25 درصد است که خوشبختانه این امر محقق شده و از هر استخدام بخشی مربوط به بنیاد شهید است اضافه کرد: همچنین سهمیه هایی به بازار تزریق می شود که امسال توانستیم 20 میلیارد تومان جذب و به 350 نفر خدمات ارائه دهیم.

 

فرجیان با بیان اینکه توانستیم از ظرفیت صندوق توسعه ملی 60 نفر را معرفی کنیم که از این تعداد به 16 پروژه رسیدگی شده و هر کدام به فراخور پروژه می توانند تسهیلات دریافت کنند افزود: با استخدام و تسهیلاتی که به اعضای تحت پوشش بنیاد شهید ارائه شده در سال جاری یک هزار و 470 نفر شغل ایجاد شده است.

 

اجرای یک هزار و 100 برنامه به مناسبت روز شهدا

حسن نورانی، معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان نیز از برگزاری یک هزار و 100 برنامه مختلف به مناسبت روز شهدا خبر داد و تصریح کرد: این برنامه ها از 19 تا 22 اسفند در سراسر استان برگزار می شود.

۹۳/۱۲/۱۶
مدیرسایت

نظرات  (۱۳)

۱۷ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۱۲ حامد محمدی
انجام وظیفه بود آقا محمدصادق برای روشن شدن دوستان دیگه که شبه مطرح میکنند.یاعلی
حامد محمدی ممنون برادر ارجمند
یه دوستی داشتم که پدرش 20 سال مفقود الاثر بود و بعد از 20 سال پیکرش پیدا شد . واقعا تو اون سالهایی که باهاش دوست بودم همیشه میتونستم غم و بیم و امید رو تو چهره خودش و مادر بزرگوارش ببینم . به نظرم هرچی که به خانواده معظم شهدا و جانبازان خدمت بشه بازم کم هست . دوست عزیز اگر در کشور مشکلی هم باشه از جای دیگه س نه از چند نفر فرزند شهدا و جانبازان که قراره استخدام بشن . 
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۴۳ حامد محمدی به مدیروافراد عادی
مدیر جان حرف برسر حق بودن یانبودن نیست ماکه احتیاج به احترام گذاشتن افراد نداریم جامعه هرطور میخواد برداشت بکنه آزاده یادمه به پدرم گفتم میخوام از سهمیه استفاده کنم برادانشگاه بهم گفت باباجون مابرای سهمیه نرفتیم بجنگیم برای مردم ووطن وناموس واسلام عزیز رفتیم ولیاقت شهادت رانداشتیم.منم فکر کردم برای اینکه اجر کار پدرم راازبین نبرم بدون سهمیه تاالان پیش اومدم دانشجوی دکترا هستم ولی برای استخدام اختیار بامانبود به ماگفتنن درسته آزمون دادی وقبول شدی ولی بیااز سهمیه استفاده کن تاکسانی که آزمون دادند هم بتونندسر پست استخدامی رقابت کنند.دراصل من یه سهم از فرزندان شاهد راکم کردم با قبول کردن نه از افراد عادی راولی باور کنید خانواده شهداوجانبازان از شماها چیزی نمیخواهند.حداقل نمک به زخمشان نپاشید.
ما از شما تشکر میکنیم مدیریت محترم
والا ما که هیچ جایی اعلام نمیکنیم از خانواده شهدا و ایثارگران هستیم چون میدونیم چه حرفایی پشتشه
از یک سو هم اعصاب و حوصله پاسخگویی به همه رو نداریم
فوقش بتونیم بیماری و زجر و عذاب پدرانمون رو تحمل کنیم و به اونها خدمت کنیم
خداوند بحق حضرت زهرا همه ما رو عاقبت بخیر کند
آمین
اتفاقا عدم تایید شما یعنی اینکه این افراد جایی در این سایت ندارند
من الان بیام واقعیات رو مثل دفعه قبل بگم میگید به والدین اهانت شده
وقتی این افراد معاند هستند و عمدا سر ناسازگاری با این قضیه رو دارند دیگه چه توجیه و دلایل مستند و مستدلی نیاز است
مطمئن باشید باز بهانه جویی خواهند کرد
از شما برادر ارجمند خواهشمندیم جهت اعلام موضع خود و بیان این نکته که این افراد جایی در این سایت ندارند از تایید اینگونه اراجیف خودداری نمایید
پاسخ:
دیگه خود دانید  ولی بهتره که بجای پاک کردن روی مسئله جواب متقن دهید تا مشکلو حل کنید چون تو جامعه خیلی با این مشکل مواجه خواهین شد متاسفانه .اگر خودتان باور داشته باشین حقین قطعا میتوانید جواب دهید به هر حال دیگه اینجور کامنتها تایید نخواهد شد .
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۰۰ حامد محمدی
بانظر مدیر موافقم ،هرچند محمد صادق هم بیراه نمیگه واز روی دلسوزی مطرح میکنه ولی بذارید دوستان درمورد این افراد قضاوت کنندچون حداقل میفهمیم متاسفانه دربین پذیرفته شدگان کسانی هم هستندکه اصول وارزشها براشون ذره ای اهمیت نداره.قابل توجه پذیرفته شدگان پست مامورگزینش/حراست/بازرسی وسایر مشاغل حساس ،باچشم باز برویددرادارات وببینید همکارانتان چطور فردی هستند.
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۵۲ حامد محمدی
آقا مسعود احسنت به رهبرفرزانه انقلاب،سلامتی ایشان صلوات
آقای محمدی واقعا احسنت داری . دمت گرم
مدیر جان من الان بیام یه چیز بگم میگی توهین و اهانت
این شخص اومده داره زیر سوال میبره باز
دفعه پیش گفتید از دستمون در رفته و نباید تایید میشد
الان چه میفرمایید؟؟؟
خواهش میکنم موضعتون رو اعلام کنید ماهم بدونیم
یک بام و دو هوا هست این موضع شما
خوب برادر من میبینی چرت و پرت میگه تایید نکن آقا جان

پاسخ:
مدیرسایت:اون پیامو عمدا تایید کردم تا روشنگری کنین تایید کردن هم بمعنای موافقت نیست بنظرتان آیا با فیتر نظرات کاری پیش میره ؟؟بنظر ما درین مواقع باید با دلایل مستدل و محترمانه نظراتتان را بگید وکسانیکه مخالفن رو توجیه کنید نه اینکه یکطرفه باید فیلتربشن ما هم اگه نظری مخالف قوانین سایت باشدعدم نمایش میزنیم .در ضمن همین قانونی بودن سهمیه یک نمونه از دلایل موجه است .اگر کسی اعتراضی هم دارد باید به قانون اعتراض کند نه خانواده شهدا.
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۱۱ حامد محمدی
شما فرزندان شهیدان! شما برادران و خواهران شهیدان! افتخار کنید. فرزندان جانبازان! به چنین پدران و به چنین برادرانی افتخار کنید؛ اینها مایه ی افتخار یک ملتند. و البته دشمنان هم بدانند که به توفیق الهی نمی گذاریم و این ملت هم نمی گذارد که نام شهید و نام شهادت در این کشور فراموش شود؛ و به توفیق الهی روزبه روز این نام در کشور ما برجسته تر و ماندگارتر خواهد شد و این افتخار برای کشور ما باقی خواهد ماند. این را هم بدانید که شهدای ما و ایثارگران ما در دوران دفاع مقدس و قبل از آن و بعد از آن تا امروز و همچنین خانواده هایشان، در طول تاریخ اسلام، بعد از شهدای کربلا، نظیر ندارند؛ اینها حقیقتاً برجستگیهای خودشان را نشان دادند و همه ی چیزهایی را که برای ما مثل افسانه به حساب می آمد - باور می کردیم، اما شبیه افسانه بود - اینها تحقق بخشیدند و به آن واقعیت دادند. راه این عزیزان را نه فقط خانواده های شهدا بلکه همه ی ملت ایران باید ادامه دهند و به رغم عنف دشمن این راه ادامه پیدا خواهد کرد.مقام معظم رهبری
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۳۴ حامد محمدی
 به فردی به نام افراد عادی خواهش میکنم چرت وپرت ننویس ماوقت جواب دادن به حرفهای بیهوده ولغو رانداریم.شما که ذره ای به این خانواده ها احساس دین نمیکنید،لیاقت استخدام شدن در دولت جمهوری اسلامی ایران که خون هزاران شهید به پایش ریخته شده راندارید وبهتره محترمانه خودت انصراف بدی چون درآینده در دستگاه دولتی بااین طرز فکرحتما با مشکل روبروخواهی شد.استغفار کن
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۲۲ افراد عادی
کاشکی تو کشور ما هم مثل کشور های پیشرفته استخدامی ها شایسته سالاری بود نه این که  کسی که برای درس خواندن  زحمت نکشیده و از استخدامی ها قبول نشده و سهمیه یا پارتی دارد با کسی که از آزمون قبول شده دود چراغ خورده یکی باشد این دور از انصاف و عدالت و دین اسلام نیست؟ چون طرفی که زحمت کشیده تخصص داره حتما در پیشرفت کشور موثر است ولی طرف دیگه رفته تو دانشگاه آزاد اونم مفتی درس خوانده از استادم مفتی نمره گرفته به نظرتون طرف اگر خوب بلد نباشه مردم بیچاره و بدبخت نمی شوند به نظرتون کشور عزیز ما خوب پیشرفت میکنه ؟
آیا برای جوانان انگیزه باقی می ماند؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی