---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۳۴ ق.ظ

۵



اردبیل – معاون اداری مالی ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: پست مشخصی برای نیروهای استخدامی جدید این دستگاه اجرایی استان تعریف نشده است.

علی انصاری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص چرایی عدم به کار گیری نیروهای جدید استخدامی علی رغم وعده های طرح شده، تصریح کرد: ۴۹ نفر در آزمون استخدامی به عنوان نیروی جدید ارشاد استان پذیرفته شده اند.

وی افزود: این در حالی است که پست مشخصی برای این تعداد تعریف نشده و مشخص نیست بعد از به کار گیری در کدام بخش یا سمت باید مشغول به کار شوند.

به گفته معاون اداری مالی ارشاد اسلامی استان در مقطعی که آزمون استخدامی برگزار شد، پست مشخصی تعریف نشده است و استخدام بدون تائید معاونت منابع انسانی ریاست جمهوری انجام شده است.

انصاری با اذعان به فعالیت ۶۷ نیروی رسمی و ۴۲ نیروی قراردادی در این اداره کل، اضافه کرد: در وضعیت فعلی ما به نیروی جدید نیاز نداریم و در آن مقطع نیز نیاز نداشتیم.

وی تصریح کرد: ۷۰ درصد فعالیت های ارشاد اسلامی به بخش خصوصی و موسسات واگذار شده و عملا حتی در مقعطی که استخدام انجام شده نیاز به نیروی جدید در این اداره نبوده است.

معاون اداری مالی ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه نیاز به نیروها در مرکز استان وجود ندارد، افزود: در برخی شهرستان ها و در برخی مراکز شهرستانی نیاز به جذب نیروی جدید داریم.

انصاری در خصوص سرنوشت نیروهای جدید استخدامی اضافه کرد: طبق پیگیری مسئولان استانی با وزارت خانه در خواست شده است که تعدادی از پست های سایر استان ها به اردبیل اختصاص یابد و در عین حال تعدادی نیروی جدید این اداره به سایر ادارات انتقال یابد.

این مسئول در پاسخ به این سوال که آیا تخصص و مدرک تحصیلی فرد در انتقال به اداره دیگر مشکل ایجاد نخواهد کرد، افزود: در سایر ادارات مشاغل مشابه برای فرد تعریف می شود.

وی با بیان اینکه این مشکل در مدیریت های قبلی ایجاد شده است، گفت: مدیریت های قبلی گمان کرده اند که استخدام را وزارت خانه تائید کرده است و می تواند تائید معاونت منابع انسانی را اخذ کند که عملا اینطور نشد.

معاون اداری مالی ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه ۱۸ نفر استخدامی های جدید در مرکز استان به کار گرفته می شوند، ادامه داد: مابقی به سایر شهرستان ها منتقل خواهند شد.

انصاری زمان اجرای این طرح را بسته به اختصاص پست از سوی وزارت مربوطه دانست و ابراز امیدواری کرد تا خرداد ما استخدامی های جدید به کار گرفته شوند.

وی با بیان اینکه این مشکل به تازگی در جلسات تحول اداری و ساماندهی نیروی انسانی استان عیان شده است، گفت: در برخی ادارات دیگر نیز مشکل عدم تعریف پست مشخص وجود دارد.

معاون اداری مالی ارشاد اسلامی استان در خصوص تعریف حقوق و دستمزد این گروه افزود: اعتبارات در بودجه امسال آمده است و از بند «و» پرداخت حقوق و مزایا رفع شده است اما در بند «سایر» که مربوط به اضافه کاری وایاب ذهاب است مشکل فعلا حل نشده است.

به گفته انصاری این به این معنی است که فرد ممکن است بعد از به کار گیری حقوق دریافت کند اما اضافه کاری به وی اختصاص نیابد.

وی افزود: تلاش می کنیم مشکل پرداخت اضافه کاری نیز با پیگیری های مداوم رفع شود.

نظرات  (۵)

۲۵ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۳۱ هر دم از این باغ....
خرداد هم میاد و اتفاقی نمی افته با این نیروهای متخصص ارشاد!!
ان شالله خرداد شما راهم خواهیم دید
ببینیم و تعریف کنیم
منکه مصاحبه رو دیدم نه تنها آرامشی بر دلم ننشست بلکه به آینده ی بچه های ارشاد بد بین هم شدم
برادر گرامی شما جوری حرف میزنید که انگار یک مشکلی هست که عین مرگ چاره نداشته باشه
عزیز جان پول و اعتبار هست حالا میگید میزی نداریم که جوانای سرتا پا مشکل و دغدغه دار را بر آن بنشانیم تا به این مملکت خدمت کنند و روزی حلال سرسفره ببرند
در ضمن خود شما میگید 42 نفر قراردادی هست(مستحب) 49 نفر قبول شده سازمان(واجب)
حالا خودتان قضاوت کنید توجه به واجبات تکلیف است
یا عمل به مستحبات؟
ببینیم و تعریف کنیم 
آقایان دنبال یک بهانه ی محکم میگشتند که شروع به کار ماهارو یک ساله دیگه به تاخیر بیاندازند که از شانس بد ما اونم که به لطف مسئولان قبلی اداره ارشاد جور شده اونم چه جوری
فقط خدا به ما و خانواده و بچه هامون رحم کنه
یا ابالفضل خودت فرجی کن دیگه واقعا رسیدم اون ور ته خط 
شرمنده زن
شرمنده بچه 
شرمنده پدر و مادر
شرمنده اطرافیان هم شدم نمی تونم حتی نون شب و روزم رو تامین کنم
یا قمر منیر بنی هاشم خودت مددی کن
توکل به خدا منتظریم چشم انتظار به آینده چی پیش میاد ان شالله که خیره باشد و به مصلحت هر چی پیش می آید
آقای معاون، خب پست های بلا تصدی رو براشون در نظر بگیرین اینکه کاره سختی نیست مثل استانهای دیگه !! واقعا جای تأسف داره
عجب مملکت جالبی داریم والا..............

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی