---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۳۱ ق.ظ

۰

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از استخدام چهار هزار و 876 مربی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای خبر داد.
علی ربیعی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: این استخدام بر اساس مصوبه 10 دی هیات وزیران از بین حدود شش هزار مربی که سابقه آموزش به صورت حق التدریس در سازمان آموزش فنی و حرفه ای دارند، انجام می شود.
وی افزود: ساعت تدریس (هر 900 ساعت معادل یک سال کار)، شایستگی های فردی و آزمون داخلی بین مربیان در استخدام این مربیان ملاک خواهد بود.
وزیر تعاون گفت: آزمون داخلی مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای در بهمن 93 برگزار می شود.
ربیعی افزود: این مربیان به صورت پاره وقت با سازمان آموزش فنی و حرفه ای همکاری داشتند اما با این استخدام توانایی و ظرفیت همچنین قدرت برنامه ریزی در این سازمان افزایش خواهد یافت .
وی با بیان اینکه این استخدام براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی است، گفت: در دولت گذشته این مصوبه ابلاغ نشد و از جمله مصوباتی است که رئیس مجلس شورای اسلامی آن را ابلاغ کرد.
وزیر تعاون افزود: این استخدام بر اساس مطالعات دولت یازدهم به ویژه برای آموزش مهارت در مناطق محروم مورد نیاز است .
ربیعی گفت: بر اساس این مطالعات، یکی از مشکلات ایجاد اشتغال نبود مهارت کافی در افراد جویای کار است.
وی افزود: برخی از طرح های بزرگ دولت در مناطق محروم گشایش می یافت اما به سبب نبود مهارت کافی در بین افراد بومی از دیگر نیروها استفاده می شد و فاصله مرکز- پیرامونی را همچنان افزایش می داد.
وزیر تعاون گفت : در آزمون استخدامی ویژه مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای اولویت با مناطق محروم خواهد بود.
ربیعی گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی اشتغال، سازمان آموزش فنی و حرفه ای در قالب طرحی به صورت سیار در کنار طرح های بزرگ در حال اجرا در مناطق محروم مستقر شده و آموزش های مهارتی مورد نیاز آن طرح را ارائه می دهد.
وزیر تعاون افزود: استخدام پس از آموزش های تخصصی مورد نیاز در طرح های بزرگ کشور انقلابی در شیوه استخدام در طرح های بزرگ ایجاد می کند.
ربیعی گفت: بر اساس مطالعات دولت که در بودجه سال 94 نیز پیش بینی شده است دولت برای ایجاد اشتغال تنها منتظر تحرک بخش های برزگ اقتصادی نخواهد ماند و با شعار quotation mark اشتغال بزرگ در بنگاه های کوچک quotation mark برای ایجاد شغل مداخله می کند.
وی با بیان اینکه بر اساس مطالعات نبود مهارت فعالیت بنگاه های کوچک اقتصادی را نیز ناپایدار می کند، افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه ای در ایجاد و حفظ اشتغال بین بنگاه های کوچک نقش بسیار مهمی در آموزش های تخصصی ایفا خواهد کرد.
وزیر تعاون با بیان اینکه نقش و جایگاه سازمان آموزش فنی و حرفه ای در دولت یازدهم تغییر کرده است، گفت: طرح آموزش مهارت های اشتغال به دانش آموختگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیز از جمله برنامه های این سازمان است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی