---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۴ ق.ظ

۰

تهران - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از جذب ۱۰۲ نیروی استخدامی در قالب برگزاری آزمون سازمان اداری استخدامی کل کشور خبر داد و گفت: ‌این تعداد نیرو پس از طی مراحل اداری، مصاحبه و گزینش بزودی فعالیت خود را در این وزارتخانه و ادارات شهرستان‌ها و نمایندگی‌های تازه تاسیس آغاز خواهند کرد.

«لادن حیدری» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اشاره و تشریح جزئیات برگزاری این دوره از آزمون استخدامی، اظهار داشت: با عنایت به برگزاری آزمون اسفندماه ٩٧ سازمان اداری استخدامی کل کشور، سه برابر ظرفیت وزارت‌خانه متبوع در مرحله اول معرفی شدند که از یکم تا دوازدهم تیرماه ۹۸ پس از انجام مراحل مصاحبه تخصصی و گزینش جذب خواهند شد.

با تورم نیروی انسانی مواجه ایم

وی درمورد شرایط استخدامی سال ٩٨ این وزارتخانه هم توضیح داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجموع با شش هزار و ۹۰۰ نفر نیروی انسانی رسمی، پیمانی، قراردادی و مجموعاً چهارهزارو٥٢٠ پست سازمانی با تورم نیروی انسانی مواجه است.

وی افزود: اشکالی که در این رابطه وجود دارد توزیع نامناسب نیروها در سطح شهرستان، مرکز استان و سایر شهرستان‌های استان‌ها است، به شکلی که در تعداد زیادی از شهرستان‌های کمتر توسعه‌یافته با کمبود نیرو مواجه هستیم، این در حالی است که در شهرستان‌های بزرگ و مراکز استان‌ها نتیجه کاملاً برعکس است.

موافقت با جذب ۱۰۲ نیرو

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: سازمان امور اداری استخدامی باتوجه به اینکه نیروهای وزارت متبوع بیش از حد نصاب است؛ با پیگیری‌های متعدد از طریق این اداره کل با تخصیص ١٠٢ سهمیه استخدامی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موافقت کرده است.

به گفته وی طبق توافق مذکور با سازمان اداری استخدامی این سهمیه صرفاً برای ادارات شهرستان‌ها و نمایندگی‌های تازه تاسیس است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درعین حال یادآورشد: از سوی اداره کل امور اداری این وزارتخانه اعلام شده که صرفاً سهمیه‌ها برای اداراتی باشد که بدون نیرو بوده یا با یک یا دو نیرو اداره می‌شوند، بنابراین طبق مکاتبات با اداره کل‌های استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سهمیه‌ها براساس اعلام نظر مدیران استانی و براساس کمبود نیرو تخصیص داده شده است.

حیدری یادآورشد: آزمون استخدامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ١٧ اسفندماه ٩٧ به صورت متمرکز و همراه با دستگاه‌های اجرایی دیگر از طریق سازمان اداری استخدامی کشور و جهاد دانشگاهی به عنوان مجری آزمون برگزار و نتایج اولیه آزمون سه برابر ظرفیت پذیرش در اردیبهشت‌ماه سال جاری اعلام شد.

اسامی تائیدشدگان در سایت وزارتخانه بارگذاری می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: اداره تامین نیروی انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مدارک معرفی‌شدگان را بررسی و پس از تطبیق مدارک با شرایط شغلی و احراز هویت افراد؛ اسامی تاییدشدگان را جهت ارائه مصاحبه در سایت وزارتخانه متبوع بارگذاری کرد.

حیدری در ادامه سخنان، گفت: در مرحله مصاحبه از مدیران استانی و نمایندگان آنها برای حضور در جلسات مصاحبه دعوت به عمل آمده است، همچنین برای مصاحبه از اساتید متخصص در زمینه‌های فرهنگی_هنری و روان‌شناسی استفاده خواهیم کرد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهارداشت: از تعداد سه برابر ظرفیت راه‌یافته به مرحله دوم در حدود یک و نیم برابر بعد از مصاحبه تخصصی و طی کردن مراحل اداری و گزینش؛ جذب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهند شد.

استخدام نیروهای جدید پیمانی است

حیدری در عین حال خاطرنشان کرد: قرارداد افراد انتخاب شده برای استخدام در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت پیمانی خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خاتمه از آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کرمان، جنوب کرمان، کردستان، گلستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان و یزد به عنوان استان‌هایی که شرایط جذب نیرو دارند نام برد.

۹۸/۰۴/۰۱
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی