---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۳۲ ق.ظ

۰

ساری - ایرنا - دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران گفت که در سومین آزمون متمرکز استخدامی کشور بیش از 500 نفر در چهار دستگاه اجرایی استان استخدام می شوند .


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد مظفری افزود : دانشگاه علوم پزشکی مازندران با 466 نفر استخدام بیشترین سهم استخدامی را در این آزمون دارد .
وی ادامه داد : دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این مرحله 262 پرستار برای 17 بیمارستان و مراکز آموزشی و درمانی ، 69 کاردان فوریت های پزشکی و 43 ماما را استخدام می کند.
مظفری گفت که همچنین در این آزمون بیش از 50 نفر در سه دستگاه اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی، اداره کل دامپزشکی و سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی جذب و به کار گرفته خواهند شد.
وی افزود : داوطلبان برای اطلاع دقیق از شرایط ، رشته های مورد نیاز و مدارک مورد نیاز ثبت نام می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند .
مظفری تاکید کرد : در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران ، داشتن حداقل 18 سال و حداکثر 25 سال سن تمام برای دارندگان دیپلم بهیاری ، 35 سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کاردانی و کارشناسی 40 سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و 45 سال برای دارندگان مدرک تحصیلی دکتری و بالاتر ضروری است .
وی افزود : ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی از روز پنجشنبه 31 تیر آغاز شده و تا روز چهارشنبه ششم مرداد 95 از طریق سایت سازمان سنجش ادامه خواهد داشت.
سخنگوی شورای اطلاع رسانی مازندران تاکید کرد : بر اساس اعلام سازمان سنجش کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه 16 شهریور 95 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و آزمون نیز به صورت هماهنگی روز جمعه 19 شهریور برگزار خواهد شد .
۹۵/۰۵/۰۵
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی