---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ب.ظ

۰

عضو شورای شهرستان کوهدشت گفت: استخدام‌های بی‌رویه و بی‌ضابطه بدون لحاظ کردن مدرک و رشته تحصیلی مرتبط با مدیریت شهری و شهرداری یکی از معضلات شورای شهرستان کوهدشت است.

خبرگزاری فارس: استخدام‌ بی‌رویه نیروی انسانی با رشته تحصیلی غیرمرتبط در شهرداری کوهدشت

مراد درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در کوهدشت با انتقاد از عملکرد دوساله شورای شهرستان کوهدشت اظهار داشت: تا تفکر قبیله‌ای بر این شورا حاکم است، شهر رنگ سامان به خود نمی‌بیند.

وی گفت: شورا به عنوان نهادی مردم‌بنیان و پارلمان محلی هر شهر محسوب می‌شود و می‌تواند نقش محوری در توسعه شهری داشته باشد و به چابکی و کم حجمی دولت کمک کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شوراها باید بازوی اجرایی دولت در هر شهرستان باشند، اما در بسیاری از شهرهای کوچک نه تنها یار و مددکار دولت نیستند، بلکه دغدغه دولت شده‌اند و بخشی از نیروی دولت برای برطرف کردن مشکلات آنها صرف می‌شود.

 عضو شورای شهرستان کوهدشت گفت: متاسفانه پس از سال‌ها هنوز وظیفه قانونی این نهاد به آنها محول نشده و امروز وظیفه آنها در عزل و نصب شهردار خلاصه شده و شورای شهر به شورای شهرداری تبدیل شده است.

وی ثبات مدیریت را امری اجتناب‌ناپذیر دانست و از عملکرد شورای شهر کوهدشت در عزل و نصب‌های شتاب‌زده که به مصلحت مردم و منافع جمعی نیست، انتقاد کرد و گفت: در طول عمر دو ساله شورا شاهد عزل دو شهردار و انتخاب سه سرپرست با نگاه‌های متفاوت مدیریت شهری بوده‌ایم که این با اصل ثبات مدیریت و منافع مردم در تضاد است.

درویشی با بیان اینکه ضرر اصلی این عزل و نصب‌های شتاب‌زده را مردم شهر متحمل می‌شوند، عنوان کرد: یکی از چالش‌های شورای شهر نگاه قومی قبیله‌ای به مقوله مدیریت شهری است و تا نگاه، فکر و اندیشه آنها به شهر و شهروندی و مدیریت شهری قبیله‌ای و عشیره‌ای باشد، نباید انتظار داشت که شهر و شهروندی را به معنی اصلی کلمه تعریف کنند.

وی اظهار داشت: با تفکر قومی و قبیله‌ای شهر اداره نمی‌شود و کدخدایی کردن در شهر جوابگو نیست.

این مسئول یادآور شد: انتخاب شهردار باید بر اساس منافع شهری باشد، نه منافع قومی و قبیله‌ای، از این‌رو عملکرد شورای شهر در این مدت غیر قابل قبول است.

درویشی گفت: ما در این مدت در حوزه‌های مدیریت شهری، خدماتی، عمرانی و نیروی انسانی به جای پیشرفت پسرفت داشته‌ایم.

این مسئول استخدام‌های بی‌رویه و بی‌ضابطه بدون لحاظ کردن مدرک و رشته تحصیلی مرتبط با مدیریت شهری و شهرداری را یکی دیگر از معضلات شهرداری کوهدشت دانست و تصریح کرد: حجم نیروهای اداری و کارکنان این شهرداری سه برابر چارت و نیروهای خدماتی و قراردادی دو برابر چارت سازمانی است که باعث کندی کار عمرانی و خدماتی در شهر است.

عضو شورای شهر کوهدشت ضمن انتقاد از همکاران خود در شورای شهر کوهدشت به خاطر استفاده نکردن از نظر اهل فکر و اندیشه گفت: در موقع انتخابات شعارهای مردم‌پسند می‌دهیم، اما پس از رسیدن به هدف به فکر منافع شخصی و قومی خود هستیم، شعار شایسته‌سالاری و استفاده از فکر و اندیشه دیگران می‌دهیم، اما به آن عمل نمی‌کنیم.

۹۴/۰۶/۲۳
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی