---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۳۰ ب.ظ

۰

امکان استخدام بیش از ۶۰۰ مهندس برق در کلیه گرایش هادر آزمون استخدامی فراگیر پنجم و وزارت آموزش و پرورش فراهم شد. این آزمون در تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد و ثبت نام در آن از ۲۳ اردیبهشت در سایت سنجش ممکن خواهد بود.

سرویس آموزش و آزمون برق نیوز: آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی و وزارت آموزش  و پرورش فرصت مناسبی برای استخدام در دستگاه های دولتی است.

امکان استخدام بیش از ۶۰۰ نفر مهندس برق در کلیه گرایش هادر آزمون استخدامی فراگیر پنجم و وزارت آموزش و پرورش فراهم شد. این آزمون در تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد و ثبت نام در آن از ۲۳ اردیبهشت در سایت سنجش ممکن خواهد بود.

با انتشار دفترچه آزمون استخدامی  در سایت سنجش، مشاهده می شود امکان استخدام تقریبا ۶۲۰ نفر مهندس برق در کلیه گرایش ها فراهم می باشد.

البته لازم به ذکر است بیشتر استخدام مهندسی برق در وزارت آموزش و پرورش و در قالب استادکار الکترونیک والکتروتکنیک می باشد.

مواد آزمون تخصصی برای مهندسین برق عبارتند از:

 

استادکار الکترونیک:

۱ـ مدار‌های الکتریکی و آزمایشگاه
۲- مدار‌های الکترونیکی و آزمایشگاه
۳- رسم فنی
۴ـ الکترونیک صنعتی،
۵-ابزار دقیق و کنترل
 
استادکار الکتروتکنیک:
۱-.مدار‌های الکتریکی
۲- ماشین الکتریکی‌های AC و DC
۳ـ مدارفرمان و کارگاه سیم پیچی
۴ـ تأسیسات الکتریکی و کارگاه،
۵ ـ رسم فنی
۶ ـ اندازه گیری الکتریکی
 
و ...
 
برای مشاهده جزئیات بیشتر و شرایط ثبت نام می توانید دفترچه راهنمای  شرکت در ازمون استخدامی را در سایت سنجش  مشاهده نمایید.
۹۷/۰۲/۲۳
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی