---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۵۷ ب.ظ

۰


معاون پشتیانی جهاد دانشگاهی گفت: بر اساس برنامه پنجم توسعه جهاد دانشگاهی نیروی انسانی فعال در این نهاد باید از هفت هزار نفر موجود، به هشت هزار نفر تا پایان سال 95 افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار علمی ایسنا بهروز بادکو، در نشست تخصصی رؤسای واحدها، سازمان‌ها و پژوهشگاه‌های جهاد دانشگاهی استان مرکزی که در جریان برگزاری گردهمایی سالانه رؤسای جهاد دانشگاهی در این استان برگزار شد، با اشاره به اینکه رویکرد اصلی معاوننت پشتیبانی جهاد دانشگاهی، در طول 14 ماه اخیر تغییر نگاه‌ها نسبت به این معاونت بوده است، گفت: فعالیت در این حوزه سختی‌های خاص خود را دارد و تلاش ما در این مدت براین مهم مصروف بوده است که از افراد دارای سابقه در جهت رفع مشکلات استفاده کنیم.

وی در این نشست گزارشی از فعالیتهای معاونت پشتیبانی جهاد دانشگاهی و سیاست‌های کلی این حوزه در خصوص نظام نیروی انسانی، نظام جذب و استخدام، ارزیابی عملکرد، نظام نگهداشت منابع انسانی و نظام جبران خدمات ارائه و تصریح کرد: از ابتدای سال، معاونت پشتیبانی توجه و اهتمام ویژه‌ای نسبت به مستندسازی اعمال کرد به نحوی که تلاش شد تا همه امور در دفتر مرکزی مستند شود.

بادکو افزود: آموزش نیروهای دست‌اندرکار و مدیران مالی در هنگام تهیه بودجه تفصیلی، تمرکز بر توزیع اعتبار حقوق و دستمزدهای همه واحدها نیز مورد توجه معاونت قرار دارد و با جدیت این شرایط را مدنظر دارد.

معاون پشتیبانی جهاد دانشگاهی همچنین توضیحاتی درخصوص حوزه رفاه، وضعیت نیروی انسانی فعال در این نهاد ارائه کرد و گفت: در حال حاضر هفت هزار نفر در مجموعه جهاد دانشگاهی فعالیت دارند که طبق برنامه سه ساله تا پایان سال 95 باید به هشت هزار نفر برسد به نحوی که سالانه 335 نفر باید به مجموعه افزوده شود که شرایط نشان می‌دهد تاکنون این موضوع به درستی محقق نشده است.

وی به یکپارچه‌سازی خدمات توسعه فناوری اطلاعاتی و ایجاد سامانه الکترونیکی و امنیت شبکه اشاره کرد و افزود: کلیه این موارد مورد توجه است و به سرعت عملیاتی خواهد شد.

به گزارش ایسنا در این نشست همچنین دکتر سید سعید هاشمی ، معاون هماهنگی و توسعه جهاد دانشگاهی نیز ارسال فرم‌های برنامه پنجم توسعه جهاد دانشگاهی به تمامی واحدهای تابعه، مکاتبه با کلیه واحدها در خصوص تشکیل شوراهای سیاستگذاری در واحدهای تابعه جهت تدوین برنامه پنجم توسعه و برگزاری اولین نشست واحدهای تابعه به منظور تبیین برنامه پنجم توسعه را از جمله فعالیت‌ها در راستای تدوین این برنامه برشمرد.

وی با اعلام سازمان شدن مجموعه واحدهای جهاد دانشگاهی، گفت: با توجه به اینکه برخی واحدها مجموعه های مستقل حقوقی را در مجموعه واحد تشکیل داده بودند و نیز ارتباط مناسب سازمانی با هم نداشتند در سال 88 سازمان‌های جهاد شکل گرفت.

وی افزود: واحدهای تهران، صنعتی شریف، خوزستان، خراسان رضوی، کرمانشاه و یزد شش واحدی هستند که به سازمان تبدیل شدند.

هاشمی ادامه داد: هیئت امنا اجازه داده که این واحدها یک سال به صورت پایلوت در قالب سازمان کار را انجام دهند و نقوص کار پس از یک سال برطرف و در نهایت این بحث به صورت یکپارچه در واحدهای استانی شکل بگیرد.

۹۳/۱۱/۱۰
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی