---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۰ ب.ظ

۱

افزایش۱۷ درصدی حقوق کارمندان دولت در سال ۹۴

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۰ ب.ظ


بودجه سال آینده ایران نسبت به امسال حداکثر ۳.۸ درصد افزایش خواهد یافت و حقوق کارمندان دولت هم حدود ۱۷درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش همشهری، دولت به واسطه کاهش درآمدهای نفتی و سقوط قیمت نفت از یک سو و تلاش برای پایین‌آوردن نرخ تورم، همچنان سیاست‌های مالی و بودجه‌ای و البته پولی انقباضی را در اولویت خود نگه داشته است. به گفته حسن روحانی، بودجه سال 94کشور حدود 219هزار میلیارد تومان خواهد بود، حال آنکه بودجه مصوب امسال 211هزار میلیارد تومان برآورد شده که افزایش 8هزار میلیارد تومانی را نشان می‌دهد.

به گزارش تسنیم رئیس‌جمهور دیروز اعلام کرد: لایحه بودجه ۹۴ بدون کسری هفته آینده به مجلس تقدیم‌ می‌شود. تحقق این وعده دولت در شرایطی که قیمت نفت بیش از 30درصد نسبت به سال آینده کمتر شده است، یک سؤال جدی است که سند دخل و خرج سال آینده چگونه تنظیم خواهد شد؟ به‌ویژه اینکه هنوز لایحه پیشنهادی دولت برای خروج از رکود و کاهش سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی در مجلس نهایی نشده و گفته می‌شود که بودجه سال 94با دلار 2850تومانی بسته خواهد شد.

رئیس‌جمهور رقم بودجه سال آینده را بیش از 219هزار میلیارد تومان اعلام و تأکید کرد: با وجود اینکه دست‌های توطئه‌گر در منطقه و جهان قیمت نفت را کاهش داده‌اند و فکر می‌کنند برای ایران اسلامی، اقتصاد کشور و مسیر توسعه مشکلی فراهم کرده‌اند، ملت بزرگوار بداند ما در هفته آینده لایحه بودجه 94را بدون کسری بودجه تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهیم کرد. روحانی با اشاره به اینکه بودجه سال آینده نسبت به امسال رشد خواهد داشت افزود: دولت برای بودجه عمرانی بیش از 46هزار میلیارد تومان پیش‌بینی کرده است.

  • افزایش حقوق دولتی‌ها با تورم

همزمان با این اظهارنظر و درحالی‌که هنوز سخنگوی دولت جزئیاتی از لایحه بودجه سال آینده را اعلام نکرده، سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در یک اقدام پیش‌دستانه اعلام کرد که قیمت نفت در بودجه 94با نرخ 70دلار بسته شده و دولت می‌خواهد حقوق کارکنان خود را 17درصد افزایش دهد. پیش از این سخنگوی دولت گفته بود که حقوق کارمندان دولت متناسب با نرخ تورم در سال آینده افزایش می‌یابد. پیش‌بینی می‌شود نرخ تورم در پایان سال آینده به حدود 17درصد برسد.

  • کاهش سهم صندوق توسعه ملی

به گزارش ایسنا، براساس سیاست‌های کلی نظام، سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی در بودجه 1394به 31درصد افزایش می‌یابد، اما ریزش قیمت نفت و درآمدهای آن احتمال کاهش پرداخت به صندوق در سال آینده را افزایش می‌دهد. با ادامه ریزش قیمت نفت در ماه‌های اخیر که نه‌تنها کاهش 30درصدی درآمدها در 6 ماهه دوم سال‌جاری را در بودجه به همراه داشته، بلکه تعیین قیمت نفت و درآمدهای حاصل از آن را در بودجه سال بعد هم تحت‌تأثیر قرار داده است. در آستانه بسته شدن لایحه بودجه و ارائه آن به مجلس باز هم زمزمه‌های کاهش منابع واریزی نفت به صندوق توسعه ملی مطرح است.

  • سرنوشت حذف یارانه اغنیا در بودجه ۹۴

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید براینکه دولت برنامه‌ای را برای ادامه هدفمندی یارانه‌ها به مجلس ارائه نکرده است، گفت: در زمان بررسی بودجه ۹۴ قطعاً مجلس ساماندهی هدفمندی یارانه‌ها را در اولویت قرار می‌دهد. غلامرضا‌تاجگردون اظهار داشت: دولتی‌ها برنامه‌ای برای هدفمندی یارانه‌ها به مجلس نداده‌اند این درحالی است که ما گزارش‌هایی را به دولت ارسال کرده و خواستار ارائه برنامه شده‌ایم. تاجگردون با بیان اینکه آمار دولت نشان می‌دهد که منابع کافی برای پرداخت یارانه به همه افراد را ندارد، تصریح کرد: در زمان بررسی بودجه قطعاً ساماندهی هدفمندی یارانه‌ها را دنبال خواهیم کرد چراکه تا این اتفاق نیفتد اصلا کار پیش نمی‌رود.

نظرات  (۱)

۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۴:۵۱ مسعود قاسمی
ممنون بابت وبلاگ خوبت یه سر به منم بزن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی