---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۱۳ ق.ظ

۰


مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان با اشاره به جذب حدود 20 هزار نیروی جدید در وزارت آموزش‌وپرورش در سراسر کشور، سهمیه استان را یک‌هزار و 853 نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد از 2 طریق کنکور سراسری و آزمون استخدامی سازمان سنجش از میان فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وارد آموزش‌وپرورش می‌شوند.
به گزارش گروه استان های باشگا ه خبرنگاران جوان، از اهواز ،محمد تقی‌زاده ، با بیان این‌که مجوز استخدام 20 هزار نیروی جدید در کل کشور صادر شده است، اظهار کرد: از این تعداد 10 هزار نفر از میان فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و با برگزاری آزمون جذب می‌شوند که سهمیه استان در این بخش 697 نفر است.
 
وی توضیح داد: این افراد بعد از ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش، آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و عمومی و بررسی صلاحیت‌ها از نظر گزینش و معاینات پزشکی به استخدام آموزش‌وپرورش در می‌آیند که البته این افراد پس از طی این مراحل باید به مدت یک سال دوره‌های مهارت‌های معلمی را در دانشگاه فرهنگیان طی کنند و بعد وارد آموزش‌وپرورش می‌شوند.
 
مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان همچنین با بیان این‌که 10 هزار نفر نیز از طریق برگزاری کنکور سراسری جذب آموزش‌وپرورش می‌شوند، گفت: سهمیه استان در این بخش نیز یک‌هزار و 156 نفر است که این تعداد از میان فارغ‌التحصیلان دوره پیش‌دانشگاهی و از طریق برگزاری آزمون سراسری جذب و پس از طی یک دوره چهار ساله در دانشگاه فرهنگیان به آموزش‌وپرورش وارد می‌شوند.
 
تقی‌زاده خاطرنشان کرد: جزئیات این استخدامی پس از تأیید از سوی سازمان سنجش از طریق شبکه‌های سراسری و جراید رسمی به اطلاع عموم خواهد رسید؛ بنابراین از مردم درخواست می‌شود که از مراجعه به ادارات و نواحی آموزش‌وپرورش خودداری کنند.
 
وی زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان سنجش را تابستان عنوان کرد و افزود: البته جزئیات آزمون هنوز مشخص نشده است و طی روزهای آینده از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود. افرادی که از طریق این آزمون به استخدام آموزش‌وپرورش در آیند، از سال تحصیلی 97-96 فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
 
مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان در خصوص جبران بخشی از کمبود نیروی انسانی آموزش‌وپرورش با استخدامی جدید، گفت: با توجه به آمار بالای خروجی از استان قطعاً این سهمیه جوابگوی ما نخواهد بود و تنها می‌تواند تا حدودی خروجی را جبران کند.
 
تقی‌زاده با بیان این‌که امسال اولین گروه از فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استان به تعداد حدود 900 نفر در رشته ابتدایی وارد مدارس می‌شوند، خاطرنشان کرد: همچنین حدود 300 نفر دیگر که سال گذشته از طریق آزمون استخدامی جذب شدند، با توجه به گذراندن دوره یک‌ساله مهارت‌های معلمی، از سال تحصیلی جدید وارد مدارس می‌شوند.
۹۵/۰۳/۳۱
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی