---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۸ ب.ظ

۰


تهران- ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از هیات مذاکره کننده هسته ای خواست برای آمادگی در مذاکرات آتی با استفاده از نظریات کارشناسی فنی، سیاسی و حقوقی سناریوی احتمالی آینده را با در نظر داشتن محیط متحول منطقه و بین المللی بررسی کنند.


به گزارش ایرنا، «نوذر شفیعی» در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس خود ضمن گرامی داشت هفته بسیج و روز مجلس از عملکرد هیات مذاکره کننده هسته ای تشکر کرد.

وی همچنین از هیات مذاکره کننده هسته ای که مدبرانه دیپلماسی هسته ای را پیش می برند و در مذاکرات بر خواسته های نظام تاکید می ورزند، قدردانی کرد.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس ادامه داد: ضروری است این هیات با بهره گیری از نظریات کارشناسی فنی، سیاسی و حقوقی سناریوی احتمالی آینده با در نظر داشتن محیط متحول منطقه و بین المللی بررسی و مدنظر قرار دهند تا در مذاکرات آتی با آمادگی حضور داشته باشند.

شفیعی با تاکید بر ضرورت تحقیق و تفحص از شرکت بازرگانی پتروشیمی گفت: طرح تحقیق و تفحص از شرکت بازرگانی پتروشیمی با امضای 70 نفر از نمایندگان تقدیم مجلس شده و انتظار می رود هیات رییسه رسیدگی به این امر را در دستور کار قرار دهد.

وی با بیان این که حل معضل بیکاری باید در عمل نمود پیدا کند، تاکید کرد: از رییس جمهوری و اعضای هیات دولت انتظار دارم به مساله بیکاری توجه بیشتری داشته باشند چرا که جوانان امید نظام و انقلاب هستند و امیدی برای تحول در چرخه تولید محسوب می شوند، در حال حاضر کاهش نرخ بیکاری بیش از آنچه که در حرف گفته می شود باید در عمل تحقق یابد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: معضل تورم بیش از حد انتظار مردم را آزار می دهد، از دولت می خواهم تلاش خود را برای حل این مشکل مضاعف کند و مانع از آن شود که زندگی بیش از آنچه که امروز مشاهده می شود برای مردم سخت شود.

شفیعی، بومی گزینی در جذب نیرو در مناطق نفتی را نامطلوب خواند و به دولت تذکر داد بومی گزینی در جذب نیرو به ویژه در مناطق نفتی و گازی و آن هم در پروژه های ملی اقدامی تبعیض آمیز و ضد امنیت ملی است.

وی ادامه داد: تقاضا می شود بخشنامه هایی که در این زمینه آن هم تحت فشار و مغایر میل دولت صادر شده لغو شود.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس همچنین از وزیر آموزش و پرورش خواست با همکاری نمایندگان به فکر معلمان پیش دبستانی باشد چرا که آنها به امید استخدام امر تدریس را بر خود سهل کرده اند بنابراین رها کردن آنان خارج از عدالت است.

شفیعی از هیات رییسه مجلس سوال کرد که چرا طرح تحقیق و تفحص از شرکت بازرگانی پتروشیمی را که با امضا 70 نفر از نمایندگان تقدیم شده در دستور کار قرار نمی دهد.

وی با انتقاد از رویکرد منفعلانه دولت در جذب افراد قبول شده در آزمون های استخدامی، گفت: جناب آقای رییس جمهور، آزمون های استخدامی در گذشته در حوزه های مختلف به ویژه در نهادهای مربوط به وزارت کشور و وزارت نفت برگزار شد و عده ای از تحصیلکردگان امیدوارانه در این آزمون ها شرکت کرده و قبول شدند اما ظاهرا خبری از به کارگیری این جوانان نیست، چگونه قبول می کنید آنها نزد خانواده های خود سرخورده شوند؟

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس با ابراز رضایت از عملکرد استاندار و نماینده ولی فقیه در استان فارس از آیت الله ایمانی و نیز استاندار در حل مسایل استان تقدیر کرد.

شفیعی ادامه داد: موفقیت ایشان نیازمند حمایت دولت است. چگونه دولت قبول می کند استانی به عظمت فارس به لحاظ شاخص های توسعه جزو عقب مانده ترین استان های کشور باشد.

وی خطاب به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری، گفت: آقای نوبخت در سفر شما به استان فارس امیدها در دل این مردم برای تحولی محسوس زنده شد اما تاخیر در اجرای وعده ها این امید را به یاس تبدیل کرد، بنابراین انتظار می رود مصوبات استانی سفرهای شما در بودجه سال 94 مشمول گردد. همچنین در ردیف دار نمودن مرکز آموزش عالی ممسنی در بودجه 94 اقدامات لازم را انجام دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی