---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۲۶ ب.ظ

۰

مدیر امور اداری شهرداری شیراز گفت: در سال جاری 144 نیروی جدید در سازمان آتش‌نشانی شیراز از میان افراد بومی این کلان‌شهر استخدام می‌شوند

.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مسعود زارعی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به استخدام 144 نفر در در سازمان آتش‌نشانی شیراز اظهار داشت: این استخدام با مجوز وزارت کشور و از طریق آزمون‌های کتبی و عملی انجام می‌گیرد.

وی با تأکید بر بومی بودن افراد واجد شرایط برای ورود به جرگه آتش‌نشانان شیرازی، خاطرنشان کرد: این نیروها در چهار پست ارتباطات، نجات‌غریق، راننده خودروهای سبک و راننده پایه‌ یک به کار گرفته می‌شوند.

این مقام مسئول در شهرداری شیراز یادآور شد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون این استخدام از اوایل اردیبهشت‌ماه امسال آغاز و تاریخ معین‌ شده برای این آزمون اول خرداد‌ماه سال جاری خواهد بود.

وی افزود: از صفر تا 100 این آزمون استخدامی به دانشگاه شیراز برون‌سپاری شده است و در مرحله نخست تا سه برابر ظرفیت پذیرفته و در مراحل بعدی آزمون افرادی که امتیازهای تعیین‌شده را کسب کنند به استخدام پیمانی آتش‌نشانی شیراز در خواهند آمد که از شکل حقوقی معینی برخوردار می‌شوند.

زارعی با بیان اینکه در مرحله اول آزمون، دانشگاه شیراز پاسخگو خواهد بود، گفت: آزمون دوم به‌صورت عملی در 9 رشته انجام می‌گیرد که شرکت‌کنندگان آن باید از 900 امتیاز حداقل 400 امتیاز را به دست آورند.

مدیر امور اداری شهرداری شیراز همچنین تصریح کرد: طبق قوانین موجود، خانواده ایثارگران شامل فرزندان شهدا و جانبازان فقط دارای آزمون عملی خواهند بود و نیز برای قهرمانان ورزشی و سربازان آتش‌نشانی اولویت‌هایی در شرایط مساوی در نظر گرفته ‌شده است.

وی با یادآوری اینکه کلان‌شهر شیراز هم‌اکنون 16 ایستگاه آتش‌نشانی دارد، بیان کرد: امسال 100 نفر از نیروهای آتش‌نشانی شیراز که سال 74 به استخدام درآمده‌اند، با توجه به اینکه مشمول مقررات مشاغل سخت هستند، بازنشسته می‌شوند.

زارعی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: از دو سال پیش در شهرداری شیراز در حال واگذاری امور تصدی‌گری به بخش خصوصی هستیم و در سال جاری نیز سطح‌بندی نیروهای شرکتی را آغاز خواهیم کرد و قرار است ارزشیابی نیروها به‌صورت هوشمند انجام گیرد تا جایگاه حقوقی آنان مشخص شود.

 

۹۴/۰۱/۱۹
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی