---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۳۵ ب.ظ

۰



دعوت از پذیرفته شدگان در آزمون های کتبی و مصاحبه فنی و تخصصی پالایشگاه ستاره خلیج فارس بر اساس برنامه ریزی‌های آموزشی در اولویت کاری است.

خبرگزاری فارس: اعتراض پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ستاره خلیج فارس به عدم اعلام نتیجه و پاسخ مسئولان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس برخی از پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی "شرکت پالایشی ستاره خلیج فارس"در تماس با خبرگزاری فارس نسبت به تعویق اعلام نتایج و جذب خود در شرکت ستاره خلیج فارس گلایه مند هستند.

پذیرفته شدگان در این آزمون استخدامی عنوان می‌کنند آزمون استخدامی در تاریخ 2 اسفند ماه سال 92 برگزار و نتایج نیز در تاریخ 28 اسفند ماه همان سال اعلام شده است.

پس از اعلام نتایج، قرار بود که در خرداد ماه سال 93 مصاحبه تخصصی انجام و تا تیرماه سال 93 نتایج این مرحله نیز اعلام شود که البته با دو ماه تاخیر در شهریورماه اعلام شد.

به گفته این پذیرفته شدگان که البته تعداد آنها 400 نفر است، قرار بود در مهرماه نتایج نهایی اعلام و 200 نفر از این تعداد پس از مرحله گزینش مشغول به کار شوند اما با گذشت حدود یک سال هنوز نتیجه اعلام نشده و در بلاتکلیفی به سر می برند.

این افراد در تماس با خبرگزاری فارس از مسئولان ذی ربط درخواست کرده اند حداقل اسامی پذیرفته شدگان اعلام شود تا زمانی که پالایشگاه به طور کامل احداث شد مشغول به کار شوند.

خبرنگار فارس برای پیگری موضوع با مسئولان پالایشگاه ستاره خلیج فارس تماس گرفت، و آنها در پاسخ به وضعیت استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی به طور رسمی اعلام کردند"دعوت از پذیرفته شدگان در آزمون های کتبی و مصاحبه فنی و تخصصی براساس برنامه ریزی های آموزشی در اولویت کاری است؛ به همین دلیل در زمان مناسب از نفرات بر اساس اولویت و تقدم امتیاز در رشته های مختلف تحصیلی مورد نیاز از طریق پیام ، تماس تلفنی و یا سایت این شرکت دعوت بعمل خواهد آمد."

۹۴/۰۵/۰۴
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی