---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۰۰ ق.ظ

۵

استخدام در موسسه مالی کوثر

شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۰۰ ق.ظ


موسسه مالی و اعتباری کوثر استخدام می نماید.

عناوین شغلی مورد نیاز:

کارمند

 
مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
جنسیت : مرد
 
محل استخدام : تهران
 
رشته های تحصیلی قابل قبول : حسابداری - بانکداری - مدیریت بازرگانی ،

 

لینک ثبت نام

 

نظرات  (۵)

۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۴۰ رسول...استان فارس
توجه
امروز به فرمانداری محل سکونتم رفتم وبا استانداری تماس گرفتن،خانم داستان گفت تا چند روزه دیگه نامه ها رو به فرمانداریها میفرستن،و ان شاالله از اول فروردین شروع بکاره!درضمن،نامه افراد ایثارگر و بالای ۲۵ درصدها روز ۵شنبه به فرمانداریها فرستاده شده که خودم نامه رو دیدم!(درمورد سایت کارمند هم گفتن که دارن مدارکو اسکن میکنن که بفرستن)
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۱۵ رسول...استان فارس
توجه
امروز به فرمانداری محل سکونتم رفتم وبا استانداری تماس گرفتن،خانم داستان گفت تا چند روزه دیگه نامه ها رو به فرمانداریها میفرستن،و ان شاالله از اول فروردین شروع بکاره!درضمن،نامه افراد ایثارگر و بالای ۲۵ درصدها روز ۵شنبه به فرمانداریها فرستاده شده که خودم نامه رو دیدم!
آقا اکبر برای منم با یه حالت بدی جواب داد که هیچ چیز برای ما نیومده
عوض اینکه ما طلبکار باشیم از اینا که 3 ساله علافمون کردن
اینا طلبکارن
واقعا ایکاش یه دوره ادب هم داشته باشند ایم کارمندان
امروز رفتم اداره کل گفتن هنوز خبری نیست_ گفتم سایت کارمند باز شده چه اقدامی انجام دادین. یه جوری جواب داد که انگار نمیدونست که سایت کارمند یعنی چی_ کلا نا امیدم کرد
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۴۳ پذیرفته شده
سایت کارمند ایران زده، · ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ مجوزهای استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنها به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است در سامانه قرارداده شده است.

۱-دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری ذیربط مجوزهای تخصیص داده شده را در بین دستگاه استانی یا ملی توزیع نمایند.

۲- کارگزینی های دستگاه های اجرایی استانی یا ملی نسبت به درخواست شماره مستخدم پذیرفته شدگان نهایی در قسمت درخواست شماره مستخدم با کسر مجوز از طریق فرایند درخواست شماره مستخدم از محل برگزاری آزمون استخدامی – داوطلبان آزاد بهمراه ارسال مدارک و مستندات لازم بصورت Pdf در یک فایل حداکثر با حجم ۴ مگابایت اقدام نمایند

۳- درخواست های شماره مستخدم ثبت شده توسط کارگزینی، پس از تایید مدیرکل و ذیحساب دستگاه استانی یا ملی و همچنین مدیر کل دفتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری به صورت برخط برای صدور شماره به سازمان ارسال می شود.

۴- ارسال صحیح اطلاعات و مستندات بمنظور تسریع در صدور شماره مستخدم مورد تاکید است. لذا در صورت ارسال اطلاعات و مستندات ناقص هیچ اقدامی برای آن درخواست انجام نشده و آن درخواست بلوکه خواهد شد.

۵- به درخواست های رسیده صحیح به نوبت شماره مستخدم تخصیص داده خواهد شد و مشاهده و چاپ شماره مستخدم های صادر شده توسط هر یک از کاربران به صورت برخط امکان پذیر است بنابر از فرستادن افراد ذینفع یا نماینده دستگاه و … برای پیگیری به سازمان اکیدا خوداری شود.

۶- مجوزهای استان های باقی مانده شامل استان های قزوین، اصفهان، البرز، کهگیلویه و بویراحمد، تهران و همدان پس از تایید مدارک و مستندات متعاقبا در سامانه فعال می گردد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی