---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۰ ق.ظ

۲


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: بحث اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر، درمان پدران و مادران شهدا و جانبازان از جمله بحث‌های کلانی است که بنیاد شهید و امور ایثارگران به آن نگاه وِیژه داشته است.
خبرگزاری فارس: اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر از دغدغه‌های بنیاد شهید است

نادر نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در مورد اقدامات صورت گرفته در راستای بحث اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر، درمان پدران و مادران شهدا و جانبازان گرانقدر و مسکن این عزیزان و بعضی از مشکلات و محدودیت‌های اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران گزارش داد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: بحث اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر، درمان پدران و مادران شهدا و جانبازان گرانقدر و مسکن این عزیزان از جمله بحث‌های کلانی است که بنیاد شهید و امور ایثارگران در این چند سال به آن نگاه وِیژه داشته و در این مورد اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی گفت: یکی از اقداماتی که بنیاد شهید و امور ایثارگران همیشه به آن ارج نهاده برگزاری یادواره‌های شهدا، یادبودها و کنگره‌هایی است که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه لازم است.

شهدا فقط مختص بنیاد شهید و امور ایثارگان نیست

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران افزود: برگزاری یادواره‌ها و یادبود شهدا در جامعه بر عهده همه ارگان‌های دولتی و آحاد مختلف مردم است، چراکه این شهدا برای حفظ اسلام، آرمان‌های انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی این کشور به شهادت رسیدند و ما نیز شهدا را مختص به بنیاد شهید نمی‌دانیم و برای همه ملت ایران اسلامی است و هر کسی باید به نوبه خودش برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار شهادت پیش‌قدم باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: هر کس که بخواهد از شهدا به‌عنوان ابزار سیاسی و برای پیشرفت خود استفاده کند به شدت با آن برخورد خواهیم کرد زیرا بحث شهدا با ارزش‌های دینی و اسلامی این مردم رقم خورده و نباید بازیچه افراد سیاسی بشود.

نصیری با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب در ارتباط با حفظ یاد و خاطره شهدا گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب یاد شهدا بودن یادبود ارزش‌های انسانی و اسلامی است که باید به این فرمایش رهبر معظم انقلاب جامعه عمل بپوشانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که خدمات بنیاد شهید به‌صورت هدفمند و با برنامه در شهرستان‌های استان تهران انجام می‌شود، گفت: خدمات زیادی در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود از جمله، بهداشت و درمان و طرح پایش سلامت که پزشکان بنیاد با حضور در منزل خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر به مسایل درمانی خانواده می‌پردازند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد: حوزه تعاون یا معیشت خانواده‌هایی که شامل کارهای اداری و مالی خانواده‌ها را در بر می‌گیرد یکی از پر کارترین واحدهای بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی افزود: توانمندسازی و ایجاد اشتغال با دادن وام‌های اشتغال به فرزندان شهدا و ایثارگران در امر خودکفایی و کار‌آفرینی  صورت گرفته است و به‌صورت هدفمند در حال اجرا است.

نصیری در تشریح وظایف بخش‌های دیگر بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: بخش مددکاری که به بحث مشکلات خانواده می‌پردازد خود مقوله خاصی دارد که باید در مورد این موضوع به‌صورت تخصصی با بخش تعاون ارتباط برقرار کرد تا در روند انجام امور مددکاری قرار گرفت.

وی ادامه داد: بخش عمران، مسکن و تسهیلات خرید مسکن با پرداخت وام‌های تعمیرات برای خانواده شهدا و پرداخت وام خرید مسکن به جانبازان 15 درصد به بالا، کارهای بسیار خوبی صورت گرفته و بسیاری از خانواده‌ها با اجرای این طرح صاحب مسکن شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: در حال حاضر تنها موردی که در بنیاد شهید کمتر شده بحث اردوها است که این موضوع نیز با کسر کردن اعتبارات مالی در ارتباط با اردوها از بنیاد شهید و واریز آن به حساب سایر ارگان‌ها برای استفاده همه جامعه هدف صورت گرفته و این کار به نظر من کار خوبی بود چون در ادارات دولتی جانبازان ما مشغول به کار هستند که با پیگیری و حضور در واحد رفاه اداره می‌توانند از این امکانات نیز استفاده کنند.

نصیری در ارتباط با اشتغال و استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر گفت: در استخدام ادارات دولتی سهمیه‌های لازم به این قشر داده شده است. ولی هدف اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای خودکفایی فرزندان شاهد و ایثارگر است که به لطف خدای متعال از درجه علمی بالایی برخوردار هستند.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: ما نیز در واحد اشتغال و مشاوره اشتغال برنامه‌های خوبی برای فرزندان خانواده شهدا که صاحبان اصلی این نظام هستند انجام دادیم و در آزمون‌های استخدامی نیز ثبت‌نام آن‌ها صورت می‌گیرد.

نمونه سوالات جهت آمادگی در استخدام آموزش وپرورش

نظرات  (۲)

سلام چرا مصاحبه بنیاد اعلام نمیشود آیا احتمال لغوش هست
آقایون لطفا شعار ندهید......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی