---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۱۸ ب.ظ

۰

انتقاد از بلاتکلیفی وضعیت مربیان پیش دبستانی

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۱۸ ب.ظ
 
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی از بلاتکلیفی وضعیت استخدامی مربیان پیش دبستانی انتقاد کرد.

به گزارش خانه ملت، سلیمان عباسی در نشست علنی امروز چهارشنبه (28 آبان) در نطق میان دستور خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و همچنین عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج، افزود:‌ چرا می‌گوییم حسین مظلوم؟ آیا مظلومیت حسین بن علی برای آن بود که به جسم مبارک او ظلم کردند یا برای این بود که نیزه ها بر بدن مبارک او زدند آیا مظلومیت حسین بن علی به خاطر این بود که او را تشنه به شهادت رساندند یا به خاطر این بود که پیش چشمان فرزندان و خاندانش با اسب ها بر بدن او تاختند.

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آیا مظلومیت سالار شهیدان به خاطر این بود که یاران او را به شهادت رساندند یا مظلومیت حسین بن علی به خاطر این بود که در دید چشمانش تیر بر گلوی کودک تشنه شش ماهه اش زدند یا به خاطر این بود که خیمه ها را آتش زده و کودکان را به اسارت کشیدند یا به خاطر جدا کردن سر مبارک امام حسین(ع) از بدن مطهرش؟ اینها گوشه‌ای از مظلومیت هستند؛ اصل مظلومیت امام حسین (ع) این بود که کسی او را درک نکرد کسی اهداف او را نفهمید و کسی نهضت او را یاری نکرد و کسی امامت و ولایت را نپذیرفت و کسی دست بیعت با ولایت با او را نداد و راه سعادت را به روی خود و جامعه بستند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه عزاداری مردم در ایام محرم صرفا به جهت مصیبت نیست، یادآور شد: این عزاداری‌ها نشان دهنده این است که گرچه در واقعه کربلا حضور نداشتیم تا حسین را یاری کنیم اما امروز با رهبر جهان اسلام سکاندار پرچم حسینی مقام معظم رهبری بیعت دوباره داشته و نهضت امام حسین(ع) را زنده نگه داشته و در معرفی اهداف سالار شهیدان به جهان و پیاده کردن آن عهد و پیمان می بندیم چرا که با ولایت است یاد حسین (ع) و نهضت او زنده نگه داشته خواهد شد؛ سعادت و آزادگی در سایه ولایت میسر و امکان پذیر خواهد شد و با درک صحیحی از اهداف سیدالشهدا و عمل به آنها ذهنیتی که دشمنان اسلام بین نظام جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورهای اسلامی ایجاد کرده اند فرو می ریزد .

عباسی درباره مشکلات حوزه انتخابیه خطاب به رئیس جمهور، افزود:  آقای روحانی ضمن تشکر از مساعدت جنابعالی و دکتر نوبخت در خصوص آسفالت راه های گنبد کاووس به استحضار می رسانم که یکی از مسائل مهم گنبد کاووس مسئله اشتغال است که موکلان را به شدت نگران کرده است که به علت عدم وجود صنعت مناسب و فضای اشتغال نیاز است به دو موضوع اساسی توجه لازم صورت گیرد.

وی یادآور شد: یکی بحث راه آهن که از خواسته های بحق مردم است؛ تاکنون اقداماتی مانند مشخص شدن نقشه مسیر  و تعیین علامت‌گذاری صورت گرفته است اما در دولت شما هنوز به صورت راکد باقی مانده است از سویی دیگر در مورد منطقه آزاد تجاری است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، یادآور شد: با توجه به مذاکرات حضوری و مکاتبات انجام شده و همچنین با عنایت به اینکه منطقه بازارچه گنبدکاووس بستری مناسب برای تبدیل به منطقه آزاد تجاری با کشور همسایه ترکمنستان وجود دارد لذا خواسته مردم گنبد کاووس که منطقه آزاد تجاری به مرکزیت گنبد کاووس ایجاد گردد و به جای دیگر منتقل نگردد که در این صورت مردم به شدت آزرده خواهند شد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس نهم، تاکید کرد: با ایجاد این دو موضوع ما مردم گنبد کاووس می‌توانیم مشکل اشتغال خود را تا حدود زیادی حل کنیم و با ایجاد راه آهن در منطقه تجاری فرصت‌های شغلی مستقیم و غیر مستقیم ایجاد خواهد شد و در این راه دولت درآمد خوبی را به مردم این منطقه خواهد بخشید لذا منطقه آزاد تجاری گنبد کاووس را در اختیار مردم گنبد قرار دهیم تا نشاط و شادابی برای مردم این منطقه به وجود آید.

وی درباره  مشکلات حوزه کشاورزی منطقه افزود: با عنایت به اینکه گنبد کاووس جزو مناطق کشاورزی و قطب کشاورزی تقسیم بندی شده و با عنایت به اینکه بسترهای مناسبی برای صنعت کشاورزی، دامداری و دامپروری در سایر محصولات وجود دارد توجه به دو موضوع زهکشی زمین ها و آبیاری تحت فشار می تواند شرایط رشد و ارتقاء صنعت کشاورزی را فراهم سازد و کمک به اشتغال و درآمد مردم و کشاورزان کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه از دیگر نیازهای اساسی استان گلستان بحث آب شرب و آب کشاورزی است، گفت: با عنایت به اینکه ما تا کنون 30 روستای فاقد آب در روستای گنبد کاووس داریم هیچگونه اقدامی جهت آبرسانی صورت نگرفته است که بتواند زمینه رفع مشکلات مردم این منطقه را فراهم کند.

عباسی تاکید کرد: بحث پتروشیمی استان گلستان که سرمایه گذار این پتروشیمی به صورت سهام توسط مردم عزیز استان گلستان می باشد اما تاکنون هیچ پیشرفت فیزیکی نداشته و تکلیف پول و سرمایه مردم هنوز مشخص نیست.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف وضعیت استخدامی مربیان پیش دبستانی و حق التدریسی، قراردادی و شرکتی موضوع دیگری است که این عزیزان هنوز نگران هستند، افزود:  وضعیت و امنیت شغلی آنها مشخص نیست در صورتی که این مهم در قانون دیده شده است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس نهم، ادامه داد: همچنین با اجرای غلط طرح بسته حمایتی از مدارس توسط اداره آموزش و پرورش استان گلستان که برخلاف قانون این طرح را به طور دیگری اجرا نموده است و مدارس دولت را به مدارس شخصی واگذار کرده و به مدارس غیر انتفاعی تبدیل کردند این موضوع باعث نارضایتی والدین و تجمع آنها شده است به طوری که حتی بعضی از والدین از فرستادن فرزندانشان به مدارس جلوگیری کردند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: از سویی اقدام به جذب بیش از 200 نفر نیروی جدید بدون تجربه معلمی مشکل دیگری است که این در آینده توقع استخدامی برای آموزش و پرورش ایجاد می کند در صورتی که هنوز جذب 35 هزار نفر معلم پیش دبستانی بلاتکلیف گذاشته ایم و می گوییم اینها تجربه معلمی ندارند لذا باید وزیر آموزش  و پرورش سرنوشت دانش آموزان را مورد توجه قرار دهد.

عباسی تاکید کرد: در مورد توجه به مسائل جوانان مانند مشکلات مسکن، اشتغال و وام ازدواج هیچگونه اقدامی صورت نگرفته وزیر ورزش و جوانان بعد از گذشت یک سال و چند ماه هنوز گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده ارائه نکرده اید.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:‌ کمبود نیروی انسانی در استان گلستان نگران کننده است به گونه‌ای که برخی از دستگاهها را با مشکلات فراوانی مواجه ساخته است لذا امید است اجازه داده تا در طی سال های متوالی با جذب استخدام نیروهای توانمند تسریع نیروی انسانی اقدام شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی