---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۵۶ ب.ظ

۰


معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان گفت: برای سال تحصیلی جدید 15 هزار نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

دکتر موسی‌پور معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به استخدام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان از همان ابتدا که وارد دانشگاه می‌شوند به استخدام وزارت آموزش و پرورش درآمده و برای این عزیزان حقوق رد می‌شود.

وی بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان کار تربیت و آموزش نیرو در جهت کار در قسمت‌های مخالف وزارت آموزش و پرورش است و این دانشگاه  زیر نظر مستقیم وزارتخانه اقدام می‌کند.

معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه امسال 15هزار نفر وارد آموزش و پرورش می‌شوند، افزود: وزارت آموزش و پرورش در سال 94 آزمون استخدامی برگزار کرد که در آن امتحان تعدادی از فارغ التحصیلان سایر دانشگاه‌های کشور قبول شدند و برای جذب در وزارت آموزش و پرورش، واحدهای تکمیلی را در این دانشگاه سپری کرده و شانس استخدام در این وزارتخانه را دارا هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وزارتخانه هر میزان نیازی که اعلام کند دانشگاه فرهنگیان تمهیدات لازم را برای آموزش آنها فراهم می‌کند و این دانشگاه دقیقا همان سیاست‌های وزارتخانه را انجام می‌دهد چرا که این دانشگاه اساسا کارگزار وزارت آموزش و پرورش است.


۹۵/۰۱/۱۸
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی