---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۱۲ ب.ظ

استخدام استانداری چهار محال وپیگیری آن

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۱۲ ب.ظ

پذیرفته شدگان این اسخدام میتوانند ازین صفحه برای تبادل نظر وهماهنگی استفاده کنندو هر گونه پیشنهاد یا انتقاد خود را از طریق نظرات با ما درمیان بگذراند.

نظرات  (۴۶)

۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۲۰ ثبت احوال تبریز

سلام دوستان ثبت احوالی

لطفا تو سایت یه آماری بدین برای اینکه هماهنگ بشیم و یه وقتی رو تعیین کنیم تا جلوی سازمان ثبت احوال تجمع کنیم برای گرفتن حقمون

بخدا اینا الکی دارن مارو سر میدونن

کاری نیست که نشه دو ماهه جمش کرد الان بیشتر از دوساله علافیم

لطفا با استانهای دیگه هماهنگ بشیم تا بتونیم یه تجمع درست حسابی بکنیم برای گرفتن حقمون

یک ماه هم یکماهه چرا دیر بریم سرکار وقتی که همه مراحلو پشت سر گذاشتیم

همه ادارات قبولی های 91 رو دعوت کردن الا ثبت احوال

لطفا هماهنگ بشین باهم

۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۷ خواهش میکنم.دوستان
با سلام بچه ها هر روز این قضیه را پیامک کنید به شبکه خبر استان تا پیگیری کنند خواهش میکنم تا مشکل همه ی ما بعداز ۲ سال حل بشود تلفن گویا صدا سیما۳۲۲۴۴۲۰۰ و پیامک ۵۰۰۰۵۷۷۶
با سلام بچه ها ترا خدا بیاید همه باهم بریم استانداری تا این کار ما بعد از 3 سال حل بشد ؟؟؟تا کی امروز و فردا میکنند؟؟تا کی با ید منتظر بایستیم؟؟؟این قسمت نیروی انسانی استانداری نه جواب تلفن را میدهد و نه پیگیری میکنند؟؟بیشتر کارمند های قبلی هم باز نشسته شدند و رفتند؟؟؟به خدا دیگه خسته و نا امید شدم ؟؟؟
هر روز هم میرم استانداری قسمت نیروی انسانی یا هیچ کس نیست و یا هیچ کس جواب دقیقی نمیدهد؟؟/
چکار کنم؟؟/
ترا خدا بیاید همه با هم فکر کنیم و پیگیر باشیم ؟من ازدواج کردم و واقعا در شرایت سختی هستم و نیاز شدید به این کار دارم ؟
بنده تمام مراحل را هم رفتم حتی کد استخدامی هم برج 2 برای بنده آمده ولی نمیدو نم چرا دستگاه ها بکار گیری نمیکنند چراااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟
آقای اصغر شما واسه کدوم اداره هستید؟؟؟؟

من سه شنبه هفته گذشته رفتم واسه گزینش خودم که راضی بودم حالا باید یه 3 یا 4 ماعی هم واسه اعلام نتیجه این مرحله صبر کنم احتمالا. خدا وندا صبر عطا بفرما هم به بنده هم صابخونه گرامی
با سلام دوستان کجا هستید چرا دیگر پیام نمیگذارید فکر کنم همه رفتن سر کار که دیگه پیام نمیگذارند؟؟؟آره ه ه ه ه ؟؟؟
سلام،کسی میدونه چه کسی میخواد بیاد جای آقای نصیری تو استانداری واسه ی کارای ا
ستخدامی؟؟؟؟؟؟
سلام به همه دوستان
دوره آموزش بدو خدمت ما از دیروز شروع شده و تا ۲۵ خرداد ادامه داره. امروز هم رفتیم اداره کل و ابلاغ شروع بکار را برای اول خرداد گرفتیم.
با تشکر از مدیریت سایت و کلیه عزیزانی که با پیگیریهای خود موجبات حل مشکلات و تسریع در روند استخدام را فراهم نمودند و همچنین آرزوی شروع بکار زودتر  همه دوستان
با سلام دوستان کجا هستید ؟اردیبهشت هم تمام شد و کار ما حل نشد ؟آیا کسی سر کار رفته ؟؟خواهشن نام دستگاه و شهرستان را بگویید؟؟؟
سلام بچه ها                                                                                                                           کسی خبر داره که بچه های فرمانداری کسی کدش اومده یا رفته سر کار؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام آقا حسن
امروز رفتم اداره کل پیش اومدآقای قوامی فرم تعهد گرفتم بردم دفترخانه چهارراه دانشسرا. باید برید اونجا به بقیه بچه هام بگو
آقای قوامی گفت این هفته قرارداد رو آماده میکنم که دیگه ایشالا برید سرکار
۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۳۲ منابع طبیعی 92
کد ما هم اومده منتظریم برا آموزش بمون بزنگن
سلام دامپزشکی 92 
دامپزشکی معرفی میکنه احتمالا 16 برا شما زنگ بزنند و از 17/2 شروع دوره شما باشه
آقا حسن منم دامپزشکی ۹۲ هستم اداره کل معرفی میکنه برای دوره یا خود استانداری میگه؟ چند نفر از دامپزشکی هستید؟

دامپزشکی استخدامی 92
آقا حسن شما استخدامیه کدوم اداره اید؟؟؟
سلام دوستان کد استخدامی ما اومده و دوره بدو استخدام را از امروز شروع کردیم استخدامی 92 
مدت دوره 98 ساعت از 10 /2 تا 3/3
سلام بچه ها کسی از فرمانداری کدش اومده؟؟؟؟
با سلام
تقریبا تمام کدهای افرادی که اطلاعاتشون توسط دستگاه های اجرایی وارد سامانه شده بود اومده. واسه منم هفته پیش اومد از اداره که پرسیدم گفتن داریم کارهای حکماتون انجام میدیم هفته دیگه شروع بکارتونه
با سلام دوستان کجا هستید? چه خبر ?چرا کسی پیام نمیگذارد ?چه کار کردید ؟فکر کنم کل افرادی که روی این سایت پیام میگذارند ۱۰ نفر هم نیستند؟؟؟کسی برای شروع به کار رفته؟؟انگار بیشتر افراد برای شروع دوره های مقدماتی رفته اند سر کار؟؟؟

خواهشا پیام بگذاریدو جواب بدهید
باسلام دوستان خواهشا جواب بدهید؟؟؟دوستانم چند روز پیش رفته بودند استانداری گفتند بعضی از کد های استخدامی ۹۱ و بعضی از ۹۲ ی ها آمده کسی از شما در جریان است؟؟کسی برای شروع به کار به دستگاه معرفی شده؟؟آیا حقیقت داره؟میگن شروع به کار نزدیکه و خودتونرا آماده کنید؟؟

خواهشمند هستم جواب دقیق بدهید ؟؟جون بنده راهم خیلی دور است و نمیتوانم به استانداری شهرکرد مراجعه بکنم؟؟؟

سلام دوستان  قرار بود واسه گزینش بهم خبر بدن ولی از قبل از عید که فرم پرم کردم تا امروز خبری نشده  به نظرتون چه باید کرد؟
سلام،نکنه همه رفتن سر کار فقط من موندم؟؟؟!!!!!!!
بچه ها من از خانم صابری پرسیدم گفت کدهای شما هفته ی پیش سه شنبه اومده
امروز از آقای یزدانی پرسیدم میگه 92 ای ها میرن برا دوماه دیگه،  ما هم که 91 ای هستیم هنوز مشخص نیست
حتی حاضر نشد بگه کدهاتون اومده
کلا اطلاعات نمیدن 
بخدا دیگه نمیدونم چیکار کنم
بیاین مردونه یه روز قرص و محکم از کارامون بزنیم بریم استانداری یه اعتراض کنیم
تاریخش رو مشخص کنید دوستان
بنده ثبت احوال هست ادارم
بچها سلام
من از معاونت توسعه پیگیری کردم کد های مستخدمی صادر شده و به استانداری  ارسال گردیده

سلام
بچه های چهارمحال بیاین یه بیست نفر بشیم بریم استانداری بلکم فرجی شد.اینا اصلا انگار یادشون رفته!!!!!!!!!
سلام آقا حمید شما کدوم اداره هستی؟ اطلاع داری برا چه ارگانهایی کد صادر شده؟

دوستان سلام ، مثل اینکه صدور شماره مستخدم شروع شده ، به دستگاههای اجرایی یه سری بزنید
سلام دوستان. مدیر محترم زحمت کشیدن شماره دفتر جمالی قمی و عسگری آزاد را در صفحه قرار دادند
 از روز شنبه شروع میکنیم برای زنگ زدن به این آقایان... انقد زنگ بزنیم کلافشون کنیم تا شاید حیا کنند و کاری برای ما انجام بدند.
 اینها ماهارا مسخره کرده اند... فقط زنگ بزنید شماره ها را اشغال کنید. من که هر روز زنگ میزنم
دفتر عسکری آزاد: ۰۲۱۸۸۵۴۶۹۶۱          
    دفتر جمالی قمی:  ۰۲۱۸۸۵۴۶۸۱۷
دوستان چهارمحالی امروز استانداری بودم علیرغم پیگیری ادارات درخصوص گرفتن کد مستخدمی متاسفانه آقای خدابنده هنوز مدارکی به سازمان مدیریت ارسال نکرده و اصلا عین خیالش نیست اگه نمیخواید برید سرکار حتما پیگیری کنید
من ابتدا سلام میگم به همه ی هموطنای خوبم و دستِ همتون رو میبوسم به خاطر اینکه پیگیر هستین
سال نو رو هم تبریک میگم
میخوام بگم استان ما چهار محال و بختیاری هیچ خبری نیست 
بنده تا سه شنبه یازدهم هم هرچی زنگ میزدم استانداری کسی گوشی رو ورنمیداشت
خواستم بگم اگه کسی از بچه های استانداری هست لطفا اعلام کنه تا ببینیم چه خاکی باید توی سرمون بریزیم اینطوری نمیشه که
بالاخره یه تجمعی یه چیزی
با تشکر خدانگهدارتون 
اوکی
میگن اداره دامپزشکی 25 همین ماه شروع بکارشونه
ولی ما احتمالا از اردیبهشت بشه
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۹ امیر محمودی
من 91ای هستم تحقیقات محلی و گزینشم که خیلی وقت پیش تموم شده 
چند روز پیش از کارگزینی بهم زنگ زدن که مدرک تحصیلیمو برابر اصل کنم گفتن نیاز داریم برای وارد کردن اسمت توی سامانه
هیچی چهار شنبه هم زنگ زدم به کارگزینی اداره کل 
گفتن که اسامیتون هم که استانداری تایید کنه فکر نکنم قبل از عید بهتون زنگ بزنیم برای شروع به کار 
گفت بعد از عید میشه
من اینجام امیر جان
تو کجایی چه خبرا؟
اداره ما ( منابع طبیعی) تقریبا تحقیقات محلی و مصاحبه گزینشش تموم شده منتظریم برا سوء پیشینه و ... بهمون زنگ بزنن
شما چطور؟
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۴ امیر محمودی
این بچه های چهار محال کجان؟؟؟؟
با سلام خدمت همه
 چرا توی صفحه ی اصلی نظرات دیگه ثبت نمیشوند
و آیا احتمالا سایت دچتر مشکل شده
بچه های چهار محال روز شنبه ی همین هفته که گذشت از کارگزینی اداره مورد نظر باهام تماس گرفتن و گفتن یا اصل مدرکتو بیار یا برابر اصلشو تا از روش اطلاعات رو وارد سامانه کارمند ایران کنیم
منم بردم بهشون دادم گفتن انشاالله کاراتون داره انجام میشه و باهاتون تماس مجدد میگیریم 
هیچی دیگه من از اون روز تا حالا دیگه پیگیری نکردم ببینم اسامی رو وارد سامانه کارمند ایران کردن یا نه
دوستان اگه رفتین پرسیدین ماروهم بی نصیب نزارین
راستی مسوول کارگزینیش گفت تلاش بر اینه که انشاالله قبل از عید مشغول به کار بشین و نهایتا که خیلی طول بکشه دیگه اول فروردین حتمیه
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۱۹ منتظرالمهدی

باسلام
بنده دیروز با سازمان مدیریت و برنامه ریزی تماس گرفتم
متاسفانه کد ملیم رو وارد کردند ولی گفتند که هنوز اسامیتون وارد نشده این در صورتیه که یکشنبه 10اسفند کارگزینی اداره مورد نظر ما گفتند امروز تا ظهر وارد میکنیم
البته بعد از وارد کردن توسط اداره باید به تایید استانداری هم برسه
حالا نمیدونم اداره وارد کرده ولی فعلا به تایید استانداری نرسیده یا اینکه هنوز اداره هم اسامی رو وارد نکرده
در ضمن کارمند سازمان مدیریت گفتند قرار شده همه ادارات و استانداری ها بسیج شوند تا اینور سال مشکلتون حل بشه و همچنین گفتند تا میتونید به اداره ها و استانداریها فشار بیارید برا سرعت دادن به کارشون
گفتند اگه اونا اسامی رو بفرستند پرسنل ما بسیج شدن و خیلی سریع جواب میدن
همه چی الان دست ادارات و استانداریهاست
پس بجنبید
زودتر یاحق

لطفا به دیگران اطلاع رسانی فرمائید

۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۲۶ بلاتکلیف بلاتکلیف
کی جر پذیرفته شدگان 92 هست؟خبر کنید چون ما 92 یی ها باید خیلی پیگیر باشیم وگرنه یا هیچش میکنن یا میره برا 95
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۲۴ بلاتکلیف بلاتکلیف
سلام بچه های چهارمحال لطفا هماهنگ شید با هم پیگیری کنیم خیلی بیشتر تاثیر داره از یه نفر من اونروز زنگ زدم استانداری پیگیری کردم دعوم شد باهاشون خیلی بد برخورد میکنن تازه میگه حرفات بار حقوقی داره برات خیلی شورشو دراوردن اصلا به فکر ما جوونا نیستن درک و فهم ندارن هماهنگ شید یه روز بریم پیش خود استاندار این کارمندا خیلی بی وجدانن
با سلام بجه ها ترا خدا کوتاه نیاید ......تلاش کنید...همه به این شغل ها نیاز داریم ..هر روز پیگیری و زنگ بزنید....
التماس دعا..............

۱۹ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۲۸ قبول شده 92
سلام بچه های چهارمحال کجان؟خوابید؟چرا اینقدر بی تفاوت هستید؟
من هر روز زنگ میزنم استانداری هر روز پیگیری میکنم.
دو هفته پیش گفتن هفته دیگه نتایج مصاحبه رو میزنن حالا دوباره امروز زنگ زدم حرفشون عوض شد.بخدا دارن الکی پاسمون میکنن این طرف اونطرف هیچکی به فکرمون نیست خودمون باید پیگیر باشیم دارن هیچش میکنن.03833335282 زنگ بزنید خانم صابری/03833331687 اقای نصیری حتماااا پیگیر باشیدددددددددددددددد لطفااااااااااااااااااااااا
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۵:۳۷ مهدی خدابنده لوی
سلام خدمت دوستان استخدام شده. نمیدونم خبر دارین یا نه بعد از 2 سال انتظار تازه دولت محترم رفته زیر بار استخدامی ما وب برامون بودجه درنظر گرفته. اما انگار درمجلس کارمون به مشکل برخوررده.چون اقای سعید زمانیان نماینده محترم شهرکرد اصرار دارن که ردیف بودجه متفرقه رو که بودجه استخدام شدگان جدید در آن ردیف میباشد را حذف کنند و وارد بودجه سال 94 نکنند بنابراین لازم است بچه های شهرکردی قضیه را از اقای سعید زمانیان نماینده شهرکرد پیگیری کنند تا بودجه ما استخدامهای جدید تصویب بشه. لطفا همکاری کنید دوستان.
سلام هم استانی های ما بی بخار نیستن بلکه هم تعدادشون از بقیه استانها کمتره هم از این قایم موشک بازیا خسته شدن،  باید عرض کنم من هم سال نود و یک پذیرفته شدم واسه یه سازمان و هم نود و دو،  اما گزینش نود و یک رو رفتم همون سلل نود و دو،  اما آزمون سال نود و دو رو یه چند روز پیش رفتم تازه مصاحبه و هنوز هم خبری از گزینشش نیست،  اما اون اداره کلی که نود و یک هم مصاحبه رفتم هم گزینش گفته که کاراتون حل شدست و منتظر دستوریم از استانداری و قول اسفند ماه رو دادن
۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۸:۴۴ اداره ورزش
با عرض سلام و خسته نباشید

من 26 ابان رفتم مصاحبه کسی میدونه استان ما گزینش اونایی ک رفتن مصاحبه رو انجام داده؟
سلام هم استانی ها چه خبر؟ میدونید کدوم ارگانا دعوت به مصاحبه کردن
۱۰ آبان ۹۳ ، ۱۷:۵۳ سعید از شهرکرد
بنازم بچه های چهارمحال که همه جا بی بخارن
په کجایین شما هزار و اندی نفر؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی