---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۵۶ ق.ظ

۰


مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: ۷۰۰ مرکز دارالقرآن کریم در کشور دارای مربی و متخصص آموزش قرآن شدند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا مسیب‌زاده در نشست خبری، درباره سیر راه‌اندازی و توسعه مراکز دارالقرآن در کشور، گفت: سال 78 در حوزه برنامه‌های قرآنی، یکصد مرکز دارالقرآن در کشور ایجاد شد و اساسنامه‌ای تهیه و به شورای عالی آموزش و پرورش ارائه شد.

وی افزود: طی سه سال، 350 مرکز دارالقرآن در سطح کشور ایجاد شد و تا سال 90ـ 89 ، این روند ادامه پیدا کرد تا زمانی که بحث مدارس قرآنی مطرح شد.

مسیب‌زاده، با اشاره به احیای مراکز دارالقرآن، افزود: در حال حاضر و به دستور وزیر آموزش و پرورش برای حل مشکلات اداری اقدام شد و تمام مراکز دارالقرآن شامل 700 مرکز صاحب مدیر شده و با توجه به درجه‌بندی مناطق آموزش و پرورش، 48، 36 و 24 ساعت در ماه مربی ویژه به آنها اختصاص یافته است.

وی گفت: از این تعداد مربی، 230 نفر خواهر و 470 نفر برادر هستند که خودگردان اداره می‌شوند و اخذ شهریه برای دانش‌آموزان علاقمند توسط شوراهای دارالقرآن تعیین می‌شود.

وی گفت: خیرین در پرداخت هزینه‌های دارالقرآن حضوری مثمر دارند و فضا و مکان‌های تدریس نیاز به تقویت و بازسازی دارد. در تلاش هستیم با گرفتن بودجه و کمک‌های مردمی، مکان‌های شاخصی برای برپایی این دوره‌های آموزشی آماده‌سازی کنیم.

وی در خصوص برگزاری مسابقات قرآنی شکوفه‌ها، گفت: این رقابت‌ها توسط آموزش و پرورش ادامه دارد و اداره اوقاف نیز در این مورد همچنان با آموزش و پرورش همکاری‌های لازم را به عمل می‌آورد.

مسیب‌زاده در مورد روند یادگیری و حفظ قرآن، با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب برای تربیت 10 میلیون حافظ قران کریم، گفت: پیگیری این روند در آموزش و پرورش ادامه دارد و در اولویت آموزش حفظ موضوعی برای دانش‌آموزان مدنظر است و در کتاب‌های درسی آنان نیز لحاظ شده تا در طول زندگی آنان بکار گرفته شود.

وی گفت: برای این منظور 30 تا 40 آیه منتخب و کوتاه با خلاصه تفسیر برای هر پایه تحصیلی در نظر گرفته شده که در مجموع 12 سال تحصیل 500 آیه را دانش‌آموزان حفظ و به طور مفهومی یاد می‌گیرند.

۹۵/۰۳/۰۴
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی