---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۸ ب.ظ

۰

اشتغالزایی بخش خدمات در زنجان افزایش یابد

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۸ ب.ظ

جمشید انصاری استاندار زنجان

خبرگزاری تسنیم: استاندار زنجان با اشاره به اینکه اشتغال بخش خدمات در زنجان پایین‌تر از میانگین کشوری است، گفت: اشتغالزایی بخش خدمات در زنجان افزایش یابد. 

به گزارش خبرگزاری تسنیم در زنجان، جمشید انصاری امروز در نشست با جمعی از زنان کارآفرین استان زنجان اظهار داشت: مهم‌ترین مشکلی که در ارتباط با ایجاد فرصت شغلی در استان وجود دارد تلقی از ایجاد شغل و برطرف کردن مقوله بیکاری است.

وی خاطر نشان کرد: تا زمانی که به مفاهمه واحد نرسیم مشکل ایجاد شغل و برطرف کردن این معضل موفق نمی‌شویم.

استاندار زنجان با بیان اینکه در مفهوم اشتغال در جامعه تفاهم فکری وجود ندارد، عنوان کرد: بخش قابل توجهی از مردم اشتغال را استخدام در دستگاه‌های دولتی و حضور ساعتی در مراکز صنعتی می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه 18 درصد از نیروی کار استان کارمند دولت هستند و در بخش عمومی فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: مردم باید فرزندان خود را برای مشاغل غیردولتی آماده کنند نه اینکه فقط برای مشاغل دولتی تمرکز داشته باشند.

انصاری با تاکید بر اینکه تصوری که در مورد اشتغال و تحصیل به تبع اشتغال و به عکس در بین مردم وجود دارد گرفتاری را برای دولت فراهم کرده است که نیاز به کار فرهنگی دارد و فعالیت‌های فرهنگی گسترده‌ای را به جای کار اقتصادی به منظور اصلاح این تصور می‌طلبد.

وی به نامتناسب بودن آموزش‌های عالی با نظام اشتغال اشاره کرد و افزود: نظام آموزش عالی هیچ رابطه مستقیمی با نظام اشتغال ندارد.

استاندار زنجان ابراز کرد: به منظور بر طرف کردن معضل بیکاری به جز دلایلی همچون تامین منابع مالی و ایجاد بهبود در محیط کسب و کار باید به دنبال همراهی و همکاری مردم در این زمینه باشیم و درصورتی که این همراهی وجود نداشته باشد دولت به تنهایی نمی‌تواند این مشکل را برطرف کند.

وی به فعالیت انجمن جمعیت زنان کارآفرین استان اشاره کرد و یادآور شد: این انجمن با برنامه ریزی‌های دقیق‌تر فرصت را برای انتقال تجربیات در بین کارآفرینان فراهم کنند.

انصاری به اهمیت فعالیت و کارآفرینی بانوان در بخش خدمات اشاره کرد و گفت: این بخش به دلیل نیاز به اعتبارات کمتر و سازگار بودن به مهارت‌های بانوان و نیز به دلیل پاره وقت بودن و نداشتن مخاطرات و پیامدهایی که در بخش صنعتی وجود دارد برای کارآفرینی و فعالیت بانوان مناسب‌تر است.

وی با تاکید بر اینکه در استان زنجان تنها 35 درصد اشتغال در بخش خدمات است، خاطر نشان کرد: این در حالی که این میزان در کشور بیش از مقدار موجود در استان است.

استاندار زنجان با بیان اینکه متاسفانه استان زنجان در اشتغالزایی در بخش خدمات عقب است، بیان کرد: بانوان کارآفرین استان در این حوزه نفوذ کرده و اشتغالزایی در این بخش را افزایش دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی