---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۲۸ ب.ظ

۰

استخدام سازمان امور مالیاتی سال ۹۳

يكشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۲۸ ب.ظ

خبر ۱۰ آبان  ۹۳ – استخدام ۷ هزار نفر در سازمان امور مالیاتی

رئیس سازمام امور مالیاتی گفت : استخدام ۷ هزار نفر درسال جاری در دستور کار است که با صدور مجوز استخدام خواهند شد .

به گزارش میزان ؛ علی عسگری درباره آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی در حاشیه همایشی در جمع خبرنگاران ، افزود : با توجه به آزمونی که در گذشته برگزار شد پارسال با مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رساست جمهوری ۵ هزار نفر استخدام شدند و امسال هم ۷ هزار نفر استخدام خواهند شد.

۱۶ تیر ۹۳ –  استخدام صد نفر در اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته از ۱۵۶ سهمیه استخدامی‌این اداره کل ۵۵ نفر گزینش و مراحل استخدامی‌آنها انجام شده است و ۱۰۰ نفر دیگر امسال جذب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، یحیی یعقوب‌نژاد عصر امروز در بازدیداستاندار خراسان جنوبی از این اداره کل، اظهارکرد:در سال گذشته ۲۱ درصد رشد مالیاتی نسبت به سال ۹۱ داشته ایم.
وی تصریح کرد:در تیرماه سال گذشته ۵۲ هزار اظهار نامه مالیاتی اخذ شده که ۹۹ درصد آن به صورت الکترونیکی بوده است.
مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی بابیان اینکه جزو استان‌های پیشرفته در این زمینه هستیم و کمترین نارضایتی فعالان اقتصادی را داشته‌ایم بیان کرد: باید با بررسی, درآمدهای مالیاتی جایگزین درآمدهای نفتی شود.
وی افزود: مودیان امور خودرویی برای سهولت در تسلیم اظهارنامه خود می‌توانند فقط به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.
مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی تصریح کرد: در سال گذشته از ۱۵۶ سهمیه استخدامی‌اداره کل مالیالت ۵۵ نفر گزینش و مراحل استخدامی‌آنها انجام شده و ۱۰۰ نفر دیگر امسال جذب می‌شوند و سهم خانواده شهدا لحاظ شده‌است به صورتی که ۲۵ درصد از طرف خانواده شهدا انتخاب شده‌اند.
یعقوب نژاد بیان کرد: در نظام مالیات‌های مستقیم مالیات بر درآمد شامل مالیات حقوقی، مشاغل، املاک، کشاورزی و حقوق در این بخش جای دارند.
مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی افزود: سازمان امور مالیاتی به عنوان یک اداره حاکمیتی دومین تامین کننده منابع مالی کشور است که ۳۰ درصد هزینه‌های عمومی،۴۵ درصد هزینه‌های جاری، معادل ۲۰ درصد هزینه شهرداری‌ها و ۷ درصد درآمد ناخالص کشور زیر چتر مالیات است.
وی گفت: این اداره کل به لحاظ اینکه از مناطق کمتر توسعه یافته است رتبه سوم فناوری در زمینه مالیاتی در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

۱۵  اردیبهشت ۹۳ – استخدام ۷ هزار نفر در سازمان امور مالیاتی طی سال جاری
رییس سازمان امور مالیاتی کشور از استخدام ۷ هزار نفر در سازمان امور مالیاتی طی سال جاری بر اساس قانون بودجه خبر داد.
علی عسکری در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس مجوزی که از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت‌ راهبردی رییس‌جمهور دریافت کردیم ۱۲هزار نفر نیروی جدید در سازمان امور مالیاتی جذب می‌شوند.
وی ادامه داد: سال گذشته ۵ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی در سازمان پذیرش شدند.
رییس سازمان امور مالیاتی تأکید کرد: بخش اعظمی از کارهای مربوط به استخدام نیروهای جدید انجام شده و استخدام‌ها هنوز ادامه دارد ضمن آنکه آزمون مجدد استخدامی در تهران و چند استان دیگر برگزار می‌شود.
عسکری گفت: مالیات بر ارزش افزوده سکه فقط یک بار در مبادی عرضه‌ای بانک مرکزی گرفته می‌شود. بنابراین مالیات دیگری در معاملات خود طلب نمی‌شود.
وی بیان داشت: در اصلاح قانون نظام مالیاتی همه شرکت‌ها مکلف به پرداخت مالیات می‌شوند. ضمن آنکه در قانون مالیات بر ارزش افزوده همه کالا و خدمات شامل پرداخت مالیات است حتی خدمات مربوط به بهشت زهرا.
عسکری خاطرنشان کرد: پرداخت‌های مالیاتی در سال جاری الکترونیک می‌شود و مراجعه مردم به سازمان کاهش می‌یابد.

۹۳/۰۸/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی