---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳ ب.ظ

۰



معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: مجموعه اعتبارات تملک دارایی وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه های تابع آن در بودجه سال ۹۴ نسبت به سال جاری ۲۳ درصد رشد خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمهدی بخشنده در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه سهم‌بری حوزه کشاورزی از اعتبارات تملک دارایی تنها مربوط به فصل کشاورزی و منابع طبیعی بودجه نیست و این بخش از ۶ فصل دیگر از جمله فصول آب، بازرگانی، تعاون و... نیز سهم دارد، اظهار داشت: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای کل کشور در لایحه بودجه سال ۹۴ برابر ۴۷۷ هزار و ۶۹۴ میلیارد ریال است که نسبت به قانون بودجه سال ۹۳ معادل ۴۱۲ هزار و ۵۰۹ میلیارد ریال (۱۵.۸ درصد) رشد دارد.

وی با بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای ملی وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه های تابع در لایحه بودجه سال ۹۴ در قالب ۷ فصل، ۲۹ برنامه و ۱۱۵ طرح با اعتبار ۱۴۴ هزار و ۸۹ میلیارد ریال پیش بینی گردیده است، افزود: این میزان نسبت به اعتبار مشابه قانون بودجه سال ۹۳ برابر ۱۱ هزار و ۷۸۵ میلیارد ریال (۲۳ درصد) افزایش یافته است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای ملی فصل کشاورزی و منابع طبیعی در لایحه بودجه سال ۱۳۹۴ در قالب ۲۲ برنامه و ۸۲ طرح پیش بینی گردیده که این اعتبارات نسبت به سال گذشته با رشد ۳۳.۸ درصدی روبرو بوده است.

بخشنده با بیان اینکه به منظور اجرای عملیات توسعه روش های نوین آبیاری مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال در قالب جزء (ط) تبصره ۲ لایحه بودجه ۹۴ و مبلغ ۱۰هزار میلیارد ریال در قالب جزء (۳) بند (و) تبصره ۱۹ لایحه بودجه سال ۹۴ پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: همچنین ۱۰ درصد از منابع ورودی صندوق توسعه ملی در سال ۹۴ جهت سپرده گذاری نزد بانک های دولتی و خصوصی داخلی به منظور پرداخت تسهیلات به بخش های غیردولتی به صورت ریالی در بخش آب و کشاورزی و محیط زیست در قالب جزء (د) تبصره (هـ) لایحه بودجه سال آینده اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: با توجه به جهت‌گیری‌های لایحه بودجه سال ۹۴ اعتبار دستگاه ها و طرح های حاکمیتی مانند سازمان حفظ نباتات در طرح های مبارزه تلفیقی علیه آفات، توسعه و تجهیز قرنطینه نباتی کشور نسبت به سال ۹۳، ۱۸۳ درصد رشد داشته و این میزان از ۴.۳ میلیارد تومان به ۱۷.۵ میلیارد تومان رسیده است. ضمن آنکه برای بخش چای نیز ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

معاون وزیر جهاد کشاوزری با بیان اینکه یکی از مشکلات ما این است که هنگام مواجهه با آتش سوزی در جنگل های کشور روش های اتباع حریق به شکل سنتی انجام می گیرد، افزود: ما باید حتما به ناوگان اطفای حریق هوایی تجهیز شویم که با پیگیری های وزیر جهاد کشاورزی در قالب بند (و) تبصره ۱۹ پیش بینی خرید تجهیزات امداد هوایی و ناوگان اطفای حریق جنگل ها تصویب شده است. ضمن اینکه این هلی کوپترها چند منظوره بوده و مشترک بین ما، هلال احمر و سازمان امداد و نجات هستند.

بخشنده با بیان اینکه دولت برای سال ۹۴ از محل هدفمندی یارانه ها ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان یارانه برای کمک به بخش تولید پیش بینی کرده است، اضافه کرد: وزارت جهاد کشاورزی نیز از این میزان سهم خواهد داشت. ضمن اینکه ۱۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای شرکت ها یا دستگاه های مجری خرید تضمینی محصولات کشاورزی توسط دولت پیش بینی شده است و ما فکر می کنیم که این میزان برای انجام خریدهای تضمینی ما کافی باشد.

وی اضافه کرد: در بودجه ۹۴ ردیف جدیدی برای اخذ مابه التفاوت از کالاهای وارداتی بخش کشاورزی پیش بینی شده است، این ردیف امسال و سال های گذشته ۲۰ میلیارد تومان بوده که قرار است برای سال ۹۴ به ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

معاون وزیر جهاد کشاوزری با اشاره به پیش بینی مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان به عنوان یارانه خرید تضمینی گندم (یارانه نان) گفت: برای یارانه نهاده ها و عوامل تولید بخش کشاورزی از جمله بذور، نهال، برخی سموم، واکسن و کودهای شیمیایی برای سال آینده دولت مبلغ ۷۳۳ میلیارد تومان یارانه پیش بینی کرده است.

بخشنده با اشاره به بحث استخدام ۸ هزار نفر ناظر کشاورزی بیان کرد: با تلاش همکاران ما در بخش بودجه، دولت در بودجه ۹۴، ۱۲۰ میلیارد تومان بابت جذب مهندسین ناظر تولیدات کشاورزی به اعتبارات هزینه ای سازمان جهاد کشاورزی استان ها اضافه کرده است.

وی با بیان اینکه باید برای وزارت جهاد کشاورزی ساختمانی پیش بینی شود و دستگاه های مرتبط با این وزارتخانه در ۳۷ نقطه از شهر پراکنده هستند، افزود: مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان بابت فروش ساختمان ها و تاسیسات دولتی به نام وزارت جهاد کشاورزی منظور شده است.

معاون وزیر جهاد کشاوزری با بیان اینکه در بودجه ۹۴ قرار است، ۱۰ درصد از منابع ورودی صندوق توسعه ملی تبدیل به ریال شود و به صورت تسهیلات ارزان قیمت در اختیار تولیدکنندگان بخش کشاورزی قرار بگیرد که این میزان بین ۳ هزار میلیارد تا ۴ هزار میلیارد تومان است.

بخشنده افزود: مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال با عنوان ارتقاء ضریب خوداتکایی در تولید محصولات راهبردی کشاورزی در قالب جزء ۷۱ ردیف متفرقه ۵۵۰۰۰۰ اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه اعتبارات هزینه ای کل کشور در لایحه بودجه سال ۹۴ نسبت به قانون بودجه سال ۹۳ با رشد ۲۰ درصدی همراه است، گفت: اعتبارات هزینه ای وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه های تابع ملی در لایحه بودجه سال ۹۴ نسبت به سال گذشته آن از رشد ۲۳ درصدی برخوردار است. ضمن اینکه یک ردیف جدید متفرقه به مبلغ ۵ میلیارد ریال به عنوان برگزاری اجلاس سران عضو مرکز بین‌المللی تحقیقات برنج آسیای مرکزی و غربی ایجاد شده است.

معاون وزیر جهاد کشاوزری با اشاره به تبصره های موجود در بودجه ۹۴ بیان کرد: تامین اعتبار طرح های آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از محل مازاد درآمدهای نفت و میعانات گازی ۹۴ در قالب بند (ن) تبصره ۲ لایحه بودجه ۹۴ پیش بینی شده است، ضمن آنکه در بند (الف) تبصره ۱۱ لایحه بودجه سال ۹۴ تا ۸۵ درصد از هزینه های اجرای عملیات آب و خاک کشاورزی به عنوان سهم دولت به صورت بلاعوض پرداخت می شود. همچنین مناطق محروم و بهره‌بردارانی که در احداث شبکه های اصلی آبیاری و زهکشی مشارکت کرده باشند، از پرداخت سهم نقدی مشارکت در احداث شبکه های فردی آبیاری و زهکشی معاف هستند.

بخشنده اضافه کرد: علاوه بر این، ۱۴۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای خرید تضمینی گندم، جو، ذرتا، دانته های روغنی تولید داخلی در اجرای بند الف ماده یک قانون تمرکز وظایف و اختیارات مربوط به بخش کشاورزی در وزارت جهاد در قالب بند (ب) تبصره ۱۱ لایحه بودجه ۹۴ پیش بینی شده است. ضمن آنکه در بند (هـ) تبصره ۱۱ لایحه بودجه ۹۴ کشاورزانی که در اثر حوادث غیرمترقبه از جمله خشکسالی خسارت دیده اند و قادر به پرداخت حق بیمه اجتماعی در موعود مقرر نشده اند از پرداخت جریمه برای مدت معذوریت معاف شده اند.

وی تصری کرد: در بند (و) تبصره ۱۱ لایحه بودجه ۹۴، کلیه بانک های کشور اعم از دولتی و غیردولتی، موسسات مالی و صندوق های حمایتی که به بخش کشاورزی تسهیلاتی پرداخت نموده اند، موظفند بازپرداخت وام های اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی که دچار خسارت خشکسالی یا سرمازدگی یا آفات و بیماری های همه گیر و یا حوادث غیرمترقبه یا آ تش سوزی غیرعمدی شده باشند را با تایید کارگروه غیرمتشکل از نمایندگان جهاد کشاورزی شهرستان، بانک مربوط در شهرستان، صندوق بیمه کشاورزی شهرستان و فرمانداری آنها مشروط به تامین بار مالی اضافی از محل اعتبارات ماده ۱۲ قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور مصوب ۱۳۸۷/۲/۳۱ کمیسیون اجتماعی مجلس و اعتبارات پیش بینی نشده قانون بودجه به مدت ۳ سال استمحال نمایند.

معاون وزیر جهاد کشاوزری با اشاره به پیش بینی مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال جهت کمک های فنی و اعتباری برای توسعه روش های نوین آبیاری محصولات اساسی کشاورزی در قالب الگوی کشت از محل اعتبارات حوادث غیرمترقبه افزود: علاوه بر اینها ما چند اعتبار در سال ۹۳ از محل صندوق توسعه ملی دریافت کردیم که این اعتبارات خارج از بودجه هستند و در سال آینده نیز ادامه دارد.

بخشنده اضافه کرد: از جمله این اعتبارات می توان به اختصاص یک‌ونیم میلیارد دلار برای اراضی خوزستان و ایلام اشاره کرد که این مبلغ قرار است طی سه سال به ما داده شود و سال ۹۳ اولین سال آن بود. علاوه بر این، ۵۰۰ میلیون دلار برای اجرای ۴۶ هزار هکتار دشت زابل در استان سیستان و بلوچستان به ما اختصاص داده شد که امسال شروع شده سال آینده و سال بعد از آن نیز اختصاص آن ادامه دارد. همچنین مبلغ ۸ میلیارد دلار برای احداث شبکه های آبیاری زهکشی استان های مرزی به طور مشترک به وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نیرو اختصاص پیدا کرده که از این میزان حدود ۵ میلیارد دلار متعلق به وزارت نیرو و ۳ میلیارد دلار متعلق به وزارت جهاد کشاورزی است.

۹۳/۰۹/۲۵
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی