---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۴۹ ق.ظ

۰


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه کمبود نیروهای خدماتی در بیمارستان‌ها کاملا مشهود است، گفت: بسیاری از فارغ‌التحصیلان رشته‌های غیرمرتبط به امید تبدیل وضعیت و ارتقاء شغلی با عنوان نیروی خدماتی جذب بیمارستان‌ها می‌شوند.

 بشیر خالقی در  گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در رابطه با استفاده از همراه بیماران در غیاب نیروهای خدماتی و کمک پرستاری در بیمارستان‌ها، گفت:کمبود پرستار در بیمارستان‌ها باعث می‌شود که پرستاران نتوانند از بیمار به خوبی مراقبت کنند به همین دلیل از همراه بیمار می‌خواهند برای مراقب بیشتر در بیمارستان بماند چرا که کمبود پرستار در بیمارستان‌ها کاملا مشهود است،  به همین منظور سازمان امور استخدامی مجوز جذب 15 هزار نیروی پرستار را به وزارت بهداشت و درمان داده است.

کمبود نیروی خدماتی در بیمارستان‌ها

نماینده مردم  خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود نیروی خدماتی در بیمارستان‌ها، افزود: اقدامات بهداشتی برای نظافت بیمارستان‌ها و تجهیزات بهداشتی در اتاق عمل آزمایشگاه ، سی سی یو و مکان‌هایی از این قبیل مطابق با استانداردهای روز دنیا صورت می‌گیرد اما به دلیل کمبود منابع و کمبود نیروی انسانی برای حوزه خدماتی با مشکلاتی مواجه هستیم.

استفاده از همراه بیمار به بهانه کمبود نیروی انسانی 

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه انجام هرگونه خدمات تخصصی توسط همراه بیمار غیرمجاز بوده و کادر پرستاری هم نمی‌توانند در این زمینه از همراه بیمار طلب کمک کنند، افزود: البته ارائه خدمات اولیه به بیمار باید در بیمارستان‌ها توسط کمک پرستار انجام شود، اما متأسفانه به بهانه کمبود نیرو در این بخش، برخی از خدمات توسط همراه بیماران انجام می‌شود.

ورود به بیمارستان‌ها با عنوان نیروی خدماتی به امید تبدیل وضعیت

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه نیروهای خدماتی با امید تبدیل وضعیت و ارتقاء شغلی جذب بیمارستان‌ها و مراکز خدمات درمانی می‌شوند، اظهار کرد: بسیاری از فارغ التحصیلان لیسانس و فوق لیسانس رشته‌های غیر مرتبط به منظور کسب شغل و درآمد با عنوان نیروی خدماتی در بیمارستانها جذب می‌شود و به محض ورود به دنبال تغییر و تبدیل وضعیت هستند، در صورتی که هر شخص باید با همان عنوان شغلی جذب شده ادامه کار بدهد، به همین دلیل با مشکلاتی برای تامین نیروی خدماتی برای بیمارستانها مواجه هستیم./

۹۸/۰۴/۱۵
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی