---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۷ ق.ظ

۰

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختباری گفت: یش از 50 درصد از پست های این اداره کل بلا تصدی است و وضعیت نیروی انسانی بخش ورزش به هیچ عنوان جوابگوی نیاز ورزشکاران استان نیست.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان، 'عبدالرحمن قاسمی' با اعلام این خبر اظهار کرد: کمبود نیروی انسانی در کنار محدودیت های مالی واعتباری بزرگترین مشکلات پیش روی جامعه ورزش و جوانان استان است و دودی این مشکلات به چشم بیش از 40 هزار ورزشکار استان می رود.

وی افزود: ادارات ورزش و جوانان در بعضی از شهرستان های استان با 1نیرو در حال فعالیت است که این موضوع باعث ناتوانایی مجموعه ورزش و جوانان دررابطه با جوابگویی به نیازهای ورزشکاران می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با در خصوص برگزاری مصاحبه تخصصی سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 92 گفت: با استخدام پذیرفته شدگان این آزمون بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز ورزش و جوانان استان تامین می شود.

وی گفت: در مصاحبه این آزمون از 26 نفر پذیرفته شده در مرحله اول 11 نفر برای استخدام در اداره ورزش و جوانان پذیرفته شده اند.

قاسمی از بکارگیری 16 نیرو در ادارات ورزش و جوانان استان تا پایان سال جاری خبرداد و گفت: این افراد سال گذشته مراحل گزینشی را سپری کرده اند که با تامین بودجه، تا پایان سال جاری به جمع خانواده ورزش و جوانان اضافه خواهند شد.

وی بیان کرد: افراد پذیرفته در مصاحبه تخصصی سال گذشته در ادارات ورزش و جوانان شهرستان های لردگان، اردل، بروجن، فارسان و کوهرنگ بکارگرفته می شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: در صورت جذب این تعداد نیرو در سال جاری باز هم کمبود نیروی انسانی این مجموعه حل نخواهد شد و از مسئولان استان انتظار می رود با توجه به تاثیر ورزش در جامعه و لزوم جوابگویی به نیازهای قشر عظیم جوانان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز تصمیماتی اتخاذ کنند.


گزارش از خبرگذاری فارس :

عبدالرحمن قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: کمبود نیروی انسانی در کنار محدودیت‌های مالی و اعتباری از بزرگ‌ترین مشکلات پیش‌روی جامعه ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری است که نیاز است مسئولان به این امر توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: بیش از 50 درصد از پست‌های اداره‌کل ورزش وجوانان این استان بلاتصدی است و وضعیت نیروی انسانی این اداره‌کل در سراسر استان به هیچ عنوان جوابگوی نیاز ورزشکاران نیست.

قاسمی کمبود نیرو در شهرستان‌ها را مهم‌ترین موضوع در دیدارهای شهرستانی با مردم عنوان و افزود: در هفت دوره سفر شهرستانی و دیداری که با مردم خوب این استان در سه ماهه اخیر داشتیم کمبود نیروی انسانی در ادارات ورزش و جوانان مهم‌ترین مشکل مردم در پیگیری مسائل ورزشی بود.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ادارات این مجموعه در بعضی از شهرستان‌ها با یک نیرو در حال فعالیت هستند که این موضوع باعث عدم توانایی مجموعه ورزش و جوانان در رابطه با جوابگویی به نیازهای ورزشکاران می‌شود.

این مسئول با اشاره به برگزاری مصاحبه تخصصی سه برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 92 افزود: با استخدام پذیرفته‌شدگان این مصاحبه بخشی از کمبود نیروی انسانی اداره ورزش و جوانان این استان تامین خواهد شد.

وی گفت: در این مصاحبه از 26 نفر 11 نفر برای استخدام در اداره ورزش و جوانان پذیرفته شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از بهبود وضعیت تامین نیروی انسانی اداره ورزش و جوانان این استان خبر داد و گفت: باید برای ارتقاء و بهبود کیفیت کاری از نیروهای جوان و متخصص استفاده کرد.

وی از بکارگیری 16 نیرو در ادارات ورزش و جوانان استان تا پایان سال‌جاری نیز خبر داد و گفت: این افراد سال گذشته مراحل گزینشی خود را سپری کرده‌اند که با تامین بودجه، تا پایان سال‌جاری به جمع خانواده ورزش و جوانان اضافه خواهند شد.

قاسمی بیان کرد: افراد پذیرفته شده در مصاحبه تخصصی سال گذشته در ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های لردگان، اردل، شهرستان بروجن، فارسان و کوهرنگ بکارگیری خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: علی‌رغم جذب این تعداد نیرو در سال‌جاری باز هم کمبود نیروی انسانی این مجموعه حل نخواهد شد و می‌طلبد مسئولان این استان با توجه به تاثیر ورزش در جامعه و لزوم جوابگویی نیازهای قشر عظیم جوانان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز این مجموعه تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

وی گفت: با وجود تمامی این مشکلات ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در رشته‌های مختلف به خصوص ورزش‌های انفرادی توانسته‌اند در رقابت‌های ملی و بین‌المللی خوش بدرخشند و بارها پرچم سه‌ رنگ جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورند.

قاسمی گفت: در این استان استعدادهای ورزشی زیادی وجود دارد که در صورت توجه بیشتر و فراهم کردن شرایط و امکانات کار در آینده‌ای نزدیک بیشتر از آن‌ها در سطح ملی و بین‌المللی خواهیم شنید.

وی ادامه داد: در حال حاضر ورزشکاران استان چهارمحال و بختیاری در بیشتر رشته‌ها در اردوهای تیم ملی حضور دارند که این نشان از توانایی‌های ورزشکاران این استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام زیادی در مناطق مختلف این استان وجود دارد که در صورت تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها بسیاری از مشکلات ورزشکاران در این زمینه برطرف خواهد شد.

 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی