---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰ ق.ظ

استخدام استانداری همدان وپیگیری آن

جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰ ق.ظ

پذیرفته شدگان این اسخدام میتوانند ازین صفحه برای تبادل نظر وهماهنگی استفاده کنندو هر گونه پیشنهاد یا انتقاد خود را از طریق نظرات با ما درمیان بگذراند.

نظرات  (۱۸۰)

سلام ادمین عزیز-بنده یه نگرانی راجب استخدام دارم.
متاسفانه 5 سال پیش بهم تهمت جنسی زده شده و من بابت این تهمت خیلی سختی های روحی کشیده ام و هیچ وقت اون کسایی رو که بهم تهمت زدن رو نمی بخشم.هیچ خلافی تا الان از من سر نزده و راه خودم رو میرم و میام و دوستای نزدیکم می دونن که من همچین گناهی رو نکردم.کسایی که بهم تهمت زدن لات و معتاد هستن و رفتن این مسئله رو به خیلی ها گفتن و خیلی ها هم نظرشون نسبت به من عوض شده (به هر حال عقل مردم به چشم و گوششون هست).همسایه های من بهم اعتماد دارند و من رو خوب میشناسن و هفته ای دوبار مسجد رو میرم.خانواده مذهبی هستیم و برای پدرم خیلی ارزش قائلن و این تهمت هم به خاطر دشمنی با پدرم بهم زده شده.من الان از این نگران هستم که مبادا به خاطر این قضیه سر تحقیقات محلی،من رو رد کنن و زیراب منو بزنن.به نظر شما چکار کنم تو تحقیقات محلی من رو رد نکنن؟(من میخوام در سپاه یا نیرو انتظامی جذب شوم)
به ولله قسم من هر گناهی کرده باشم این گناه رو نکردم
ادمین جان لطف کن جواب منو بده

پاسخ:
مدیرسایت : نتیجه تحقیق محلی هر چی باشه چه مثبت وچه منفی نگرانش نباشید چون اگه مثبت باشه که خوبه اگه منفی هم باشه قابل اعتراضه اگه بالفرض منفی باشه تو مصاحبه هم یکسری سوالات ازهمون مورد که نسبت بشما تهمت زده باشن خواهند پرسید و بصورت کلی نتایج تحقیق محلی و مصاحبه رو ارزیابی میکنن و نمره میدن اگه بالفرض تو این مرحله رد شدین باید حواستون جع باشه که سر مهلت اعتراض کنین تا بررسی شه ودر صورت لزوم ازتون تعهد میگیرن وقبول میکنن
دوستان این برج سه و چهاری که میگن مال امسال منه که تو گزینش هستیم هنوز اما بچه های که گزینش تموم شده وتایدشون کردن وفرستادن استانداری حتما کد هم گرفتن انشااله اول فروردین سر کارن
ناخدا خورشید من سهمه ازادم وقراردادی هم نیستم بیکارم اما یه نفرو میشناسم که براش اومدن تحقیق اما الان قرار دادی تو ادارس بیاید هماهنگ بشیم بریم گزینش و اداره حضوری بهتره
اره دیدمش اما مهذب گفت باید گزینشت تموم بشه منم زنگ زدم گزینش گفتم چرا کار دوستم انجام شده اما من موندم گفت سرمون شلوغه داریم به نوبت انجام میدیم گفتم خب اونم با من بوده گفت شما بجز تحقیق کارای دیگه هم دارید پس باید تا برج سه وچهار صبر کنید با بچه های دیگه هماهنگ کن بریم گزینش نظرت چیه

سیاوش جان اون روز که گفتی گزینش گفته تا خرداد نگفت چرا انقد طولانی؟دیدی که یکی از بچه ها گفت(قاسم) برا دوستش که پست مراقب قبول شده اومدن تحقیق.مدیر جان صفحه همدان سنگین شده میشه لطف کنی عوضش کنی؟

پاسخ:
بله . حتما
سلام به همه و نقطه شرمنده چن روز سرم شدید شلوغ بود خب چه خبرا؟اخرین بار که مهذب بهم گفت برج 3و4 مشغول میشید دیگه خبری ندارم

سلام سیاوش کجایی چندبار زنگ زدم جواب ندادی؟

۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۱ منتظرالمهدی
ممنونم مدیرجان که تایید کردید
تورخدا ما رو بخاطر قضاوتمون حلال کنید

۲۰ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۵۲ منتظرالمهدی به تمام دوستان منتظر
سلام به همه دوستان و عزیزان
همین الان از یک منبع آگاه و موثق در سازمان مدیریت خبر گرفتم که دستور دادن تمام تلاششون رو بکنن که اینور سال کارها تمام بشه و از اول فروردین شروع بکار کنن
البته این به این معنی نیست که دست از تلاش و پیگیری برداریم

شیرینی ما به خاطر خبرهای خوش یادتون
 یاعلی مدد
 Be Reza. Manam snat
 va madan  ghzvin ghabol shodam.manam chandinbar raftam va harfaye mokhtalef mizanan.albate migan bodje nadarim va agar name bodge bias shoro mikonim.name vezarat to ham did am me takid karde bod baraye gazb batman name tamin etebar dashte bashe
سلام 
دوستانی که صنعت و معدن قبول شدن من تاریخ 12/17 به سازمان مرجعه کردم گفت که وزارت صنعت ومعدن زیر بار استخدام نمیره و هیچگونه قصدی برای استخدام نداره.ایا کسی هست که اونجا قبول شده؟؟لطفا اعلام کنید تا همگی با هم پیگیر باشیم

سلام سیاوش تا برج 3؟؟؟؟؟؟چرا؟؟نگفت چرا انقد طولانی؟برادر قاسم به دوستت بگو بیا تو جمع ما تو وبلاگ.

سلام به دوستان عزیز (دو محسن)من هم باحرف دوست زنجانی موافقم بعد از کامنت زنگ زدم استانداری و با آقای لطفی کهذمسول کارگزینی واقای قاسمی حرف زدم اونها هم همین حرف رو زدن گفتن بعد از عید گفتم بعد از عید یعنی چه روزی گفت مشخص نیست همه باهم میرند سرکار اگرم قبول نداری زنگ بزن با آقای لطفی صحبت کن 
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۱۴ منتظرالمهدی
سلام متاسفم برای مدیری که بخاطر اسمم هیچوقت کامنتم رو تایید نکرد
ولی هر استانی مطلب گذاشتم نمایش داده شد
پاسخ:
مدیرسایت : متاسف برای مدیر؟؟!!!!
بخاطر اسمتان ؟؟!!!
سلام به دوستان و سیاوش من قبول شده کبوتر اهنگ هستم   . سیاوش ایا شما نیروی قراردادی هستی .
سلام از بچه های محیط زیست احیانا کسی توی گروه هست اگه هست بگه تا با هم بریم اداره کل.
دوست عزیزی که زنجانی ها و کل کشور رو خطاب قرار دادی

اینکه میای و نظریه میدی و فرضیه طرح میکنی و تز میدی درست نیست. و اینکه کل کشور رو خطاب قرار میدی بازم درست نیست.
اون کسی که به شما گفته اردیبهشت و خرداد، شاید از حضور و تماس های بیش از حد شما خسته شده و خواسته از فشار روی خودشون کم کنن. و اما اگه خودت چنین تصوری داری درست نیست بیای و اینهمه جوون رو ناامید کنی... .
همونطور که توی خبرها دیدی استان سیستان و بلوچستان(خودم) و مازندران استاندارشون گفته از اول سال شروع به کار هست. در ضمن من خودم از مماون اداری-مالی اداره قبول شده ام امرور پرسیدم و ایشون گفتن خیلی دیر بشه میشه 15 فروردین پس لطفا و خواهشا همچین نظرات و فرضیه هایی ارایه نکن..مرسی
امروز زنگ زدم گزینش همدان گفت باید تا برج3 صبر کنید تا کارتون اینجا کامل تموم بشه
دوستان درمورد این کامنت که به اسم زنجانی گذاشتن خبری دارید که درست باشه
سلام به پیر شده  دوستم مثل شما داوطلب آزاده قبول شده برای سازمان زندان  پست شو نمی دونم فکرکنم تامین امنیت گفتش
سیاوش عزیز اگه اونروز من نیومدم همدان نبودم اگه حاضرین بیاید چهارشنبه 20/12/93ساعت ده صبح همه اونجا باشیم هرکس میاد خبر بده
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۱۸ به زنجانی های عزیز و منفعل !!!!!!!!!!
جلیل خانی دیروز گفتند که از اردیبهشت شروع به جذب می کنیم ! استانداری هم می گه که شرایط جذب تو فروردینو نداریم اینو طی جلسه ای با نوبخت بیان کردن و مصوب شده و برای تمامی ادارات کشور محسوب می شه، گفتند نوبخت می گه که اسفند بچه ها می رن سر کار ولی این فقط شوی رسانه اییه و عملا فقط سایت کارمند ایران باز کردن و تا اسامی وارد سامانه بشه و کد از تهران صادر بشه می مونه برا خرداد و بعد اون!!!
مدیر محترم دارن بازیمون می دند
پیر شده برا دوست منم که اومدن تحقیق چن ساله قرار دادی تو سازمانه اما برا من خبری نیس .و رها جان ما قبلا با کلی از بچه ها هماهنگ کردیم بریم استانداری اما فقط منو بلاتکلیف بودیم کسی نیومد خیلی ببخش عزیزم اما اول به خودت نگاه کن .اما بازم پیشنهاد میدم بریم استانداری نظر بدید واقعا اونای که اهلشن
 بالاخره هر کاری از دست ما میاد بگو بلاتکلیف شما هم موفق باشی.من سازمان زندانهام خبری هم فعلا از تحقیقاتم نیس
سلام به پیام من تموم کارام تموم شده و واسه خود استانداری هستم ودر تماسی که امروز با کارگزینی داشتم با آقای قاسمی گفتن همه استخدامها افتاده اونطرف عید بازم معلوم نیست تو فروردین باشه ماشاالله اینقدر بچه های همدان پیگیرن هی دارن میزارنمون سرکار بقیه استانها قول اول فرودین رو دادن واسه استان همدان میگن مشخص نیست لطفا یکم همت کنید بیاید حضوری پیگیری کنیم
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۴۱ پیرشده استخدام

سلام برادر قاسم دوست شما که گفتی برا سازمان زندانهاس قراردادی بوده یا مثل ما داوطلب آزاد؟آخه برا من و سیاوش و یکی دیگه از دوستام هنوز خبری از تحقیقات نیست.برا چه پستی قبول شده؟

سلام ببخشید از بچه ها کسی که همه کاراش انجام شده باشه هست؟مال کدوم اداره ؟
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۹ بلاتکلیف همدان
ممنون از سیاوش عزیز، پیشنهاد بدی نیست ولی متاسفانه فهرست قبولیایی ادارمونو ندارم اطلاعاتی هم ازشون در دسترس نیست که باهاشون هماهنگ باشیم مشکل دیگه هم اینه که میگن مشکل پست های شما از تهرانه نه اینجا
بازم ممنون که حاضر شدی به اداره کل ما هم بیای لطف کردی
موفق باشی
سلام سیاوش شما کدوم اداره هستید؟
سلام به همه دوستان مبارکت باشه این موفقیت قاسم سال اینده برا همه خوب باشه انشاالهیام جان من نرفتم استانداری
قاسم جان شما کدوم اداره هستی ؟
چون منم همراه با شما مصاحبه دادم اما جوابی برام نیومده ،
من راه و شهرسازی هستم
سلام سیاوش جان گزینش من تموم شده حتی از سامانه پیام کوتاه اداره برام پیام اومده که با استخدام پیمانی شما موافقت گردید. حالا قراره برم گواهی عدم سوءپیشینه وعدم اعتیاد بگیرم منتظر تماس کارگزینی ادراه مون هستم.درضمن دوستم قبول شده اداره زندانهاست 10اسفند اومده بودند برای تحقیقات محلی ولی هنوز برای مصاحبه باهاش تماس نگرفته اند.ماهم همچنان منتظریم.
سلام به دوستان من امروز زنگ زدم کارگزینی استانداری گفتم کی شروع بکار میکنم گفت تا عید طول میکشه بهت زنگ میزنیم من گزینش ومصاحبه رو سال 92 انجام دادم 
سلام سیاوش شما امروز رفتید استانداری؟به کجا رسید؟
سلام سیاوش شما امروز رفتی استانداری؟چی گفتن؟

ناخدا خورشید سلام  شما هم برا ملایر قبول شدی یا همدانی دادگستری نگفت تا کی طول میکشه چون بعد از گزینش کارای دیگه داریم ؟ استانداری هم تا یه ماهی طول میکشه. این بی مسولیتا اگه به موقع گزینش میکردن ما انقد استرس نداشتیم  خدا ازشون نگذره من که اعصابم خیلی خرابه ففففففففققققققط شعار بلدن
سلام به همه از جمله قاسم سوال از قاسم شما مال کدوم اداره هستی ؟ گزینشت تمومیده ؟
سیاوش سلام .من قبول شده سازمان زندانها هستم . چند روز پیش رفتم دادگستری .گفتند که احتمال اینکه گزیشتون تو اسفند ماه باشه خیلی کمه .استانداری هم سر زدم آقای مهذب نبود .از دفتر دار پرسیدم .گفتند که افرادی که کار گزینشون تمام شده باشه می توانند مشغول باشند.افرادی که کار اونها برای سال 94باشه میمونه برای تیر ماه .
سلام به تمام دوستان اداره محیط زیست روزهای6و7اسفند گزینش رو برگزار کرد الانم که خوشبختانه مشکل استان همدان توی سایت کارمند ایران حل شده تامین اعتبارم که شده فقط مونده گرفتن شماره مستخدم لطفا از بچه ها کسی از ادارات مختلف خبر داره بگه به ما که محیط زیست هستیم گفتن 26و27 اسفند.

سلام به دوستان من فردا میخوام برم استانداری پیگیری کنم اگه کسی میاد بگه تا چند نفر بشیم اگرم نمیاید که هیچی تنهایی میرم 
طفا بیاید برا پیگیری بریم استانداری چون دیگه کار افتاده دست مسولان استانی از تهران حل شده نظر بدین لطفا
لطفا اگه کسی هست که قبول شده سازمان زندان هستش اعلام کنه تا بریم برا دادگستری  یا استانداری برا شروع کارمون پیگیر باشیم بفهمیم این گزینش لعنتی تا کی ادامه داره ما تا کی باید صبر کنیم این مدیرم که انکار میخا پول حرف بدیم بهش هیچی نمیگه بجز ناامیدی
سلام به همه دوستان و بلاتکلیف خدا ازشون نگذره که انقد با احساس ما بازی میکنن میگم بلاتکلیف با دوستانی که هم پست  شما هستن هماهنگ کنید برید اداره مربوطه تون اگرم خاستید منم میام  که زیاد باشید انشاله درس میشه ناامید نباش به خدا توکل کن
سلام مجدد به همه بچه ها از پیرشده استخدام تا بلاتکلیفو وسیاوش وهمه بچه ها ببخشید که من دیر سر زدم به این وبلاگ عرض بشه خدمتتون که در رابطه با مصاحبه ام باید بگم که از احکام مثل نماز جمعه  وجماعت وقرآن چندتا سوال پرسیدند وهمچنین در رابطه با مهمترین مسایل سیاسی هفته گذشته مثل جنایات داعش- مذاکرات هسته ای- رابطه با آمریکا- و سوالاتی در رابطه با بیوگرافی خانوادگی- و نحوه گذراندن اوقات فراغت ونحوه بدست آوردن اخبار واستفاده از ماهواره وغیره که این سوال جوابا حدود دوساعت طول کشید ودرآخر هم گفتند که برو بسلامت لازمم نیست برای جواب بیای اینجا خودمون اگه لازم شد مجددا باهات تماس می گیریم برای پیگیری سایر کارها هنوز هم که خبری نشده.
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۹ بلاتکلیف همدان
در ضمن طبق تجربه قرار قبلی بعیده که دوستان کم لطفی نکنن و برا پیگیری حضوری بیان تا حداقل کمی به کار ها سرعت بدن
قبول کنید که لاقل از این به بعدش دلیل کندی کار و عدم اشتغال سریعمون کوتاهی های خودمونه، پیگیری فردی هم که تاثیر خاصی نداره
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۶ بلاتکلیف همدان
سلام به همگی دوستان
3 ساله سر کاریم حالا شما...
دوست عزیز سیاوش ، بنده هم صحبت های شما رو تایید میکنم ولی چی بگم حرف های مسئولین متاسفانه دیگه باور کردنی نیست، شما خودتون بودید که بهم گفتند 15 به بعد بیاید تا ببینیم مشکل پستمون حل میشه یا نه امروز تماس گرفتم گفتند هنوز مشکل باقیه هفته بعد تماس بگیرید هفته بعدم همینه چون عملا کسی کاری نکرده که مشکل حل بشه

یه روز میگن بعد عید یه روز میگن اردیبهشت یه روز تیر  و الی اخر ...
خلاصه پاک نا امید شدیم، واقعا سخته و تکراری و عذاب اور توضیح دادن برا هر فک و فامیلی که تو عید می پرسه کارتون چی شد؟؟؟!!!
سلام مدیر جان
گفته بودی که طبق قول مسئولان استخدام گزینش نشده ها از تیرماه شروع میشه!!!
کدام مسئول و در کجا این مطلب رو عنوان کرده؟ آیا شفاهی گفتن یا جایی قید شده؟
من اولین بار هست که این مطلب رو می شنوم.
پاسخ:
مدیرسایت :در پیگیری های نمایندگان از معاونت برنانه ریزی اینو گفته بودن توی یکی از پیگیری ها که در قسمت طبقه بندی موضوعی سایت و قسمت اعلانات آن موجود است
 اما مدیر جان  سری قبل که با بلاتکلیف رفتیم استانداری مهذب گفت برج چهار بعد من ازش پرسیدم یعنی تا برج چهار ما دیگه مشغول کاریم؟ دعوت به کار میشیم ؟گفت بله تا برج چهار کار همه اجام شده بلاتکلیفم شاهده درسته بلاتکلیف ؟حالا شما میگی از تیر به بعد !!!!!!!!!!!!تازه انجام میدن لطفا بگید کدوم مسول این حرفو زده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت :خب برج 4همان تیره این یعنی اینکه تا تیرماه کارهای استخدامی انجام و از تیرماه مشغول میشن و اگه تیرماه نشه نهایتا دیگا تا آخر شهریور باید تمام قبول شدگان سرکار باشن.
سلام  دوستان منتظر جمعه همگی بخیر صحبتهای دیشب نوبختو شنیدید که گفت دیگه مشکلی نیست استانداری ها از همین حالا شروع به استخدام کنن خبر امیدوار کننده ای بود اما کاش میگفت اونای که گزینش نشدن چکار باید بکنن تا کی باید سماق بمکن من که امسال عید نمیدونم به فامیل چی جواب بدم انگار میخا برا اونا کار کنم مدیر محترم از زحمات بی دریغ شما نهایت سپاس رو دارم . شروع کار ما کی میشه مدیر جان لطف کن جواب بده گزینش ما تا عید تموم میشه
پاسخ:
مدیرسایت:ببینید طبق قول مسئولان استخدام گزینش نشده ها از تیرماه شروع میشد ونهایتا تا پایان شهریور همه قبول شدگان استخدام میشوند.
سلام به دوستان . به فرم برای دستگاهها آمده که گفته .افرادی که گزینش آنها کامل شده برای فروردین یا اردیبهشت مشغول می شوند. و افرادی که گزینش آنها کامل نشده برای تیر ماه می روند سر کار  .امیدوارم که این دفعه به واقعیت بپیونده .
سلام به همه و پیر شده. فعلا که خبر جدید ندارم جناب قاسف بهمون میگید مال کدوم اداره ای سوالا چی بود
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۰۵ پیرشده استخدام
سلام جناب قاسم.ایشالا موفق باشی.یه کم از سولات گزینش برامون بگو.کدوم اداره بودی؟سیاوش خبر جدید نداری؟؟آقای بلاتکلیف خبری ازت نیست نکنه رفتی سرکار!!!

دیروز من رفتم  برای مصاحبه  عقیدتی  سیاسی دیشب هم که اخبار گفت که قبول شدگان استخدامی هیچ نگران نباشند بودجه تامین شده وهیچ مشکلی برای استخدام وجود ندارد

سلام به همه بودجه مون هم تصیب شد به لطف خدا بچه ها واسه کسی اومدن تحقیق لطفا بگید خبر تازه ای دارید
سلم میگم مدارک و مستندات ما از تهران تاید شده یا جزو استانهایم که بعدا تاید میشن پیر شده جان شما مطمنی
سلام به سیاوش چرا من زیاد پیگیری کردم نصف استانداری منو میشناسه وحتی پدرمم کارمند استانداریه ولی میگن تا تامین اعتبار نشه خبری نیست
سیاوش من اداره راه و شهرسازی هستم
حول و حوش 10 بهمن فرم گزینش پر کردیم دو هفته بعدش تحقیقات محلی اومده بودن و سه شنبه هم گفتن بریم مصاحبه عقیدتی
بچه ها من با مهذب امروز صحبت کردم هیچ نمیزاره حرف بزنم میگه برج چهار جواب گزینش شما بیاد من تو استانداری نمیزارم بمونه سریع انجامش میدیم .سرانه بی تدبیری و بی کفایتی دوتا مفت خور هی میخا کار ما طول بکشه هی میخا از همه حرف بشنویم میترسم اون موقع هم بهانه جدید پیدا کنن

سلام سیاوش خوبی ایمیلت نیومده.mostafakardan2015@gmail.com

سلام به همگی ماهان شما پیگیر نشدی که کی شروع به کار میشی حالا که گزینشت تمومیده. بلاتکلیف روزنامه بازار کار
واسه من یک ساله گزینشم تایید شده داره تو کارگزینی استانداری خاک میخوره اگرم ازتون گزینش ومصاحبه بگیرن یک ماه هم میره تهران تا تایید بشه میره واسه برج  سه و چهار 
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۰۷ پیر شده استخدام
سلام.خوشبختانه سهمیه همدان اختصاص داده شده تو سایت کارمند ایران. دیگه اسم همدان تو لیست سیاه نیست خخخخخخخخ!!.اما چه فایده که هنوز کارای گزینش تموم نشده.
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۰۴ بلا تکلیف همدان
کدوم روزنامه؟ ما ثبت اسنادیم
راستی بلاتکلیف امروز تو روزنامه چیزای راجع به ثبت احوال نوشته بود در مورد حل شدن مشکلشون
چشم انتظار سوال دارم لیست بچه های همدان تاید شده قبلا هر کی هر نظری داره بگه
سلام امیدوار جان میگم شما مال کدوم شهر و اداره هستی لطفا جواب بده کی فرم گزینش پر کردین
سلام
امروز از راه و شهرسازی تماس گرفتن گفتند سه شنبه بریم مصاحبه عقیدتی
سلام دوستان نمیخام ناامیدتون کنم اما باید بگم که هممون سرکاریم اونای که گزینش شدن که هیچ پس تکلیف ماها چی میشه برج 3و4 هم میاد و میره مطمن باشید ما همچنان سرکاریم اخرشم میگن اسفند نودو چهار بچه ها بگید مدیر جان حرفی بزن چیزی بگو چکار کنیم من حس خوبی ندارم
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۸ بلاتکلیف همدان
خبری نیست اما اینطور که معلومه با یه واقعیت تلخ دیگه روبرویی و اونم شروع به کار در تیر ماهه
نمیدونم گناه ما چیه که استان همدان زندگی می کنیم که همه کارا با سرعت لاک پشتی پیش میره اگه گزینشمون تموم شده بود الان خیالمون راحت بود حداقل
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۵ بلاتکلیف همدان
سلام به سیاوش و دوستان
دوستانی که براشون اومدن تحقیق فرم گزینش رو چند حتی روز دیرتر از من پر کرده بودند اما در واقع بازه زمانی شون یکی بوده با ما
سلام بچه ها چه خبر کسی از جای خبری نداره
۰۷ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۳۶ چشم انتظار
ولی با توجه به مطالب موجود در وبلاگ های مربوطه برداشت بنده این هستش که دادن کد ربطی به گزینش نداره!!!
خسه نباشید جناب مدیر لطفا جواب بدید  اگه ما گزینشمون تا قبل از عید تموم بشه شروع کارمون کیه حقیقتش من به حرف مهذب اعتماد ندارم چون در جواب من میگفت دیگه تا برج 4 همه سرکارشونن میخام بدونم تا عیده یا بعد عید یک ماه یا دوماه
پاسخ:
مدیرسایت : تو روخدا قبل پرسش به سوالهای قبلی هم توجه کنین ما واقعا نمیتونیم به همه جواب بدهیم
این پرسش هم قبلا پاسخ داده بودیم که تا زمانیکه سامانه کارمند ایران بازه تایید یه گزینشتون صادر بشه میشه براتون کد گرفت و کسانی که گزینش شده اند از اول فرویدن شروع بکاره.
اخه فکر کردم شما گزینش دشده ای که منتظر باز شدن سایت هستی چون تا گزینش تموم نشه نمیتونن کد استخدام بگیرن حالا چه سایت باز باشه چه بسته .وقتی کارمون گزینش تموم شد سایت براشون باز میکنن
۰۷ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۱۰ چشم انتظار
سلام سیاوش.
در باسخ به سوالتون باید بگم نه متاسفانه.
چطور مگه؟؟

بچه ها لطفا هر کدومتون هر موقع تونستید صدتا صلوات برا حل مشکلمون بفرستید اجرتون با زینب کبرا
سلام چشم انتظار شما قبلا گزینش شدی ج بده لطفا

سلام دوستان

اداره صنعت ومعدن در جواب پیگیری بنده گفت که اول فروردین فقط 4 نفر از بدون آزمونها کد مستخدمی گرفتن و سهمیه دار هستند شروع به کار می شوند

ما که همچنان بلاتکلیف و منتظر یم

۰۶ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۲۵ چشم انتظار
تبریک میگم به استان هایی که سایت کارمند براشون باز شده و کابوسشون تموم شد.
در گزارش پیگیری امروز (6 اسفند) اومده که سایت کارمند شنبه برای استان قزوین و همدان باز میشه.
خدا کنه که این اتفاق بیفته و کابوس ما هم تموم بشه. فقط دعا کنید.
ای خدا خودت کمک کن. ای خدا
بلاتکلیف سلام وتشکر بابت خبرت میتونی بفهمی کسانی که اومدن براشون تحقیق کی فرم گزینششون پر کردن بازم تشکر
سلام نقطه و بقیه دوستان تشکر . من دیروز شارز گوشیم تموم شد ببخشید که خاموش بود . نقطه خط ایرانسل من اصلا انتن نداره ببخشید . امرو بازم زنگ زدم گزینش گفتن همکارا دارن کارها رو گروه به گروه انجام میدن .پیر شده  برات نیومدن تحقیق خبری نداری

سیاوش ببخشید بد موقع زنگ زدم.اگه میشه ایمیلو ایجاد کن اینجوری بهتره.با تشکر.

سلام سیاوش خوبی؟

۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۲۹ بلاتکلیف همدان
سلام دوستان/ دیروز برا یکی از دوستان محیط زیست تماس گرفتن که بره مصاحبه عقیدتی
ظاهرا دو سه نفر ازدوستانی هم که میشناسیم  براشون اومدن تحقیق

سلام به بلاتکلیف و بقیه بچه ها

من همراه یکی از دوستام  بخاطر داشتن پاره ای مشکلات دیر رسیدیم واز ساعت 10:45 به بعد اونجا بودیم 

آقای مهذب را هم ملاقات کردیم و همون حرفای همیشگی رو زد و قول برج 4 رو داد

در ضمن به شماره موجود در صفحه هم زنگ زدم خاموش بود.

۰۵ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۲۳ چشم انتظار
سلام.
تشکر میکنم از بلاتکلیف و سیاوش که امروز رفتن استانداری و پیگیری کردن.
سلام شبخیر  لطفا برا کسی اومدن تحقیقات خواهشا بگه تا بفهمیم کار رو رواله . بچه ها انقد اروم نباشید با نماینده هاتون تماس بگیرید به  اداره های مربوطه به کارگزینی هاتون تماس بگیرید نمیخادم به کسی بگید نتیجشو اما مسولان میفهمن که ما پیگیریم به ما خیلی ظلم شد اما ما نباید کوتا بیایم توکل به خدا
سلام به  بلاتکلیف مرسی که امروز رفتید و پیگیری کردید من همدان نبودم من تاکستان دانشجو هستم بخاطر این نتونستم بیام ولی گفتن اونایی. که تموم کاراشون تموم شده یعنی گزینش و مصاحبه از اول فروردین میرن  سرکار من که سهمیه دارم یعنی میمونه تیرماه همه کارام تموم شده
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۵۹ بلاتکلیف همدان
سلام دوستان بدقول همینطوری پیگیری میکنید که انقدر کارمون طول کشیده برید بخابید تا تیرماه که استانداری گفت زودتر از این نمیرید سرکار خیالتون راحت / رما کی اومدی ما که تا 11 اونجا بودیم کسی نیومد قرارمونم ساعت 10 بود
سلام به دوستان بدقول  من که فقط بلاتکلیفو دیدم با هم پیش مهذب بودیم همچنان میگفت برج چهار اگه همه بودن بهتر بود

سلام به همه دوستان بد قول

من که آمدم  ولی هیچ خبری از شماها نبود

ببخشید که نقطه صدا میکنم جسارت کردم
سلام نقطه شما برا ملایری  خانمی یا اقا فردا میاین استانداری
شب همگی خوش دیروز برا یکی از بچهای سازمان زندان اومده بودن  تحقیق فردا ازشون اطلاعات دقیق تری میگیرم میگم بهتون
اگه کسی اصلی باشه و ذخیره ای براش نباشه امکان داره تو گزینش ردش کنن؟
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۰۳ ماهان به سارا
سلام نه به کسی ربطی نداره تو مصاحبه فقط مسیرهای راهپیمایی رو میپرسند بلد باش اگه مصاحبه کننده هسته گزینش استانداری باشه زیاد مهم نیست چون من هم مصاحبه و گزینش قبول شدم 
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۰۸ پیرشده استخدام
سلام.احتمالش هست رد کنن بستگی به بقیه موارد داره اما یه نکته منفی حساب میشه.

سلام سیاوش منتظر ایمیلت هستم.

امکان داره کسی رو بخاطر نرفتن به نماز جمعه و راهپیمایی تو گزینش رد کنن؟

سلام به نقطه و بقیه دوستان برا کسی نیومدن تحقیق حتی اگه نوبتی هم باشه باید کسی باشه که تحقیقاتشو انجام دادن براش کسی نیست
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۳۶ بلاتکلیف همدان
مرسی دوستان من تلفنی هم به چند تا از دوستان گفتم قراره بیان ایشالا یه بیست نفری بشیم
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۴ مهندس بیکار 2
با سلام
منم میام ساعت 10 یا حداکثر ده و نیم اونجام

سلام به همگی

من هم با سه شنبه ساعت 10 صبح موافقم

امیدوارم که نتیجه بگیریم

 سلام سیاوش این ایمیل منه منم سازمان زندانها هستم.یه ایمیل بزن کار دارم.mostafakardan2015@gmail.com 
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۰۷:۳۱ پیرشده استخدام
سلام سیاوش شما برای چه پستی قبول شدی؟
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۴۹ بلاتکلیف همدان
دوستان من هم سر ساعت میام به دوستان دیگه هم اطلاع رسانی میکنم
پاسخ:
مدیرسایت به خصوصی:
توکدوم صفحه است وتاریخ وساعتشو باید بگید
سلام به بلا تکلیف بله من واسه استان همدانم خود استانداری همدان من فقط کارهای پزشکی رو انجام ندادم حتی کد مستخدمین رو هفته دولت واسم گرفتن شهریور ماه میشه فقط میگن بودجه نیست حالا هم اگه تصویب بشه مشخص نیست از فروردین بریم سرکار با این حرفای مسولان 
سه شنبه ده به بعد جلو استانداری ام یه خانوم چادری ام کیفم هم دستم میگیرم که بشناسید به موقع بیاید تشکر
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۱۶ چشم انتظار

علی صفدری – معاون نوسازی و اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی – در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برنامه دولت برای تعیین تکلیف پذیرفته شدگان آزمونهای استخدامی و تعهدات ایجاد شده از دولت قبل اظهار کرد: اکنون در تلاشیم تا از تمامی استانها گزارشهای لازم و دقیقی را دریافت کرده و به جمع بندی نهایی برسیم تا با توجه به تعهدی که سازمان مدیریت و برنامه ریزی دارد بتوان نیروهای مشمول قانون را در سال آینده استخدام کرد.

وی در مورد اینکه آیا تمامی ۲۰ هزار نفری که پیش تر معاونت توسعه به عنوان تعهد استخدامی دولت اعلام کرده بود در سال ۱۳۹۴ جذب خواهند شود گفت: برنامه دولت استخدام حدود ۱۵ هزار و ۹۰ نفر در بین تمامی استانها و سازمانها در سال بعد است.

صفدری میزان بودجه پیش بینی شده برای استخدام بیش از ۱۵ هزار نفری دولت در سال آینده را اعلام نکرد و گفت: رقم آن چندان مهم نیست بلکه مهم این است که افرادی که فرایند قانونی را طی کرده اند جذب شوند.


***خواهشآ به این صحبت ها دقت کنید.

بازم میگم نجنبیم باید با استخدامی خداحافظی کنیم***

وعده ما 3شنبه ساعت 10/30 جلوی استانداری

لطفآ نظر بدین

۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۰۲ چشم انتظار
سلام.
من همون 23 بهمن ماه گفتم دست روی دست نزاریم و دسته جمعی چه به استانداری چه به اداره مربوطه سر بزنیم.
منم سعی میکنم بیام...
تاید کنید لطفا /امروز نوبخت تو رادیو ایران حرف زده کسی اطلاع داره
من سازمان زندانهام .خودم هم امروز زنگیدم یعنی یه روز درمیون میزنگم اما مودبانه گفتن ما منتظر جواب استعلامای شما هستیم و وقتی شما رو فرستادن گزینش یعنی کارت حتمیه و نگران نباش اما مشکل من شروع کاره
سلام دوستان بچه ها من سه شنبه ده به بعد همدانم برا پیگیری اما نظری هم دارم امروز مهذب داشت از حدود چهارصد نفر حرف میزد که دارن گزینش میشن صددرصد ما جزو اون 15هزارتا هستیم اما موقع شروع به کارمون مهمه که نامعلومه /من ادم خیلی امیدواری هستم اما احتیاط وشرط عقل وباید رعایت کرد چون طرف ما متاسفانه قابل اعتماد نیست وبا دولتمردان.............حالا بگین میاید
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۴۴ پیر شده استخدام
جناب سیاوش شما کدوم اداره بودید؟منم دادگستری فرم پر کردم زنگ زدم برا پیگیری طرف میخواست منو بزنه!!
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۱۸ بلاتکلیف همدان
من فرمم رو تو اداره کل خودمون پر کردم -ثبت اسناد-
من با سه شنبه ساعت 10.30 موافقم
 دوستان لطفا نظرتونو بگین و بگین که چند نفر رو میتونین در جریان بزارین و بیان
من بغیر خودم به 3-5 نفر دیگه هم اطلاع میدم

سلام بلاتکلیف جان و همگی دوستان بچه ها اصلا به ادارهای که قبول شدید ربطی نداره اونا فقط دستوراتو عمل میکنن باید کاری کرد یا همه یا هیچکس سه شنبه ساعت ده استانداری خوبه بلتکلیف شما هم فرم  گزینشتو دادگستری کل پر کردید/
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۳ بلاتکلیف همدان
اقا ماهان شما برا استان همدانید؟ کدوم نهاد؟؟؟
منظورتون اینه که مصاحبه عقیدتی رفتین و جوابشم اومد؟
دوست عزیز پیر شده استخدام، برا من که هنوز نیومدن تحقیق
سلام به دوستان من که سال 92 گزینش شدم تیرماه 93دعوت شدم مصاحبه حتی حکم ابلاغمم اومده هنوز بلاتکلیفم با این خبری که دیروز منتشر شد 15090نفر فکر کنم رفت واسه شش ماهه دوم لعنت به هرچه آدم اذیت کنند از سال 90 میخوان منو استخدام کنن 
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۰۴ پیرشده استخدام
سلام بچه ها کسی هست که براش تحقیقات اومده باشن یا دعوت به مصاحبه شده باشه؟
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۴۳ بلاتکلیف همدان
دوستان عزیز با شماره ای که آقای چشم انتظار گذاشتن هماهنگ کنید همگی با هم بریم استانداری برا پیگیری که چرا گزینش استان ما انجام نمیشه در حالی که خیلی وقته استانهای دیگه اینکارو انجام دادن
یه نفری فایده نداره چرا که هر کدوممون چندین بار رفتیم و نتیجه نداده
هر کسم میشناسین که حتی سایتم نمیاد بهش اطلاع بدین منم چندین نفرو میشناسم بهشون میگم فقط روز و ساعتشو به توافق برسیم
اگه دوست دارین از این بلاتکلیفی در بیایم کوتاهی نکنید خیلی مهمه
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۳۳ بلاتکلیف همدان
سلام اقا سیاوش
به نظر بنده اگه تو این یکی دو هفته کارای گزینش رو به پایان برسونن (که اگر بخوان حتما میشه) که قطعا ماهم با شروع به کار دوستان دیگه شروع بکار میکنیم وگرنه که باز دربه دری شروع میشه و میره برا خرداد و تیر و ازین حرفا، دلیلشم اینه که اون موقع یه عده (گزینش شده ها که زیادم هستند)مشغول به کار میشن و باقی مونده ها کم هستند و پیگیری ها کمتر نتیجه میده
متاسفانه استان ما خیلی کند عمل میکنه تو همه چی اینم از شانس بد ماست
بچه ها کجاید که دارن به ما ظلم میکنن چن دیقه پیش زنگیدم مهذب گفت شروع کارتون تا خرداد طول داره اون موقع باهاتون تماس میگیریم هماهنگ کنید بریم استانداری من که تا دوسه روز اینده میرم  چون تحمل وعده وعید دروغ ندارم راستی مهذب میگفت اون پانزده هزار ربطی به شماها نداره بنده خدا تو باغ نبود میگفت مال استخدام جدیده    اینا جوابگوی ما نیستن به سلامتی میخا باز استخدام کنن
مدیر جووون تاید کن جواب سوال برام مهمه
ببخشید اقای مدیر و دوستان لطفا جواب بدید .ما که تو مرحله گزینش هستیم و دارن انجام میدن به قول خودشان ایا جزو 15هزاری که میگن هستیم تشکر
پاسخ:
مدیرسایت:آقای نوبخت گفته بودن کساییکه گزینش شدن فروردین میرن سرکار
سلام به همه دوستان من اولین باره نظر میدم اما خیلی بیگیر بودم امروزم زنگ زدم گزینش همدان گفتن داریم انجام میدیم و نتیجه رو اعلام میکنیم اما بچه ها چطور بیگیر این باشیم که قبل از عید انجام بشه من فردا با نماینده ملایر میزنگم شما هم این کارو بکنید
سلام

سلام و صبح بخیر به همگی

در جواب به دوستمون  باید بگم که اون زمان که من در آزمون شرکت کردم شرایطم به همین اداره نزدیکتر بود و چند نفر آشنا هم که تو همین اداره کار می کردند اون زمان این اداره  رو تایید کردند بلاخره قسمت ما هم اینه دیگه

همینش هم من و پیر کرده ولی هنوز بلاتکلیفم آرزوی رسیدن به اون رو دارم

۰۱ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۰ پاسخ به رما
از این همه اداره چرا رفتی صنعت معدن بدترین اداره اس حقوق ضعیف ضعف مدیدیت تازه با کارمندای قدیمیشم مشکل داره چه برسه به جدید
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۵۷ پیر شده استخدام
سلام فک نکنم هیچ اداره ای دعوت به مصاحبه کرده باشه.ما که همون روزای اول تشکیل پرونده دادیم و فرم گزینش پر کردیم هنوز برا تحقیقاتم نیومدن!!!!

سلام : پس چرا هیچ خبری نیست

اسفند هم آمدو همچنان تکلیف ما روشن نشد نه مصاحبه ای و نه تحقیقات محلی

گزینش و کارگزینی صنعت و معدن  که اصلا تعطیل شده و قول اسفند رو هم به ما نمیده

یکی به من جواب بده

سالم به دوستان

کسی از صنعت و معدن اینجا کسی هست

چه خبر

من که هر چی پیگیری میکنم هیچ خبری نیست

سلام
چند ماهیه این وبلاگ رو میخونم و نظری ندادم
من قبول شده راه و شهرسازی هستم دو هفته پیش از گزینش تماس گرفتن مدارکمونو تحویل دادیم و فرم پر کردیم ، دیروز هم دیدم اومدن تحقیقات برامون
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۱۱ بلاتکلیف همدان
سلام دوستان من کسی رو با این شرایط تو استخدامیای همدان سراغ ندارم، بله حق با شماست مثلا اگه تو صفحه تبادل نظر نگاه کنید یکی از دوستان گفتند که دو هفته پیش برا مصاحبه عقیدتی رفته و منتظر جوابشه اما ادارات استان ما اصلا بیخیال بیخیالن
پیگیری دسته جمعی خوبه اما متاسفانه نمیتونیم چند نفرو برا یه اداره کل پیدا کنیم چون نمیدونیم کیا قبول شدن شاید خیلیا به این سایت سر نمیزنن
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۱۰ زنجانی زنجانی
سلام بلاتکلیف همدان . ما همان اداره کل مصاحبه عقیدتی دادیم اول اومدن تحقیقات محلی بعد از یه هفته زنگ زدن برا مصاحبه عقیدتی
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۵۳ چشم انتظار
سلام به بچه های همدان.
میگم، در وبلاگ استانهای دیگه بعضیا نوشتن که ما همه کارهامون(گزینش، تحقیقات و ...) انجام شده و فقط منتظر کد کارمندی هستیم، آیا بین بچه های همدان کسی با این شرایط هست؟
و به نظر من 5 الا 6 نفر از بچه های هر اداره در هفته آینده با هم به ادره مربوطه سر بزنن و حتی پیشنهاد هم بدن که ما حاضریم 15 روز آخر اسفند رو بدون هیچ حقوق و مزایایی کارکنیم، برای اینکه تکلیفمون اول فروردین روشن بشه.
دست رو دست بزاریم و هیچ کاری انجام ندیم میره برای تیرماه.
خواهشآ نظر بدین.

سلام به دوستان منتظر

بنده جهت پیگیری به اداره مربوطه رفتم ک به من جواب دادند که از تهران استخدامها را متوقف کردند و فعلا هیچ خبری نیست

۱۹ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۱۲ چشم انتظار
آره احتمالا اول بیان تحقیقات محلی، ایشالا هر راهی خیره پیش بیاد.

آیا کسی تو تحقیقات محلی رد بشه مصاحبه عقیدتی دعوت نمیشه یا نمیشه لطفا کسی اگه اطلاعی داره جواب بده
پاسخ:
مدیرسایت:میشه حتی برای توضیحاتم دعوت میکنن 
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۳۳ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
توجه     *****     توجه
شماره تلفن همه  نماینده ها رو تو این سایت میشه پیدا کرد

siasim.blogfa.com/post-466.aspx
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۱۸ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
مدیر محترم
 تو تحقیقات محلی چه چیزی براشون مهمه ؟از چه چیزای سراغ میگیرن ؟با کیا صحبت میکنن؟ فقط با فک وفامیل و همسایه  یا  از افراد دیگه ای هم پرس وجو میکنن؟
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۱۴ پیر شده استخدام
نه نمیشه.اگه بیان مطمئنا همسایه ها و مغازه دارای محل خبر میدن بهمون.تقریبا یه هفته بعد از تحقیقات هم دعوت به مصاحبه میکنن.
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۵۷ بلاتکلیف همدان
بابت پاسختون ممنون علی آقا
راهی هست که بدونیم اومدن برا تحقیق یا نه؟
البته بجز پرس و جو از همسایه و هم محلی و ...

آیا کسی تو تحقیقات محلی رد بشه مصاحبه عقیدتی دعوت نمیشه ؟
خوب معلومه مصاحبه عقیدتی بعد تحقیقات محلی هست که بنا به گفته مصاحبه کننده به  بنده مهم تحقیقات محلی هست و مصاحبه عقیدتی جهت آشنایی هست و سوالات مصاحبه عقیدتی هم در سطح اول ابتدایی
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۳۲ بلاتکلیف همدان
از وقتی نتایج مصاحبه رو زدن رو سایت دیگه استانداری هم خبر نمیده ببینیم چیکار میکنن، چیزیم می پرسیم میگن از ادارات کل خودتون جویا شید/ ظاهرا هیچ کدوم از ماها خبر جدیدی از استان همدان نداریم که تو چه مرحله ای هستیم و چه برنامه ای دارن
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۳۰ یلاتکلیف همدان
راستیتش منم دقیق نمیدونم اما احتمالا باید بعد مصاحبه عقیدتی باشه
نظر شما چیه پیری جان؟؟؟
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۲۹ پیرشده استخدام
جناب چشم انتظار اول تحقیقاته بعد مصاحبه عقیدتی.
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۴۳ چشم انتظار
ببخشید، از دوستان کیا اداره راه و شهرسازی هستند؟
لطفآ بگین که اگه خبری شد هماهنگ باشیم.
ممنون
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۳۱ چشم انتظار
باسلام.
بلاتکلیف جان به دلت بد راه نده من دلم روشنه که ایشالا تا 20 اسفند تکلیفمون رو روشن میکنن فقط دعا کنید.
ایشالا هرکسی که رفت مصاحبه عقیدتی سریع به بقیه دوستان اطلاع بده که آماده باشن.
ی سوال، تحقیقات محلی قبل از مصاحبه عقیدتیه یا بعدش؟
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۱۱ بلاتکلیف همدان
از دوستان کسی مصاحبه عقیدتی رفته؟؟؟
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۱۰ بلاتکلیف همدان
سلام دوستان، چشم انتظار عزیز گفتم که زیاد چشم انتظار نشین خوب شده که رفتی / به نظر من دفعه اول فراموش کردند فرم ها رو بدن / راستی اگه کارای گزینش مارو تکمیل نکنن می مونیم برا تیر ماه؟؟؟ آخه تو این روزا سامانه کارمند ایران قراره برا ورود کد مستخدمی باز بشه اگه کار ما تموم نشه که کد نمیدن فکر کنم، خیلی نگران این موضوعم
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۵۷ پیر شده استخدام
سلام دوستان.من یه ماه پیش فرم گزینش پر کردم اما هنوز تحقیقات نیومدن.بچه ها راهپیمایی 22 بهمن یادتون نره.امسال مسیر راهپیامیی عوض شده تو همدان حتما سوال میکنن.
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۵۰ چشم انتظار
سلام .
قابل توجه دوستان، ما رفتیم فرم گزینش پر کردیم و البته بدون اطلاع قبلی یعنی سرزده رفتم و گفتن که بهتون پیامک زدیم ولی من هیچ پیامکی دریافت نکردم.
پس به امید پیامک نشینید.
اگه کسی خبر جدید داره لطفآ بگه ما هم استفاده کنیم.
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۳۸ چشم انتظار
سلام مجدد.
فرم پر نکردیم فقط مدارک تحویل دادیم. گفتند برای مراحل بعدی باهاتون تماس میگیریم که هنوز تماس نگرفتن.
ایشالا یکشنبه هفته آینده حضوری میرم اداره
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۱۰ بلاتکلیف همدان
سلام دوست عزیز (چشم انتظار)
اینطوریشو دیگه ندیده بودیم، اخه وقتی که دعوت میکنن یک سری مدارک ببری همون موقع 2 تا هم فرمه که ازتون میخان که پرکنید و همراه مدارک تحویل بدین، آیا چنین چیزی نخواستن از شما؟
مال کدوم ارگانی؟
اگه فرم پر نکردین به نظرم حداقل تلفنی جویا شین که چرا سایر ارگانها فرم دادن ولی ارگان شما نه - در ضمن از دوستای دیگه تو ارگان شمام هستند هم بهتره یه پرس و جو کنید که آیا اونها هم فرم پرکردن یا نه
موفق باشی
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۴۶ چشم انتظار
سلام بلاتکلیف جان.
بنده هم از بچه های همدان هستم. بعد از اینکه استانداری اسامی 1/5 برابر ظرفیت را اعلام کرد خدا خواست و من جزء نفرات اصلی دستگاه مربوطه بودم که زنگ زدن و رفتیم یک سری مدارک تحویل دادیم و هیچ فرم گزینشی پر نکردیم. تا الان نیز هیچ خبر خاصی نشده و در این فاصله 2بار تماس گرفتیم گفتن که خبرتون میکنیم ولی متاسفانه هنوز خبری نشده
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۵۵ بلاتکلیف همدان
ممنون قرمز جان بابت راهنمایی و توجهتون منم فکر میکنم حق با شما باشه
و همچنین ممنون از پیر عزیز

۰۷ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۰۲ پیرشده استخدام

سلام دوستان خبری نشد؟بلاتکلیف جان سوپیشینه بعد از تایید گزینشه.برا من هنوزم تحقیق نیومدن نمیدونم اینا دارن چکار میکنن!!

۰۱ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۳۹ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
به بلاتکلیف همدان:
بعضی اداره ها سوء پیشینه رو بعد مصاحبه عقیدتی میخوان، شاید ادارات دست نگه داشتن که بودجه لعنتی تصویب بشه. استانداری ما هم، ما رو برای گزینش نخواسته. الکی میگن کارهاتون در حال انجامه ولی من مطمئنم منتظرن ببینن بودجه تصویب میشه یا نه.
۰۱ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۰۲ بلا تکلیف همدان
سلام دوستان، نه برا منم نیومدن تحقیق /فکر نکنم حالا بیان تازه ما که اصلا نامه سوء پیشینه و اینارو نگرفتیم چه رسد به تحقیق/ از یک طرف هم اداره ما مشکل پست داره که هنوز هم حل نشده/ الانم تماس گرفتم با اداره کل فعلا که خبری نبود
۳۰ دی ۹۳ ، ۱۱:۴۲ پیرشده استخدام
سلام بچه ها چه خبر از گزینش؟براتون اومدن تحقیقات؟برا من که هنوز نیومدن.بلاتکلیف برات اومدن تحقیق؟
یا سلام
جلسه در جریانه با حضور مسئولان استانی و کشوری.
 به مازندران بهزیستی
سلام یک سوال دارم یعنی افراد پذیرفته شده بهزیستی اسفند میرن برای کارآموزی؟
سلام کسی از جلسه استان سمنان خبر داره؟ بخدا دیروز تا حالا از استرس دارم می میرم

سلام

به من هم ندادن ولی هزینه ها رو که پرسیدم اینو بهم گفتن آخه هزینه ها برای منخیلی مهمه

۲۴ دی ۹۳ ، ۰۷:۱۱ پیرشده استخدام
به ما هم نامه ندادن.رما یقداصی شما کدوم اداره بودی؟
۲۳ دی ۹۳ ، ۰۸:۴۵ بلاتکلیف همدان
دوستان عزیزی که نامه دریافت کردند باید بگم که بعضی از ارگانها نامه های مذکورو ندادن مثل ارگان ما، تلفنی هم که ازشون جویا شدیم چرا نامه ندادن به ما گفتند که: چون این نامه ها مستلزم هزینه هست براتون و تاریخ اعتبار مشخصی هم داره فعلا نامه ندادیم بهتون، خواستید برید سرکار یه مدت قبلش میدیم بهتون تا کاراشو انجام بدید
۲۱ دی ۹۳ ، ۰۸:۱۴ رما یقداصی

سلام

نامه هایی که از اداره مربوطه گرفتیم حدود  500000 ریال هزینه داره

دوست عزیز چرا تهمت میزنین کدوم سهمیه از ابان رفته سرکار.داداش ناراحتی چرا الکی حرف میزنی.الان بچه های سهمیه بلاتکلیفن چون دولت هیچ نامه ای برا استخدامشون نمیزنه.ما فرزندان جانباز از همه بدبختریم توی این مملکت توش خودمون رو کشته بیرونش مردم رو.من بابام جانباز 40 درصده چهارتا فرزندیم هممون لیسانس به بالا با معدل های خوب ولی یکیمون شکر خدا سر کار نیستیم.همینجوریش از نظر روانی داغونیم تو رو خد با این حرفا دیگه نمک رو زخم ما نپاشین.
سلام دوست عزیز “بی کار بی پارتی” من هم وضعیت مشابه شما دارم من تو مصاحبه نفر اول بودم از لحاظ رزومه سه تا مقاله دادم و مقطع کارشناسی ارشدم رقیبم لیسانس، الان سن ایشون ۴۳ ساله است و با من حداقل ۱۱ سال اختلاف سنی داره. تا دو هفته قبل مسئول امور اداری دستگاه مربوطه هم به من گفت اسم شما رو فرستادیم اما دو هفته قبل به امور اداری زنگ زدن گفتن که ما هواسمون نبوده ایشون سهمیه داره یعنی سه سال متوجه نبودن رقیب من سهمیه داشته تازه فهمیدن! به جز این مگه تو استان ما 30 درصد سهمیه ها اختصاصا مربوط به سهمیه ایثارگران است که همشون از آبان رفتن سر کار بقیه باید با سایر بچه ها رقابت کنن طبق اگهی خود استانداری. 205 نفر با سهمیه بدون ازمون رفتنقرار بود 391 نفر هم بقیه مردم باشن حالا اگه اینجا هم باشن شاید بالا هفتاد هشتاد درصد مربوط به اثارگران باشه. من خواهشم اینه اگه کس در این مورد اطلاعاتی داره بنده رو راهنمایی کنه با  تشکر
پیرشی انشاالله  "پیرشده استخدام"
۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۳:۳۵ پیرشده استخدام
فرم گزینش یه فرم چند برگیه که باید بری کل اطلاعات رو توش وارد کنی به همرا اسم معرفات و کروکی جاهایی که تا حالا زندگی کردی.
۱۱ آذر ۹۳ ، ۱۰:۳۸ بلاتکلیف همدان
فعلا که خبری از اعلام اسامی نیستش
من هم نمیدونم فکر نکنم چیز خاصی باشه ام موافقم بدونیم بهتره
سلام هم استانیا
انشاالله بعداز اعلام اسامی بایدبریم برا تکمیل فرم گزینش.
شمامیدونید مضمون ومحتوای این فرم چیه؟ بدونیم بهتره
۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۰:۳۲ پیرشده استخدام

سلام دوستان

خداروشکر بچه های سهمیه ای همدان رفتن سرکارشون.برای غیر سهمیه ها هم خبرای خوب تو راهه انگاری انتظارا داره تموم میشه.

۳۰ مهر ۹۳ ، ۰۷:۵۱ رما یقداصی

سلام  صبح بخیر

 

۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۷:۵۴ بلا تکلیف همدان
الوعده وفا
نمیدونم از کجا شروع کنم اما امروز رفتم استانداری
اولش خبر خوشش اینکه جواب نامه را فرستادن به گفته خودشون بخش دوم خبرم اینکه به تعداد مجوزی که داشتن امار دادن

اما بلا تکلیفی و سردرگمیش اینکه یکی گفت معلوم نیست کی کارتون درست ش یکی گفت اوایل اسفند معلوم میشه یکیم گفت اردیبهشت میرید سرکار

و اما چیز خوشایند اینکه بر خلاف چیزی که شنیدیم پس از گذشت 2 سال از تاریخ ازمون، ازمون گذشته و قبلی به هیچ عنوان باطل نمیشه اینو نیرو انسانی گفت

اما اما اما لیست کیارو فرستادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پرسیدم گفتند ما به هیچ عنوان اسامی ندادیم ما امار رو بر اساس مجوزی که برا استخدام داشتیم به تعداد مجوزمون دادیم و گزینش شده و یا مصاحبه شده قید نکردیم تو امارمون

یه خبر دیگه هم اینکه نیروی انسانی گفت اذر ماه فهرست نهایی رو میزنیم سایت استانداری

اما خبر اخری که دارم اینکه من با اداره کل مربوطمون (که قراره اونجا استخدام شیم) تماس گرفتم گفتند ما اسامی رو فرستادیم به استانداری حتی بهم گفتند که اسم کی رو به عنوان نفر اول ارگان مربوطمون فرستادن و ازین موضوع خوشحال شدم اما نگفتن کی آمار خواستن و کی آمارو دادن اینا چیزایی بود که امروز دونستم امیدوارم کمکتون کرده باشم
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۳:۳۷ بلاتکلیف همدان
به امید خدا یکشنبه براتون خبرای خوبی از استانداریمون بیارم پس تا یکشنبه ظهر منتظر باشید
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۳:۲۹ بلاتکلیف همدان
وجدانی بیاید ببینیم چند نفر از استان خودمون بلا تکلیفن و بدبخت بیچاره چرا این لینک استان ما خالیه
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۳:۲۸ بلاتکلیف همدان
سلام به دوستان هم استانی
هرکی از استان همدان هستش دستشو بگیره بالا!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی