---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۵۲ ب.ظ

استخدام استانداری مازندران وپیگیری آن

يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۵۲ ب.ظ



ه گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جذب نیروهای استخدامی در استانداری مازندران قبل از انتخابات ریاست جمهوری هیاهوی را به پا کرد و بسیاری از جوانان با شوق اینکه پس از برگزاری آزمون و قبولی در این آزمون نفسگیر مشغول کار می‌شوند در امتحان شرکت کردند.

بعد از اعلام نتایج و مصاحبه سخت کارگزینی حالا نوبت به وعده مسئولان رسید که در این ارتباط انگار مسئولان استانی و شهرستانی کاری از دست‌شان بر نمی‌آید و همه امور را به مسئولان بالاتر در کشور واگذار کردند و پذیرفته شدگان در آزمون که به مسئولان کشوری دسترسی ندارند و برای ملاقات با مسئولان استانی باید از هفت خوان رستم رد شوند به خبرنگاران مدام سوژه می‌دهند که در این ارتباط خبر و گزارش تهیه شود.

مسئولان استانی در آخرین مصاحبه آب پاکی را رو دست متقاضیان ریختند و اعلام کردند که منتظر ابلاغ معاونت راهبری استخدامی رئیس جمهور هستند و باید دستور جذب و به کارگیری در ابلاغی به آنها اعلام شود.

نیروهایی که در آزمون قبولی استانداری‌های کشور پذیرفته شدند پشت دربی قرار گرفتند که قفل این کلید به دست معاونت راهبری رئیس جمهور باز می‌شود.

علی احسانی در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار فارس درباره آخرین اقدامات برای تعیین تکلیف نیروهای استخدامی سال گذشته در استان مازندران گفت: منتظر دستورالعمل معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور هستیم.

وی در پاسخ به این سئوال فارس که آیا پیگیری‌هایی از استان در این زمینه انجام شد و آیا برنامه‌ای برای جذب این افراد در دستور کار است، گفت: قطعا برای تعیین تکلیف این افراد برنامه‌ای در دستور کار است ولی تاکنون به استان چیزی در این ارتباط گفته نشد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری مازندران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که بسیاری از کسانی که در این آزمون قبول شدند سرگردان هستند، گفت: ابلاغ معاونت نظارتی راهبردی به استان اجازه استخدام و به کارگیری را بدهد.

اما در همین زمینه معاون منابع انسانی استانداری مازندران نیز همان حرف‌های معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران را مطرح کرد و گفت: برای تعیین تکلیف این افراد نیاز به دستور مقامات بالاتر داریم.

حسن خیران‌پور ادامه داد: برای جذب این افراد نیاز به دستور مقامات بالاتر داریم که تاکنون ابلاغی در این زمینه دریافت نکردیم


صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .




نظرات  (۱۹۰)

۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۳۷ قبول شده جهاد
960 تومن.البته واسه بقیه دوستان متغیر بود از 870 تا 1100 
مبارکه دوست عزیز
منم قبول شده جهادم از یه استان دیگه 
چقد ریختن حقوقتونو؟
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۱۷ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
مبارکه قبول شده جهاد. از ته قلبم براتوم خوشحالم.
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۴۵ قبول شده جهاد
**********  تبـــــــــــریک به همه جهادی ها ************

امروز اولین حقوقمون واریز شد.خدایا شکــــرت
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۰۶ بهزیستی مازندران
حقوق بهزیستی کی میدونه چقدره؟
نهههههههههههههههههههه
شما چی؟؟؟
کی حقوق میدن؟
خسته شدیم از بی پولی
کسی حکم  گرفته؟
سلام مدیر مدبر .یه سوال داشتم.این خبر امروز سایت کارمند ایران مربوط به ماهم میشه؟

  • 1394/01/24 : وجوه فیش واریزی حق ثبت نام استخدام در دستگاه های دولتی به حساب شماره 980 خزانه داری کل کشور نزد بانک ملی ایران قابل پرداخت در کلیه شعب این بانک در سال 1394به شرح ذیل است :

    استخدام یا تبدیل وضع قراردادی به پیمانی یا رسمی برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم  به مبلغ 94000 ریال

    استخدام یا تبدیل وضع قراردادی به پیمانی یا رسمی برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر به مبلغ 160000 ریال

    فرزندان شاهد از پرداخت مبالغ یاد شده معاف می باشند

     مبالغ پرداختی مذکور برای سایر ایثارگران 50 درصد می باشد.

پاسخ:
مدیرسایت:احتمالا برای آنانیکه فیش واریزیشون رو گم کرده ان شامل حالشون میشه
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۰۴ مازندران بهزیستی
ابلاغ همه کارمندان بهزیستی را امروز دادند گفتند از فردا باید سرکار باشیم
ممنون از همه بخاطر پیگیری
مدیر عزیز نماینده های محترم و دوستان قدیمی و جدید ممنون
کسی خبر تازه ای نداره?از دوستانی که شرق استان هستن اگه براتون امکان داره ب بهزیستی یسر بزنن.ممنون
امروز زنگ زدم استانداری آقای عباسی گفت ما به بهزیستی واس مشغول ب کار بودنتون نامه زدیم اونا باید تاحالا اعلام میکردن ب شما.ب خانوم اولاد زنگ زدم گفتن فردا جلسه هست بعد ب شما خبر میدیم
سلام دوستان.شنبه هم داره میاد.بقیه استانها دارن تجمع میکنن استانداری خودشون.خدا کنه کار ما ب اونجا نرسه.ب امید خبری درست و خوش
سلام.بهزیستی طبق معمول جواب نداد.من یکشنبه زنگ زدم به استانداری آقای ساداتی گفتن نگران نباشید این دفعه سرکاری نیست خداکنه ایندفعه دیگه واقعی باشه وعده های توخالی نباشه دوستان خبر تازه ای شد حتما بگید.ممنون
۱۰ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۱۵ مازندران بهزیستی
دوستان عزیز بهزیستی امکان داره از مراحل کاریتون اطلاع رسانی کنید
من مدارکم را قبل از عید به خانم اولاد تحویل دادم گفت اواخر فروردین برای اموزش بدو خدمت اطلاع میدیم بیاید
شما از کدوم اداره اید؟
من از این میترسم که بعد15فروردینم هیچ تماسی با ما نگیرند.آقای عباسی و خانوم اولاد طوری با ما صحبت میکنن انگار بهشون بدهکاریم.خداکنه سرکاری نباشه.
با سلام، جناب مازندران بهزیستی خداییش به مثبت اندیشی شما حسودیم میشه، چرا باید پیش خودتون اینگونه فکر نکنید که اداره بهزیستی چرا باید کارشکنی کنه و یکماه دیرتر از بقیه ادارات ابلاغ شروع بکار رو صادر کنه؟. همه ادارات مازندران مشغول بکار شدن ولی اداره کل بهزیستی یکماه دیرتر داره جذب میکنه. آخه یکی نیست بگه چرا باید فروردین رو الاف باشیم؟. خان اولاد رو چه حسابی میگه اردیبهشت من یکی هنگ کردم. اگه حکم ها از 28 اسفند برا همه ادارات همزمان زده شده حقوق از اردیبهش گرفتنم چه صیغه ایی دیگه؟. لابد بهزیستی تافته جدا بافته از بقیه ادارات استانداریه.
از دوستانی که سرکار میرن و شروع به کارشون اعلام شده یک خواهشی دارم اگر انجام بدید ممنون میشم. اگر شما که شروع به کارتون اعلام شده و نتونید مثلا واسه دوماه شروع به کار کنید میتونید شروع به کار رو عقب بندازید؟؟ اگر میشه از مسئولتون بپرسید ممنون میشم
۰۲ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۴۷ نعمت نعمت اللهی
بچه های مازندران لطفا جواب بدید. آیا اداراتی مثل منابع طبیعی که ابلاغ شروع بکارتون را زده اند همه افراد سهمیه ای وبدون سهمیه باهم رفتید سره کار؟؟؟ میخوام ببینم کاره بچه های سهمیه دار زیر 50 درصد به کجا رسیده؟ آیا افراد سهمیه دار هم با شما ابلاغ شروع بکارشون زده شده؟ لطف میکنید اگه جواب بدید. ممنون.
سلام به همه دوستان و مدیر عزیز
سال نو مبارک
منابع طبیعی هم 28 اسفند ابلاغ بچه ها رو زد و همون روز خودمون رو به ادارات شهرستان معرفی کردیم و شروع بکارمون هم همون روز تا پایان ساعت ادارای بود.
یا تشکر ویژه از مدیر محترم و پرتلاش سایت

سلام به همه دوستان و همراهان عزیز بلاخره از تاریخ 28/12/93 ابلاغمون رو زدن ( دامپزشکی مازندران). سال نو تون مبارک وارزوی موفقیت برای همه عزیزان. 

۲۹ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۱۹ مازندران بهزیستی
بهزیستی موند برای اواخر فروردین
اونم بعد کار اموزی ( که سه روزه )

خانوم اولاد و خانوم شعبانی گفتند حقوق اردیبهشت را میتونیم بگیریم اونم پایان ماه مثله همه کارمندان

عید همه مبارک
همه ادارات مازندران رفتند سرکار؟
بهزیستی هم خبری نیست
برای ما هم دعا کنید ....
باسلام.ابلاغ تمام بچه های راه وشهرسازی مازندران آماده شده.امروزلیست بچه هارودیدیم.چندنفری که بودیم گرفتیم.بقیه هم با خیال راحت برن به عیدوتعطیلات برسن.بعدتعطیلات برن ابلاغشونوبگیرن.انشالاه کاراستانهای دیگه هم هرچه زودترتموم بشه.فقط بچه های بازرسی میمونن که کارشون گره خورده وانشالاه مشکلشون حل بشه.اززحمات مدیرهم کمال تشکررو دارم.انشالاه هرچه ازخدامیخوادبهش بده.پیشاپیش سال نومبارک.انشالاه سال خوبی داشته باشیدوبه همه آرزوهاتون برسید.
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۱۶ استخدامی کرمان
تبریک میگم به همه بچه های استانهایی که ابلاغ شروع به کارشون رو گرفتن و سال تحویل رو با دلی آروم و لبی خندون با خانواده هاشون خوش میگذرونن.ایشالا هیچ وقت هیچ وقت دیگه از این گره های بلاتکلیفی 3ساله و پر از اضطراب و ناراحتی توی زندگیشون براشون پیش نیاد.
برای ما هم هنگام سال تحویل دعا کنید تا هر چه زودتر ابلاغ ما رو هم بدن و از این وضعیت ناخوشایند بیرون بیاییم...

مدیر محترم وهمه بچه هایی که این روزهای سخت رو با هم گذروندیم:روزهای زیادی با هم از شنیدن یه خبرخوب خوشحال شدیم و با شنیدن یه خبر مبهم و ناامیدکننده به هم ریختیم و پر از نگرانی شدیم.دو بار با همه سختیها تهران رفتیم و پاشنه در استانداریا رو از جا کندیم تا بالاخره با همه امیدها و ناامیدیهامون ثابت کردیم که استخدام ما کاملا قانونی و حق ماست...
به هر حال هر چه که بود گذشت...
 دعا کنیم که خدا همه ما رو عاقبت به خیر کنه و اگه زمانی به جایگاه و مقامی رسیدیم این روزهای سخت رو فراموش نکنیم شاید اونوقت بازشدن گره زندگی خیلی از ادمها به دست ما باشه.

حول حالنا الی احسن الحال...
مدیر عزیز و مهربانی که هیچوقت ندیدیمت ولی پشتمون بعد از خدای بزرگ به شما و نماینده های با معرفت گرم بود. نمی دونم چطور از زحمات شما تشکر کنم، فقط براتون دعا می کنم و واقعاًممنونم که اگه شما و نماینده های عزیز نبودید معلوم نبود تکلیف ما ها چی می شد. سال نو رو هم پیشیاپیش به همه دوستان خستم تبریک می گم و از خدای بزرگ میخوام به آبروی فاطمه زهراء دیگه زندگیهامون رنگ انتظار و اضطراب به خودش نگیره. یا علی مدد و باز هم ممنون
پاسخ:
مدیرسایت:ممنون ملتمس دعا
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۰۵ راه تو را می خواند
خدا رو شکر که ما هم دم عیدی شاد شدیم و با همه اما و اگر ابلاغمون رو گرفتیم.
ان شا الله کار بقیه هم درست بشه و هر چه زودتر از این نگرانی بیرون بیان

 مدیر عزیز ممنونیم بخاطر این همه لطفت که باعث هماهنگی بین بچه ها شدی تا گروهی پیگیر کارامون بشیم.
ان شا الله هر جا هستی دلت شاد باشه.و سال خوبی داشته باشی.

پاسخ:
مدیرسایت:ممنون التماس دعا
باسلام.مژده به تمام بچه های راه وشهرسازی.امروزرفتیم با بچه هااداره راه وحکمامونوگرفتیم.حکم که نه ابلاغ.واز5فروردین بایدخودمونوبه اداره مربوطه معرفی کنیم.حکم بعدازگرفتن کدمستخدمی توسط استانداری برامون میاد.که مهم نیست.روال اداریه.البته آبرودیه جورایی ناراحت بود.البته کاری باهاش نداشتیم.همه کاره آقای ذوالفقاری بود.دستش دردنکنه. انشالاه مبارک همه باشه وعیدی خوب برای بچه ها  قبل عید.گمنام عزیزممنون بابت مثبت فکرکردنت.دست مانبودمنفی فکرکردن.آبرودبدجوری توی دلم خالی کرد.امروزکه رفتم خونه خانومم ومادرم کلی خوشحال شدن ومادرم کلی گریه کرد ازخوشحالی.انشالاه دل همه مادراشادباشه.یا فاطمه زهرا
بسم رب الزهرا سلام الله علیها - الحمد لله

اشهد ان فاطمه بنت رسول الله عصمت الله الکبری و حجت الله علی الحجج

---------------------------------------------------------
با عنایات خاصه ی خداوند و امام عصر (عج) -  بنده و تعدادی از دوستانی که پیگیر بودند و امروز یعنی 28 اسفند به اداره کل آمده بودند ابلاغیه های خود را گرفتیم و از 5 فروردین ان شاالله آغاز به کار خواهیم کرد . 
حالا بشینید به گمانه زنی هاتون ادامه بدید...تا ساعت 13 روز پینج شنبه هم می تونید برید ابلاغیه هاتون رو بگیرید وگرنه معلوم نیست چه خواهد شد.
آقای گمنام عزیز.آبرود میگفت مگه قرارنبودخودمون خبرتون کنیم.یعنی چرازنگ زدید.منم گفتم شایدشما2سال دیگه هم زنگ نزنید.صحبت بعد20 فروردین رومیکرد.طلبکاربودتازه.انگارقرارماجاشوبگیریم.امروزشدیدابهم ریختم.پس لطفاشماازطرفداریش دست بردارید.اون پشت میز نشسته برای اینکه به خلق خداخدمت کنه.همه ادارات که ازراه عقب تربودن کارشون تموم شد.ولی این آقاپاشوروپاش گذاشته وتازه میگه الان دیگه آخرسال.تاالان پس داشتی چکارمیکردی.یه جورایی ازاینکه استخدامی هاکارشون حل شده ناراحت.فرداباتوپ پرمیریم اداره راه.یا فاطمه زهرا
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۳۴ بابلی ریکا
اوقاف - دوستان ببینید اگر کدی صادر شده یقینا برا همه هست نه فقط من و بچهای ادارمون  پس استرس نداشته باشید و انشالله دیگه تمومه با این حال فردا که میخوام برم ادارمون حتما یه سر میرم پیش عباسی و ساداتی جویای اخرین اخبارمون و کد صادره میشم فردا  هم هر کی از ادارش پیگیر بشه
گمنام گرامی
خدا از دهنت بشنوه
ولی ترسم از اینه که بهانه بنی اسرایئلی بتراشند و ذوالفقاری بگه کی گفته پنج شنبه قرار بود ابلاغ بزنیم
گفتم می خوایم تازه ابلاغا رو شروع کنیم به آماده کردن و بعد عید بهتون اطلاع بدیم!
شاید اصلا ذوالفقاری نیومد فردا!
هی خــــدا!!!!
ولی فردا صبح همو می بینیم و مشخص می شه چی برامون خواب دیدن

۲۷ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۵۸ راه و شهرسازی

به بابلی ریکا

دوست عزیز میشه لطفا بگی کد.م ارگانی؟ ترو خدا

سلام

آقای داغون ... آقای راه شهر ...

مطلقا به خرده فرمایشات جناب نامحترم، آقای نسبتا آقا، آبرود! گوش نفرمایید...

صبح پنج شنبه ان شا الله همه حکم به دست خواهید شد.

صبح پنج شنبه ، جهت پیگیری نخواهیم رفت، جهت دریاف حکم خواهم رفت.

پیری نکته ای عجیب گفت: گفت فردا بخواست خدا که حکمتون رو گرفتین مستقیم برید اداره خودتون رو معرفی کنید.و اصلا به تاریخ حکم هم کاری نداشته باشید.
بابلی ریکای عزیز، شما از کدوم دستگاهید؟
به داغون
آبرود چی می گه؟!!!
مگه ذوالفقاری نگفت که 28 حکمتون رو می زنیم؟
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۱۷ بابلی ریکا
همین الان از ادارمون باهام تماس گرفتن که کد مستخدمیت اومده فردا یه سری مدارک رو برا زدن حکم و البته بهمراه شیرینی بیار . موفق باشید یا علی  

به خدا چشممون به این گوشی خشک شد مگهفق ما با بچه های جهاد چی بود که اونا رفتن با این دروغی که گفتن به خدا دل من رو که حداقل شکستن  بدم میاد از نفرین کردن و درست هم نیست ولی امیدوارم خدا جواب دل ما رو بده

خدایا. اگه من بدم به هر حال تو این 180 نفر یه ادم خوب پیدا میشه که به پشتی اون کار ما هم درست شه خواهش میکنم کمکم کن به حق حضرت فاطمه یا امام زمان قسمت میدم به جان مادرت که قبل عید تکلیفمون مشخص شه

چقد به دیگران گفتیم قبل عید میریم سرکار حالا چی بهشون بگیم؟ چرا کسی وجدان نداره تو این زمونه؟

سلام.من تو این دوسال بارهارفتم استانداری وراه وشهرسازی.تواین 1ماه اخیرهم 2بار استانداریی بودم.وهرهفته چندبارهم به راه واستانداری زنگ میزدم.ولی الان شرایط فرق کرده.هم بودجه تویب شدوهم استانداری کارشوبه خوبی انجام داده.امروز به آبرودزنگ زدم طلبکارانه صحبت میکرد.خودش عیدیشوگرفته وحقوقش براه. من تواین دوسال بدبختی کشیدم.متاهلم.آژانس کارمیکنم.دیگه نمیکشم.آبرودمیگفت الان نزدیک سال کسی اداره نیست که براتون مراسم بگیریم.گفت میره بعد20فروردین.فرداخواهشمندم بیاداداره کل راه وشهرسازی مازندران.جمعیتمون زیاد باشه مجبورمیشه کارمارودرست کنه.نشدمیریم پیش نوروزی رئیس راه.اگه به فکرآیندتون هستیدبیاید.
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۳۷ راه و شهرسازی
از اداره راه به کسی زنگ زدن؟؟؟؟؟/
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۰۴ راه تو را می خواند
دوستــان اداره راه و شهرسازی
وعـــده دیدار ما
فردا، پنج شنبه جلوی اداره کل
ان شا الله فردا با دل شاد به استقبال بهار و عید بریم.
________
اگه امروز از اداره کل تماس گرفتن لطفا اینجا اطلاع رسانی کنید.

۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۱۳ راه مازندران
 

به رضا آزاد

لطفا میشه بدونم شما مال کدوم ارگان هستید؟

ممنون از پاسختون، بله من مطمئنم، کارگزین اداره خودشون بهم نشون دادند.توکل بر خدای بزرگ. ان شاء الله تا فردا برای ما هم صادر شه.

مدیر عزیز سلام، من دیشب ازتون پرسیدم که آیا برای دستگاهی کد استخدامی صادر شده یا نه که شما فرمودید طبق آخرین خبر از دیروز صدور کد استخدامی شروع شده. اداره کل ما جزءاولین اداراتی بود اطلاعات رو وارد سامانه کرد و از طرق تاییدیه استانداری به تهران ارسال کردند (شنبه دو هفته پیش)ولی هنوز برای هیچ اداره ای از استان مازندران کد استخدامی تایید نشده. خواستم ازتون مجدداً بپرسم که آیا خبر شما در مورد صدور کد استخدامی از دیروز موثق هست؟یعنی امیدوار باشیم که فردا یا پس فردا کد استخدامیمون صادر میشه؟

پاسخ:
مدیرسایت:بله خبرمان موثق است اگه مطمینین وارد شده بله مال همه بتدریج صادر میشود
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۳۱ اگه کسی میدونه جواب بده ؟
دوستان عزیز از شما هم تعهد 5 ساله برای خدمت در محل تعیین شده گرفتند ؟
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۲۰ لطفا اگر کسی میدونه بگه
ایا از شما هم تعهد 5 ساله گرفتند که در همان محلی که ازمون دادید خدمت کنید
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۰۸ راه و شهرسازی

به... گمنام ...

سلام من حتما میام حتما حتما 27 ام هم که تموم میشه هر اتفاقی میخواد بیفته 5 شنبه اخرین روز کاریه و باید تکلیف معلوم شه

 

بسم ربّ الزهراء سلام الله علیها


دوستان راه و شهرسازی

 پینج شنبه ساعت 8 صبح روبروی اداره کل


۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۲۱ راه مازندران

به رضا آزاد

شما مال کدوم ارگان هستید؟

 

دوستان سلام، من صبح (ساعت9)استانداری بودم. آقای عباسی گفتند که تاییدیه کدهای استخدامی رو از تهران گرفتن و شماره های استخدامی تا 28 اسفند رو سایت قرار می گیره. بعد هم گفت کارگزین ها باید ابلاغ شروع به کار رو تا 28 بزنند.دوستان از ادارات پیگیر باشید.
بابلی ریکا و دوستانی که پایه ی رفتن به استانداری اند ما سه شنبه روبروی استانداری یعنی اداره کل راه و شهرسازی، ساعت 10 ان شاالله خواهیم بود، اگر تشریف بیارید کار ما زیاد طول نمیکشه و  احتمالا 10 دقیقه یه ربع بعدش خواهیم آمد و باهم به استانداری خواهیم رفت...
لطفا بیاید...
دیگه واقعا هیچ بهانه ای برای صبر وجود نداره...

۲۵ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۷ بابلی ریکا
البته ناگفته پیداست از اونجایی که فقط دو سه روز کاری بیشتر نمونده یقینا بقیه بچها  افتادیم اونور عید با این حال میتونیم با پیگیری فردا پس فردایی از استانداری5,6,7....فروردین رو حداقل صد در صدش کنیم تا بتونیم برا عید دیدنی  یه راستی دروغی داشته باشیم به ملت بگیم. اگر کسی برا پیگیری چهارشنبه پایست لطفا اعلام کنه [ پنج شیش نفر هم بشیم کافیه]و گرنه که هیچی میره تا پونزدهم شونزدهم فروردین که اقایون یواش یواش از تعطیلات میان.دیگه خود دانین. یا علی 
دوست عزیز بابلی ریکا درست میگه، همه باهم امتحان دادیم و همه با هم 2 سال بلاتکلیف و گرفتار بودیم، حالا نمیشه که یه سری از ادارات ابلاغ شروع به کار بزنند و یه سری جواب سر بالا بدن. در ضمن برای هیچ اداره ای از مازندران کد استخدامی صادر نشده. پس شروع به کار ربطی به کد استخدامی نداره. آقایون خانومهای عزیز فردا  همه با هم پیش بسوی استانداری(طبق وعده معاون استاندار). خواهشاً بیایید. وقت تمومه دیگه.
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۲۴ بابلی ریکا
قابل توجه دوستان مازنی لطفا پیگیر شروع بکار از استانداری چه حضوری چه تلفنی باشید اینکه نمیشه استانداری سلیقه ای عمل کنه و یه سری به سلامتی برن و یه سری هنوز هیچی مشخص نباشه چون یقینا شروع بکارمون همه دست استانداریه و ادارات کل باید از استانداری اجازه داشته باشن.
بسم الله

از پیشنهاد این دوست عزیز استقبال می کنیم...ان شاالله فردا اگه جواب که به دردمون نمی خوره، عمل قاطعی ازشون دیده نشه، به استانداری خواهیم رفت جهت پیگیری صحبتها و هم مطالبه ی حق.
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۱۳ به گمنام عزیز

دوست عزیز گمنام به نظر بنده بجای اینکه از کارگزینی ادارتون پیگیر باشید از استانداری پیگیر باشید. چون معاون استاندار قول قبل از عید رو داده. پس از استانداری بخواهیم که به ادارات نامه بزنند تا ادارات کل برای ما ابلاغ شروع به کار بزنند. ادارات کل از آقای عباسی حرف شنوی دارند. این بهترین و سریعترین راهه

۲۵ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۰۹ تنها ا.غ به قبول شده جهاد
تبریک میگم .ایشالا همه جوونا خوشبخت بشن ما هم همینطور.منم قبولی جهاد آذربایجان غربی هستم.شما سهمیه دارین؟ و اینکه حقوق پایه در حکمتون چقدره؟؟؟؟
میگه اسامی وارد سایت شده و منتظر تایید استانداری هستن...

خب همین فردا مسئولش بره تاییدش رو  هرطوری هست بگیره...

حتما فردا میخوان بگن ببینید ما که دوست داریم شما زود مشغول بشید ولی چه کنیم؟ منتظریم...هروقت تاییدیه اومد خبرتون می کنیم...
راستی اگه آقای آبرود می خواست یه وام ضروری از اداره شون بگیره که نیاز به تایید استانداری داشت بازم با این سرعت کار می کرد و منتظر مینشست تا تاییدیه خودش پا دربیاره و بیاد؟ یا مسئولین استانداری رو کچل میکرد و یه ساعته همه ی امضاهارو می گرفت...؟!!
به ما که رسید آقایون منتظرند؟!! اینجوری ما که یه عمره منتظریم...
بسم الله

دوستان فردا به چیزی کمتر از یک اتفاق اساسی و یا مدرکی قابل استناد نباید راضی شد وگرنه همینی که تابحال رخ داد...

ابن هوای بارانی استان رو به فال نیک میگیریم...

دوستان هرکاری که بخوان وعده اش رو فردا بدن، همون فردا هم می تونن انجام بدن...پس باید انجام بدن.
دیگه صبر هم حدی داره...
یه 4 تا کاغذ بازی که این همه سر دووندن نداره...
من یکی تو کتم نمیره که بخوان فردا وعده ی 27ام رو باز بدن...اصلا توجیه پذیر نیست.
دوستان مازندرانی سلام، با توجه به صحبتهای معاون استاندار مبنی بر شروع کار قبل از عید، فردا همه باهم چه حضوری و چه تلفنی از استانداری بخواهیم که مثل ادارات جهاد، محیط زیست و شیلات برای ما هم ابلاغ شروع به کار بزنند .. تورو خدا پیگیر باشید سال تموم شد. دیگه فرصتی نمونده. فقط 2 روز وقت داریم. تمام تلاشمون را بکنیم.
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۰۳ راه تو را می خواند
به قبول شده جهاد
مبــــــــــــارکتون باشه
به به
رسمی آزمایشی!!
عــــالیه
ان شا الله همیشه به خوشی

۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۵۲ قبول شده جهاد
سلام به همگی.امروز اولین روز رسمی آغار بکارمون بود.بنده و دوست عزیز محمود پس از تویل مدارک به امور اداری و پخش شیرینی !!!! بین همکاران رسما کارمند جهاد کشاورزی شدیم.از مدیر محترم جهاد شهرستان جنای مهندس حقیقی عزیز هم نهایت سپاس رو دارم که با درک صحیح با تغییر عنوان پست بنده منو جایی مشغول کردند که متناسب رشته دانشگاهیم بود . همچنین امروز نیومده مثه بقیه کارمندا میوه عید کارمندی هم بهمون تعلق گرفت.دم همه کارمندا جهاد بهشهر گرم !!

راستی یه خبر خیلی خیلی خوش

حکم استخدامی ما رو پیمانی نزدند,بلکه بصورت رسمی-آزمایشی (بعد سه سال رسمی کامل طبق گفته معاونت اداری شهرستان )زدند

موفق باشید .یا علی
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۳۰ راه تو را می خواند
بنابراین
فردا به پیشنهاد دوستمون "گمنام"
ساعت 10 صبج جلو اداره کل هماهنگ می شیم تا پیگیر کارامون بشیم.
ان شا الله تو روزای آخر 93  خبر خوبی بشنویم
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۴۷ راه و شهر سازی

اینا که زنگ نزدن....

 

اینطوری فایده نداره .باید بریم هل بدیم وگرنه کاری نمی کنن. قلبم اومد تو دهنم بخدا. همه رفتند سر کار فقط ما موندیم.بچه های اداره راه فردا بیایید لطفا
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۱ راه و شهر سازی

به راه تو را میخواند

کاملا با شما و قرار فردا موافقم ترو خدا اطلاع بدین

۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۱۶ راه تو را می خواند
دوستان  اگه از اداره راه و شهر سازی با شما تماس گرفتند یا شما تماس گرفتید لطف کنید اینجا اطلاع بدید تا ما هم امیدوار بشیم
وگرنه فردا برای پیگیری کار بریم اداره کل و ببینیم چه خبره

۲۵ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۵۶ خبرگزاری فارس 93/12/25
طی پایان هفته جاری صورت می‌گیرد
آغاز به کار 600 نفر از پذیرفته‌ شدگان آزمون استخدامی سال 91 در مازندران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران گفت: 600 نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 91 تا پایان هفته جاری آغاز به کار می‌کنند.

حسن خیریان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، درباره آخرین وضعیت پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 91، که قرار بود وضعیت جذب آنها تا پایان امسال مشخص شود، اظهار داشت: وضعیت آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی مازندران نهایی شده و 600 نفر از پذیرفته ‌شدگان آزمون استخدامی سال 91 تا پایان هفته جاری آغاز به کار می‌کنند.

وی با اشاره به پیگیری‌های متعدد انجام شده از سوی استانداری مازندران، افزود: 600 سهمیه مربوط به پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون در بین دستگاه‌های اجرایی استان توزیع شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه با نگاه مثبت دولت و پیگیری‌های انجام شده از طریق استانداری، مراحل کاری و سهمیه دستگاه‌ها مشخص شده و مشکل خاصی در این راستا وجود ندارد، تصریح کرد: باید از طریق سامانه کارمند ایران نسبت به ثبت اطلاعات پذیرفته ‌شدگان و دریافت شماره مستخدم و شروع به کار افراد تا پایان امسال اقدام شود.

خیریان‌پور در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره تاخیر در جذب پذیرفته ‌شدگان آزمون استخدامی، عنوان کرد: مشکلات اداری فرا استانی دلیل تاخیر در جذب پذیرفته‌شدگان بوده‌است.

این مسئول با اشاره به اینکه از میان 22 دستگاه، 20 دستگاه اجرایی استان نسبت به گزینش و مراحل اداری اقدام کردند، گفت: تنها دستگاه‌های بازرسی و جمع‌آوری اموال تملیکی این کار را انجام ندادند که این دستگاه‌ها نیز مشکلات ویژه به خود را دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از مجموع 763 سهمیه ایثارگران اختصاص یافته به مازندران تاکنون فرآیند استخدام 369 نفر شامل دریافت شماره مستخدم و گزینش آنها به اتمام رسیده‌است.

وی متذکر شد: تعداد 395 سهمیه از سوی استانداری در حال پیگیری از مراجع ذی‌صلاح است که انتظار ما این است که تا پایان هفته جاری این سهمیه‌ها دریافت شود.

انتهای پیام/86003/ن30

۲۴ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۳۲ یا مهدی ادرکنی
به دوستان بازرسی

براتون دعا میکنیم و انشاا.. و به یاری خدا مشکل شمام حل خواهد شد و روزی شاهد شادی شما و خانوادتون باشیم. انشاا... همه به ارزوهاشون برسن و مشکلات همه بخصوص جوونا حل بشه.

۲۴ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۹ بازرسی مازندران
تبریک به همه دوستانی که کاراشون انجام گرفته ودارن آماده میشن برای شروع به کار.تو همه مراحل مراجعه به مجلس واستانداری و... همپای شمابودیم.برای ما،بچه های بازرسی هم دعاکنید.محتاجیم به دعاتون.
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۳ رضا مازندرانی
اقا مزدک مرسی موفق باشید. راستی تکلیف بقیه ادارات چی میشه اونا کی باید برن مشغول بشن؟؟؟؟؟؟؟

بسم الله

برادر پاکزاد، یاعلی داداش...

فقط آقا ما موندیم از اینهمه تلاش های شبانه روزی مدیران سایت چطور تشکر کنیم...

اصلا اینجا رو کردن مثل محیط چت...و چقدر انتظاراتمون رو هم بالا بردن که انگار انتظار داریم هر وقت پیام گذاشتیم همون لحظه تو سایتم بیاد!!!

اصلا نمی دونیم وضعیت کاری این عزیزان به کجا کشید؟ کدوم دستگاهند و ...

دوستان اگه موافقند ، مدیران سایت شماره حساب یدن بلکه از خجالتشون در اومدیم...

۲۴ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۳۹ هادی-مازندران
سلام مزدک جان با سلام یک سوال داشتم اگر اطلاع داری لطفا پاسخ دهید تمامی افرادی که استانداری مازندران  از طریق سایت کارمندان ایران جهت اخذ کد به معاونت توسعه فرستاد ایا کدی صادر شده یا خیر اگر کد صادر نشده  چه زمان این کا انجام می شود با تشکر
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۳۵ بابلی ریکا
مزدک جان داداش یه چن کلیو از اون ماهیای درجه یک واسم کنار بذار چن روز دیگه یه تک پا از رامسر میام ازت میگیرم اخه نیست که علاقه شما سارویا به بابلیا زبانزده کل استانه ........بهر صورت به نوبه خودم  از صمیم قلب هر جا هستی برای شما و خانوم محترمتون ارزوی موفقیت و سلامتی  میکنم و بابت تموم زحمتای این چن وقت ازت ممنونم.به عشق ریکا ساروی تک دستو برو 
مزدک عزیز سلام من از کردستانم ولی دورا دور شاهد تلاشت بودم .یه سوال داشتم واقعا شروع بکار دادن بهتون مازندران؟؟؟؟؟؟
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۵۶ بهزیستی مازندران
مزدک جان

ممنون به خاطر تمام تلاشهات
موفق و شاد باشی
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۵ مزدک پاکزاد
سلام به همگی.چه اونایی که شروع بکار کردن چه اونایی که به امید خدا بزودی شروع به کار میکنن. دوستان عزیز امیدوارم همه حتی بچه های بازرسی هرچه سریعتر مشکلاتشون مرتفع بشه و از کابوس طولانی خلاص بشن. همونطور که میدونید فردا شروع به کار شیلاته و بنده باید امشب راهی بشم. اگه زمانی بود که کم کاری از جانب بنده بود از همه عذر میخام اگه یه وقتی بوده که دوستان تماس گرفتن و بنده نتونستم اونطور که شایسته بود پاسخگو باشم صمیمانه پوزش میخام. امیدوارم ماحصل این کابوس لااقل یک دوستی مستمر باشه و این دوستی هایی که تا الان بوده همچنان ادامه پیدا کنه.راستشو بخاین به تماس دوستان و همینطور رفتن استانداری شدیدن معتاد شدم فکر کنم واسه ترکش باید کمپ بخابم. از مدیر عزیز هم بابت تحمل گوشت تلخی های گاه و بیگام ممنونم.از نماینده های عزیز که واقعا درک میکنم چه سختی رو متحمل شدل توی این مدت صمیمانه سپاسگزارم.مدیر جون اگه امکانش هست یه صفحه باز کن که بعدن بچه ها گه به اینجا سر میزنن توش با هم در ارتباط باشن.
بچه های جهاد آیا با کسی تماس گرفتن یا نه لطفا اعلام کنین.
بهزیستی به من گفت از 20 فروردین تا 30 فروردین منتظر باش برای کلاس ضمن به خدمت
شروع کار از 94/2/1
سلام به همه و عرض تبریک
اینم خوشحالیه من

امیدوارم همیشه شاد باشین

http://server.bir3da.in/s3/Single/1392/9/9/Hamed%20Mahzarnia%20-%20Mamnonam%20%5B128%5D.mp3
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۱۷ راه تو را می خواند
کد مطلب : ۱۰۹۶۱  / گروه : معاونت توسعه مدیریت و منایع انسانی /  /  بازدید : ۲۳
حسن خیریانپور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران از نهایی شدن وضعیت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

حسن خیریانپور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران از نهایی شدن وضعیت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان خبر داد.
وی با اشاره به آغاز به کار 600 نفر از پذیرفته شدگان ازمون استخدامی سال 1391 تا پایان هفته جاری افزود: بر اساس مجوز شماره 4550/110/دم مورخ 21/11/93 صادره از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در سال 1390 تعداد 2500 سهمیه استخدامی به دستگاه های اجرایی استان مازندران اختصاص یافت که استانداری مازندران نسبت به توزیع سهیمه بین 22 دستگاه اجرایی استان اقدام و آزمون استخدامی به تعداد 644 سهمیه استخدامی برگزار گردید.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران برخی از مشکلات اداری فرا استانی  را دلیل تاخیر در جذب پذیرفته شدگان اعلام کرد و افزود:  با پیگیری های متعدد استانداری تعداد 600 سهمیه مربوط به پذیرفته شدگان نهایی آزمون فوق الذکر در بین دستگاه های اجرایی مورد نظر توزیع گردید تا از طریق سامانه کارمند ایران نسبت به ثبت اطلاعات پذیرفته شدگان و دریافت شماره مستخدم و شروع به کار افراد تا پایان سال جاری اقدام نمایند.
حسن خیریانپور با بیان اینکه از مجموع 763 سهیمه ایثارگران اختصاص یافته به استان مازندران تا کنون فرآیند استخدام 369 نفر شامل دریافت شماره مستخدم و گزینش آنها به اتمام رسیده است گفت : تعداد 395 سهمیه از سوی استانداری در حال پیگیری از مراجع ذیصلاح می باشد که انتظار است تا پایان هفته جاری سهمیه های مذکور دریافت گردد.

۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۱۰ راه و شهرسازی

واقعا خوشبحال بچه های جهاد

منم موافق روز موعود هستم

 

۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۳۷ راه تو را می خواند
جهادی ها مبارکتون باشه.
بالاخره این دغدغه و دو سال چشم انتظاری شما هم تموم شد
دلتون شاد و خونتون آباد.
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۳۱ راه تو را می خواند
به گمنام و دیگر همکاران
ان شا الله که تماس می گیرن فردا
یا خبری می رسه
ولی اگه خبری نشد و به حرفشون عمل نکردند.در زمان اعلام شده میریم و پیگیری می کنیم.
به محمود
مبارک باشه با ارزوی موفقیت برای شما به ما که هنوز اطلاع ندادن شایدم یکی دیگرو جام گذاشتن خبر ندارم.
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۲۲ به تمام جهادی ها
شروع بکار پذیرفته شدگان آزمون سال 91 قبل از عید انجام می شود

سرپرست مدیریت امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: شروع بکار پذیرفته شدگان آزمون سال 91 قبل از عید انجام می شود.

 


 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، علی فلاح یکشنبه 24 اسفندماه طی گفتگویی درباره وضعیت پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: افرادی که در آزمون استخدامی سال 91 پذیرفته شدند از فردا به محل خدمت خود در شهرستان ها برای آغاز بکار اقدام کنند.

وی ادامه داد: بحث اعتبار 91 نفر از پذیرفته شدگان سازمان جهاد کشاورزی در آزمون استخدامی سال 91 انجام شده و هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

تا الان که با من تماسی نگرفتند و هنوز تو سایت چیزی نیومده
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۱۳ محمود از مازندران
به جهادی و همه جهادی ها
نامه شروع بکارمون اومده تو کارتابل رییس شهرمون امور اداری تماس گرفتن با مدارک فردا 7.15 شروع بکارمونه.بهشهر.
ابلاغ همه 25  اسفنده.یا توسایت جهاد میاد تا آخر وقت یا تماس میگیرن.
یا علی مدد..
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۴۹ به تمام جهادی ها
نه تو سایت جهاد چیزی اعلام شده و نه به ما زنگ زدند. پس این جهادی ها چه کار دارند می کنند؟
بسم الله

نمی خوام فاز منفی بدم...

ولی بسیار بسیار بعیده که 25ام تماس بگیرن...

     دوستان همونطور که  جناب "امید تلخ" و " راه تورا..." هم تاکید دارند،  
سه شنبه رو قطعی کنیم (البته اگه هیچ بزرگواری نیاد بنده ان شاالله خواهم رفت چون گفته بودن 25ام )      

    ...سه شنبه ساعت 10 - جلوی درب اداره...

قطعا 27 ام اتفاق فوق العاده ای قرار نیست بیفته...
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۳۳ راه و شهرسازی

به امید تلخ

کاملا موافق 3 شنبه هستم فقط ترو خدا اگه به کسی زنگ زدن لطفا اطلاع رسانی کنید که دیگران هم در جریان باشن خیلی حساسه قضیه بعد عید اگه بشه جزء فراموش شدگان میشیم ها دوباره روز از نو روزی از نو

 از اداره راه کسی خبر نداره؟
دوستان عزیز توجه کنید اگه طی امروز و فردا خبری نشد آماده باشین تا 3شنبه 26 اسفند دوباره بریم اداره کل
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۱۴ راه تو را می خواند
به منصور همکار
فکر نکنم برا همه یک زمان زده بشه
به مسئولین اداره کل بر می گرده که بقیه کارا رو انجام بدن یا نه
مثلا
دوستان جهادی ما با پیگیری هاشون اینجور که می گن قراره فردا مشغول بشن در صورتی بچه های استانهای دیگه این سازمان منتظر  تماس از طرف اداره کل هستند و ...
کی گفته جهاد 25ام شروع بکاره ؟ امروز 24امه هنوز هیچ تماسی نگرفتن.
شروع به کار پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران
پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران پس از طی مراحل استخدامی و ادای سوگند از فردا 25 اسفندماه شروع به کار خواهند نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، 21 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 91 پس از طی مراحل استخدامی و انجام مراحل علمی و عملی و ادای سوگند، فردا 25 اسفندماه کار خود را در این اداره کل شروع خواهند کرد.
بدین منظور و در مراسمی که در محل این اداره کل برگزار گردید، دکتر ناصر مهردادی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران، ضمن خوشامدگویی به پذیرفته شدگان اظهار داشت : فعالیت در سازمان حفاظت محیط زیست می بایست با عشق و علاقه همراه بوده تا بتوانیم در راستای دستیابی ارزشهای سازمانی و محیط زیست سالم تلاش نماییم.
در پایان، مراسم ادای سوگند قبولشدگان در آزمون استخدامی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران و انجام تشریفات مربوطه برگزار شد.
همچنین 47 نفر از معرفی شدگان بنیاد شهید استان نیز در حال انجام مراحل استخدامی می باشند که از ابتدای سال آینده شروع به کار خواهند نمود.

اینم لینک خبر:
http://mazandaran.doe.ir/Portal/Home/ShowPage.aspx?Object=NEWS&ID=914a8be9-9af1-48a9-bc1b-4f7a1497242d&WebPartID=c918ec62-a0b1-482b-b2f2-b50ac484e2db&CategoryID=9939dc48-af9c-4b3f-933a-10764b6ee917

دوستان عزیز لطفاً از استانداری پیگری کنید تا ادارات دیگه هم برامون ابلاغ بزنند.برای محیط زیست هم کد استخدامی صادر نشده ولی به اونها ابلغ شروع به کار دادند.
دوستان عزیز توروخدا به استانداری فشار بیاریم که به ادارات بگن که قبل عید برامون ابلاغ بزنن. وگرنه معلوم نیست که کی باید شروع به کار کنیم. تا آنجاییکه من با خبرم، محیط زیست، شیلات، جهاد، تربیت بدنی از 25 اسفند یعنی فردا شروع به کار می کنند.
لطفاً پیگیر باشید روزهای آخر ساله باید پیگیر باشیم.
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۳۴ منصور همکار به راه تو را میخواند
همکار جان به نظرت ابلاغیه تو وزارت راه برای همه استانها یکی زده میشه/؟
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۵۹ محمود از مازندران
به جهادی
عزیزم
این کارها بعد از شروع بکار انجام میشه توسط امور اداری شهر محل خدمت. عجله نکن!!! 
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۶ راه و شهرسازی

به راه تو را می خواند

مگه شما امروز هم به اداره کل سر زدین؟

۲۳ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۲ راه تو را می خواند
به راه و شهرسازی
سرشون شلوغ بود

گفتن که چهارشنبه ابلاغ می زنیم
چرا جهاد کشاورزی تا حالا از قبول شده ها نخواسته حساب باز کنن ؟
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۲۶ راه و شهرسازی
سلام ...گمنام... دیگه چه نظری بدیم تکلیف جهادی ها هم مشخص شده حالا دیگه علی مونده و حوضش...
سلام

دوستان راه  نظر بدید...

سلام کسی میدونه جواب سوپیشینه رو کی میدن؟
سلام
تبریک به همه و قبول شده جهاد، محموداز مازندران و همه ی جهادی ها

آقای پاکزاد اگه یروزی کاندیدای نمایندگی مجلس ریاست جمهوری یا هرچیز دیگه ای شدین هرجای دنیا باشم (حتی اون دنیا خخخخخ) میام و بهتون رای میدم چون لیاقتشو دارید. ایران و مازندران ما به وجود کارمندی مثه شما نیاز داره. خوش بحال اداره ایی که شما قراره کارمندش باشین. موفق و پیروز باشید

یک سوال اگر کسی تعهد بده آیا قبل از شروع به کار

می تواند انصراف بده ؟ مشکلی بعد از دادن این تعهد پیش نمیاد؟

۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۰۹ صنعت و معدنی
فردا اداره کل-ساختمان شهید حیدری برای پیگیری بیاین لطفاً 
صنعت و معدن از همه عقب مانده است
باید حضوری پیگیری کنیم
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۰۷ صنعت و معدنی
هفته پیش پیگیر شدم از اداره کل گفتند که تماس می گیرند ولی به نظرم و با توجه به وضعیت اداره های مثل جهاد بهتر است دوستان صنعت و معدنی فردا حضوری بریم ساری اداره کل. من که دارم می رم ساری اداره کل. بعضی ها فقط منتظر زنگ هستند. باید بیشتر پیگیر باشیم. 
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۵۸ محمود از مازندران
به 
دوستان جهادی
من همین الان از جهاد استان میام.به اتفاق یکی از دوستان قبولی جهاد داشتیم نامه شروع بکار 91 نفررو میزدیم که بدلیل نبود نیرو آقای انصاری از ما کمک گرفت.قرار بود که دوستان برای دریافت نامه به استان مراجعه کنند که لغو شد ودوستان 25 باید خودشونو به اداره شهرشون  معرفی کنن.نامه بطور اتوماسیون فرستاده میشه.ظرف امروز یا فردا با همه تماس میگیرن برای شروع بکارو هم تو سایت جهاد استان اعلام میشه .سایت جهاد رو دریابین.
ممنون از قبول شده جهاد و 2 تا از دوستان دیگر که زحمت کشیدن و اومدن. دم بچه های بهشهر گرم!!!!!
دوستانی که تا الان پیگیر نبودن هم الکی جو سازی نکنن واقعا هم سر آقای انصاری شلوغه.نمیرسیدن.
با آرزوی موفقیت برای همه.
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۰۰ قبول شده جهاد
حالا که کارمون داره به سرانجام میرسه جا داره از کسی که با تمام وجود بدون هیچ چشم داشتی کارای پیگیری از استانداری و نماینده های مجلس رو به دوش کشید تشکر ویژه کنیم

مزدک عزیز

محبت های تو رو هیچ کدوم از ما فراموش نمیکنیم.برای تو و خونواده عزیزت آرزوی سلامتی و شادی رو داریم .فقط میتونیم بگیم که خیلی مردی ♥ ♥ ♥
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۰۲ قبول شده جهاد
سلام به همگی .امروز بهمراه چند نفر از دوستان عزیز که زحمت راه رو کشیدن (بخصوص یکی از دوستان که از شهرستان نور اومدند)به سازمان جهاد مراجعه کردیم.پس از دیدار با جناب آقای دکتر  فلاح معاون امور اداری (که جا داره از ایشون صمیمانه به خاطر رفتار پدرانه شان تشکر کنم) دیدار کردیم.ایشون به شوخی فرمودند که آدم انقدر بی سلیقه میشه!!!! بدون شیرینی اومدین !!!!
ایشون که با چهره متعجب ما روبرو شدن با لبخند فرمودن حکم هاتون آماده امضا هست و بزودی مشغول بکار میشوید.وقتی با اصرار ما مبنی بر دیدن احکام مواجه شدن با متانت و صبر شایسته مدیر مردمی با آقای انصاری  هماهنگ کردند که احکام این آقایون رو بهشون نشون بدید.سپیس با مراجعه به کارگزینی (بدلیل تعدد کارها و نبود نیرو یکی از ما که امور اداری قبول شده بود با همکاری مسئول مربوطه اقدام به ثبت و چاپ احکام ما چند نفر کردند.آخ که نمیدونید که حالــــــــــــــــــــــــی داد وقتی اسممون رو دیدیم !!!!

بهرحال با مراجعه در روزهای آتی (احتمال 99%فردا ) و گرفتن تعهد محضری از روز 25 اسفند ماه رسما کارمند نظام مقدس جمهوری اسلامی میشویم...

این نتیجه پیگیری حضوری نه مجازی ما بود .بقیه دوستان که زحمت اومدن به ساری رو به خود ندادن میتونن منتظر تماس باشند تا در آینده نزدیک احکامشون صادر شه

از تمام دوستان نازنینم که امروز تشریف آوردند نهایت تشکر رو دارم. 

من الله توفیق
کسی از جهاد خبر داره؟ لطفا اطلاع بدین.
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۳۸ به تمام جهادی ها
حق گرفتنی است نه دادنی. از فردا بطور جدی پیگیری (حضوری) کنید
***سلام-دوستان راه و ش س***
شرایط حقیقتا حساس شده...خواهشا همراهی کنید.
 به هیچ وجه به امید 27ام نباشید.
پیشنهاد:
ببینید...گفته شده، که 27 ام تماس می گیرن...

از ابتدا بارها که تماس گرفته شد، حرف از 25 ام بود...بنظرم به کل این 27 ام رو فراموش کنید...و فقط رو همون حرف ابتدایی و همیشگی شون مانور بدید...که اصلا انگار تابحال این 27ام به گوشتون نخورده.وفقط 25ام رو به یاد دارید.

اگه 25 ام باهامون تماس نگرفتن که یقینا نمی گیرن، همه 26 بریم اداره کل. چرا؟
*** اولا بریم بگیم : گفتید 25 تماس میگیرید ولی نگرفتید و ما اومدیم که دیگه زحمت تماس گرفتن هم نکشید...حرفی هست حضوری بگید.

ثانیا: یه فرم گرفتن و ... که آپولو هوا کردن که نیست...خب همون 26ام که رفتیم بدن دیگه چرا منتظر تماس اونا باشیم.
دوستان 27ام وعده سرخرمن است....
>>>من متاسفانه یک مشکل جدی برام پیش اومد که 5شنبه نتونستم بیام که باز عذر میخوام ...
ولی اینبار دیگه تشییع جنازم هم باشه میام.

بریم و ایندفعه کار رو یک سره کنیم... آقا هیچی دستمون نیست...بریم فرمهای معاینات رو لااقل بگیریم...
دوستان موافقید سه شنبه ساعت 10 جلو اداره؟ خواهشا اقدام کنیم.شوخی بردار نیست دیگه...
با سلام
بنده از زنجان هستم .از دوستان زنجانی خواهشمندم برای مشخص شدن تاریخ دقیق شروع به کارمون فردا یا پس فردا همگی بریم استانداری.لطفا دوستان اعلام نظر کنند..هرچند بنابه اعلام دفتر توسعه  منابع انسانی ،همه اسامی درسامانه ثبت شده و به تهران ارسال کردند.
سلام.دوستان راه ساز-ضمن عذر خواهی مجدد از عدم حضور در روز مقرر.

خیلی قضیه بو دار به نظر میاد و قدری ناراحت کننده:
اول که با تاکید می گفتن 25 ام...بعد حالا که میگن 27 ام...چرا ؟ خب چه فرقی می کنه براشون؟ اصلا چرا 26 ام نه؟
27 ام زنگ می زنن که چیکار کنیم؟ اگه بزنن...
اینهمه رو یک روزه زنگ میزنن؟
که 28 ام تازه بریم اداره فرض فرم پر کنیم؟
که بعد از تعطیلات بریم برا آزمایشات و ...؟
بعدشم میگن بهتون زنگ میزنیم که بیاید بقیه ی کاراتون رو انجام بدیم!!!
یـــــــــــــقینا رفت واسه اردیبهشت.
درحالی که همه ی کارها انجام شده...محیط زیستیا از آسمون نیومده بودن که...چطور تمام شد کارشون.

خداوند کسانی رو که در جمهوری اسلامی از بیت المال حقوق می گیرند و در رسیدگی به کار مردم عمداً تعلل می کنند لعنت کند.خداوند لحظات زندگی شون رو سرشار از غصه کند بحق همین ایام...واقعا دلمون رو خون کردن.


۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۰۴ منصور همکار به راه تو را میخواند
همکار عزیز استان مازندران سلام
بازم دم اداره شما گرم
من زنگ میزنم اداره کل خودمون میگه به تو ربطی نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا نمیدونم میخواد چی بشه
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۰۳ راه و شهرسازی

یعنی 4 شنبه برای شروع به کار؟

 

۲۳ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۴۱ راه تو را می خواند
زنگ زدم اداره کل
وعده چهارشنبه رو دادن
ان شا الله که رو قولشون وفا دارن

۲۳ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۴۰ راه و شهرسازی

به راه تو را می خواند

آره خوب . 25 زنگ میزنیم ببینیم اصلا برای کسی زنگ زدن یا نه آخه گفتن 25 تا 27 منتظر باشیم

۲۳ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۰۸ راه تو را می خواند
به راه و شهر سازی
ولی باید تو این چند روز حداقل یه زنگ رو بزنیم
که شاید از رو تقدیر و مصلحت 27 جلسه داشته باشن و اونوقت می گن 28 اسفند که روز اخر کاری سال
نگران نباشین
شما که اینقد صبر کردید این چن هفته هم روش!!
 بعد عید تماس می گیریم ان شا الله!


۲۳ اسفند ۹۳ ، ۰۷:۵۲ کی میدونه ؟
راسته بهزیستی شد اول اردیبهشت ؟
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۴۶ راه و شهرسازی

به: راه تو ار میخواند

به نظرتون بهتر نیست که صبر کنیم تا 27 اگه زنگ نزدن 28 بریم اونجا؟

۲۲ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۲ راه تو را می خواند
فردا باز باید از اداره کل پیگیری کنیم.
اخه تو این سی روز حرکتی نکردن اونوقت دقیقه نود می خوان کار کنن؟
اینکه 27 به بعدش تعطیله و میره واسه بعد 15 فروردین که اونم ادارات
تق و لقه و تا جمع و جور شن می شه اردیبهشت!!!!!
که اونم تازه اگه یادشون بمونه که یه عده ادم  سال قبل منتظر بودن

۲۲ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۲۱ قبول شده جهاد
ممنون از دوست عزیز که اطلاع دادند

متاسفانه کارمندای جهاد بهمون د ر و غ گفتن و نارو زدن!!!

جهاد برنامه ای واسه جذب آزمون داده ها واسه قبل عید نداره و اون دونفر هم که دیروز گفتم جز سهمیه بدون آزمونی ها بودند.

از همه دوستان جهادی خواهش میکنم فردا ساعت 10 بیان جهاد استان.اصلا اوضاع خوشایند نیست
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۲۷ راه و شهر سازی مازندران اکبری
لطفا بچه های راه و شهرسازی پیگیری مستمر را از اداره کل داشته باشند ؟
فردا ساعت 10 سازمان جهاد مازندران .حتمن بیاین 
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۲۶ راه و شهرسازی

سلام احمد من که فکر نمیکنم مشکلی داشته باشه به نظرم شرط سنی برای زمان ثبت نام ازمون مهم بود حالا مدیر بهتر میدونه ایشالا مشکلی نیست

 

سلام مدیر جان قبول شده خرداد91 هستم ایا الان که سنم بالای 35 سال شده بهم گیر میدن؟نگرانم تورو خدا پاسخ بدید.
پاسخ:
مدیرسایت:اگه موقع آزمون سنتون ایراد نداشت الانم ایرادی نخواهد داشت چون در تاخیر در تامین اعتبار شمام مقصر نبودین
سلام مقداد مقداد  شما سو پیشینه و پزشکی رو انجام دادین؟
لطفا جواب بدید
برای راه و شهرسازی چه رشته هایی رو میخواستن؟آیا چالوسم نیرو میخاست؟

۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۳۲ مقداد مقداد
به راه و شهرسازی 
شروع بکار همه نیروهای محیط زیست مازندرانو 25ام زدن دوشنبه شروع بکارمونه باید خودمو به محیط زیست نکا معرفی کنم یا علی
به گمنام جان
 بسپار به بالایی وصبور باش داش زیاد سخت نگیر مطمین باش خیلی زود زود سرکارین  اما من همین الان بهت تبریک میگم و امیدوارم در شغل جدیدتون همواره موفق باشی بعدشم  یادت باشه کلام تو عصای معجزه گر توست علی یارت"فدایی داری(ف با کسره)

۲۲ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۳۳ راه و شهرسازی
سلام حمید دیروز رفتیم راستش گفتن اسامی وارد سایت شده و منتظر تایید استانداری هستند و قراره 25 تا 27 اسفند تماس بگیرن باهامون . لطفا در دسترس باشید
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۲۰ قبول شده جهاد
سلام به همگی. با توجه به تماس امروز  از جهاد با دو نفر از دوستان قبولی جهاد نکا برای گرفتن حکم و ادامه روال اداری و طبق خبرای موثق و پیگیری دوستان مبنی بر ارسال نامه تامین اعتبار به جهاد  قرار پیگیری روز شنبه منتفی میباشد. در ضمن در هفته جاری تلفن ها تون در دسترس باشه که حتما تماس باهاتون از طرف کارگزینی جهاد گرفته میشود.به امید خبرای خوب 
سلام-کسی از اداره راه و شهرسازی مازندران خبری داره؟
به حسین
سلام شما از کجا مطلع شدی که نامه تامین اعتبار جهاد رسیده بهشون؟؟

ما که هر با تماس میگیریم با بی حوصلگی جواب میدن بهمون...
دیروز نامه تامین اعتبار از استانداری به دست آقای انصاری (جهاد) رسید. از هفته ی بعد جدی پیگیر باشید.
سلام
ندانستیم اینهمه شرمندگی مان را به کدام محل نگهداری اشیاء عتیقه غالب کنیم...
باز به ذهن خمولمان زد همینجا عرض عذر تقصیر کنیم تا حلالیتش را که مطالبه به حقی است دستمان را از این خالی تر نگذاشته باشد...
دوستان بویژه "راه و شهر سازی" نمیدانم چه شد، از اتفاق غیرمترقبه ای که ظاهرا مدتها در انتظار یک همچین روزی بود کمین خورده ام و خسارتش به قیمت بد قولی ام تمام شد...
عجالتا حاضریم دو دست را بالا گرفته و یک پایی کنار تخت سیاه بایستیم بلکه مرحم زخم این ناخوشایند باشیم.
*ببخشید* 
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۱۱ ماهنوش بهاری
سلام کسی از ادراه صنعت و معدن و تجارت خبر نداره، جواب درست نمیدن وقتی تماس میگیریم

۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۴۷ قبول شده جهاد
***دوستان جهاد کشاورزی***

با هماهنگی ایجاد شده بین دوستان قرار بر این شد که به پشتوانه قول مسئولین تا پایان هفته منتظر بمونیم .در صورت عدم شروع بکار تا پایان هفته دوستان جهادی برای روز شنبه  جهت مراجعه حضوری از جهاد استان آماده باشند.ساعت 10 طبقه همکف سازمان جهاد کشاورزی مازندران

کسانی که میان لطفا همین جا اعلام کنند یا به بنده ایمیل بزنند   mahdyarsamir@gmail.com
سلام- راه

              فردا       ساعت 10      جلوی درب اداره کل
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۱۷ راه و شهرسازی

به...گمنام...

واقعا جالب بود

بسم الله
 حاج مقداد موفق باشی...بعد از 4 فروردین یادم باشه بهت تبریک بگم.
----------------------------------------------------

جالبه:

به دوازهمینی که ندیدمش...

در فکر این توهماتم که مثلا اگر عاشقی شغل بود من الان چقدر سابقه ی بیمه داشتم؛ چقدر مواجب ماهانه؛ چقدر اضافه کار؛ چقدر عواید ریز و درشت باستثنای حق عائله مندی بانضمام کلّی مرخصیِ نرفته.

 اگر عاشقی شغل بود چه ترقّی و ترفیع هایی به دوسیه ام سنجاق می شد. حکماً هرسال هم نخست وزیر برای دادن جایزه ی کارمند نمونه دعوتم می کرد و من هم هر نوبه – از سر خجالت و حیا- مراسم شان را می پیچاندم.

اگر عاشقی شغل بود – علیرغم سختی کار- دلم بازنشستگی را گردن نمی گرفت. قبل اینکه حکمم را توقیع کنند یک پنجشنبه بعدازظهر، خودم را توی موتورخانه ی اداره حلقاویز می کردم.

الف بچه بودم عاشقت شدم... دارم دال بچه می شوم شازده!... برگرد



۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۳۳ راه و شهرسازی

مقداد مقداد

یعنی حضوری رفتین تاثیر داشت ؟ یا شروع به کار همه از 25 ام هس؟

 

۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۲۴ چشم انتظار
باور میکنین؟ شدیم مسخره خاص و عام هر کی بهمون میرسه به جای احوالپرسی میگه از استخدامی چه خبر . من که اگه تکلیفم تا عید مشخص نشه عید دیدنی هیچ جا نمیرم
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۱۷ مقداد مقداد
سلام دوستان  امروز محیط زیست ساری بودم تعهد دادیمو سوگند خوردیم شروع بکار مونو دوشنبه 25ام زدن :با ارزوی موفقیت برای همه شما دوستان یاعلی
دوستان سلام، مدیرکل بودجه استانداری یه نامه زده به کل ادارات که پذیرفته شدگان آزمون استخدامی تامین اعتبار شدند. فقط در نامه قید شده که لیست اسامی که در تاریخ 12/12/93 دفتر منایع انسانی استانداری ارسال کرده مورد تایید می باشد. لطفاً شما هم پیگیری کنید.

به گمنام(الحقیر):

فک کنم سو تفاهم شده راستش من نمی دونستم که شما نام گمنام رو انتخاب کرده بودی و اصلا قصد سو استفاده یا هر چیز بدی که شما فکر می کنید رو نداشتم مطمئن باشید که دیگه نظر نمیدم با این نام ببخشید

اگه جهاد حکمهارو آماده کرده پس جرا ما تماس میگیریم چیزی نمیگن آخرین جوابی که به من دادن اینه که از استانداری نامه ای نیومده اما استانداری میگه اونا وظیفه دارن تا آخر سال کارهارو تموم کنن و به ما تحویل بدن منتظر باشین کارمون شده منتظر موندن.

به گمنام (الحقیر):

راستش یکی از دوستانم امروز زنگ زده راه و شهر سازی کل چنین چیزی بهش گفتن من خودم هم راه مازندران هستم ولی امیدوارم چیزی که شما میگین درست باشه ممنون بابت حضورتون

۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۴۹ محمود از مازندران
دوستان جهادی
یکی از دوستان امروز جهاد استان بود گفتن حکمها آماده است دارن امضا میگیرن تا چند روز دیگه تماس میگیرن برای شروع به کار.گفتم که بعضی از دوستان مشغول شدن جهاد.
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۴۴ گمنام (الحقیر)
در راه و شهر سازی مازندران بحمدلله جواب همه ی گزینش ها اومده.
و اصلا یکی از ادارات پیشرو بوده ... فقط نمی دونم این بخش آخر مراحل و چرا اینقدر لفتش میده که ان شاالله با حضور دوستان در 5شنبه اصل ماجرا روشن خواهد شد.
یاحق.
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۳۹ گمنام (الحقیر) - حضور 5 شنبه
بسم رب الزّهراء سلام الله علیها
سلام
نمی دونم دوستی که با عنوان - گمنام - فرمودند:
"مسئولین میگن هنوز جوابه بعضی گزینش ها نیومده ولی قبل عید کار تمومه پناه بر خدا"
کدوم بزرگوارند از کدام ارگان و از کدوم استان...
حقیر که با نام گمنام نظر می دادم اگه خدابخواد پذیرفته ی راه و ش س هستم...که  به  عزیزمون "راه و شهر سازی" بابت حضور اعلام آمادگی کردم.
---------------
بعضی گاهی با اسامی دیگران نظراتی هوشمندانه و ... می گذارند.
---------------
مدیر جان می بخشید گاهی فضای صحبتا از موضوع خارج میشه. 
--------------


۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۳۸ مازندران بهزیستی
.مزدک جان بابلی ریکا محمود خان و دیگر دوستان عزیز مازندرانی
امروز بهزیستی بودم برای تحویل مدراک عدم سوء پیشینه
در مورد شروع به کار پرسیدم گفتند اوخر فروردین کلاس های اموزش بدو خدمت و اردیبهشت شروع به کار

یه تشکر ویژه از هادی از تبریز کومش از سمنان منوچ دوست عزیزمان قرمز تمام دوستانی که دو بار تهران رفتند و همیشه پیگیر بودند
از همه ممنونم و دعای خیر دارم از مدیر سایت هم بی نهایت ممنونم
امیدوارم خدا بهشون سلامتی تندرستی بده

دوستان اگر من در صحبتهام باعث نارحتی و رنجشی شدم از همه معدرت میخوام و حلالم کنید
اگر توی پیگیری تهران باید میبودم ولی نبودم بازم عذر میخوام

شاد باشید و سربلند

سلام
با تشکر از اقای پاکزاد و دیگر دوستان

من با پیگیری  از جهاد متوجه شدم جهاد هم نامه تامین اعتبار را بهانه کرده و میگن تا نامه تامین اعتبار نیاد دعوت بکار نمیکنیم.

دوستان جهادی فاطمه خانم همه ما واسه این رشته (کشاورزی که اش دهن سوزی هم نبوده)کلی وقت و هزینه کردیم و هممون کمتر از ارشد هم نیستیم و گاها دانشگاه ازاد هم شاید خونده باشیم . یعنی هم وقت صرف کردیم و هم هزینه واسه کاری که ارزش چندانی نداشت.

ولی باور کنین پیگیری حضوری خیلی خیلی موثرتره از 1000 بار تلفن زدن هست. نمونش پیگیری هفته قبل یکشنبه که باعث شد سامانه واسه همه 600 نفر باز بشه نه 80 درصد. بیایم واسه ایندمون هم که شده و واسه این کار که خیلی باارزشه هم وقت صرف کنیم هم هزینه. ادم بخاد قله قاف هم میره ساری که سهله. فوق فوقش اهل رامسر هستین دیگه بخدا ارزش داره یروز که قراره پیگیری میزاریم تشریف بیارین. روز پیگیری حتی از جویبار قایمشهر بابل امل که فوقش 1 ساعت راهه کسی نیومد یعنی این شهرا قبول شده نداره!!!

به هر حال خود دانید ولی اوضاع خوبی نیست.


۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۴۶ بابلی ریکا
به مزدک و محمود - بنظر این حقیر هم ایده خوبیه و بنده همه جور پایم و اگه محلش تو سالن اجتماعات خود استانداری باشه خیلی بهتره خاصه بهمراه تشکر و تقدیر[بهمراه یه هدیه ناقابل] از عباسی و ساداتی که انصافا این دو سه سالی خیلی ازیتشون کردیم  البته بشرط اینکه  ایشالا زودتر بریم و از این وضعیت خارج شیم. به امید اون روز فدای همتون 
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۲۹ راه و شهرسازی
ممنون آقا یا خانم اکبری بابت اعلام آمادگی
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۲۸ بازرسی مازندران
مدیریت محترم سلام . عرض ادب
اینطور که من با حضور کم رنگم در سایت متوجه شدم،زحمات بی دریغ و بی منت شما در این مدت باعث دلگرمی و همچنین حل شدن خیلی از مشکلات استخدامی بچه ها شده.بابت این کار من هم به نوبه خودم از شما ممنونم چون به واسطه همین سایت من با بقیه دوستان قبول شده بازرسی آشنا شدم.....اما..........چقدر خوب است حالا که به یاری خدای متعال و کمک شما مدیر عزیز و تلاش دوستانی عزیزی مثل آقا مزدک مشکل استخدامی در حال حل شدن میباشد ما را فراموش نکنید.همانطور که میبینید پیغام بچه های بازرسی خیلی کم شده چون دیگه امیدی برایشان نمانده.بازرسی تهران با جذب بچه ها مخالفت کرده و شرط کارشناسی ارشد و سابقه کار گذاشته که در زمان امتحان این شروط در کار نبوده و با تمام تلاش دوستان هیچ کس جوابگوی ما نیست.در صورتی که همین آزمون در استان آذربایجان شرقی و خوزستان انجام شده که متاسفانه نتوانستیم با آنها ارتباطی برقرار کنیم تا ببینیم آنها در چه مرحله ای هستن!!!!شاید توقع زیادی باشد اما انتظار غیر ازین از دوستان نمیرود که در این مرحله آخر ما رو تنها نگذارید .چه بسا اگر از بین همه بچه ها مشکل ما حل نشود شاید رسالت کمک زسانی این سایت هم ناقص تلقی شود.بعد از خداوند متعال چشم به یاری دوستان داریم.......دوستان دیروز،امروز و انشالله فردای شما: بچه های قبول شده ی بازرسی مازندران
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۴ راه و شهر سازی مازندران اکبری
سلام
دوستان با توجه به پیگیری های بعمل آومده از اداره کل راه و شهر سازی تا بحال اسامی وارد سامانه کارمندان ایران نشده ؟ ظاهرا هنوز مشکل بودجه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور دارند . احتمال دارد این کار به اردیبهشت یا خرداد بکشد زیاد است  لذا  دوستان راه و شهر سازی جهت پیگیری  روز پنج شنبه مورخه 21-12-93  ساعت 10 صبح دوستان در اداره کل راه شهر سازی ج تشریف بعمل  بیاورید ؟ به دوستان اطلاع رسانی شود 
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۸ محمود از مازندران
به راه و شهرسازی
من جهادی ام.
مزدک عزیز ممنون از زحماتت.شدیدا میخوام این ایده عملی بشه.بنده همین الان اعلام میکنم به اتفاق دوست عزیزم قبول شده جهاد آمادگی تدارک این مراسم به همراه جنابعالی را داریم.میتونیم یه نشست اولیه داشته باشیم.
از جهاد خبری ندارید؟
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۵ مزدک پاکزاد
سلام به همگی. ممنون از دوستم قبول شده جهاد. فقط اصلاح کنم که هواشناسی امروز لیستش در استانداری درحال تایید بود. و کارش تقریبن تمومه. دوستان ادارات کل رو دریابن.ایشالا همگی قبل عید ابلاغمون بخوره. البته احکام که بعیده قبل عید صادر بشه ولی ادارات کل بر اساس ابلاغ گویا میتونن شروع بکار بزنن.
محمود مازندران شدیدن با یه برنامه دور همی موافقم 1 جورایی یه رایزنی هایی هم کردم که اگه دوستان بیشتری پایه بودن اجراییش کنیم
مسئولین میگن هنوز جوابه بعضی گزینش ها نیومده ولی قبل عید کار تمومه پناه بر خدا
قبول شدگان محترم راه و شهرسازی مازندران وعده دیدار ما پنجشنبه ساعت 10 صبح در مکان اداره کل برای پیگیری دسته جمعی. لطفا تشریف بیارید
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۴۳ به قبول شده جهاد
سلام دوست عزیز. بنظر شما طبق پیگیری آقای مزدک آیا اداره راه هم جزو اداره هایی هست که تا قبل عید استخدام میکنه؟
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۷ راه و شهرسازی

محمود مال کدوم ارگانی؟ پیشنهاد جشن خیلی خوبه

 

۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۳۴ محمود از مازندران
سلام
دوستان موافق باشند ان شاالله بعد از شروبکار همه تو یک گردهمایی قبول شدگان 91 مازندران همدیگر رو ملاقات بکنیم.هم یه قدر دانی از نمایندگان ما میشه هم دوستان در شهرهای مختلف با هم بیشتر اشنا میشن.اگر کسانی پیشقدم میشن بسم الله..
سلام دوستان جهاد. من شهرستان هستم نمیتونم حضوری بیام ساری. لطفا اگر خبری در این مورد دارید با جزئیات بیان کنید.ممنونم
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۰۷ ایرادات شورای نگهبان
به گزاش خبرنگاران پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، این شورا نظر خود را در مورد لایحه بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور اعلام کرد.

لایحه بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور مصوب جلسه مورخ دوازدهم اسفند ماه یکهزار و سیصد و نود و سه مجلس شورای اسلامی در جلسه مورخ ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که نظر این شورا به‌شرح زیر اعلام می‌گردد: 

۱_ در تبصره ۱، الزام به حضور نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی در تصمیم‌گیری بر اساس ماده ۳۰ قانون برنامه و بودجه، مغایر اصل ۱۲۶ قانون اساسی شناخته شد. همچنین بین ماده ۳۰ قانون مذکور و ماده ۲۲۴ قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، از جهت مرجع تخصیص اعتبارات تعارض وجود دارد. 

۲_ از آنجا که در موارد متعدد در این مصوبه از جمله بند (ک) تبصره ۲، به قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور استناد شده است که هنوز مصوبه مرقوم به تصویب نهایی نرسیده و اساساً اطلاق «قانون» به آن نمی‌شود، اشکال دارد؛ همچنین ماده ۱۵ این مصوبه نیز مورد ایراد این شورا قرار گرفته است، قبل از رفع اشکال مذکور، استناد به آن ایراد دارد. 

به علاوه بند (ن) این تبصره، از این حیث که روشن نیست آیا از فرآورده‌های نفتی صادراتی، سهم صندوق توسعه ملی اخذ می‌گردد یا خیر، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. 
مضافاً بر این از آنجا که بند (س) و بند الحاقی ۷ این تبصره، ماهیت بودجه‌ای ندارند، مغایر اصل ۵۲ قانون اساسی شناخته شدند. 

صدر بند (ع) این تبصره نیز با توجه به اینکه تصرف در اموال دیگران بدون اجازه آنان شرعاً جایز نیست، اشکال دارد. لذا لازم است که در فرآورده‌های نفتی کشف شده تا زمان تعیین تکلیف آن، تصرف نشود و چنانچه نگهداری آن مشکل باشد پس از فروش وجه آن در حساب خاصی نگهداری تا در فرض برائت متهم یا مته‌مان به آن‌ها باز گردانده شود. همچنین این قسمت از بند مرقوم، مغایر اصول ۳۶ و ۴۷ قانون اساسی شناخته شد. 

۳_ نظر به اینکه جزء ۲ بند (د) سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی مصارف وجوه حاصله را مشخص نموده است لذا اطلاق بند (ج) تبصره ۳، مغایر بند مذکور و بالنتیجه مغایر بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی شناخته شد. 

همچنین بند (ل) این تبصره، از حیث فقدان ردیف و مشخص نبودن سقف، مغایر اصل ۵۳ قانون اساسی شناخته شد. 

به علاوه فراز دوم بند (ف) این تبصره، مغایر اصل ۵۳ قانون اساسی می‌باشد. مضافاً بر این در فراز الحاقی به بند (ص) این تبصره، عبارت «سایر روشهای تأمین مالی» از این جهت که مشخص نیست آیا شامل موارد غیرمشروع هم می‌شود یا خیر، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. 
بند الحاقی ۲ به تبصره ۳، مغایر اصول ۵۲ و ۵۳ قانون اساسی است. 

۴_ در بند (ک) تبصره ۶، منظور از «اوراق تنزیل بدهی» روشن نیست و باید تعریف شود تا اظهارنظر ممکن گردد. 

۵_ در بند (هـ) تبصره ۷، معادل فارسی واژه «تکنولوژی» ذکر گردد و الاّ مغایر اصل ۱۵ قانون اساسی است. 

۶_ جزء ۶ بند (الف) تبصره ۱۰، مغایر اصل ۵۳ قانون اساسی شناخته شد. همچنین در جزء الحاقی یک به این بند، واژه «استراتژی» حذف گردد و الا مغایر اصل ۱۵ قانون اساسی است. 

۷_ در بند (ح) تبصره ۱۱، از آنجا که در خصوص ذیل آن، ردیف و سقف تعیین نشده است، مغایر اصل ۵۳ قانون اساسی شناخته شد. 

۸_ جزء الحاقی به بند (الف) و همچنین بندهای (ج)، (ز) و (ح) تبصره ۱۳، از حیث مشخص نبودن ردیف و سقف، مغایر اصل ۵۳ قانون اساسی شناخته شدند. 

۹_ بند الحاقی یک به تبصره ۱۴، از جهت عدم تعیین ردیف و سقف، مغایر اصل ۵۳ قانون اساسی شناخته شد. 

۱۰_ در بند (ج) تبصره ۱۵، ردیف و سقف ذکر گردد و الاّ مغایر اصل ۵۳ قانون اساسی است. 

۱۱_ در بند (الف) تبصره ۱۶، ردیف یا سقف مشخص شود و الاّ مغایر اصل ۵۳ قانون اساسی می‌باشد. همچنین در بند (هـ) این تبصره، واگذاری تصویب آیین‌نامه نسبت به امور قضایی به هیأت وزیران اشکال دارد و مغایر بند ۴ اصل ۱۵۶ و نیز اصل ۱۵۷قانون اساسی است. 

۱۲_ در بند الحاقی به تبصره ۱۹، معادل فارسی واژه «اپراتور» ذکر گردد و الاّ مغایر اصل۱۵ قانون اساسی می‌باشد. همچنین از آنجا که طبق اصل ۱۵، خط رسمی نیز باید فارسی باشد، به‌کارگیری واژگان لاتین در متن قانون نظیر (sms) مغایر این اصل می‌باشد؛ لذا باید در خصوص این مورد و سایر موارد اصلاح صورت گیرد. 

۱۳_ در بند (ز) ‌تبصره ۲۱، منظور از «خانوارهای پردرآمد» روشن نیست؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. 

۱۴_ در تبصره الحاقی ۷، در خصوص عنوان «شرکت ملی نفت»،‌‌ همان ابهام معموله در نظرات قبلی این شورا را دارد، پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. 

۱۵_ همانطور که هر ساله به استحضار عالی رسید، در بودجه کل کشور مواردی که فاقد ماهیت بودجه‌ای است، منظور می‌گردد که همواره از طرف این شورا مورد اشکال قرار گرفته است، اگر چه با تصویب قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) مقداری از این اشکالات رفع گردیده اما بلحاظ طرح بودن مصوبه مرقوم کل اشکال مربوطه مرتفع نشده است؛ شایسته است دولت و مجلس محترم ترتیبی اتخاذ نمایند تا موارد مذکور به صورت لایحه قانونی مورد بررسی و تصویب قرار گیرند. 

تذکرات: 

۱_ دربند الحاقی ۷ به تبصره ۲، بعد از عبارت «تأمین دانش فنی» واژه «تبدیل» اضافه شود. 
۲_ در بند (ج) تبصره ۳، عبارت «پرداخت رد دیون» نیازمند اصلاح عبارتی است. 
۳_ در بند الحاقی ۲ به تبصره ۳، واژه «مستضعفان» به «مستضعفین» اصلاح شود. 
۴_ در بند (هـ) تبصره ۱۶، عبارت «تودیع ودیعه» ‌ به «تودیع وثیقه» اصلاح گردد.
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۴۸ محمود از مازندران
سلام
یکی از دوستان جهاد بهشهر که سهمیه 70 هم بودند الان 2 روزه درقسمت شیلات مشغول شدند.
با ارزوی موفقیت
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۴۴ راه و شهرسازی
محمود چرا فاجعه؟
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۰۹ به قبول شده جهاد
هواشناسی گفته اسامی وارد سایت کارمند ایران  شده.الان طبق پیگیری مزدک،آیا  هواشناسی هنوز اسامی  رو وارد نکرده یا آقای عباسی سازمان هواشناسی رو  هنوز تایید نکرده؟ 
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۴۳ راه و شهرسازی
ممنونم

۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۳۰ محمود از مازندران
واااااااااای چه فاجعه ای!!!!!!!
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۴۹ به راه و شهرسازی
دوست عزیز قبول شده جهاد نوشته که پیش آقای عباسی میره!!!!
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۲۴ راه و شهرسازی
سلام قبول شده جهاد نمیدونی مزدک استانداری پیش کی میره ؟ ممنون
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۲۲ راه و شهرسازی3
گمنام ممنون از اعلام آمادگیت
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۳۹ بودجه دچار مشکل شد!!!!!!!!!!!!!!
سخنگوی شورای نگهبان از ایرادات شورای نگهبان به مصوبه مجلس در مورد لایحه بودجه سال 94 خبر داد.
سخنگوی شورای نگهبان از ایرادات شورای نگهبان به مصوبه مجلس در مورد لایحه بودجه سال 94 خبر داد.

نجات‌الله ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت: شورای نگهبان ایراداتی را به لایحه بودجه سال 94 وارد دانسته است که این ایرادات تا پایان وقت اداری امروز در نامه ای به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد.

وی افزود: برخی از ایرادات به بودجه سال 94 در مورد احکام تصویب شده در این ارتباط است که ماهیت غیر بودجه‌ای دارد و برخی از مواد تصویب شده در لایحه بودجه به دلیل مغایرت با سیاست‌های کلی نظام مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته است.

لایحه بودجه سال 94 نیمه آذر از سوی دولت به مجلس ارائه شد و پس از بررسی در کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق برای بررسی به صحن علنی مجلس آمد و سه‌شنبه هفته گذشته 12 اسفند ماه نیز با پایان روند بررسی و تصویب به شورای نگهبان ارسال شد.
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۳ قبول شده جهاد
با پیگیری امروز صبح مزدک از استانداری مشخص شده که 6 تا از اداره کل ها تمام کاراشون انجام شده و مدارک و نامه مربوطه هم به تهران ارسال شده .بقیه ادارات  از جمله جهاد و هواشناسی  هم در حال انجام مراحل هستند و طبق گفته آقای عباسی هیچ مشکلی برای شروع بکار تا قبل عید ندارند 
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۴۵ گمنام- قرار پنج شنبه
بسم رب الزّهرا (سلام الله علیها) الصدیقه الشهیده

ایــــــــــــــــــــــام فاطــــــــــــــــــمیه تسلیت
---------------------------------------------------------------------------
عزیزان من به شدت آماده ی رفتن به اداره کل هستم
اگه تا 4 شنبه باهامون تماس نگرفتن جدّا هماهنگ باشیم بریم اداره کل.>>>5شنبه ساعت 10<<<
--------------------------------------------------------------------------
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۱۲ قبول شده جهاد
***دوستان جهاد کشاورزی***

با هماهنگی ایجاد شده بین دوستان قرار بر این شد که به پشتوانه قول مسئولین تا پایان هفته منتظر بمونیم .در صورت عدم شروع بکار تا پایان هفته دوستان جهادی برای روز شنبه هفته بعد جهت مراجعه حضوری از جهاد استان آماده باشند
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۴۱ راه و شهرسازی
اطلاعیه به دوستان راه و شهر سازی ظاهرا بچه ها هماهنگ کردن واسه  5شنبه ساعت 10 صبح اداره کل راه و شهر سازی چون مثل اینکه زمزمه بعد عید هست کسی میتونه بیاد؟ ببینیم چه خبره اگه میتونین لطف کنین و بیاین
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۱۱ از راه تو را می خواند به راه مازندران
فعلا که ریش و قیچی دست اوناست.از ما کاری ساخته نیست.
فقط امیدوارم سال تحویل دعای تکراری گرفتن کد استخدامی و دعوت به کار نکنیم
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۴۳ راه مازندران
پس چرا انقدر بی خیالن من 2 بار زنگ زدم اداره کل راه گفتن 25 ام باید بریم سر کار اگه درست باشه حداقل چن روز قبلش که باید به ما اطلاع رسانی بکنن اخه ما چه گناهی کردیم اعصاب ما که از فولاد نیست این همه استرس رو تحمل کنیم
با من تاس گرفتن اصل مدرک را برابر اصل کنم ببرم ساری
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۰۶ از راه تو را می خواند به راه مازندران
فعلا که با کسی تماس نگرفتند و استانداری هم داره فشار میاره که چند روز قبل عید هم که شده بریم سر کار
ولی خب نمی دونم به چه دلیلی مسئولین اداره راه تو چن روز که به سال باقی مونده  کار خاصی نمی کنن و دست دست می کنن
.
.
خدا می داند و بس
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۲۴ راه مازندران
سلام صبح همگی بخیر ببخشید از راه و شهر سازی کسی نیست که باهاش تماس گرفته باشن مخصوصا شهر امل  دارم از دلشوره میمیرم ترو خدا اگه کسی هس یا از دیگران خبر داره جواب بده مرسی
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۰۷:۵۲ به مهدی حسینی
ممنون دوست عزیز انشاالله که در تمام مراحل زندگیت موفق باشی
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۰ مهدی حسینی
با سلام به همه
تایید مدرک تحصیلی شما توسط اداره کل آموزش دانشگاهتون انجام میشه که به محض دادن نامه استعلام به اونها اونا نامه تاییدیه رو خودشون پست میکنند.در ارتباط با آزمایشات نیز آزمایش خون، ادرار،اعتیاد، شنوای و بینایی سنجی، نوار قلب، آزمایش تنفس، فشار و قدو وزن و یه سری سوالات دیگه از بابت داشتن سابقه جراحی و بیمه انجام می شود.آزمایشات خون بابت قند و چربی و سایر موارد است.یه روزه جوابا آماده هست مشکلی نداره.خیلی سخت نمیگیرن و مدارا میکنن.