---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۱۰ ب.ظ

۱


اردبیل - ایرنا - نماینده اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای استخدامی استانداری اردبیل اسفندماه جذب و از اول فروردین ماه سال آینده به صورت رسمی در دستگاه های اجرایی بکار گرفته می شوند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی افضلی فرد روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: بر اساس پیگیری های نمایندگان مجلس مبنی بر تامین اعتبار برای به کار گیری نیروهای استخدامی جدید در اسفندماه سالجاری مفاد این آیین نامه اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: رفع و حل مشکلات باید با همکاری توام دولت و مجلس بوده و در صورت تعارض نیز نمایندگان باید از حقوق مردم دفاع کنند.

وی با انتقاد از ادعاهای برخی نمایندگان مبنی بر نبود اعتبار جذب نیروهای استخدامی افزود: نمایندگان با رای مردم انتخاب شده اند و باید پیگیر حل مشکلات مردم باشند.



مغان قابلیت تجزیه از اردبیل را ندارد

*********************************

نماینده اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح استان مغان از سوی یکی از نمایندگان استان ، این اقدام را سیاسی و بدون ملاحظه علمی عنوان کرد.

وی گفت: تمامی نمایندگانی که در مجلس این طرح را امضا کرده بودند امضای خود را پس گرفته اند.

افضلی فرد افزود: تجزیه مغان از اردبیل نظر قاطبه مردم مغان نیست و این موضوع از سوی یک نماینده به اهداف تبلیغاتی برای انتخابات آینده مطرح شده است.

او با اشاره به توزیع عادلانه اعتبارات در بین تمامی شهرستان های استان گفت: با اینکه شهرستان اردبیل نیمی از جمعیت استان را دارا می باشد ولی حدود 20 درصد از اعتبارات به این شهرستان اختصاص یافته و مابقی در دیگر شهرستان ها توزیع می شود.



سهم اعتباری 18 واحد تولیدی استان تامین می شود

**********************************************

افضلی فرد با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی استان گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان سهم اعتباری 18 واحد تولیدی استان مصوب شده بود که از محل منابع ارزی و ریالی تامین می شود.

وی مشکلات واحدهای تولیدی کوچک استان را به دلیل مصوبه صندوق توسعه ملی عنوان کرد و افزود: بر اساس این مصوبه مبلغ اعتباری این صندوق از پنج میلیارد ریال به 50 میلیارد ریال افزایش یافته که واحدهای تولیدی کوچک از دریافت این اعتبار محروم شده اند.

وی گفت: باید سهم واحدهای تولیدی کوچک از محل صندوق توسعه ملی مشخص شود تا مشکلات این واحدها برطرف شود.

نماینده اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به مشکلات کارخانه ذوب آهن اردبیل گفت: مشکل این کارخانه مدیریتی است.

وی افزود: یکی از مشکلات این کارخانه پرداخت نکردن حقوق کارگران بود که با برگزاری جلسات مختلف مدیریت این کارخانه نسبت به پرداخت آن در ظرف سه روز قول مساعد داد.

وی بیان کرد: بنیاد تعاون سپاه آمادگی خود را برای پذیرش مدیریت این کارخانه اعلام کرده که باید در این زمینه اقدام اساسی صورت گیرد.



از استاندار حمایت می کنیم

***********************************

افضلی فرد گفت: استاندار اردبیل مورد حمایت است و مسئله تغییر استاندار اصلا مطرح نیست ولی این به معنای تایید تمام عملکرد خدابخش نیست.

وی با بیان اینکه عملکرد استاندار اردبیل مطلوب است ، گفت: باید همکاری خود را با استاندار اردبیل بیشتر کرده و در راستای توسعه استان گام برداریم.

او در عین حال گفت که استاندار اردبیل باید اجازه دخالت در برخی امور را به افراد ندهد.

نظرات  (۱)

با تشکر از نماینده غیور و با دانش شهرمان جناب اقای افضلی فرد که همواره با امید و تلاش پیگیر حل مشکلات هستند، تنها نماینده و مسئول استان هستند که هیچ گاه حرف از نا امیدی نزدند و همواره باعث دلگرمی هزار خانواده اردبیلی درگیر در این ازمون استخدامی بوده اند. عجرکم عند الله، همواره شمارا دعا گو خواهیم بود.
پاسخ:
احسنت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی