---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۱۵ ب.ظ

۰

اهواز؛ تعهد استخدام دانشجویان وزارت نفت لغو شد

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۱۵ ب.ظ


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعت نفت گفت: تعهد استخدامی وزارت نفت در قبال دانشجویان ورودی سال 95 این دانشگاه حذف شد.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر عباس هلالی‌زاده با بیان این‌که وزارت نفت طی ابلاغ آئین‌‌نامه‌ای حدود 3، 4 ماه پیش بطور رسمی به دانشگاه اعلام کرد که از این پس هیچ‌گونه تعهد استخدامی به دانشجویان ورودی این دانشگاه داده نشود، اظهار داشت: وزارتخانه عنوان کرده است که ما نمی‌دانیم 4 سال آینده و در زمان فارغ‌التحصیلی این دانشجویان به چه تعداد نیرو در بخش‌های مختلف نیاز داریم، بنابراین از اکنون تعهدی برای وزارت و امیدی برای عده‌ای از دانشجویان ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: پس از فارغ‌التحصیلی قطعاً وزارت در هر بخش از میان فارغ‌التحصیلان ممتاز دانشگاه‌ها اقدام به جذب نیرو خواهد کرد اما شرایط جذب برای دانش‌آموختگان همه دانشگاه‌ها یکسان خواهد بود و از این به بعد وزارت نفت هیچ‌گونه سهمیه استخدامی برای هیچ‌کدام از دانشگاه‌های کشور نخواهد داشت.

هلالی‌زاده درباره این‌که آیا رتبه‌بندی دانشجویان این دانشگاه به رده‌های A و B نیز به تبع این تصمیم حذف خواهد شد، اظهار داشت: این رتبه‌بندی برای پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی برقرار شده است و از این پس نیز انجام می‌شود اما برای استخدام نیست؛ در واقع تنها بندی که از آئین‌نامه آموزشی دانشگاه حذف شده، تعهد استخدام است و سایر موارد به روال گذشته برقرار خواهد بود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعت نفت با بیان این‌که بر اساس اعلام وزارت مشکل استخدام دانشجویان ورودی سال‌های گذشته رفع شده است، افزود: وزارتخانه عنوان می‌کند که آنچه را قبلاً در دفترچه به دانشجویان تعهد شده است، تقبل می‌کند اما اعلام کرده که از این پس قولی برای استخدام به دانشجویان داده نشود.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس در دفترچه‌های کنکور امسال، برای همه داوطلبان ورود به دانشگاه در مقاطع مختلف تحصیلی این موضوع درج خواهد شد که دانشگاه برای ورودی‌های سال 95 به‌ هیچ وجه تعهد استخدامی ندارد؛ البته در حال حاضر تقریباً هیچ ارگانی در کشور مانند آنچه 20 سال پیش مرسوم بود، تعهدی برای استخدام نمی‌پذیرد.
۹۵/۰۱/۲۲
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی