---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۳۶ ب.ظ

۱



اردبیل - معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی ورزش و جوانان استان اردبیل خواستار احیای سهم یک درصد ورزش استان از محل اعتبارات دستگاه ها شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان اردبیل  پیش از ظهر جمعه بهرام آقاخانی در جلسه تشریح برنامه های استخدامی این دستگاه گفت: اختصاص نیافتن یک درصد اعتبارات ادارات و دستگاه‌های مرتبط به حوزه ورزش چالش‌های جدی را به وجود آورده است.

وی افزود:  به طوری که دو سال است از این محل اعتباری به اما اختصاص نمی‌یابد تا آن را صرف تجهیز هیئت‌های ورزشی و خرید امکانات ورزشی کنیم.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی ورزش و جوانان استان با بیان اینکه رایزنی‌ها برای احیای بند ب ناتمام مانده است و یک درصد در بودجه سال ۹۴ نیز تعلق نمی‌یابد، اضافه کرد: امیدواریم در برنامه ششم توسعه به شکل یک قانون مدون شرایط جذب این یک درصد اعتبارات باشد.

آقاخانی تصریح کرد: صددرصد اعتبارات عمرانی ورزش و جوانان استان اردبیل تخصیص یافته به طوری که از محل اعتبارات استانی ۸۴ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال و از اعتبارات ملی ۳۴ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی از استخدام نیروهای بلاتکلیف استخدامی در فرودین ماه امسال خبر داد و گفت: ۴۱ نفر از استخدامی‌های استانداری که مربوط به ورزش و جوانان استان اردبیل بودند از اول فروردین ماه جذب شده و حکم استخدامی ‌آنها قطعی می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: ۵۰ درصد این نیروها را کارشناسان حوزه ورزش و جوانان و مابقی را استخدامی‌های حوزه اداری تشکیل می‌‌دهند که تمام مقدمات کار برای جذب و آغاز به کار آنها فراهم شده است.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی ورزش و جوانان استان  تاکید دارد که راهبرد و سیاستی که در این نهاد اجرایی دنبال می شود شامل ارتقای ورزش قهرمانی، ‌توسعه فرهنگی اخلاقی، توسعه زیرساخت‌ها، توسعه منابع و ساختار سازمانی، توسعه محیط حقوقی و مدیریت صحیح و آموزش است.

نظرات  (۱)

خدا خیر بده به همچین افرادی که حتی روز پایانی سال به فکر جوان هایی است که شب عیدی ناراحت هستن . بیایید برای این افراد که با  کوشش و تلاش مخلصانه وظایف خود را درست انجام میدهند دعا کنیم و کسایی را که با کم کاری های خود باعث افزایش مشکل ما میشوند را از ته دل نفرین کنیم مخصوصا زمانی که بقیه افراد به ما کنایه میزنند میگن نفرین از دل شکسته رواست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی