---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۵۰ ب.ظ

استخدام استانداری گیلان وپیگیری آن

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۵۰ ب.ظ

پذیرفته شدگان این اسخدام میتوانند ازین صفحه برای تبادل نظر وهماهنگی استفاده کنندو هر گونه پیشنهاد یا انتقاد خود را از طریق نظرات با ما درمیان بگذراند.






 پکیج کامل نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی دولتی


پذیرفته شدگان این اسخدام میتوانند ازین صفحه برای تبادل نظر وهماهنگی استفاده کنندو هر گونه پیشنهاد یا انتقاد خود را از طریق نظرات با ما درمیان بگذراند.


صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .

نظرات  (۱۷۳)

منم واسه ورزشم داداش
واسه اداره راه و شهرسازی. شما کدوم اداره اید بزرگوار؟
جناب سکوت شما واسه کدوم اداره هستید؟؟؟
من به شخصه حاضر به پیگیری حضوری هستم لطفا ایمیل خودتون رو قرار بدید تا با هم هماهنگی کنیم
به معاونت برنامه ریزی تهران زنگ میزنم میگن کد همه استاندها صادر شده. به استانداری گیلان  زنگ میزنم میگن از اداره کل باید پیگیر باشین. به اداره کل زنگ میزنم میگن باید کد مستخدمی و ابلاغیه بودجه بیاد. در واقع ما را حول یک دور باطل دران می چرخونن!!!حالا سوال اینجاست مگه استانهای اردبیل ومازندران ابلاغیه بودجشون زده شده که نیروهاشون سرکار رفتن؟ جواب سوال من هم مشخصه و اون اینکه بچه های اردبیل و مازندران خیلی پیگیر و مصر بودن و به حقشون رسیدن و واقعا نشون دادن با پیگیری مستمر باید حق را گرفت نه مثل بچه های گیلان که همش منتظرن یکی پیگیری کنه و بیاد اینجا واسشون کامنت بذاره!
ممنون از دوست عزیز"ثبت احوال"
فقط این سوال پیش میاد که چرا میگن" تعداد افرادی که اون ادارت برای کار گزینش دارن بیشتره"؟
مگه چه کار سختی هست که نمی تونن بیان برای شهرستان ها برای تحقیقات! حتی اگه یه نفر هم این کار رو برامون انجام می داد دیگه فوقش یه هفته ای انجام می شد.!!! 
لااقل کار گزینشمون تموم می شد...
بچه های ثبت احوالی من چند روز قبل پیش آقای بالغی مدیریت نیروی انسانی اداره ثبت احوال گیلان رفته بودم به من گفت از 17 نفر نیرو یه کار گزینش 5 نفر تا به الان انجام شده. ازش پرسیدم چرا این قدر روند گزینش کند پیش میره درحالی که ادارات دیگه مثل راه شهرسازی فقط منتظر تا کد مستخدمی شون گفت: تعداد افرادی که اون ادارت برای کار گزینش دارن بیشتره به خاطر همین کار اونا سریعتر انجام شد. در خصوص تامین اعتبار هم گفت تایید تامین اعتبار از سوی مجلس مهم نیست مهم اون پولی هست که به دست ما میرسه و فعلا هم که از پول خبری نیست و بنده دارم از دور اطراف و جا های دیگه پول جذب شما رو تامین می کنم.
همچنبن بهم گفت نهایتا تا شهریور ماه همه ثبت احوالی ها میرن سر کار.
از گیلان کسی از صدور کد مستخدمی خبر نداره؟؟؟
سلااام
همه استان ها رفتن سرکار ... گیلان همچنان با حرکت لاک پشتی .. خسته شدیم از انتظار بخدااا سه یا چهارسال انتظار سخته .. خواهشا کارمون انجاااام دهید 😟
دوستان به نظر شما این همه تعلل ادرات دلیلش چیه؟؟؟!!
ادراه ثبت احوال فقط فرم گزینشی پر کردیم ابهمن ماه اما تا الان هیچ گزینشی صورت نگرفته!! بعضی از ادارات حداقل کار گزینش رو انجام دادن و منتظر کد هستن اما ما همچنان در این مرحله هستیم .... من واقعا دیگه نمیدونم چرا اینقدر تعلل! خب بودجه که تصویب شد دیگه چه مشکلی پیش آمده که اینقدر کند دارن پیش میرن...جالبه تا زمانی که کار گزینش و درج کد مستخدمی انجام نشه بودجه ابلاغ نمی شه!
۲۶ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۴۶ راه و شهرسازی
من تو غربت تو یه شهر دورافتاده به دلایلی ساکنمو هرروز با این امید بیدار میشم که زنگی بزنن و بگن واسه شروع به کار بیاین، تا ساکمو ببندمو برگردم رشت، خدا میدونه این حالت انتظار اونم تو غربت چقد بده، عملا حس و حال هیچ کاریو ندارم، از دوستان پذیرفته شده اداره راه و شهرسازی استدعا دارم اگه خبری هست مارو بی اطلاع نذارن
امروز نتیجه اولیه ازمون دکتری هم اعلام می شود برایم دعا کنید، تمام عمرم در استرس این ازمونا بوده ام و هستم
کسی از گیلان هست که اطلاعی از وضعیت دارشته باشه؟؟
دوستان از ثبت احوال خبری ندارین چرا اینقدر کند  داره پیش میره؟؟؟؟
برای اونایی که تحقیقات محلی اومدن بعدش مصاحبه عقیدتی هم انجام دادن؟؟؟؟
سلام تو بین دوستان خبر جدیدی از بنیاد شهید نداره ؟؟؟؟ تو پیگیریای من گفتن روزهای اتی قراره خبری مبنی بر کی جذب شده بدن  راستی فقط اومیدوارم تو لیست فرستاده شده به تهران باشید انشاالله
سلام دوستان. مدیر محترم زحمت کشیدن شماره دفتر جمالی قمی و عسگری آزاد را در صفحه قرار دادند
 از روز شنبه شروع میکنیم برای زنگ زدن به این آقایان... انقد زنگ بزنیم کلافشون کنیم تا شاید حیا کنند و کاری برای ما انجام بدند.
 اینها ماهارا مسخره کرده اند... فقط زنگ بزنید شماره ها را اشغال کنید. من که هر روز زنگ میزنم
دفتر عسکری آزاد: ۰۲۱۸۸۵۴۶۹۶۱          
    دفتر جمالی قمی:  ۰۲۱۸۸۵۴۶۸۱۷
۲۰ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۴۷ بنیاد شهید گیلان
سلام بچه های گیلان
خواهشا یه وقتی رو تعیین کنین تا ما هم مث استانهای دیگه همگی جلوی استانداری و همچنین جلوی بنیاد شهید کل در تهران تجمع کنیم الان دو استانو خبر دارم که اکثر اداراتشون شروع به کا کردن یکی اردبیل هس و دیگری مازندران.بچه های بنیاد شهید کجایین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو رو خدا یه کاری بکنین من هر زمان زنگ میزنم استانداری آقای عسگر پور میگن دست ما نیس برین شکایت کنین به دیوان عدالت،حرفش فقط همینه.تهران زنگ میزنم میگه تا هفته بعد مشخص میشه که آیا میخوایمتون یا نه،این حرفا یعنی چی ؟بعد 2 3 سال انتظار تازه میگن میخوامتون یا نه!!!!!!!!!!!!!!! پس خواهشا یه پیگیری جدی کنین
سلام
استان مازندران همه رفتند سر کار پس گیلان داره چیکار میکنه :-(
ای خدااا کشتن ما رو از انتظار :-( 

پس از کلی پیگیری به من گفتن حتی ممکنه حکماهتون تا اسفند 94 ظول بکشه. حالا پیگیری نکنین بی خیالا. 
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۴۶ سالهای انتظار
به عسگرپور (منابع انسانی استانداری)زنگ میزنم میگه تامین اعتبار مشکلی نداره و ما قبل عید نامه زدیم به ادارات. عزیزان حتی اگه نامه تامین اعتبار و کد مستخدمی هم بعد چند ماه درست بشن یه خان جدید وارد هفت خان استخدامی ما بیچاره ها میکنن.فقط پیگیری هستش که این جماعت را وادار به حرکت میکنه که صد البته این پیگیری از دست بچه های گیلان برنمیاد بنا به ....
نامه ی تامین اعتبار برای همه استان ها و حتی گیلان در تاریخ 16/1/94 فرستاده شده ولی متاسفانه در کشوهای جادویی استانداری گیلان گیر کرده!!! و فعلا به دستگاه های اجرایی ابلاغ نشده.
واقعا آدم از دست اینا باید سرش رو بزنه دیوار!!!
مازندرانی ها همه اداراتشون رفتن سرکار تقریبا. گیلانی ها فعلا باید سماق بمکند. زنگ زدم کارگزینی اداره میگن باید هم نامه تامین اعتبار از معاونت برنامه ریزی بیاد و هم کد مستخدمی براتون صادر بشه! یعنی حالا حالا ها خبری نیس. تازه اداره ما تاییدیه گزینشش قبل عید از تهران اومده بود وای به حال ادارات دیگه استان گیلان!
سلام دوستان گیلانی کسی خبر جدیدی از روند استخدام نداره؟ 
به " امیر گیلانی "
سلام دوست عزیز
من قبول شده بیمه ایران خوزستان هستم.گزینش قبول شده های بیمه ایران هم مانند شما هنوز انجام نشده.در هیچ استانی.خسته شدیم از بس منتظر موندیم.
موفق باشید.
دوستان کسی میدونه که کدوم ادارات کار گزینششون تموم شده؟
ما ثبت احوالی ها هنوز خبری نیست!
با سلام ما 4 روز مونده به عید رفتیم گزینش خیلی هم خوب بود بجای اینکه بریم تهران از تهران اومده بودند بهزیستی کل  بقیه ی کارهامون مونده برای بعد عید انشاالله همه تون موفق باشید
سلام دوستان  سال نو همگی مبارک اونایی که هنوز گزینش نشدن تکلیفشون چیه؟
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۲۳ به امیر گیلانی
فک نکنم ما گیلانی ها اسفند 94 هم سر کار بریم!
اینقدر که مسئولین استان ما پیگیرن!!! 
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۱۴ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
به امیر گیلانی
داداش منم با تو همدردم ..فکر کنم استخدام ما به عمر ما کفاف نکنه داداش.منم از ثبت احوال اذربایجان شرقی قبول شدم ..اداره ما هم گزینش و انجام نداده . بزار بهت بگم کار ما چند ماه طول میکشه :به ماه طول میکشه نامه گزینش بیاد بعد دو هفته طول میکشه  تحقیقات محل انجام بدن..بعد دو هفته طول میکشه بجه ها رو گزنیش کنن..بعد دو سه ماه طول میکشه نتایج گزینش بیاد..بعدشم معلوم نیست چند ماه بعد  سایت کادمند باز بشه و به ما کد بدن..رفتیم سال 95..تازه اونم اگه خدا قسمتون کنه تو گزینش قبول بشیم
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۰۲ امیر گیلانی
سلام دوستان: کسی میدونه که سایت کارمند ایران تا کی برای درج کد مستخدمی فعالة؟
اخه ما ثبت احوالی ها هنوز گزینشمون انجام نشده تنها ۱۰ روز مانده به سال ۹۳ ! فکرش رو بکنید تا گزینش انجام بشه و تا نتیجش بیاد کلی خودش زمان میبره و در ضمن سایت معلوم نیست که تا کی باز باشه برای درج کد!
شما خبر ندارین چرا ثبت احوال گزینشش رو انجام نمیده؟
سلام از بچه های اداره کل ورزش و جوانان کسی هست اینجا؟؟؟
هماهنگ کنید یه روز بریم اداره کل ببینیم چه خبره الان 21 روزه گزینش تموم شده ولی از نتایج هیچ خبری نیس!!!
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۱۸ مهتاب لالا
گیلان داره با آرامش کاهاشو انجام میده بچه ها هم با صبوری تمام منتظر کسی صداش در نمیاد اگه مهر ماه هم رفتیم سر کار ایولله داره  من رفته بودم فرم گزینش پر کنم می گفتند 2 سال اونور منتظر موندین 6 ماه هم اینور منتظر بمونید  تا کارهاتون انجام بشه چی میشه .از وضعیت کامنت گذاشتن تو سایت کاملا می تونید وضعیت قبول شدگان رو حدس بزنید ماهی یک کامنت بر عکس استانهای دیگه برید ببینید چه پر جوشند
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۴۸ مهتاب لالا
 جناب اصلا" نگران نباش استان گیلان با کمال آرامش داره کارش رو انجام میده عجله کار شیطانه از ماست که بر ماست بدتر از اینا هم سرمون بیاد حق مونه تا مهر سال دیگه اگه رفتیم سر کار من اسمم رو عوض می کنم
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۲۰ کسی صداش در نمیاد!!!
دوستان گیلانی اکثر استان ها شروع به وارد کردن اسامی در سامانه کارمند ایران هستن ولی استان ما طبق معمول ....

هیچ کدوم از کسایی که قبول شدن صداشون در نمیاد نمیدونم چرا!!
سلام بچه های گیلان چرا در سکوت مطلق فرو رفتید!!!
شنیده شده از اداره ورزش و جوانان واسه تحقیقات محلی اومدن...
امیدوارم هر چه زودتر بریم سر کار
به امید اون روز.....
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۲۰ بیمه (اصلی)
سلام
آیا هنوز هیچ اداره ای گزینشش شروع نشده؟؟؟
کسی اطلاع داره چقدر باید صبر کنیم ؟؟؟
من پذیرفته شدهی اصلی بهزیستی هستم زنگ زدم بهزیستی کل گفتند که اصلی هستی ولی نمیدونم چرا اسامی رو توسایت منتشر نمی کنند فقط گفت گوشیت رو روشن بذار بهت زنگ می زنیم برای پر کردن فرم گزینش ولی تاکنون خبری نشده تو رو خدا قسمتون میدم اگه کسی از این سازمان خبر جدیدی داره  بذاره منم بدون .
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۶:۵۸ به گیلانی
فک کنم اسامی دو برابر ظرفیت باشه برای اختصاص کد مستخدم در سایت کارمند ایران
با سلام 
قضیه نامه ای که بعضی از استانها 
فرستادند تهران چ
کاش میشد اینجا از نفر اصلی بپرسم تصمیم داره بره یا نه؟ :D
با سلام
کسی میدونه آیا اسامی گزینش نشده ها رو هم فرستادن تهران یا فقط اسامی گزینش شده ها رو میفرستن؟
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۰:۱۴ ذخیره راه
با سلام خدمت همه
دوستان کسی دقیقا میدونه که اداره راه و شهرسازی برای ذخیره ها چه برنامه ای داره؟
ممنون میشم اگه کسی جواب بده.
با سلام 

فعلا که اداره راه کسی رو نخاسته واسه گزینش
قرار هستش که زنگ بزنند

۲۴ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۴ .................
سلاااام

دوستان هنوز کسی از اداره ای نرفته هنوز گزینش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

ملت در حال گزینشن من منتظر اعلام ذخیره بودنم بودم :D

امروز نامه استانداری آمد بدین شرح :

خانم/آقا ....
سلام علیکم
با توجه به اعلام نتایج یک و نیم برابر پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی مورخ 92/4/14  به اطلاع می رساند ، شما به عنوان پذیرفته شده ذخیره در این آزمون معرفی شده اید.
چنانچه نفر اول در ردیف شما به هر دلیل پذیرفته نشدند، متعاقبا به شما اعلام می گردد تا جهت تشکیل پرونده مراجعه نمایید.

ایرج عاشوری
مدیر کل اداری و مالی
-----------------------------------------------
تاریخش انگار اشتباهه ! ما 90 ثبت نام کردیم ما 91 آزمون دادیم 92 مصاحبه بود
همینطوری بود یا من از بس زمان گذشته قاتی کردم تاریخا رو
۲۳ دی ۹۳ ، ۲۲:۴۳ امیر گیلانی
به "ثبتی".....
ممنون که جواب دادین ....

 "بانک قرض الحسنه مهر"

ثبت حدود 1 تومن تا 1200 حقوقشه

بانک خصوصی ... کدوم بانک؟

موسسات مزخرفن، بی خودی اسمشون شده بانک

خودت باید تصمیم بگیری.

فعلا هر دو را داشته باش بعدا تصمیم بگیر

ثبت احوال هنوز برا گزینش نگفته...مدارکم نخاستن.


۲۳ دی ۹۳ ، ۰۸:۵۳ امیر گیلانی
حقوق ثبت احوال چقدره ؟ اگر کسی در جریانه ممنون میشم جواب بدین
۲۳ دی ۹۳ ، ۰۱:۰۰ از ذخیره به امیر گیلانی
داداش سلام
عزیزم گول این بانک‌های خصوصی رو نخور. همون بخور و نمیر ثبت احوال بهتره. ریسک نکن، بانک های خصوصی خوش استقبالن و بد بدبرقه. ثبت احوال حداقل از لحاظ امنیت شغلی خیالت جمع هستش. اشتباه نکن، در کشور ما سازمان های دولتی بهتره. اگه یه کشور دیگه بود شاید بخش خصوصی بهتر بود.
۲۲ دی ۹۳ ، ۲۳:۳۳ به امیر گیلانی
داداش شما اصلا مقایسه نکن ثبت و اسناد رو با بانک نیمه خصوصی
۲۲ دی ۹۳ ، ۲۱:۳۰ امیر گیلانی
سلام دوستان ؛
به نظر شما کار در یه بانک نیمه خصوصی(که یه نفر کار 5 نفر رو انجام بده!) به لحاظ امنیت شغلی و مزایا نسبت به کار در اداره ثبت احوال چقدر می ارزه؟  به نظر شما کدوم بهتره؟ 
سلام
من الان زنگ زدم استانداری/ کارگزینی
همین که گفتم من از ذخیره ها هستم بلافاصله گفتند داریم نامه میزنیم
گفتم آها چون همکارانتون گفته بودند که به ذخیره ها نامه می زنید اما چیزی به دستم نرسیده بود تماس گرفتم
گفت : در حال انجام کار هستیم و هنوز نفرستادیم
با سلام

از دوستان قبول شده که مدارک دادن کسی مراحل گزینشش شروع  شده ؟؟؟
مراحل تحقیق  یا دعوت برای گزینش ،  اداره ای آیا شروع به روند فرایند نموده ؟؟؟
اگر اطلاع دارین ممنون میشیم بقیه هم در جریان بذارین بدونن .

۲۰ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۴ از دخیره 2 به ذخیره
سلام
ممنون . الهی خیر ببینی . خیالم راحت شد
نفر اصلی ما هم این طور که میگن سهمیه داره .

انشاا... که هرچی خیر هست پیش بیاد
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۸ از ذخیره به ذخیره 2
عزیزم سلام. انقد نگران نباش. به ذخیره ها فقط و فقط در صورتی میگن مدارک بیار که اصلی انصراف بده یا رد بشه. پس بیخودی خودتو در تشویش نزار. منم ذخیره فرمانداری ها هستم که یه نفر با سهمیه معلول من رو از دور خارج کرد. اگر به هر دلیلی اصلی خط بخوره و حذف بشه با ذخیره تماس میگیرن در غیر این صورت تماسی حاصل نمیشه.
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۴ از ذخیره به گیلانی
درستش همونیه که عرض کردم. حالا برخی از ادارات واسه اینکه دیگه حق اعتراضی واسه اصلی ها باقی نمونه میگن حتما بیاین و انصراف بدین. چون ممکنه برخی کتمان کنند که باهاشون تماس گرفته شده باشه یا میگن نامه دستمون نرسیده. واسه همین میگن باید بیان انصراف کتبی بدن.
از فرمانداری کسی اینجا هست ؟
از فرمانداری ها با کسی تماس گرفته شده تا الان ؟
مدیر گرامی ، بچه ها لطفا یکی به من جواب بده
تو یک سایت استخدامی دیگه نوشته اداره راه و شهرسازی تا 16 دی مهلت داده بود که هم اصلی و هم ذخیره هاش مدارک ببرن

من فرمانداری یکی از شهرستانها بودم . روزی هم که رفته بودم استانداری ببینم نتیجه چی شده به من گفتن ما هم به اصلی نامه میدیم هم به ذخیره ، تو برو منتظر تماس باش

اما بعد اون نه کسی به من زنگ زد و نه نامه
الان چی شده یعنی ؟ هنوز به قبول شده های فرمانداری ها نامه نزدن یا من از قلم افتادم ؟؟؟
لطفا یکی منو از نگرانی در بیاره
ساعت اداری نیست وگرنه خودم زنگ میزدم استانداری می پرسیدم. الان اتفاقی دیدم این مطلب که هم اصلی مدرک میبره هم ذخیره رو دیدم
کمک
به ذخیره
 
با سلام,  شما مطمنید؛ اخه من از اداره راه
سوال کردم گفتند که حتما باید نفر اصلی
بیاد و انصراف کتبی بده تا نوبت به ذخیره برسه
   
واقعا درستش چیه؟خواهشا کمک کنید
الان تکلیف اصلی ها مشخص شد یعنی ؟
امروز 19 ام هست
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۷ از ذخیره به گیلانی
عدم حضور به معنای انصراف تلقی میشه نیازی به انصراف کتبی نیست. این یک اصل هستش در تمامی مصاحبه‌ها و آزمون ها و استخدامی‌ها
سلام مدیر جان 
میخاستم بدونم اگه ادار ه ای زمان مشخصی رو برای معرفی به گزینش 
مثلا سه روز تعیین کنه ٬و در این سه روز نفر اصلی نیاد ایا به معن انصرف هستش
یا باید حتما انصراف کتبی بده

ممنون
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۳:۲۱ به ماهور

با اداره تماس بگیر.

فعلا چیزی نگفتن

شمارشم سایت سازمان هست.

با گزینش صحبت کن

۱۶ دی ۹۳ ، ۰۹:۴۴ ماهور مهری
سلام دوستان ؛ کسی خبر نداره که فرایند گزینش ثبت احوال کی شروع میشه؟

۱۵ دی ۹۳ ، ۱۵:۲۵ از ذخیره به شهروند گیلانی
سلام شهروند
بله شما کار درست رو انجام دادین. چون بنده ذخیره دستگاه استانداری هستم عرض کردم از استانداری پرسیدم. هر داوطلب اصلی باید همان کاری که شما انجام داده اید را انجام دهد؛ یعنی تحویل مدارک به دستگاه قبولی مربوطه مثلا قبول شده اصلی راه و شهرسازی به راه شهرسازی. چون ما استانداری بودیم من اون مطلب رو عرض کردم.
۱۵ دی ۹۳ ، ۱۳:۱۷ shahrvand gilani
از shahrvand gilani  به ذخیره
 سلام میخواستم بدونم شما با استانداری تماس گرفتید و این رو گفت!
یعنی چی که مدارک رو به ما بدن؟؟؟

ما که مدارک رو دادیم به اون جایی که قبول شدیم و اونا گفتن 2 ماه دیگه باهاتون تماس میگیریم .
۱۴ دی ۹۳ ، ۲۱:۵۱ از ذخیره به ذخیره 2
دیدم بچه‌ها انگار قهرن و جواب نمیدن، خودم زنگ زدم به استانداری و گفتن که ما اعلام کردیم که تا 17 دی ماه مدارک رو بیارن و تحویل بدن.
منم خیلی دلم می خواد بدونم تا کی بلاتکلیفی اینکه آیا ممکنه اصلی بشم یا نه ادامه خواهد داشت
اگر کسی بگه مهلت ارسال مدارک یا قطعیت لغو ذخیره (یعنی نفر اصلی کارش اوکی بشه) تا کی هست ممنون میشم
باسلام. بچه ها کسی میدونه قبولی‌های اصلی استانداری تا چه تاریخی باید مدراکشون رو تحویل اداری - مالی بدن؟
۱۱ دی ۹۳ ، ۱۸:۲۲ بیمه سلامت
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۸:۵۷ نتایج ثبت احوال گیلان
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۷:۵۷ نتایج راه و شهرسازی گیلان
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۲:۱۴ ماهور مهری
دوستان کسی خبر نداره اداره ثبت احوال زمان گزینش رو کی اعلام می کنن؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۰:۵۱ ماهور مهری
سلام دوست عزیز جناب "بامداد" اولا اینکه بنده " خانم نیستم" !!!! البته مشکلی نیست.(دنیای مجازی، مجازی دیگه)!

 از اینکه مطالب مفیدی رو مطرح کردین بسیار سپاسگزارم البته  بنده دقیقا تو زندگی و حتی با دوستانم چنین روابطی دارم . (حدود باید رعایت بشه)
یه سوالی : شما میتونید بگید تو کدوم اداره بودین؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۰۹:۵۲ به عسگر پور

یعنی این عسگر پور تنها کاری که انجام داد

این بود ی سال مارو معطل خودش کرد

االانم که ج تلفن نمیده

سلام  خانم"ماهور مهری" . همونطور که عرض کردم به کارگزینی زنگ زدم . منظورم کارگزینی استانداری آقای بخشی نژاد بود

آقای عسکر پور معاون منابع انسانی هستند و آقای بخشی نژاد که من باهاشون صحبت کردم رئیس اداری

بله آقای عسکر پور تلفنشون رو جواب نمی دن
----------------------------------------------------------------------
به هر جهت مبارک همه اونایی که تکلیفشون مشخص شد :)
انشاا... که برای من و امسال من هم خیر هست چون من به نیک گزینی خدا شک ندارم
-------------------------------------------------------------------------
دوستان فقط خواهش می کنم هرجا که مشغول شدید چند نکته رو همیشه مد نظرتون داشته باشید
من حدود 4 سال سابقه کار اداری (به صورت قراردادی) دارم (البته الان شاغل نیستم) و بر اساس تجربه ام بهتون میگم
- اول صبح با یاد خدا و توسل به ائمه سعی کنید در مسیر حق قدم بردارید
- یادتون باشه بابت ساعتی که اونجا مشغولید از بیت المال داره هزینه میشه و باید پاسخگو باشید
- همکار همیشه همکار هست و هیچ وقت نمی تونه جای یک دوست رو برای شما پر کنه (ممکنه الان به حرف من بخندین اما بعدا خواهید فهمید) نمی گم با هم دشمن باشید . همدل باشید تا بتونید کار رو به خوبی پیش ببرید اما زندگی شخصیتون رو باهاش مطرح نکنید
- هیچ وقت شان کاری خودتون رو به خاطر دوستی های الکی با اسم کوچک صدا زدن همکارتون پایین نیارید.
- در محیط کاری فقط به کارتون فکر کنید.
- یه سری افراد در ادارات هستند که بیکارند ! دولت تدبیر و امید که میخواست چابک سازی کنه به نظر من باید اونا رو اخراج میکرد نه اینکه سر استخدام اینقدر بازی دربیاره . خلاصه مراقب این افراد بیکار باشید. این دسته جز حاشیه درست کردن کاری بلد نیستند. یک نفر بود هر وقت میومد اتاق ما همش به من می گفت از حاشیه های اداره چه خبر ؟!!! عاشق حاشیه بازی بود
- هیچ وقت به کسی باج ندید.
- سعی کنید اتو دست کسی ندید
- اگر کاری رو بلد نبودید خودتون رو نبازید و فقط مهلت بخواهید تا اونو یاد بگیرید. مطمئن باشید مدیرتون ببینه توانایی یادگیری دارید بیشتر روی شما حساب میکنه
- مطلع و آگاه باشید اما فضول نباشید !
- خانم ها حتما دقت کنند زیر ذره بین هستند پس رفتارهای نادرست دیگران منجر به آزادی رفتار اونها نشه
- هر کدوم از ما چه در کار چه در هر محیطی ، نماینده خانواده ، دین ، مذهب، سطح اجتماعی و تمامی تعلقاتی هستیم که از درونیش رشد کردیم و به اینجا رسیدیم پس با کارهای احمقانه و نادرست شان برخی چیزها رو زیر سوال نبریم

- نسبت به حفظ بیت المال کوشا باشید

فعلا همینقدر فرصت دارم بنویسم
موفق باشید
با سلام به شهره خانم

ببخشید شما استخدامی کدام دستگاه اجرایی بودید

اگه میشه خواهشا جواب بدید

با تشکر دوست عزیزم
با سلام کسی از دوستان اطلاع نداره اداره راه وشهرسازی چرا 

اسامی نفرات برتر رو اعلام نمیکنند٬خواهشا اگر اطلاع دارید اطلاع رسانی کنید 

با تشکر
خواهش می کنم همکار گرامی. لطفا بیشتر توجه کنید. سایر روند استخدامی به ادارات محول شده و دوستان بایستی از ادارات مربوطه پیگیری نمایند.
۰۸ دی ۹۳ ، ۱۱:۴۸ ماهور مهری
سلام " همکار گرامی " خانم " شهره" 
بنده شمارش ه آقای عسکر پور رو حفظم! موضوع اینه که آقای عسکر پور گوشی رو بر نمی داشت و این سوال برام پیش اومد که کارگزینی کجا رو میگن که جواب داد؟
که ظاهرا شما حل کردین موضوع رو.....
به هر حال ممنونم....
ماهور مهری خسته نباشی بعد این همه مدت که پیگیر استخدام بودیم و اینجا هم حتی شماره آقای عسگرپور رو دادیم شما هنوزم هنوزه شماره نداری؟!!!برای بررسی قبولی نهایی باید به کارگزینی اداره کل مربوطه تماس گرفت.
۰۸ دی ۹۳ ، ۱۰:۴۹ ماهور مهری
دوست عزیز جناب " بامداد"امیدوارم سربلند باشی- نگران نباش

 شما دقیقا با کی صحبت کردی ؛ آقای عسکر پور؟ 
لطفا شماره تماسش رو برامون بزار
 ممنون میشم.
تبریک میگم به دوستانی که دعوت به گزینش شدن
من امروز زنگ زدم به کارگزینی که نتیجه مصاحبه رو بپرسم ، به من گفتن متاسفانه رد شدی
گفتم یعنی ذخیره هم نشدم ؟ گفتن چرا ذخیره هستی اما اگر چیزی باشه باهات تماس می گیرن

به خونوادم چی بگم ؟ 2-3 ساله که همه با هم منتظریم :(
دو ساله ارشد قبول شدم نرفتم فقط واسه اینکه از اینجا دور نباشم که نتایج چه خواهد شد
دست به هر کاری زدم گفتن صبر کن نتیجه استخدامت بیاد
یک ساله که معطل یک اعلام اسامی نتیجه مصاحبه ایم

خدایا منو ببخش
۰۷ دی ۹۳ ، ۲۰:۴۹ بیمه سلامت
بچه های رشتی که بیمه سلامتی هستید میشه یک سری به اداره بیمه بزنید لطفاً........
۰۷ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۱ رضا لطفی
سلام کسی از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مصاحبه گزینش رفته؟ میخواستم بپرسم چه سوالاتی تو مصاحبه پرسیدن؟
من زنگ زدم به موبایل یکی از کارکنان فرمانداری اما گفت نه هیچ چیزی به ما ابلاغ نکردن !!!
:(
بزک نمیر بهار میاد...
۰۷ دی ۹۳ ، ۱۵:۲۷ بیمه سلامت
سلام... من هم امرو هم به آقای عسگرپور هم به اداره بیمه سه بار زنگ زدم ولی کسی گوشی رو بر نداشت !!!!!!!!! نتایج چرا اعلام نکرد خود استانداری ؟؟؟//////
وای دارم سکته میکنم ! من الان دیدم اینا که نوشتید رو .
من امروز بدون اطلاع از اینکه نتایج اعلام شده زنگ زدم استانداری - آقای عسکر پور اما سه بار زدم جواب ندادم گوشی رو
زنگ بزنم فرمانداری ؟
یکی به من بگه

درد من اینه که چرا باید با یک سهمیه دار رقابت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خب از قبل معلومه که میبازم. این همه سهیمه دارها رو جداگانه استخدام میکنن خب این یکی رو هم همون کار رو میکردن، به جایی برنمی خورد. چرا باید من با اون قیاس شم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از این دارم دیوونه میشم.
منم مثل شما ذخیره شدم  واقعا هیچ فایده ای نداره 
ولی برای من فقط یه سوال هست که چرا اخه بعد از دو سال؟؟؟
اگه همون موقعه میگفتن بازم  میشد یه گلی به سرمون بگیرم
واقعا آخر نامردیه
مدیر جان شما میدونی چطور میشه اینجور حق خوری ها رو پیگیری کرد؟ جایی هست اصلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت:اطلاع ندارم
سلام
من هم تماس گرفتم. گفتن شما ذخیره شدی چون نفر اول سهمیه داشته و معلول بوده. آخه این چه عدالتی هست که من باید با یه سهمیه دار رقابت کنم. خب سهیمه ای ها رو با سهمیه ها بزارید چرا با من که هیچ سهمیه ای نداشتم..................................... واقعا که، این هم از عدالت علوی کشور ما!!!!!!!!!!!! من راضی نیستم، خدا هم راضی نباشه.
۰۶ دی ۹۳ ، ۱۳:۳۲ ماهور مهری
سلاو دوستان 
خبر خوش
خلاصه نتایج اعلام شد همین الان با آقای عسکر پور تماس گرفتم و گفتش که نتایج رو می فرستیم برای ادارات و از ادارات باهتون تماس میگیرن
سلام گیلانی ها صبح بخیر. خوشحالم از اینکه بالاخره این خبر خوش رو من به اطلاعتون می رسونم. امروز نتایج از استانداری ها به دستگاهها ابلاغ شده. انشاالله مبارک همه تون باشه. سربلند و پیروز باشید. من زنگ زدم استانداری آقای عسگرپور گفتن. اسمم هم بهشون گفتم از تو لیست نگاه کردن گفتن قبول شدم. شما هم ازشون بپرسین.
به یزدان
بعید میدونم دوست عزیز اینا الان دو ساله که قول این ماه و اون ماه رو میدن!
حالا هم میگن این هفته، هفته بعد یا شایدم منظورشون سال بعده!!!
۰۳ دی ۹۳ ، ۱۳:۵۲ نازافرین حسنی
من امروز در رابطه با این قضیه 1/8/92 برای سهمیه ای ها زنگ زدم به بهزیستی استان که خبر نداشتن هم با کار گزینی صحبت کردم و هم با معاون منابع انسانی  بعد بنیاد شهید که اونها هم اظهار بی اطلاعی کردند بعد هم استانداری که خیلی بد برخورد کردند و گفتند اگر خبری بشه از اداره مربوطه باهاتون تماس می گیرن . 


من مدارکم رو اردیبشت یا خرداد 92 بود که به گزینش استان تحویل دادم ولی برای گزینش برج 9 بود که دعوت شدم تهران . واقعا خسته شدم از این همه بلا تکلیفی ... هیچ کس هم هیچی نمیدونه 
۰۳ دی ۹۳ ، ۱۳:۵۲ قرمــــ ــــــــــز
به مازندران بهزیستی:
من همون روز که آزمون رو دادم میدونستم چیکار کردم و از صدتا سؤال عمومی فقط 59 تا رو جواب دادم بخاطر همین دیگه پیگیر نتایج نبودم چون میدونستم ملاک عمومی 60درصده.
سلام من که تماس گرفتم عسگرپور گفت چند روز دیگه از طریق دستگاه اجراییتون نتایج اعلام میشه.........
دوستان شما هم تماس بگیرید ببینیم آیا بازم متناقض صحبت میکنه یا نه....
دوستان من از اول گفتم این عسگرپور و دار و دسته اش نمیخوان ما جذب شیم چون واقعا فکر می کنن اونجا ارث باباشونه و ما دقیقا میخوایم اون رو از دستشون به چنگ بیاریم و گرنه اون نامه به اون واضحی که میگه ادامه روند طی بشه دیگه جایی واسه حرف نمیزاره. کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد اما خواب زده رو هرگز.
خدا به حق همین شب عزیز (شب شهادت امام رضا (ع)) شر این عسگرپور رو از سر ما کم کنه. الهی به حق خون امام حسین (ع) زندگیش عین زندگی ما پرآشوب باشه که آرامش رو از ما گرفته
اقای مدیر خواهش میکنم جواب بدید خیلی نگران شدم.درباره این نامه ارسال شده به استانداریها شامل همه ازمونها میشن یا فقط ازمونهایی که مراحلشون متوقف شده>؟؟؟؟؟
منظورش از تعین تکلیف استخدام ایثاگران چی هست که گفته شامل ان دسته است که تا تاریخ1/8/92 به گزینش معرفی شده باشند؟؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت:شامل تمام آزمونهای استخدامی استانداریها.

نمیدانیم
لطفا یک نفر به من جواب بده لطف کنین. منظور از گزینش دقیقا چیه که تو اخر نامه نوشته ایثارگرانی که تا تاریخ92/8/1 رفتند گزینش اطلاعاتشون فرستاده بشه؟ من سهمیه ایثارگرانم 92/6/1 از اداره مربوطه ازم مدارک خواستن بعد 92/7/30 اومدن تحقیق محلی بعدشم اسفند یعنی 92/12/1 رفتیم مصاحبه تخصصی عقیدتی اخر اسفند هم بهمون گفتند نتیجه گزینشتون اومد قبول هستین منتظر تامین اعتبار بشید. الان من جزو اون دسته از ایثارگرانی که تا 92/8/1 رفتن گرینش میشم یا نه؟ ایا اسم منم فرستاده میشه یا نه. لطفا یک نفر جواب بده. مدیر جان خواهش میکنم جواب یده..
پاسخ:
نمیدانیم
اقای مدیر جواب ندادید؟؟؟این نامه برای همه استانها یکسانه؟؟؟؟؟؟
متازه مدارک بردن برای گزینش.میشه منظور این متن بگید ی هست یعنی میخان سهمیه ایثارگرا کم کنن؟؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت:بچه ها ما وقتی چیزی را ندانیم انتظار دارین چی بگیم ؟؟؟تاجاییکه ما میدانیم و طبق حرفهای نمایندگان عزیز متن تمام استانها یکسانه البته در تعداد نفرات ذکر شده متفاوته که اینم طبق آگهی آزمونه
والا من دارم دیونه میشم چرا دو خط آخر رو نمی خونین!!!
والا آدم هنگ میکنه از دست این کارمندای استانداری!!!
ای خدا میخوام زمینو گاز بگیرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید
دو خط آخر رو دقت کنید


بخشنامه به شماره 200/92/13598 مورخ 1/8/92 متوقف گردیده و ادامه فرآیند جهت نهایی شدن.

یکی به اون ... حالی کنه!!!!
ای خدا.....
اقای مدیر نماینده ها درجریان نیستند؟؟؟؟
نمیتونید منظورشون بفهمید؟؟؟تعیین تکلیف ایثارگران مشمول ان دسته ازایثارگرانی است که تاریخ 1/8/92 به گزینش معرفی شده باشند.یعنی چی واقعا؟؟؟؟
۰۱ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۹ منتظر استخدام
سلام
ای بابا اینکه آخرش گفته مراحل طی بشه دیگه چررااااااااااااااااااا اسامس رو نمی زنند ........
عجب دیگه باید ما چیکار کنیم ای خدااااااااااااااااااااا :(
سلام اقای مدیر 
تو نامه ارسالی  نوشته شده تععین تکلیف سهمیه ایثارگران شامل ان دسته است که تاریخ 1/8/92به گزینش معرفی شده باشن.
منظورشون چیه ؟یعنی بقیه که گزینش نرفتند چی میشن؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت : از مسئولین باید بپرسین ما فقط اخبارو منعکس میکنیم.
حالا که نمونه نامه ارسالی به استانداریها را دیدم فهمیدم که آقای عسگرپور دو خط آخر نامه را واسه من نخونده.نکنه 2 خط آخر واسه استانداری گیلان ارسال نشده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! انگار زورشون میاد اسامی را اعلام کنن!! در پاسخ آقا مهدی باید بگم من نامه را ندیدم پشت تلفن کارمند منابع انسانی استانداری گیلان واسم نامه را خوند.

سلام به دوستان مازندرانی

طبق اخرین اخبار از استانداری مازندران 2نامه منی بر ادامه روند گزینش به سازمان بازرسی و ثبت به ترتیب به شماره های

 89299/61/86 و 89294/61/86 امروز 1/10/93ارسال شده. دوستان و قبول شده های این دو ارگان دولتی از سازمانهای خودشون پیگیر باشن

یا حق

سلام منتظر. شما دقیقا اطلاع دارید که اون نامه رو فرستادن استانداریها؟ چون من امروز رفتم استانداری گفتند که هنوز واسه ما نامه ای نیومده. شما مطمینی که نامه اومده استانداری استان شما؟
۰۱ دی ۹۳ ، ۱۳:۲۷ ماهور مهری
سلام دوستان؛ 
طبق گفته آقای عسکر پور : این نامه حاوی همون درخواست تعداد نفرات هست و از ادامه روند در این نامه خبری نیست و آقای عسکر پور گفت تا بودجه تصوبب نشه ادامه فرایند پی گرفته نمی شود.
جالبه بعضی از استانها شبیه ما هستن ولی دارن ادامه روند رو پی میگیرن ولی استان ما ......!!!!! عقبه .......!
امیدوارم  این بودجه تصویب بشه و ما هم تعیین تکلیف بشیم.
من صبح زنگ زدم به آقای عسگرپور.ایشون نامه را واسم خوند که تو نامه اومده نام افراد را در لیست جدولی وارد کرده و به معاونت ریاست جمهوری ارسال بشه تا پس از تامین اعتبار و تصویب بودجه کد استخدامی صادر و نام افراد وارد سایت کارمند ایران بشه. حالا موضوع اصلی اینه که از یک طرف ما هنوز نفرات اصلیمون مشخص نشده و گزینش نشدیم و از طرف دیگر توی نامه هیچ اشاره ای به ادامه فرآیند متوقف شده استخدامی نشده و نمیشه به اسم افراد را وارد لیست کرد.آقای عسگرپور گفت با این شرایط و محتویات نامه ما تا تصویب بودجه(احتمالا اواخر بهمن ماه ) و قطعیت تامین اعتبار کار خاصی نمیتونیم انجام بدیم.بعدش گفت با این شرایط استان گیلان از استانهای دیگه خیلی عقب می مونه.قراره ایشون یکشنبه هفته آینده تهران برن تا شاید جوابی واسه ادامه روند متوقف شده ما بگیرن.و اگه جواب درستی از معاونت گرفته نشه میفته.
با سلام
یه سوال از مدیر محترم سایت میشه بپرسم طی این پیگیری در این نامه از انتشار اسامی و ادامه روند استخدامی متوقف شده چیزی ذکرشده؟؟؟
دوباره واسه این کلمه به ما نگن ما اجازه نداریم اسامی اعلام کنیم چیزی در این مورد به ما نگفتن .
پاسخ:
مدیرسایت:گفته شده ادامه مراحل طی شود
یه سوال از مدیر محترم
میشه بپرسم در پیگیری نمایندگان این نامه کی به استانداری ها ارسال میشه ما که هر وقت میریم پیگیری می کنیم میگن به ما چیزی نفرستادند ..

از دوستان پیگیر می تونم بپرسم دقیقا  آقای جعفرزاده چی میگین؟؟؟ اگه حل شده چرا نامه ای کاری صورت نمی گیره روند استخدامی طی بشه ؟؟
خسته شدیمممممممم :(
پاسخ:
مدیر سایت:قرار بود تا عرض یک هفته از آخرین پیگیری نمایندگان ارسال بشه 
به امین عزیز

واقعا دمت گرم ک واقعیت رو گفتی  ٬واقعا  اقای جعفرزاده خیلی انسان شریفی هستش خدا خیرش بده ٬ واقعا انگار عسگرپور نمیخاد این نامه بیادش ٬ما واگذارش میکنیم به خدا 
۲۶ آذر ۹۳ ، ۱۹:۴۳ یه منتظرخسته
ای خدااااااااااااااااااااااا خسته شدم کی کارمون جور میشه :( این نامه چرا نمیدن اسامی بزن بقیه روال طی بشه :((
خسته اااااااااااام از این همه بی برنامگی و انتظار :(
شهره خانم احتمالا با خانم‌ها مودبانه صحبت می‌کنن. ما که هر وقت پیگیر شدیم انگار ازش خواستیم ارث باباش رو با ما تقسیم کنه. ما چه گناهی کردیم که در آزمونی شرکت کردیم که خودشون متولی برگزاریش بودن!!!!!!!!!! آیا ما از کره ماه اومدیم که از این ها انتظار داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هزار رحمت به آقای جعفرزاده، خدا عمر باعزت بهش بده. مثلاً نماینده‌ی کلانشهر هست هر وقت بهش اس بدی یا تماس بگیری جواب میده اما انوقت عسگرپور و دار و دسته اش؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! من امروز با آقای جعفرزاده صحبت کردم فرمودن که نگران نباشید مشکل حل شده. توکل بر خدا
۲۶ آذر ۹۳ ، ۱۰:۵۸ در انتظار استخدام
با سلام
با خانم شهره موافقم اقا عسگرپور یه کارمند که پیگیر کار هستن ایشون هر وقت که منم رفتم با احترام و ادب پاسخ سوالامو دادن
توکل به خدا ایشالا حل میشه ...
چقدر صبر کنیم!!!!!!
چند سال دیگه!!! آقایون چرا سکوت کردن!!! چطور مازندران و خوزستان مجوز بالای 1000 نفر رو گرفتن ولی استانداری ما مجوز 150 نفر رو هم نمیتونه بگیره!!!

سلام. آقای عسگرپور یه کارمند که پیگیر کار ماهم هست. برای اینکه یه شخص خدمتگزار باشیم لازمه محترمانه صحبت کنیم، من که هر وقت باهاشون حرف زدم خیلی مودبانه پاسخگو بودند. در هر صورت دوستان و همکاران آینده نگران نباشید. به کارای دیگه تون برسین، استخدام ما حتمیه و به امید خدا فقط نیاز به کمی صبر بیشتر داره. خبرهای خوب در راه است..... 
۲۵ آذر ۹۳ ، ۱۲:۰۶ نازافرین حسنی
مازندران چی . اونجا هم کارش انجام شده اونوقت گیلان نه 
باسلا م به همه دوستان عزیزم 

خود عسگر پور گفتش استخدامی استانداری گیلان کل دستگاهها سر جمع ۱۵۰ نفر هستند٬واقعا متاسفم واسه استاندار که پست به این مهمی رو ب چنین فردی 
دادن ک اعصاب خودش رو نداره٬فقط بلد ایه یاس بخونه ٬انگارما دشمن این اقا هستیم ٬ما واگذارش میکنیم به خدا٬در ضمن به ااقای جعفر زاده زنگ زدم گفتش 
مشکل شما حل شده نگران نباشید
عزیزم 256 نفر نیستیم.ما بنا به دلایلی زیر 200 نفر هستیم. همین موضوع را به عسگرپور من گفتم در جواب گفت خوزستان استان نفت خیزه و دولت باید کار اونها را انجام بده!!!! اینم یه جواب منطقی از عسگرپور!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این استاندار و عسگرپور و دار و دسته‌اش و نمایندگان استان گیلان انگار دارن از جیب باباشون استخدام می‌کنند. خوزستان مجوز 2000 نفر رو میگیره و اینا واسه 256 نفر نشستن دارن یه قل دو قل بازی می کنن، طلب هم دارن از ما. ولله بخدا، اصلا یه وضعیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تماس.گزفتم.با.آقای.عسگرپور.........باخشونت.گفت:هیچ.نامه.ای.بما.نزدند................
سلام

تکلیف ما که اسامی رو نمیزنن قبول شده ها بعد برن گزینش چی میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :(
سلام
منم چند روز پیش رفتم پیش آقای عسکر پور
همان حرفهای همیشگی رو زدن
اینکه در انتظار تامین بودجه هستند
نامه عدم انتشار اسامی پارسال بهشون ابلاغ شده
اینکه استانهایی که اقدام به شروع به کار کردند طبق مصوبه شروع به کار مناطق کمتر توسعه یافته و نوپا بوده

۱۹ آذر ۹۳ ، ۱۱:۵۰ پیگیر به یزدان
شماره اقای عسگر پور
۰۱۳۳۳۲۸۲۵۰۴  معاونت توسعه سرمایه انسانی

شماره دفتر اقای کاوسی 

۰۱۳۳۳۲۴۵۵۵۹  ریس اقای عسکرپور
۱۸ آذر ۹۳ ، ۲۰:۴۱ علی لرستانی
سلام خدمت نماینده های محترم واقعاخسته نباشید
این استخدامی دقیقامردادپارسال متوقف شدبعضی زاستانهاتازه نتایج واعلام کرده بودن بعضی استانهاهنوزاعلام نتایج هم نشده بودبعداینکه متوقف شددیگه هیچ ارگانی حتی ی قدم هم جلوترنرفت چون خبرازلغوکامل این استخدامی میدادن حالاچطورمیگن اولویت باکسانیه که توسال۹۲کاراشون تموم شده بعضی ازمسؤلین انگارتاحالاخواب بودن اصن نمیدونن چی به سرماآوردن باوجودیکه بارهارسانه هااعلام کردن استخدامی انجام میشه هنوزم بعضی استانها حاضرنیستن روندکارو ادامه بدن منتظرنامه کتبی ان
بهرحال بابت خبرهای خوبتون کمال تشکرراداریم
دوستان....اگر.شماره.اتاق.آقای.عسکرپور.راودارید.بذارید.که.پیگیر.باشیم
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۴:۴۶ keyvan.suv1986@gmail.com
ای بابا، وقتی فقط دو سه نفر پیگیریم. اونوقت رمقی هم می مونه. شما و من و چند تای دیگه جمع بشیم تعدادمون بازم کمه. پیش هر نماینده بریم میگن مگه فقط همین چند نفر قبول شدین. عزیز اونا می خوان فردا رآی جمع کنن. واسه تعداد کم کار نمی کنن.
آقای با ایمیل keyvan.suv1986@gmail.com که ادعا کردی خیلی هم پیگیر هستی و منتظرمونی تا بهت بپیوندیم پس چرا 10 روزه ایمیل زدم جواب نمیدی؟ نکنه تو هم مثل برخی مسئولین هنوز مسئول نشده شعارزده شدی!!!!!!!!!!!!!!!!
من بهزیستی مازندرانم.ولی هنوز گزینش نشدم
تکلیف من چیه؟
۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۸:۳۱ پیگیر گیلانی
دوست عزیز گیلانی
لطفا اطلاعاتی که برای آقای جعفرزاده فرستادی رو یه جایی آپلود کن بعدش لینکشو اینجا بزار تا ما هم برای ایشون فکس کنیم
شماره فکس دفتر اقای جعفر زاده
۰۲۱۳۳۵۲۴۰۱۷
با سلام 

به اقای جعفرزاده کل ماجرای استخدامی استانداری رو واسش  فاکس کنید٬ایشان هم به اقای نوبخت نامه میزنند ٬ من خودم این کار رو کردم ٬پیوست نامه ای که به اقای نوبخت زده بودند رفتم از دفتر رشت گرفتم ٬ تو روخدا شما هم این کار رو انجام دهید٬البته من به ایشان پیامک زدم خودشون فرمودند که کل موضوع استخدام رو واسش فاکس کنم٬هم چنین به ایشان گفتم که استان ما   استخدامی کل دستگاههای اجرایش صدوپنجاه نفر هستش در حالی که استانی مثل خوزستان بیش از دو هزار نفر هستش ٬تازه مسول استان خوزستان گفته که اسفند ماه مشغول به کار میشند
۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۴:۲۲ پیگیر گیلانی
مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان گفت: طبق اعلام معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، قرار است حکم پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری اسفندماه زده شود.
-----------------------------------------------------------------------------------
دوستان جایی بسی تعجب است که مسئولین استان ما دو سال هستش که ل ا ل شدن
فقط از خدا اینو می خوام یه روزی یه جایی بتونم حال این اقایون رو بگیرم.
۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۸:۲۴ داوطلب گیلانی

ناشناس جان چه جوابی دادن.

ی قرار ملاقات حضوری بگیر بچه های گیلان  همه میریم ازشون در خواست می کنیم.

 

از دوستان گیلانی خواهش می کنم استاندار محترم جناب دکتر نجفی را در جریان ازمون قرار بدن. چون ایشون رابطه ی نزدیکی با دکتر نوبخت داره و به راحتی میتونه واسمون کاری کنه.
کاری نداره فقط با ارسال ایمیل به استاندار.
 اینم ایمیلشون:
من که ایمیل زدم و شرایط رو گفتم جواب هم دادن ولی بهتون نمی گم که خودتون ایمیل بزنید و جواب بگیرید. دوستان یه دست صدا نداره مطمئنن اگه همین طوری پیش بره 94 هم سرکار نمیریم 
همین و بس
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خب.عزیزم.....بجای.**********.یه.سر.برو.استانداری.پیش.عسگرپور
هم.این.قضیه.رو.بپرس.هم.بپرس.اون.نامه.نگاری.خودش.واسه.گرفتن.مجوزادامه.روند.جذب.به.کحا.رسیده....
همه.باید.از.همت.نماینده.ها.یادبگیریم.و.آرام.نشینیم.و.یه.حرکتی.بکنیم

۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۰:۲۳ ماهور مهری
سلام دوستان طبق گفته های دوستای نمایندمون "3- جهت کسب اطلاعات بیشتر به ملاقات یکی دیر از اعضای کارگروه آمار و تأمین نیروی انسانی معاونت رفتیم که نامبرده ضمن تأیید صحبت های همکارش اعلام نمود که هریک از استانداری ها می توانند با ارسال نامه ای نظر موافق این معاونت را جهت انجام ادامه ی مراحل استخدامی آزمون های استانداری بصورت مکتوب دریافت نمایند."
خب با این اوصاف باید نامه ای اومده باشه استانداری! که استاندرای نظر مساعدش رو مکتوب کنه!
 پس چرا خبری نیست و آقای عسکر پور از این نامه حرفی نزده!
دیگه دارم دیوانه میشم از این حرف های مبهم 
چه.عرض.کنم...........
ولایزیدالظالمین الا خسارا.......
یعنی چی که حقی ایجاد نشده!!!
یعنی ما الکی منتظریم!!!
کاش بهش می گفتید که اگه تا تیرماه 94 تعیین تکلیف نشه ازمون ما خود ب خود لغو میشه
واقعا واسه این مسئولین بی لیاقت گیلان متاسفم چطور استان های دیگه شروع به ادامه مراحل کردن ولی استان ما نه!؟
واقعا اگه بچه های خودشون بودن همین طور لاک پشتی عمل می کردن؟؟؟
یا نه مثل جت بودجه می گرفتن!
گفت:چون.نتایج.شما.رسما.منتشر.نشده.حقی.برایتان.ایجاد.نشده...
به.همین.دلیل.است.که.بما.بخشنامه.زدند.نتایج.را.مطلقا.اعلام.نکنید.
لذا.دو.شانس.وجود.دارد...
1.واقعا.واسه.همتون.تامین.اعتبار.بشه...و.زود.دستور.ادامه.روند.جذب.بیاد.
2.با.درخواست.ما.مبنی.بر.اجازه.ادامه.روند.بدون.حتی.بدون.تامین.اعتبار.موافقت.بشه
بنده.پنجشنبه.نیمساعت.با.عسگرپور.صحبت.کردم
حرفش.کاملا.منطقی.و.با.سند.بود.
تمام.مکاتباتش.با.تهران.را.بهم.نشون.داد.
یه.خانومی.هم.از.لاهیجان.آمده.بودند.واسه.پیگیری.که.شاهداند
۲۹ آبان ۹۳ ، ۲۱:۱۸ به علی دوم
مثلا این خبر رو به اسم علی نوشتی خواستی بگی که اگر آزاد باشه باز هم بچه ها خبر بد میزارن ، واقعا ادم از دیدن حرکت های بعضی از این بچه های قبول شده دچار حیرت فلسفی میشه .
منم بانظر علی موافقم اینطوری پیام نوشتن سخت شده .
استانداراردبیل. ظرفیت استخدام در دستگاه های دولتی وجود ندارد و ادارات نمی توانند نیروی جدید استخدام کنند و ما باید بتوانیم جذب سرمایه گذار و احداث کارخانه های تولیدی اشتغال را در جامعه به وجود آوریم  منبع خبرگزاری فارس گروه استانها اردبیل
مدیر جان آخه بجای اینکه کامنت های نامناسب رو تایید نکنی اومدی چه کار کردی! ، من که حوصله ندارم هر دفعه بیام کلی مقدمه چینی کنم که ی کامنت بزارم ، به نظرم برگردیم به همون وضعیت قبل بهتره ، مطمئنن خیلی های دیگه هم همین نظر رو دادرند
پاسخ:
مدیرسایت:خب شمام ثبت نام کنین دیگه کار سخت نیس که فوقش دو دقیقه وقتتونو میگیره اینجوری نظرات ضابطه مند میشن
۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۹:۰۰ ماهور مهری
دوستان ما باید به نماینده های رشت تو مجلس این مطلبو  انتقال بدیم که درمورد اختصاص ردیف بودجه برای استخداممون پیگیر باشن- منظورم اینه که نشه نماینده استانای دیگه حقشون رو بگیرن و کار ما عقب بیفته.

با سلام به همه دوستان گیلانی
خبر جدیدی از استانداری ندارید ؟
اقای عسگرپور حرف جدیدی زن
۲۵ آبان ۹۳ ، ۲۲:۱۴ پیگیر به محمد و دوستان گیلانی
سلـــــــــام
آره منم امروز رفتم پیش عسگرپور و همین چیزهارو به منم گفت و گفت بهرحال 20 تا استان دیگه هم گزینش نشدن..فقط گیلان نیس که...وبمحض اینکه اوکی بدن 2 هفته جلوتر واسه گزینش به ما خبرمیدن..و گفت سلامت آزمون ما کاملا مورد تاییده..
گفت این هفته باید یه نامه ازنو بزنه واسه ریاست جمهوری و پیگیر بشه
اما بچه ها واقعا تک تکتون پیگیری کنید..حضوری تلفنی و هرجور دیگه..نباید کاری کنیم که اونا بیخیال بشن و واسشون پیگیری مهم نباشه
این حق ماست
۲۵ آبان ۹۳ ، ۱۷:۳۴ بیمه سلامت
من امیدوارم ان شاء الله تا آخر آذر برای گزینش دعوت می شیم...

دوستان چند وقت قبل که سری به استانداری زدم رفتم پیش مهندس عسگرپور در مورد صحبت های نوبخت ازش پرسیدم گفت ما اسامی تمامی بچه های گیلان رو به عنوان نیروهای گزینش شده به تهران فرستادیم و نگرانی بابت این قضیه نداشته باشین و به محض اینکه تهران بودجه مورد نیاز رو تامین کنه استانداری کار گزینش مون رو شروع می کنه بهم گفت تا قبل اسفند شما ها رو می فرستیم برای گزینش

یه چیز دیگه هم گفت و اون اینکه به هیچ عنوان دولت نمی تونه شما رو جذب نکنه چون در این صورت دیوان عدالت اداری ازشون شکایت میکنه و این که بعضیا میگن اونایی که گزینش رو ندادن حذف میشن کذب محض هستش. 

فک نکنم
چون ماها هنوز گزینش نشدیم کاش بهش می گفتید که ما گزینش نشدیم!!!
خبر  

با سلام
من به اقای جعفر زاده زنگ زدم  گفتش حرفهای اقای نوبخت مربوط به استخدامی استانداری گیلان هم میشه  به نظر شما راست  میگه؟
۲۳ آبان ۹۳ ، ۱۶:۱۳ keyvan.suv1986@gmail.com
سلام. من پیگیرم. خیلی هم جدی. اگه کسی واقعا آینده اش مهمه براش با من هماهنگ کنه. ما حدودا فعلا 10 نفری میشیم که پیگیر هستیم. ولی این تعداد خیلی کمه. بقیه هماهنگی ها رو فقط به کسایی میگم که در تماس باشن. کارهایی هم صورت گرفنه و نتایج مثبت ارزیابی نمیشه. لظفا بجنبید. کار ما کاملا قانونیه و خدای نکرده قصد اهانت به کسی یا کسانی رو نداریم. فقط فقط پیگیریم. همین....منتظرتونم 
تقصیر ما چیه که ما یک سال پیش رفتیم مصاحبه ولی گزینش ما رو نبردند  
۲۳ آبان ۹۳ ، ۱۱:۲۵ توکل به خدا.......
با سلام
توکل به خدا  انشا الله ما هم جز اون افراد هستیم با ارامش پیگیر باشید
اگر همه کار ها طبق گفته دکتر نوبخت به استانداری ها محول شده باشد ما هم جز آنها هستیم .
نه عزیزم ما جز اون ها نمیشیم 
زنگ بزن استانداری بهت میگن به امید روزی که ....
سلام دوستان گیلانی هم زبان
اینکه نوبخت گفته تمام افرادی که مراحل قانونی رو طی کردن از اسفند مشغول بکار میشوند یعنی شامل حال کسانی که مصاحبه تخصصی دادن اما گزینش نرفتن هم میشه؟
بچه های گیلان تورو خدا بیخیال نباشیم و بیاید هرچه زودتر هماهنگ بریم استانداری و جواب قطعی بگیریم
۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۰:۴۹ به گیلانی های عزیز
سلام 
دوستان امروز نماینده اردبیل آقای مصطفی‌ افضلی‌فرد  با فارس مصاحبه کرده و گفته از اول فروردین‌ ماه یک‌هزار نفر از استخدامی‌های استانداری وارد دستگاه‌های اجرایی شوند.

جای سوال پیش میاد که آیا تعداد قبولی های استانداری های کشور یک هزار نفر هست؟؟؟
پاسخ:
مدیر سایت : منظورش استخدام استانداری اردبیل هس که تعدادشون حدودا یکهزار نفر هست احتمالا خبر نگار در مورد استخدامهای اونجا پرسیده ایشان هم اینجوری اظهار نظر کرده اند.
سلام دوستان عزیز ،چند تا مطلب هست که میخوام با شما درمیون بگذارم
1- اینکه نماینده ها پیگیر کار ا میشن یک توهم محضه که ما همش پیگیرشیم

2-راستشو بخوای من از این استخدامی ناامید شده بودم که قبل از اعلام آقای نوبخت یکی از مدیران ارشد استان که یک دوستی نزدیکی با خانواده ما دارن اینو گفتن که ما قبول شده هارو اسفند جذب میکنن و نگران نباشید ولی ماها بازم باید پیگیر باشیم چون به حرف این مدیرا اعتمادی نیست. 

موفق باشید.
باران و بقیه دوستان
پیگیری حضوری از طریق نمایندگان و استاندار
بچه ها اعتماد بنفس لازم را ندارید
قوی و مصر پیگیر باشید.
۰۹ آبان ۹۳ ، ۱۳:۳۱ به گیلانی های عزیز
در تکمیل حرفای آقا سینا
علاوه بر اینکه به شماره نماینده ها پیامک میزنید به ایمیل هم به استاندار، جناب دکتر نجفی بزنید و به طور کامل تمامی مراحلی که گذروندین را، در ایمیل بیان کنید من که اینکار رو کردم مطمئنم اگه 10 نفر بهشون ایمیل بزنن مطمئنا مشکل ما رو پیگیری می کنن

اینم آدرس ایمیلشون:

ostandar@gilan.ir

سلام به دوستان عزیز که هنوز پیگیرن نشنون به این که تا دیروز کامنت گذاشتن.

دوستان سریع برم سر اصل مطلب، به نظر من ما اصلا دیگه نباید غصه اتفاقات گذشته رو بخوریم چون هرچی بوده دیگه کاری از دست ما ساخته نیست باید الان دست به کار بشیم و بگیم الان وظیفه مون چیه؟

خوب کارهایی که ما می تونیم در این مدت باقی مونده انجام بریم چیه:

با پیگیری های مداوم اول از طریق نمایندگان استان هم از طریق پیامکی و هم تلفنی و حتی شده حضوری شرایط را طوری فراهم آوریم که نماینده ها این معضل را به عنوان یک مطالبه جدی از سوی جمع کثیری از افراد تحصیل کرده استان قلمداد کنند. البته این کار را بنده به همراه 6-7 نفر از دوستانم از چند روز گذشته آغاز کرده ایم و مطمئن باشید تا زمان تصویب بودجه 94 و حتی بعد از آن هم این کار را ادامه خواهیم داد.

خوشبختانه یکی از این پیام ها جواب داشته و در آن مهندس جعفرزاده نماینده مردم رشت از بچه ها خواسته با تهیه نامه ای که به امضای جمعی از پذیرفته شدگان رسیده باشد به دست ایشان برسانیم تا بتواند آن را بهتر بررسی نماید. حال ما این نامه را اآماده نموده ایم و قصد داریم امضا جمع آوری نماییم.

حال این یک مورد است به نظر بنده هیچ گاه نباید ناامید باشیم همیشه بدترین حالت را در نظر بگیرید یعنی وقتی که به شما اعلام نمایند آزمون شما لغو شده، حتی برای این زمان هم راه حل وجود دارد و با شکایت رسمی به دیوان عدالت اداری می توانیم حق قانونی مان را مطالبه نماییم.

بنده یک خواهش از هم استانی های عزیز دارم اول این که تمامی هماهنگی های استان را در همین صفحه انجام دهیم و دوم بنده شماره تلفن های صحیح نماینده های استان را در پایین همین متن تایپ می کنم امیدوارم تا می توانید پیام ارسال کنید و به دست دوستان خود هم برسانید و حتی تا زمان تصویب بودجه 94 این کار را ادامه دهید چون این زمان طلایی ترین زمان برای ما می باشد و نماینده ها با این کار ما به زیاد بودن ما پی می ببرند

خواهشا در نوشتن پیام ها هم حتما خودتان را معرفی نمایید و شرایط 256 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استانداری گیلان را توضیح دهید و بنویسید که استانداری گیلان کم کاری نموده در حالی که استان های دیگر در حال انجام گزینش هستند.

اینم شماره تلفن صحیح نمایندگان استان:

کوچکی نژاد(رشت):

09112373215

تامینی(رشت):

09122979324

جعفرزاده(رشت):

09111397451

ندیمی(لاهیجان):

09123987600

رهبری املشی(رودسر):

09190380274

لاهوتی(لنگرود):

09111324115

خصوصی(صومعه سرا):

09111491660

شکری(تالش):

09123843710

نعیمی(آستارا):

09121099020

عاشوری(فومن):

09121593619

حکیمی(رودبار):

09111314173

نگاه کن عسگرپور بهت فقط میگه تا نامه از تهران نیاد ما هیچکار نمیکنیم و روی این حرفش اصرار داره و کوتاه هم نمیاد.
باید حتما با استاندار ملاقات کنیم نولن هیچ فایده ای نداره عزیز
جناب امیدوار2 اگر راه حل دیگری در نظر دارید لطفا ارائه کنید درحال حاضر فکر کنم از دست روی دست گذاشتن بهتره حداقل یه کاری کردیم ببینیم عسگرپور حرفش چیه اگه شد و گذاشتن پیش کریمی هم بریم
تازه گیلانی ها از خواب بیدار شدن.
استانداری میخای بری پیش عسگر پور
فقط وقتت حروم میشه.
ی فکر اساسی بکنید از طریق مقامات دیگه باید پیگیری کنیم.

دوستان عزیز وضعیت ما گیلانی ها که فقط مصاحبه تخصصی رفتیم اصلا خوب نیست وطبق گفته عسگرپور حرفها ووعد ووعیدهای آقای نوبخت شامل حال ما نمیشه که البته از کم کاری مسئولین استانداری هست که همش میگن منتظر دستور از تهران هستیم چطور زنجان گزینش دعوت میکنه خراسان جنوبی 3برابر ظرفیت اعلام میکنه بعد به ما میرسن میگن نقض قوانین هست خواهشن برای روز شنبه ساعت 10صبح استانداری هماهنگ شیم بریم
۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۱:۴۵ به بچه های زنجان لطفا بجوابید

کسی از زنجان و عوامل نیروی انسانی استانداری خبری نداره که چی شد بعد آمدن رئیس جمهور به زنجان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جوابی تونستن بگیرن یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما که می زنگیم کسی پاسخگو نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۱:۴۴ فوری فوری فوری
1393/7/27 یکشنبه نحوه استخدام نیروی انسانی تغییر کرد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور با ابلاغ بخشنامه ای جدید نحوه برگزاری آزمون های استخدامی و جذب نیرو را مورد بازنگری قرار داد.

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور با ابلاغ بخشنامه ای جدید نحوه برگزاری آزمون های استخدامی و جذب نیرو را مورد بازنگری قرار داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی به منظور تحقق بندهای دو و سه سیاست‌های کلی نظام اداری مبنی بر عدالت محوری در جهت تداوم خدمت و ارتقاء منابع انسانی و بهبود معیارها و روزآمدی روش‌های گزینش منابع انسانی،به استناد ماده (44) و ماده (116) مدیریت خدمات کشوری و با هدف استقرار نظام سنجش عمومی همچنین در راستای فراهم آوردن بستر اجرایی مناسب برای تحقق عدالت استخدامی و فضای رقابتی افزایش اعتبار نتایج آزمون‌های استخدامی، کاهش هزینه برگزاری آزمون‌ها، افزایش رضایتمندی داوطلبان و تنوع انتخاب برای آنان، دستور‌العمل جدید نحوه‌ی برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی را ابلاغ کرد.
در مفاد این بخشنامه آمده است: بنابر دستورالعمل جدید استخدام در دستگاه‌های استخدامی براساس مجوزهای صادره توسط معاونت توسعه و از میان داوطلبان واجد شرایط که نمرات لازم را در امتحان مشترک و مصاحبه استخدامی براساس ضوابط این دستورالعمل کسب کرده باشند و از نظر گزینش اخلاقی-عقیدتی واجد شرایط باشند با تایید معاونت توسعه تشخیص داده می‌شوند.
همچنین دستگاه‌های اجرایی مکلفند نسبت به برنامه نیروی انسانی اقدام کرده و نیازهای استخدامی خود را طبق برنامه‌ی اعلام شده تعیین و برای اخذ سهم استخدامی از معاونت توسعه با رعایت قوانین و مقررات مربوطه اقدام کنند.
دستگاه‌های اجرایی موظف شده‌اند تا درخواست مجوزهای رسمی خود را با رعایت مواردی از قبیل تبیین ضرورت نیاز استخدامی، تامین اعتبار لازم برای استخدام‌های پیشنهادی برای بودجه سنواتی، وجود ساختار ساختمانی مصوب و رعایت الزامات، احکام و سیاست‌های قانونی مصوب به معاونت توسعه ارسال کنند. این معاونت نیز پس از بررسی نسبت به تایید و عدم مجوز درخواستی اقدام و نتیجه را به دستگاه‌های اجرایی اعلام می‌کند.
بنابر دستورالعمل اخیر، به منظور جذب نیروی انسانی از محل جذب نیروی استخدامی باید متن آگهی استخدام پیشنهادی برای تایید و اخذ مجوز نشر به معاونت توسعه ارسال شود.
در ماده دیگری آمده است که دستگاه‌های اجرایی باید نسخه‌ای از آگهی استخدامی تایید شده توسط معاونت توسعه را حداقل 45 روز قبل از زمان برگزاری امتحان مشترک به موسسه مجری جهت درج در دفترچه امتحان مشترک و انتشار عمومی ارسال کنند.
بر این اساس از تاریخ ابلاغ این دستورالعمل امتحان استخدام برای دستگاه‌های اجرایی که دارای مجوز استخدامی و مجوز انتشار آگهی استخدام هستند به صورت امتحان مشترک فراگیر حداکثر دو بار در سال در ماه‌های اردیبهشت و آبان‌ماه با راهبری و نظارت معاونت توسعه و توسط موسسه مجری برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا،از تاریخ ابلاغ این بخشنامه، بخشنامه قبل مورخ 1388.9.8 لغو و جذب و استخدام افراد به صورت رسمی و پیمانی از محل مجوزهای استخدامی تنها بر اساس این دستورالعمل انجام می‌شود.
توضبح اینکه متن این دستورالعمل درپیوست آمده است.

فایلها
عسکری آزاد در پاسخ نماینده ارومیه: سیاست‌های اداری ابلاغی مقام معظم رهبری ما را موظف به چابک سازی و متناسب سازی نظام اداری کرده است جانشین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، طی جوابیه‌ای به تذکر آیین نامه‌ای نادر قاضی پور، نماینده محترم مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت استخدام مربیان پیش دبستانی واکنش نشان داد. جانشین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، طی جوابیه‌ای به تذکر آیین نامه‌ای نادر قاضی پور، نماینده محترم مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت استخدام مربیان پیش دبستانی واکنش نشان داد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، محمود عسکری آزاد در پاسخ به تذکر آیین نامه‌ای نادر قاضی پور، نماینده محترم مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ادعایی که ایشان مبنی بر بیسواد تلقی کردن مربیان پیش دبستانی از سوی اینجانب مطرح کرده‌اند کذب محض است و در نطق اینجانب هیچ جمله یا کلمه‌ای که ادعای ایشان را اثبات کند وجود نداشته است و اساسا در هیچ کدام از جملات خود از لفظ بی‌سواد استفاده نکرده‌ام.
بحث بر سر این موضوع است که در موقعیتی که صدها هزارنفر فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه‌های کشور به دنبال موقعیت شغلی هستند و از سوی دیگر، دانشگاه تربیت معلم بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور تربیت نیروهای متخصص در امر آموزش و پرورش تاسیس شده است، چرا باید منویات مقام معظم رهبری مبنی بر عدالت محوری در جذب و بستر سازی برای جذب کارکنان کارآمد و دارای شایستگی‌های لازم آموزشی، تربیتی و اخلاقی را نادیده انگاشت و به ویژه در فرآیند تجهیز منابع انسانی آموزش و پرورش به عنوان محور تحول در نظام تعلیم و تربیت کشور، حکم به استخدام افرادی که فرآیند امتحان و رقابت و الزامات قانونی را طی نکرده‌اند، داده شود؟
اینجانب اشاره‌ای به مازاد بودن مربیان پیش دبستانی نیز نکرده‌ام، چرا که این افراد اصولا کارمند وزارتخانه نیستند که مازاد بودن در خصوص آنها صدق کند. محتوای اظهارات اینجانب دقیقا این بوده است: در بخش‌هایی که در حال حاضر فشار برای استخدام وجود دارد، حجم زیادی نیروی انسانی داریم.
  از سویی، وظیفه معاونت متبوع اینجانب چابک‌سازی و متناسب سازی تشکیلات اداری است که در بند 10 سیاست‌های کلی اداری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده است.
اظهارات نماینده محترم مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی پس از آن بیان شد که عسکری آزاد، در زمان تقدیم طرح دو فوریتی اصلاح ماده ۸ قانون حق‌التدریسی‌ها از سوی نمایندگان مجلس به هیات رئیسه، با هدف جذب مربیان پیش دبستانی به صورت حق‌التدریس، به عنوان نماینده دولت در مجلس حضور یافت و به تشریح مضایق و تنگناهایی که مانع از استخدام رسمی این نیروها شده است پرداخت.
جناب آقای حسن سبحانی نیا، عضو هیات رئیسه مجلس نیز پیشتر متن این  جوابیه را در جمع نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی قرائت کرده بود.
۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۱:۳۳ خطاب به وجدان
دوست عزیز این چیزا هیچ دردی دوا نمیکنه چون گوش شنوایی نیس که حرف دل ما رو بشنوه
تنها راهی که من فک می کنم الان شاید کار ساز بشه درخواست از نماینده ها است بخصوص اقای جعفر زاده نماینده محترم رشت
اینم آدرس وب سایت هست:
http://www.shahedeshomal.ir

توی بخش تماس با ما براش در مورد این آزمون توضیح بدید من اینکار رو کردم و شما هم همین کار رو بکنید چون ایشون نفوذ زیادی در استانداری دارند.
یاحق
با سلام خدمت مسئولین محترم استانداری گیلان

گرچه میدونم این حرفا و نوشته های ما برای مسئولین زحمتکش استانداری و سایر دلسوزین جوونای استانمون پشیزی ارزش نداره ولی باز حرفمو باید بزنم تا شاید یک وجدان بیداری باشه که به درد ما هم رسیدگی کنه ...
بنده یکی از پذیرفته شده های آزمون استخدامی استانداری گیلان هستم که مصاحبه هم شدم و نزدیک به دو ساله که منتظر جذب تو اداره مربوطه هستم ولی دریغ از یه خبر انگار ما جوونا یهودییم و این مسئولا مسلمون که هدفشون شکنجه روحی و روانیه این جووناست،ما جوونا همگی درس خوندیم تا به یه جایی برسیم نه اینکه باعث عذاب خودمونو خونوادمون باشیم ،آیا اگه خدای نکرده فرزند عزیز و دلبند یکی از این مسئولین دلسوز و نگران مثل ما و تو شرایط مابود باز انقد بی تفاوت بودن ؟ والله نبودن بالله نبودن ،تقصیره ما اینه که پارتی نداریمو از خونواده ضعیفیم ،ولی مسئولین گرانقدرو دلسوز اینو بدونین که چه ما ضعیفا چه شما سکان دارای این مملکت هممون مهمون این دنیاییم و نهایت 100سال عمر میکنیم و مهم اینه که درک کنیمو بدونیم که کسی مثله ماندلا هیچ چیز نداشت ولی کل دنیا بهش مدیونن وتا دنیا زندست ماندلا هم زندست.

به خدا می سپارمتان