---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۲۸ ب.ظ

۰

پ اطلاعیه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور درزمینه شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی تبدیل وضعیت استخدامی مربیان حق التدریس فنی و حرفه‌ای صادر شد.

به گزارش ایسکانیوز, پیرو انتشار شرایط و ضوابط استخدام سازمان فنی و حرفه‌ای در تاریخ نهم فروردین ماه سال  94دردفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی متمرکز برای دستگاه های اجرایی کشور در سال 94 به اطلاع می‌رساند با توجه به مندرجات این دفترچه ، ثبت‌نام درخوشه شغلی مربی آموزش فنی و حرفه‌ای (کد 1255) صرفاً ویژه مربیان حق التدریس این سازمان خواهد بودکه دارای شرایط ذیل هستند :

-صرفاً کسانی که قبل از اول مهرماه 1391 به عنوان مربی حق التدریس با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور همکاری داشته و  در سال 1393 نیز همکاری آنان ادامه داشته است .

- در زمان ثبت نام دارای مدرک تحصیلی کاردانی و بالاتر باشند.

بر اساس این گزارش, افراد فاقد شرایط فوق الذکر (بند1و2)، مشمول استخدام و یا تبدیل وضعیت استخدامی نیستند, بنابراین باتوجه به اطلاعات موجود در سازمان فنی و حرفه ای کشور و براساس پیام کوتاه ارسال شده برای داوطلبان فاقد شرایط اولیه ، لازم است این افراد به موارد ذیل توجه کرده و اقدام لازم را بعمل آورند:

-  اگر دارای شرایط فوق هستند چون از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان محل تدریس به ستاد سازمان آموزشفنی و حرفه‌ای کشور معرفی نشده ‍‌اند، جهت استفاده از حق و حقوق قانونی خود ظرف مدت 48 ساعت (روزهای دوشنبه 31 فروردین و سه شنبه 1 اردیبهشت ماه 1394)  به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان محل همکاری خود مراجعه نمایند و یا  با شماره تلفن 66944126 – 021 اداره جذب، آموزش و بهسازی نیروی انسانی  اداره کل امور اداری و منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تماس حاصل نموده و یا مراجعه حضوری داشته باشند تا در صورت احراز شرایط، مجاز به شرکت در آزمون مربوطه تلقی شوند.

توجه: اسامی افراد معرفی شده هر استان در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آن استان موجود است.

2-  برای داوطلبانی که  یقین حاصل شد فاقد شرایط هستند تسهیلات ذیل فراهم شده است:

2-1- امکان ویرایش اطلاعات و تغییر خوشه شغلی به منظور ثبت‌نام در آزمون استخدامی سایر دستگاه های مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام در صورت داشتن شرایط آن دستگاه‌ها.

2-2- عودت هزینه پرداختی افراد فاقد شرایط ظرف مدت 20 روز به حساب آنان.

گفتنی است داوطلبان با توجه به موارد فوق ضرورت دارد به منظور تعیین تکلیف نهایی از امروز تا  پایان روز سه‌شنبه یکم اردیبهشت ماه به آدرس http://register1.sanjesh.org/emnoetregfanihedited مندرج در سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و درزمینه انتخاب یکی از موارد ذیل اقدام کنند:

1- اخذ تاییدیه از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای (مخصوص افرادی که موفق به پیگیری و اخذ تاییدیه شوند).

2- ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و تغییر خوشه شغلی.

3- درخواست استرداد هزینه پرداختی بابت وجه ثبت‌نام در آزمون.

بدیهی است داوطلبانی که نسبت به تعیین وضعیت خود در زمان مقرر شده اقدام نکنند، درصورت شرکت در آزمون براساس ضوابط و شرایط مندرج در اطلاعیه از مراحل پذیرش امتحانی حذف خواهند شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی