---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۹ ق.ظ

۰


خبرگزاری شبستان: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب از استخدام معلمان پرورشی با اولویت فعالین قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، اسماعیل پهلوانی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب ظهر امروز (5 مهر) در اولین جلسه شورای هماهنگی جشنواره مدها متان که به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان برگزار شد؛ گفت: سیاست کلی آموزش و پرورش در استخدام افراد متقاضی، استفاده از افراد متخصص است. لذا سیاست راهبردی ما نیز در استخدام نیروهای پرورشی، استفاده از فعالین در حوزه های قرآنی است.

 

وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و مصوبه مجلس در این زمینه، جذب معلمین پرورشی با اولویت فعالین قرآنی در دستور کار برنامه آینده این سازمان است.

 

در ادامه حجت الاسلام مسعود راوند مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری جنوب کرمان و دبیر جلسه شورای هماهنگی جشنواره مدهامتان، با اشاره به فعالیت های قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره با توجه به رسالت ستاد عالی شناسایی و ارتقاء سطح فعالیت قرآنی و همچنین ایجاد انگیزه وافر در افراد است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه این جشنواره در نیمه دوم مهرماه برگزار می شود افزود: برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره نیازمند برنامه ریزی و مساعدت سایر ارگان ها در این زمینه هستیم.

 

حسن جرجندی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان رودبار جنوب با استقبال از این جشنواره افزود: با توجه به گستردگی جشنواره مذکور در سطح جنوب کرمان، باید کمیسیون هایی به صورت  مجزا جهت برگزاری بهتر این حرکت قرآنی تشکیل شود.

 

حجت الاسلام علی اکبری رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان رودبار جنوب با تشکر از حجت الاسلام مسعود راوند جهت تلاش وافر ایشان در حوزه قرآن تصریح کرد: با توجه به برگزاری اولین جشنواره فرهنگی در سطح جنوب کرمان به میزبانی رودبار جنوب، باید حداکثر همکاری و تلاش جهت برگزاری بهتر این جشنواره انجام شود.

 

گفتنی است اولین جلسه شورای هماهنگی جشنواره مدها متان با حضور مسئولین و نمایندگان سازمان های مختلف در سطح شهرستان رودبار جنوب از جمله فرماندار، فرمانده سپاه پاسداران، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس اداره آموزش و پرورش تشکیل شد.

۹۴/۰۷/۰۶
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی