---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۵ ق.ظ

۰



گروه اجتماعی – افشاگری از فساد و ویژه خواری وظیفه رسانه است و رسانه هایی که در این زمینه بتوانند پیشرو باشند قطعا مغضوب مدیران و محبوب مردم خواهند شد.

به گزارش «بویر نیوز»، اخیرا برخی رسانه های محلی استان کهگیلویه و بویراحمد نقاب قهرمانی زده اند و از استخدام های غیرقانونی در برخی سازمان ها می گویند که با آگاهی از واقعیت ماجرا و پشت پرده این موضوع، دل هر انسان آزاده ای به درد می آید.

در خصوص اخبار اخیر چند نکته و پرسش مطرح است که حتما باید در آنها تامل کرد:

1 – پرده اول: سال گذشته سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب قرارداد معین 32 نفر را بکار گرفت. در سکوت سنگین رسانه های مدعی «بویر نیوز» پرده از روابط فامیلی در این بکارگیری های بدون آزمون برداشت. با ورود سازمان بازرسی این سازمان ملزم به برگزاری آزمون شد. آزمون با حرف و حدیث های فراوان و شائبه های زیادی برگزار شد که بازهم همان نتیجه تکرار شد.

پرده دوم: علیرغم اطلاع رسانی های مکرر «بویر نیوز» از این موضوع بازهم همین رسانه ها حاضر نشدند کلمه ای بنویسند و حتی از مدیر این سازمان تمجید و تعریف ها کردند!

پرده سوم: امسال معاون منابع انسانی وقت جهاد کشاورزی دست به افشاگری زد و همه مطالب و شائبه ها را تائید کرد اما بازهم از این رسانه ها صدایی درنیامد و سعی کردن فضای رسانه ای را به سمت و سویی دیگر سوق دهند.

2 – گفته شده که شرکت برق، امورعشایر، سازمان مدیریت و دانشگاه یاسوج نیروی فامیلی استخدام کرده اند!

اول اینکه؛ این نیروها در قالب نیروی شرکتی هستند. برای آندسته از مخاطبان عزیز که اطلاع از ضوابط استخدامی ندارند باید یادآور شد، نیروی شرکتی یعنی اینکه سازمان بخشی از تامین نیروی خود را از طریق مناقصه رسمی به شرکت های خدماتی واگذار می کند و شرکت های خدماتی با حضور در مناقصه و پس از برنده شدن نیروها را برای مدت یکسال بکار می گیرند و اینکه شرکت برنده مناقصه بخواهد چه کسی را بکار بگیرد یا نگیرد هیچ منع قانونی ندارد و اراده  فرد برنده مناقصه را می طلبد مثل هزاران شرکت خصوصی که در عرصه های مختلف فعالیت می کنند.

 دوم؛ دولت در قبال نیروهای شرکتی هیچ مسئولیتی ندارد و ممکن است با تغییر پیمانکار این افراد هم تغییر کنند. مشابه اتفاقی که سال گذشته در دانشگاه یاسوج افتاد و علیرغم سر و صدای گسترده برخی رسانه ها بالاخره سازمان بازرسی پس از چندماه اعلام کرد که “هیچ تخلفی صورت نگرفته است”

سوم؛ همه سازمان های نامبرده در پی انتشار اخبار نه تنها قصد فرار رو به جلو و تغییر فضا را نداشتند بلکه شفاف به این موضوع پاسخ دادند و صراحتا آن را تکذیب کردند در حالی که آنها نیروی شرکتی پیمانکار بودند ولی سال گذشته جهاد کشاورزی علیرغم اینکه نیروی استخدام دولت بکار گرفته بود نه تنها تکذیب نکرد بلکه خود نیز با برگزاری آزمون و اتفاقات و اختلافات بعدی رسما این موضوع را تائید کرد.

3 – مهمترین پرسش اینکه؛ چطور همین موضوع یعنی استخدام نیروهای شرکتی و موضوع انتقال نیرو از شهرستان ها به مرکز استان توسط سایر دستگاههای که مدیرانشان از مرکز استان نیست – که اتفاقا بارها از سوی مسئولان شهرستان بویراحمد نسبت به آن اعتراض شده است – و عملا با این اقدامات فضا را برای استخدام جوانان مرکز استان بسته می کند باعث اعتراض و انتقاد نشد؟

آیا در این موضوع که نه افشاگری بلکه تحت فشار قراردادن مدیران بود آیا درخواست های شخصی و یا نگاه های منطقه ای هم دخیل بود؟

در همین موضوع نیروهای شرکتی سازمان ها، چطور به طرز جالبی تمام مدیران از یک منطقه در نظر گرفته می شوند و ناگفته پیداست که حجم نیروهای جذب شده شرکتی در سازمان هایی که از آنها نامی برده نشده اگر بیشتر از سازمان های فوق نباشد کمتر نخواهد بود و بیش از همه این اقدام تسویه حساب منطقه ای را به ذهن متبادر می کند

خلاصه اینکه می توان با سیاه نمایی و ارائه آمار غلط چند روزی سوار بر موج احساسات مردم شد و چهره مسئولان را خدشه دار کرد اما این کار سرانجام نه تنها باعث بدبینی و زیرسوال بردن شرف رسانه ای می شود، بلکه بی اعتمادی و نهایتا یاس و ناامیدی را در جامعه در پی خواهد داشت.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
info@boyernews.com
۹۵/۰۹/۲۰
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی