---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۲ ق.ظ

۲


معاون پیشین توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان از استخدام 3 هزار نیروی انسانی جدید برای 28 دستگاه اجرایی خوزستان طی مدت تصدی مسئولیتش در این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: استخدام 3 هزار نیروی انسانی برای 28 دستگاه اجرایی خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی عماد امشب در نشست شورای اداری خوزستان در سالن شهید هاشمی استانداری اظهار کرد: استخدام 3 هزار نیروی انسانی جدید برای 28 دستگاه اجرایی، تربیت مدیران در سه دوره و در هر دوره به تعداد 45 نفر را از اقدامات خود در مدت 19 ماهه پذیرش مسئولیت اجرایی‌ام در استانداری خوزستان است.

وی اضافه کرد: پیگیری اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری، پیگیری اجرای دولت الکترونیک، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و معرفی دستگاه برتر و توسعه و گسترش آموزش و پژوهش در دستگاه‌ها نیز در دوران تصدی مسئولیتم پیگیری شد.

معاون پیشین توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان تصریح کرد: در تمام مدتی که در تصدی معاون توسعه منابع انسانی این استانداری مشغول به فعالیت بوده از همه توان برای پیشبرد اهداف مدنظر مایه گذاشته و از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌ام.

عماد در پایان گفت: برای معاون جدید نیز آرزوی توفیق داشته و در این بین باید توجه داشت تعامل مسئولان اجرایی تنها راز موفقیت و پیشرفت امور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این جلسه از مجریان و مسئولان طرح 550 هزار هکتاری اصلاح اراضی خوزستان تقدیر شد.

در این نشست، از اقدامات «علی عماد» معاون پیشین توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری خوزستان تجلیل و «جمال عالمی‌نیسی» به عنوان معاون جدید معرفی شد.

۹۴/۰۷/۱۶
مدیر سوم

نظرات  (۲)

۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۳:۵۰ به مدیر سابق
شما منظورتون کدام نیروه؟ ما که جانبازم هستیم سه ساله بلاتکلیفیم ..برو خدا کمکت کنه وعده ما رو پل صراط پیش خدا
۱۶ مهر ۹۴ ، ۰۹:۳۳ اسفند خوزستان
ایشون منظورش کی هست؟ من که سه ساله بلاتکلیفم!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی