---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۳ ق.ظ

۰


هر سال یا هر دو سال، با اعلام کمبود معلم و ضرورت تشکیل کلاس های درس، تعدادی افراد تحت عنوان حق التدریس به کارگیری می شوند و سال بعد مجلس مصوب می کند همان افراد حق التدریس استخدام رسمی شوند. یعنی آموزش و پرورش مکلف به این کار می شود.

به عنوان مثال سال گذشته حدود چهار هزار نفر فقط در خوزستان بدون هیچ آزمون تخصصی و یا مصاحبه تخصصی به عنوان حق التدریس به کارگیری شدند که بسیاری از آنها رشته های غیر مرتبط بودند که هیچ جای دنیا با آینده سازان کشور چنین کاری نمی کنند.

می دانیم که نیروی انسانی و آموزش و پرورش رکن توسعه در دنیای امروز است و کشورهای توسعه یافته اساس توسعه خود را بر آن گذاشته اند اما متاسفانه در کشور ما نمایندگان به خاطر جلب آرا به چنین مصوباتی دست می زنند، در حالی که می توانند بر اساس یک برآورد دقیق، هر ساله هر تعداد که کمبود معلم وجود دارد فراخوان آزمون و مصاحبه تخصصی بدهند و  براساس شایسته سالاری و عدالت، بهترین ها را انتخاب و استخدام کنند.

البته مجلس شورای اسلامی اخیرا مصوب کرد که معلمان حق التدریس، پیش دبستانی و آموزشیاران مستمر در نهضت سواد آموزی با طی یک دوره آموزشی و قبولی آزمون داخلی وزارت آموزش و پرورش به استخدام این وزارت خانه درآیند که امیدواریم در صورت تایید شورای نگهبان به این شکل عمل شود.

در مقطعی هم آموزش و پرورش تصمیم گرفت معلم های ابتدایی که لیسانس بگیرند را تغییر مقطع دهد  در حالی که آنها دوره تدریس در مدارس ابتدایی را دیده بودند و می دانیم که مقطع ابتدایی چون پایه است اساس کار آموزش و پرورش است و دانش آموزی که در کلاس اول به خوبی و اصولی آموزش نبیند، در سال های بعد مشکل خواهد داشت.

بنابراین صحیح نیست که معلم ابتدایی را به مقاطع بالاتر ببرند مگر این که دوره آموزشی کاملی را گذرانده باشند. البته در میان این معلمان که مدرک لیسانس می گیرند افراد پخته و کاردانی وجود دارد که حتی نمونه می شوند، اما اینها در اقلیت هستند و باید از طریق آزمون ارتقا پیدا کنند.

در این جا این حق برای مسئولان آموزش و پرورش استان محفوظ است که درباره مطلبی که عنوان شد توضیح یا اصلاحاتی انجام دهند و ما هم خود را موظف به انتشار آن می دانیم
۹۷/۰۵/۲۰
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی