---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۴۹ ب.ظ

استخدام استانداری مازندران وپیگیری آن

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۴۹ ب.ظ

کلید جذب نیروهای جدید در استانداری‌ها در دست معاونت راهبردی رئیس جمهور است



ه گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جذب نیروهای استخدامی در استانداری مازندران قبل از انتخابات ریاست جمهوری هیاهوی را به پا کرد و بسیاری از جوانان با شوق اینکه پس از برگزاری آزمون و قبولی در این آزمون نفسگیر مشغول کار می‌شوند در امتحان شرکت کردند.

بعد از اعلام نتایج و مصاحبه سخت کارگزینی حالا نوبت به وعده مسئولان رسید که در این ارتباط انگار مسئولان استانی و شهرستانی کاری از دست‌شان بر نمی‌آید و همه امور را به مسئولان بالاتر در کشور واگذار کردند و پذیرفته شدگان در آزمون که به مسئولان کشوری دسترسی ندارند و برای ملاقات با مسئولان استانی باید از هفت خوان رستم رد شوند به خبرنگاران مدام سوژه می‌دهند که در این ارتباط خبر و گزارش تهیه شود.

مسئولان استانی در آخرین مصاحبه آب پاکی را رو دست متقاضیان ریختند و اعلام کردند که منتظر ابلاغ معاونت راهبری استخدامی رئیس جمهور هستند و باید دستور جذب و به کارگیری در ابلاغی به آنها اعلام شود.

نیروهایی که در آزمون قبولی استانداری‌های کشور پذیرفته شدند پشت دربی قرار گرفتند که قفل این کلید به دست معاونت راهبری رئیس جمهور باز می‌شود.

علی احسانی در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار فارس درباره آخرین اقدامات برای تعیین تکلیف نیروهای استخدامی سال گذشته در استان مازندران گفت: منتظر دستورالعمل معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور هستیم.

وی در پاسخ به این سئوال فارس که آیا پیگیری‌هایی از استان در این زمینه انجام شد و آیا برنامه‌ای برای جذب این افراد در دستور کار است، گفت: قطعا برای تعیین تکلیف این افراد برنامه‌ای در دستور کار است ولی تاکنون به استان چیزی در این ارتباط گفته نشد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری مازندران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که بسیاری از کسانی که در این آزمون قبول شدند سرگردان هستند، گفت: ابلاغ معاونت نظارتی راهبردی به استان اجازه استخدام و به کارگیری را بدهد.

اما در همین زمینه معاون منابع انسانی استانداری مازندران نیز همان حرف‌های معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران را مطرح کرد و گفت: برای تعیین تکلیف این افراد نیاز به دستور مقامات بالاتر داریم.

حسن خیران‌پور ادامه داد: برای جذب این افراد نیاز به دستور مقامات بالاتر داریم که تاکنون ابلاغی در این زمینه دریافت نکردیم


 احمدی لاشکی در تذکر شفاهی:

سه شنبه 26 فروردین-عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه دولت باید هر چه سریعتر تکلیف 3 هزار و 500 نیروی جذب شده از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان را که ماههاست حقوق دریافت نکرده اند را مشخص کند گفت: با ادامه این روند نمی‌توان به ساماندهی و سلامت بازار فکر کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت قاسم احمدی لاشکی در نشست علنی امروز سه شنبه 26 فروردین ماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با بیان اینکه در ابتدای اجرای طرح هدفمندی یارانه ها یعنی سال  87 سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اقدام به جذب 3 هزار و 500 نفر از نیروهای تحصیل کرده و متعهد کرده است گفت: در اواخر سال 90 و 91 مقرر شد طبق مصوبه هیات وزیران این 3 هزار و 500 نفر از شرکتی و قراردادی تبدیل شوند اما متاسفانه از آن روز تا به الان مشکلات از جمله تاخیر در پرداخت حقوق و مزایا شروع شده است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: 3 هزار و 500 نیروی مذکور به علت تاخیر در دریافت حقوق و مزایای خود با مشکلات متعددی مواجه شده اند از این رو به وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به تعیین تکلیف این نیروها تذکر می‌دهم.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: بنابراین با وضعیت تاخیر در حقوق 3 هزار و 500 نیروی جذب شده از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نمی‌توان به ساماندهی و سلامت بازار فکر کرد.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: اینجا جا دارد از نمایندگان برای در اولویت قرار دادن آزادراه تهران – شمال قدردانی کنم اما همین جا از آخوندی می‌خواهم مشکل پروژه 612 واحدی مسکن مهر چالوس را مرتفع کند.

احمدی لاشکی ادامه داد: گازرسانی به منطقه کوجور خواسته به حق مردم از دولت می‌باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: تسری در پرداخت غرامت کشاورزان، باغداران و دامداران که در حادثه بارش سنگین برف دچار خسارت شدند خواسته دیگر مردم از دولت است./


نظرات  (۲۱۳)

۱۷ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۳۳ به همهی جهادی ها
این طور معلومه وضع جهاد بحرانیه و آقایون با وجود تامین اعتبار توسط دولت  برای ما، می خوان نور چشمی هاشون رو وارد جهاد  کنند واقعا برای خودمون (بچه های قبول شده جهاد ) متاسفم که نمی تونیم حقمون رو بگیریم.
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۳۲ به مهدی حسینی
دوست عزیز سلام میشه بگین برای تایید مدرک دانشگاهی به کجا مراجعه کردید؟ و اینکه آزمایش خون هم از شما گرفته شد؟
با تشکر موفق باشید
کسی میدونه شروع به کار و زمان حکم چه فرقی داره؟
به علیرضا م با ازمونم از اداره خبر نداری کی تماس میگیرن؟

اینو یادم رفت بگم وقتی از کارمندای اداری و کارگزینی پرسیدم اسامی 91 نفر رو وارد کردید؟؟؟ گفتن چه خبره این اعداد رو از کجا میارید.؟؟؟
اینهمه رو کجا بزاریم و حقوقشون رو بدیم.فکر کنم میخوان تعداد رو کمتر کنن.امیدوارم من اشتباه کرده باشم
سلام.باپیگیری امروز از کارگزینی مانند دفعات قبل با بدترین برخورد ممکن از آقای انصاری مواجه شدم.ولی با اصرار م فهمیدم همه ادارات زیرمجموعه جهاد (دامپزشکی و شیلات) کارشون تمام شده و اسامی وارد شده و حتی فردا دامپزشکس شروع بدوخدمت هم هست ولی تا امروز (ساعت 13:45) حتی اسم 1 نفر هم از جهادی ها وارد سامانه کارمند ایران نشده.مهم ترین دلیل مخالفت رییس سازمان مهندس دلاور حیدر پور با استخدام جدید میباشد!!!! فکر کنید میگن شاه میبخشه ... بگذریم.ما باید بیشترین پیگیری رو انجام بدیم چون اگه سایت کارمند ایران بسته شه دیگه بدبخت شدیم رفت.زودتر هماهنگ شیم و بریم جهاد ببینیم چه خاکی به سر کنیم
به امین
منم مثل شما مال آملم. شما سهمیه ای هستی یا با آزمون؟

علیرضا م شما برای کدوم شهر هستین؟
سلام اداره هواشناسی از همه عقب تر هست هنوز کاری نکرده
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۴۷ از راه تو را می خواند به راه
فعلا که چشم همه مان به صفحه گوشیه
ولی خب اگه بخوان تا قبل عید بریم
باید شروع کنن، چون وقتی هم نمونده و اونا هم تا بخوان تلفن بزنن و نامه سو پیشینه و این حرفا طول می کشه
ولی باز هم امیدمون به خداست نه به خلقش

باسلام

توجه- تا امروز که از اداره راه تماسی جهت ادامه مراحل گرفته نشد.
اگه با هر یک از دوستان تماس گرفته شد اینجا کامنت بذارند.
ظاهرا هواشناسی هنوز اسمها رو وارد کارمندایران نکرده. کسی اطلاع دقیق از وارد کردن اسمها و ادامه مراحل نداره؟
پس جهاد داره چیکار میکنه؟
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۳۳ راه تو را می خواند به مقداد مقداد
تبریک عرض می کنم.
ان شا الله تو کارت موفق باشی.
دلت همیشه خوش
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۳۰ مقداد مقداد
سلام دوستان امروز از محیط زیست باهام تماس گرفتن و گفتن که چهارشنبه برم ساری و ابلاغ کارمو بگیرم و چن تا فرم و برگه و تعهد امضا کنم  ومشغول به کار بشم موفق باشید یاعلی

با سلام

دوستان سازمان ورزش و جوانان مازندران لاک پشتی حرکت می کنه. اگه به همین منوال کار کنند بعید به نظر میادبرای فروردین مشغول به کار بشیم. اگرموافقید یک روز بریم اداره کل. لطفا اگه میاین کامنت بزارین. اگه دوستان دیگه رو می شناسید اطلاع رسانی کنید تا طی همین هفته بریم برای پیگیری. من 2 نفر رو می شناسم. لطفا کامنت بزارین.

جهاد همه ی اسامی رو  وارد سامانه (کارمند ایران) کرد؟ منظورم همه ی 91 نفره.
لطفا اگر کسی از جهاد خبری داره اطلاع بده. ممنونم.
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۴۲ مهدی حسینی
در بدو ورد فرمی دادن که با پر کردن مشخصات خودن برای ثبت در سامانه کارمند ایران، 4 نامه ذکر شده در حضور شخص تنظیم می شود.به این علت که هر شهرستانی که فرد راحتتر باشه نامه رو برای اداره اون شهرستان تنظیم کنن.مثلا یکی از بچه ها سهمیه بابل بود اما ساکن تهران و نامه ها رو به ادارت مرتبط در تهران به درخواست اون شخص تنظیم شد.البته اون شخص متولد بابل بود ولی ساکن تهران.
مهدی حسینی عزیز
سلام 
ممنون از اطلاعات دقیقی که ارائه دادی. یه سوال؟ اون 4 نامه برای همه افراد آماده شده یا هنگام مراجعه تنظیم میشه؟ 
آز مهدی حسینی بابت اطلاعاتشون تشکر میکنم
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۱۹ مهدی حسینی
با سلام خدمت دوستان
جناب آقای امین
آزمایشات پزشکی شامل اعتیاد و تعیین مزاج است که توسط اداره بهداشت شهرستان خودتون و بخش مربوط به طب کار انجام می شود.نیاز به ناشتا بودن نیست.
اداره تشخیص هویت شهرستان خودتون برای دریافت نامه غدم سوپیشینه است.
در ضمن دوستان این استخدامی ما خاری تو چشم تبدیل وضعیت های نیروی های موجود هست چون میخواستن همه اونها رو با سهمیه ما تبدیل وضعیت کنن.چون به یکی از دوستان ما یکی از اونها گفت که زیاد دلتون رو به حرفای نوبخت خوش نکنید دقیقا مثل حرف های بعضی کامنت ها تو این سایت.یعنی اونها اینجا هم هستن پس حواستون باشه با حرفای اونا شتابزده عمل نکنید چون کسی که خودش توی این آزمون باشه هیچ وقت اینقدر سیاه و تاریک حرف نمیزنه و یه ذره امید داره.گفتم که گوشی دستتون باشه
مرسی از همه بخصوص مدیر بزرگوار
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۵۰ به تمام جهادی ها
لطفا از جهاد پیگیر باشید . مسئولین جهاد جواب درست و حسابی به ادم نمی دن .
تا زمانی که حکم (حکم استخدام) صادر نشده بصورت جدی پیگیر باشید. یا علی.
به گفته خیریان پور (معاونت نیروی انسانی استانداری) قبل عید باید بکار گیری بشیم پس این هفته باید افراد را مطلع کنند تا حداقل هفته ی اخر اسفند سر کار باشیم. پس پیگیر باشیم تا این گفته ی خیریان پور به حقیقت بپیونده و برای بعد عید نمونه
لطفا در هفته ی آینده به تمام سازمان ها سر بزنید ببینید که کی بکار گیری می شیم
این هفته پیگیری هاتون باید خیلی پیگیر باشیم بخصوص از اداره کل ها
لطفا از فردا همه پیگیری کنید.
نوبخت گفت از همین الان باید  استخدام کنن بریم به ادارات فشار بیاریم که زودتر مراحل را انجام بدن
از فردا همه باید بریم به ادارات کل و پیگیر باشیم. تا کارا زودتر انجام شه
با سلام مهدی حسینی عزیز ازمایشات پزشکیی شامل چه چیزهایی بود؟سوسو پیشینه از کجا گرفتی؟
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۵ مهدی حسینی
با سلام خدمت دوستان و مدیر محترم
امروز با مراجعه به کارگزینی اداره کل منابع طبیعی، ضمن پرکردن فرم مشخصات جهت ورود اطلاعات به سامانه کارمند ایران 4 نامه متفاوت جهت 1-تایید مدرک دانشگاهی 2-عدم سوء پیشینه3-تایید کارت پایان خدمت4-آزمایشات پزشکی برای هر نفر تهیه شده تا با انجام آن مرحله آخر باقیمانده هم طی شود و طبق اعلام نظر کارگزینی به محض دریافت کد مستخدمی و استعلام های فوق شروع بکار صورت می گیرد که تموم تلاش این است تا قبل از عید کارها انجام شود و منابع طبیعی بطور جدی پیگیر ادامه مراحل هست و شروع کار رو بعد تعطیلات 4روزه اول عید اعلام کردن البته صحبتی هم شد که ممکنه تا قبل عید هم این امر صورت بگیرد.در ضمن همه ادارت دیگر هم قاعدتا باید مانند منابع طبیعی با نامه استانداری ادامه مراحل را برگزار کنند چون نامه به صراحت اعلام به اتمام مراحل استخدامی داره و باید انجام شود.بچه ها فقط آرامش خودتو رو حفظ کنید و پیگیر باشید.
مرسی از همه بویژه مدیر محترم که با همه بی مهری های بعضی دوستان متاسفانه غیر منصف که در بعضی کامنت های مربوط به استان های دیگه واقعا کم لطفی در حق ایشان میکنند باز به کمک کردن به این بچه ها ادامه میدن.فقط یه لحظه فکر کنید که اگر این سایت نبود چه اتفاقاتی میتونست بیفته همین کافیه تا قدردان مدیر باشیم.اگر ایشون قبول کنه من از طرف همه بچه ها از همه استان ها از ایشون تشکر میکن.مدیر بسیار ساپسگزار.
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۰۴ شهرسازی مازندران
سلام خسته نباشید امید وار دل همه شاد شه مخصوصا استخدامی ها راستی خواستم از تمام کسانی که زحمت کشیدن تو این وبلاگ مخصوصا مدیر یه خسته نباشید اساسی بهم نمیدونم چطور دعا کنم فقط از ته دل واسش میخواهم که به خواسته های مشروع برسه و عاقبت بخیر بچه نمیدونم چطور قدر دانی کنم ازش بدانید که چقدر کارتون ارزش داره ممنونم واقعا
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۴۷ به جهادی های عزیز
کسی نیست بدونه شروع به کا رمون کی هست؟
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۳۶ به همه ی جهادی ها
با سلام به دوستان
دوستان از طریق سازمان مربوطه(جهاد کشاورزی مازندران) پیگیر باشید. پاسخ آنها بعد از عید مراحل انجام می شود . در صورتی که طبق سخنان معاون برنامه ریزی استانداری مازندران قبل عید انشالله همه دوستان سرکار مشغول فعالیت می شوند.
لطفاً پیگیر باشید.
اگه کاری نکنید بعد از عید میرید.

دوستان اینقدر با استانداری تماس نگیرید اسامی رو بعد از وارد کردن سازمانها باید استان تایید کنه کارشون کند میشه 2ساعت اول امروز 20نفر تماس گرفتن
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۱۵ کل سهمیه های مازندران اختصاص یافت

حسن خیریان‌پور امروز(93/12/12) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری درباره آخرین وضعیت پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی در دستگاه‌‌های دولتی استان، اظهار کرد: افرادی که آزمون استخدامی سال 91 پذیرفته شدند ولی هنوز شروع به کار نکردند طی چندین مرحله پیگیری به عمل آمد، آخرین مرحله پیگیری هفته قبل بود که جلسه‌ای در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار شد و این موضوع به نتیجه رسید.

وی با بیان اینکه سهمیه مازندران در آزمون استخدامی در دستگاه‌های دولتی برای 600 نفر بوده‌ است، بیان‌ داشت: کسانی که در آزمون پذیرفته شدند صورت جلسه شد و تمامی کارها در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام شد که این تعداد باید در 22 دستگاه اجرایی استان به‌کارگیری شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران تصریح کرد: دغدغه افرادی که در آزمون سال 91 پذیرفته شدند ولی هنوز شروع به کار انجام نشدند، با نگاه مثبت دولت و پیگیری‌های انجام شده از طریق استانداری جلسه‌ای برگزار شد و الان مراحل کاری و سهمیه دستگاه‌ها مشخص شد و مشکل خاصی در این راستا نیست.

خیریان‌پور با اشاره به اینکه از میان 22 دستگاه، 19 دستگاه اجرایی استان نسبت به گزینش و مراحل اداری اقدام کردند، گفت: تنها دستگاه‌های ثبت احوال، بازرسی و جمع‌آوری اموال تملیکی این کار را انجام ندادند.

وی اظهار کرد: در نشست با مدیرکل ثبت‌احوال مازندران و تماس تلفنی با مدیرکل منابع انسانی ثبت‌احوال کشور قرار شد طی روزهای آینده این اداره‌کل نسبت به گزینش اقدام کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران افزود: بازرسی استان که مربوط به قوه‌قضاییه است و مسائل خاص خود را دارد و جمع‌آوری اموال تملیکی دو یا سه نفر هستند که بحث‌هایی است که به دنبال این هستیم که انجام شود.

خیریان‌پور در پایان گفت: شروع به‌کار پذیرفته‌شدگان آزمون سال 91 قبل از عید 94 در دستگاه‌ها انجام می‌شود که هماهنگی‌های لازم در این راستا در حال انجام است



دوستان من نامه رو دیدم، متن خاصی نداره، نوشته: ادارت کل نسبت به پرکردن مشخصات افراد در سایت کارمند ایران افدام کنند. چیز خاصی نداره که اینقدر پیگیرین.
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۱ قبول شده جهاد
در خصوص نامه ها مزدک جان شما میتونید در این سایت عکس ها رو آپلود کنید و لینکشو اینجا بزارید.از پیگیری مستمر تو هم ممنونیم

http://8pic.ir/
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۹ قبول شده جهاد
دوستان جهادی

با پیگیری های انجام شده نامه به جهاد ارسال شده ولی متاسفانه آقای انصاری پاسخ روشن و دقیقی نمیدهند.

فردا با پیگیری از جهاد باید جواب روشنی بگیریم.

در ضمن دوستانی که میگن چه خبر؟؟!!! رفتین؟؟!!! و...

خب برادر/خواهر من شما هم یه تکونی به خودت بده ببین چه خبره ...
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۳ محمود از مازندران
به دوستان جهادی
با سلام
در مراجعه حضوری  کارگزینی جهاد جواب درستی نمیده درباره شروع بکار ولی بر اساس خبرهای واسطه که دریافت شد 20 اسفند احتمالش 90 درصده.احتمال ضعیف هم شنیدم 28 اسفند. فعلا باید تا هفته بعد صبر کنیم.
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۱ به تمام جهادی ها
کسی میدونه اسامی وارد سامانه کارمند ایران شده یا نه؟
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۳۸ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
*******گزینش نشده ها **********

سرونوشت ما چی میشه ؟؟؟؟؟ همه دارن کد میگیرن و از اول فروردین شروع به کار میکنن ولی ما چی؟؟؟؟
مدیران عزیز سایت و آقای مزدک ..شهادتتان را آرزو مندیم...

در صورت امکان و فرصت ، تدبیری بیندیشید اسکن نامه آقای مزدک در وبلاگ قرار بگیرد.
یاعلی.ع
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۳۴ lمهدی حسینی
آقای مدیر دیگه بچه ها باورشون شده شما باید 24 ساعته در خدمتشون باشی و بدون توجه به اینکه شما هم شرایطتون مثل ماست و باید به خودشون بیان که شما هم زندگی شخصی خودتو رو دارید.
حتما دوستان را در جریان امور قرار خواهم داد و در مورد سامانه و ورود اسامی و حتی کارورزی سوال خواهم کرد و  خبرش رو هم بهتون میدم.ولی اصلا دیگه جای نگرانی نیست.نوبت همه میرسه برای انجام این مراحل.

۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۵۲ میرزا کوچک
از من میرزا کوچیک به همه ی دوستان سلام
همه چی داره کم کم درست میشه بچه ها
نوکریم
به مهدی حسینی
با سلام
دوست عزیز فردا رفتی اداره کل حتما نتیجه کار رو همینجا اطلاع رسانی کن لطفا. البته اگه زحمتی نیست. در ضمن بپرس ببین اطلاعات رو وارد سامانه کارمندایران کردن یا نه. با تشکر
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۲۳ به دوستان جهادی

دوستان عزیزجهادی، من امروز با یکی از کارمندان کارگزینی جهاد استان صحبت کردم، گفت سهمیه ما کامل اختصاص پیدا کرد.فکر کنم 91 نفرند.

۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۲۶ به جهادی ها
یعنی کسی نیست بدونه سهمیه جهاد کامل اختصاص پیدا کرد یا نه؟ و کی شروع به کارمونه؟
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۳۹ قبول شده جهاد
طبق پیگیری مزدک از استانداری شماره نامه به ادارات اینه

86/61//114891
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۴۵ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مدیرجان کجایی؟ چرا کامنتها رو تایید نمی کنی؟ چقدر اینجا سوت و کوره؟؟
پاسخ:
مدیر دوم:بچه ها چرا اینجوری می کنید خب ما هم آدمیم برامون مشکل پیش میاد نمیتونیم شب و روز پای نت باشیم
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۳ مزدک پاکزاد
سلام به همگی.نامه ارسالی به همه ادارات کل یک شماره داره
شماره نامه:86/61/114891
تاریخ:93/12/12
 امضاء: شریف زاده مدیر کل منابع انسانی
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۰۷ مزدک پاکزاد
سلام
اسکن نامه استانداری اداره کل ها را چطور براتون بفرستم که توی وبلاگ بذارید؟
پاسخ:
مدیرسایت :   آپلود کنید بصورت خصوصی بفرستین تو وبلاگ قرار خواهیم داد
مردم از نگرانی و استرس. شروع به کار بچه های جهاد کی هست؟ لطفا اگر کسی خبری داره اطلاع بده.
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۱۴ مهدی حسینی
سلام به همه دوستان و آقای مزدک عزیز
ساعت 11 آقای توکلی از کارگزینی اداراه کل منابع طبیعی با من تماس گرفتن جهت ادامه مراحل (آزمایشات پزشکی و سو پیشینه) فردا برم اداره کل که نشون دهنده دریافت نامه استانداری و تخصیص سهمیه ها به اداره کل منابع طبیعی است.انشالا به همین شکل برای دوستان دیگر هم این اتفاق رقم خواهد خورد.اصلا جای نگرانی نیست و این باقیمونده راه رو با سعه صدر و حوصله بیشتر انشالا طی کنید.
مرسی از همه بویژی از آقای مزدک و سپاس فراوان و بی نهایت از مدیر سایت که واقعا نقش لیدر و رهبری بچه ها رو به عهده داشتن.یه لحظه پیش خودمون فکر کنیم اداره یه همچین سایتی با این همه بازدید کننده واقعامثل یه سارمان پر از ازباب رجوع هست که مدیر هنرمندانه پاسخگوی همه بود در حالی که ایشون هم جزیی از ما بود و برای کارهاشون از جایی حقوق نمیگیرن بیمه هم ندارن و جزو سابقه کارشون هم حساب نمیشه و از همه مهمتر عیدی آخر سال هم بهشون تعلق نمیگیره.خیلی مخلصیم.خدا خیرت بده مدیر جان.مطمئن باش جواب همه محبتتات رو میبینی خیلی زود.زنده و برقرار باشی انشالا.
سلام به همگی

با پیگیری امروز آقای پاکزاد شماره نامه استانداری به ادارات کل را گرفتند

86/61/114891
 
لطفا برای پیگیری ارسال نامه مذکور و تخصیص کامل سهمیه ها از ادارات کل پیگیری کنید
با تشکر از پیگیری مستمر و اطلاع رسانی دوست بزرگوارمون
سلام . دیروز از اداره کل ثبت احوال با من تماس گرفتن گفتن از شنبه برو ادارت به عنوان کارورز شروع به کار کن. بقیه هم نگران نباشن ایشالا به زودی باهاشون تماس میگیرن. بالاخره کابوس دو ساله تموم شد.
کسی میدونه سهمیه جهاد چندتاست؟؟ کسی رفته جهاد از انصاری بپرسه کجای کاریم؟؟
سلام. لطفا اگر کسی به جهاد رفته و خبری داره اطلاع بده؟
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۴۸ مزدک پاکزاد
سلام به همگی. لطفا بجای تماس مکرر با استانداری برای پیگیری وضعیت اصلاح سهمیه ها لطفا از اداره کل ها پیگیر باشید بر اساس اطلاعات بنده نامه به اداره کل ها امروز حدود 10-11 در استانداری ثبت صدور شده.فردا به اداره کل ها مراجعه کنید(خواهشن تلفنی تا حد امکان پیگیر نباشید تا اطلاعاتتون مستدل باشه) و درصورت اعلام عدم وصول نامه اطلاع بدین. فقط خواهشن مستدل باشه نه اینکه همینجوری رو هوا. بنده هم سعی میکنم فردا برم استانداری و تقاضا کنم که اگه امکانش باشه شماره نامه ادارات کل رو بهم بدن برای پیگیری نامه ها(البته اگه امکانش باشه)بازم تکرار میکنم لطفا بی دلیل استانداری و حتی ادارات کل تماس نگیرید.بذارید انشالله اگه حالا که داره کار تموم میشه این انتهای کار خاطره خوش بجا بمونه نه مزاحمت بی دلیل.

لباس سال نوام را سیاه خواهم دوخت

 

که سین اولم امسال، سوگ فاطمه (س) است

 

آغاز ایام فاطمیه را به همه ی اهل محبت عرض تسلیت داریم.

ایام فاطمیه از 13 اسفند 93 آغاز و 5 فروردین 94 به اتمام خواهد رسید.

 

اگر یادتان بود و باران گرفت---دعایی به حال بیابان کنید.

یاحیدر.ع

۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۲ توسل به حضرت فاطمه(س)

مجلس با کل بودجه هزینه ای دولت موافقت کرد. بودجه ما هم در همان بودجه هزینه ایست و تصویب شد.خیالتون راحته راحت.

۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۱۳ توجه توجه توجه
بودجه تصویب شد و به شورای نگهبان فرستاده شد. کسی میدونه ردیف بودجه آزمون استخدام استانداریها تصویب شد یانه؟؟؟
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۳۱ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
****یا فاطمه زهرا کمکمون کن*******
تو رو به چادر خاکیت قسم میدم دم عیدی دل این جوونا را شاد کن
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۵۲ به همه ی جهادی ها
سلام. لطفا پیگیری هاتون رو زیاد کنید . وگرنه این اقایون عین خیالشون هم نیست. حق گرفتنی است نه دادنی. از فردا پیگیر کارمون در جهاد باشید.
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۴۷ بابلی ریکا
قابل توجه دوستان مازندرانی طبق پیگیری امروزم از استانداری تمامی 600سهمیه از طرف معاونت برای مازندران بدون حتی یه نفر کمو کاستی در سایت کارمند ایران برای ازمونیها تخصیص داده شده و تمامی ادرات کل براشون سهمیه کامل در نظر گرفته شده و خودم سایت رو با چشمام برا همه ادارات کل دیدم  و خواهشا از مراجعه بی مورد به استانداری بپرهیزید عباسی امروز خیلی شاکی بود  و از امروز پیگیر ثبت اطلاعاتتون از طرف اداره کلها در سایت کارمند ایران باشید ضمنا نامه مربوطه به ادارات کل منتظر امضای شریف زاده هست و طبق قول رییس دفترشون تا اخر وقت امضا و به ادارات فرستاده میشه پس از ادارات خودتون پیگیر باشید.
من ساعت 12/5 جهاد مازندران بودم .جهاد کسی پاسخگو نیست
میگن شماره نامه استانداری رو بیارین تا بهتون جواب بدیم .طرف اصلا سرشو بالا نیاورد باهام حرف بزنه.اسمش انصاری بود و از قرار طبق لیست قبلی (80 درصد جذب) میخوان نیرو جذب کنند.بهم گفت هیچی معلوم نیست شاید فردا شاید هفته بعد شاید 10 ماه دیگه بیایید سرکار.کلن ناامید شدم 
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۱۴ میرزا کوچک خان

سلام دوستان منابع طبیعی

کسی از منابع طبیعی و اینکه تمام سهمیه ها اختصاص داده شده خبر داره. ما که کارمون تو جنگله رو آنتنیم. چند تا خانم تو کارگزینی اداره کل اند که من میرزا کوچیک از حکمت اینا تو اون اداره موندم. نه جواب میدن نه میدونن چی به چیه راحت راحت. فقط بهم بگن کی اینارو آورده دوست دارم تا صبح بهش نگاه کنم و مبهوت این انتخابش شم.  

سلام. کسی میدونه سهمیه جهاد کامل اختصاص پیدا کرد یا نه؟ اگر خبری از جهاد دارید لطفا اطلاع بدید. سپاس.
دوستان مشکل کمبود سهمیه اداره ما حل شد. آقای عباسی درست گفتند. تمام سهمیه ها اختصاص یافت. مزدک جان خیلی نوکرتم
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۶ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
***تا بودجه تصویب نشه خبری از استخدام نیست***
مجلسی ها تو دو روز اینده میسن به بودچه ما ....از همه بچه ها خواهش میکنم ارتباطتون رو با نماینده های مجلس بیشتر کنید...نزارین تو این دو روز یادشون بره که 30000 جوون به اونا احتیاج دراه ...حداقل با پیامک بهشون یاداوری کنید....
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۵ بابلی ریکا
قابل توجه دوستان مازندرانی طبق پیگیری امروزم از استانداری تمامی 600سهمیه از طرف معاونت برای مازندران بدون حتی یه نفر کمو کاستی در سایت کارمند ایران برای ازمونیها تخصیص داده شده و تمامی ادرات کل براشون سهمیه کامل در نظر گرفته شده و خواهشا از مراجعه بی مورد به استانداری بپرهیزید و از امروز پیگیر ثبت اطلاعاتتون از طرف اداره کلها در سایت کارمند ایران باشید ضمنا نامه مربوطه به ادارات کل منتظر امضای شریف زاده هست و طبق قول رییس دفترشون تا اخر وقت امضا و به ادارات فرستاده میشه پس از ادارات خودتون پیگیر باشید.
دوستان سلام، صبح بخیر، ظاهراً مشکل کم شدن سهمیه ها همچنان ادامه داره. اداره ما که میگه استانداری شفاهاً گفته ولی هنوز  سهمیه کد استخدامی باقیمانده بچه ها رو اختصاص ندادن.
آقا مزدک بزرگوار به نظر شما چیکار کنیم؟
سلام. کسی خبر داره استانداری به جهاد نامه زده یانه؟  کسی رفته جهاد؟؟؟؟
سلامی چوبوی خوش آشنایی بدان مردم دیده ی روشنایی.

ناراحت بودم که کفش ندارم تا اینکه شخصی را دیدم که اصلا پا نداشت. بچه ها خدا را شکر واسه همه ی چیزهایی که داده و به حکمت نداده.اربعین که کربلا بودم به چشم خودم دیدم معلولی بدون پا فقط با دست پیاده حرکت می کرد.

 از این که می بینم قراره چه دوستان خوبی جذب ادارات بشن مثل آقای پاکزاد و دوستان خوشحالم و انشأالله بعد جذب و با استعدادی که دارن و بجایی رسیدن فکر این روزهای خودشون بیفتن و دست کارجوها و جوونا را بگیرن.
ولی ما همچنان نگرانیم مدیر عزیز لطفا اگر خبری دارید ما رو در جریان بذارید
بیشتر از همیشه ممنون و مدیونتون هستم
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۴ بابک رضایی

راستش ما که صبح استانداری بودیم، یکی از همکاران آقای عباسی رسماً گفتند که مشکل 50 نفر جدیه و تهران تحت هیچ شرایط زیر بار نمیره!!حالا چطور شد که ظرف 3 ساعت همه چی تغییر کرده و اوکی شده!!!اگه به حرف زدن بود که همون روز توی تهران مشکل حل میشدو به نظرم کاسه ای زیر نیم کاسه هست.بچه ها حتماً فردا مثل امروز جدی و منسجم پیگیری کنیم که سرمون کلاه نره.

مدیر جان لطفا جواب خصوصی رو بدید
با تشکر
پاسخ:
مشکل تان حل شده که !!!

دوستان گرامی، بنده با شناختی که از آقای عباسی دارم مطمئنم که همه رو پیچونده و بابت حل مشکل 50 نفر  به آقا مزدک دروغ گفته، چون استانداری عجیب از تجمع کردن و اعتراض می ترسن. به دروغ گفته که حله تا زمان رو ازدست بدیم و اون موقع دیگه هیچی!! لطفا فرداد از ادارات بپرسید که سایت برای همه باز شده و مشکل باقیمانده بچه ها نیز حل شده. لطفاً حتماً اطلاع رسانی کنیدو در پایان از زحمات دوست خوب آقا مردک تشکر می کنم.

مدیر جان خصوصی رو دریاب
دوستان عزیز سلام، با تشکر از همه عزیزان و مزدک عزیز بابت زحمت این چند روزش، از همتون خواهش می کنم فردا به ادارات مراجعه کنید تا صحت صحبت و قول آقای عباسی در خصوص حل مشکل همه بهمون ثابت شه و خیالمون راحت. واگر خدای ناکرده اینچنین نشد مجددا از استانداری پیگیری کنیم. دوستان فرصت خیلی کمه. مواظب باشید در عمل انجام شده قرار نگیریم ، چون اگر احکام رو برای 80 درصد بچه ها بزنن و برای بقیه نزنن دیگه کار از کار گذشته و دستمون به جایی بند نیست . لطفا فردا پیگیری حضوری کنید و نتیجه رو به همه اعلام کنید از همه ممنونم.
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۶ هادی-مازندران
سلام اقای پاکزاد قبول شده فنی وحرفه ای هستم ایا اسامی مارا وارد سایت کارمندان  کردند یا خیر با تشکر
سلام دوستان.خیلی خوشحالم بابت درست شدن کارهاتون.نمیدونم میدونید یا نه بازرسی مازندران و تهران کلا زدن زیرش و اصلا این آزمون رو قبول ندارن و با ما مثل یک طفیلی برخورد میکنن.حدود 10 نفر از دوستان بازرسی همدیگرو با کلی مکافات پیدا کردیم اما بازرسی مازندران هیچ اطلاعاتی نمیده تا بقیه رو پیدا کنیم.دوستان برای ما هم دعا کنید.اگر دوستان و آشناهاتون قبول شده بازرسی هستن با ما آشنا کنید.اگر هم بازرسی مازندران یا تهران آشنایی دارید کمکمون کنید...به امید سور با اولین حقوقمون برای خونوادمون
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۵۶ مهدی حسینی
سلام به همگی
اول از همه بازم از آقای مزدک تشکر میکنم چون کاری که شما کردید واقعا قابل ستایش هست و مخصوصا پیگیری های زیادتون که انصافا از عهده خیلی ها برنمیاد مزدک جان کسی حق نداره به شما طعنه آمیز حرف بزنه چون شرط انسانیت نیست.شما مطمئن باشید در زندگیتون موفق خواهی بود.البته اون دوستان هم مطمئن باشید در درون خود پشیمان هستن شما ببخش وبذارید به حساب استرس و فشار طاقت فرسای این روزاشون.حرف شما درست هست.من خودم بارها به آقای ساداتی گفتم که دست مریزاد به خاطر خوش رفتاری و سعه صدرتون که در همه حال جوابگوی بچه ها هستن خیلی از کارمندها اینطور نیستن اونایی که خیلی با ادارات سروکار دارن حرفمو متوجه میشن.اونا تصمیم گیرنده نیستن فقط اجراکننده بخشنامه های صادره از مافوق هستن.باور کنید اگر شخصیت و متانت آقایان عباسی و ساداتی نبود شاید کارما سخت پیش می رفت.پس لازمه ازشون تشکر کرد به هر شکلی.همونطور که کارمندی وظیفشو درست انجام نمیده باید بهش اعتزاض کرد در مقابل از کارمنهای شریف و متعهد هم باید قدردانی کرد.جای دوری نمیره.ارزش و شخصیت مارو که جزو تحصیلکرده های این مملکت هستیم بالا میبره که حواسمون به همه چی هست.
جناب آقای محمدحسن
شرایطتون رو درک میکنم برای همین گفتم الان فقط باهم باید یکدل بود ولا غیر.واقعا لازم نیست کسی قسم بخوره که مشکل داره چون برای همه این کار مهمه پس مطمئن باشید هر کاری از دست هرکسی بربیاد کوتاهی نمیکنه حتی یه تلفن ساده. همه مشکلات خودشون رو دارن که باید بهشون احترام گذاشت در عین اینکه باید حواسمون به همدیگه هم باشه.
سهمیه منابع طبیعی اختصاص پیدا کرده و نگران نباشید.انشالا تو کار ودرستون موفق باشید آقای دکتر
جناب آقای امین هستم
سهمیه منابع طبیعی در ابتدا 23 نفر بود.اما دونفر از آمل و سوادکوه با توجه به اینکه به عنوان ناظرین گندم هم بودن از منابع طبیعی انصراف دادن.برای سوادکوه جایگزین بود اما برای آمل نه.برای همین جمعا 22 نفر سهمیه اداره کل منابع طبیعی است که اختصاص داده شده استو نامه آن هم ارسال شد و دوستان کارگزینی جملگی آماده وارد کردن اسامی به محض دریافت نامه هستن.
جناب آقای به مهدی حسینی
بنده ساعت نزدیک به 1 مطلع شدم از آقای ساداتی که مزدک عزیز هم بهش اشاره کرد.
و درآخر اینکه خوشحالم که جو الان خیلی دوستانه شده و ببینید که این انرژی مثبت چطور بهتون انتقال پیدا کرده حتی از طریق مجازی.باور داشته باشد خوبی ها از بین نمیره چون دنیا بر این اساس قرار گرفته.هیچ کس با خودخواهی به جایی نرسیده.همه ما جوونایی هستیم که میخوام کار کنیم و مفید باشیم و سربلند همین.پس با هیجانات زودگذر این حس خوب رو خراب نکنیم دوستان و خاطرات خوبی رو البته با همه سختی ها برای خودمون رقم بزنیم...
از همه ممنون و سپاسگزار بویژه آقای مزدک و دوستانی که با جدیت پیگیر هستن.

۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۰۸ مزدک پاکزاد
سلام به همگی.دوستان بنده میخام دو مورد رو عنوان کنم اول اینکه همونطور که دوستم قبول ده جهاد نوشتن بنده ساعت 1:30 مجددآ به استانداری مراجعه کردم و با آقای عباسی در راهرو استانداری ملاقات کردم ایشون گفتن که سهمیه اوکی شد و به ادارات کل اختصاص داده شد و مشکل مرتفع شد بنده پرسیدم که آیا قطعیه و به بچه ها اطلاع بدم که فرمودن آره حتی از اون باقیمانده 7-8 نفری پرسیدم که ایشون گفتن کلن قضیه حل شده و سهمیه همه ادارات بهشون اختصاص داده شد. اما نکته دوم اینکه میخواست به دوستان بگم که انسانی رفتار شایسته داره که در بحبوحه مشکلات خویشتن دار باشیه وگرنه در روز های خوش و خرم که همه خوبن.باید در شرایط بغرنج طوری رفتار کنیم که بعد از عبور از سختی و به آرامش رسیدن بتونیم از کرده خود دفاع کنیم و از اون سرافکنده نشیم. رفتار های هیجانی مناسب افردی در سن و سال ما نیست. باید در اوج هیجان هم خویشتن دار باشیم و تا خدایی نکرده نه توهینی به کسی کنیم و نه حرفی خلاف عرف و حق بیان کنیم. دوستان عزیز لطفا در قضاوت خودتون نسبت به افراد جانب حق رو بگیریم. من با چند مورد اس ام اس و تماسی طعنه آمیزی و دور از انصافی که از دیروز به خودم شده کاری ندارم (هرچند که بسیار برام سنگین بود که بعد اینهمه سختی که متحمل شدم جوابش این بشه) ولی در مورد افراد و اشخاص دیگه هم دوستان وقتی میوفتن رو موج هیجان اینو اجرا میکنن. دوستان عزیز من شاید به شخصه انتقادات و اعتراضات زیادی نسبت به عملکرد سیستم اجرایی و حتی آقای عباس در مورد استخدام های خودمون داشته باشم ولی این باعث نمیشه که منصف نباشم و همکاری افراد رو کلا نبینم.شما خودتون بزودی کارمند میشید و معنی کارمندی رو میفهمید.انگشت شمارن کارمندانی که بعد از ساعت اداری جواب تلفن بدن و یا به امور کاری اداره برسن ولی این مورد در خصوص آقای عباسی و ساداتی(علی الخصوص آقای عباسی) صدق نکرد و من خودم بشخصه بارها و بارها در ساعاتی از شب با ایشون تلفنی صحبت کردم و یا هرگز پیش نیومده که جواب پیامکی رو ندن. ازتون خواهش میکنم منصف باشین. نه فقط اینجا و در این مورد بلکه در تمام مراحل زندگی و کاری.نصبت به دیگران قضاوت ناعادلانه نکنید تا نسبت بهتون قضاوت ناعادلانه نشم. تا بعد بدرود
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۲۹ علیرضا محمدی
سلام، منم امروز با دوستم اومدم استانداری، منظورتون از درست شدن کار اون پنجاه نفر همون قول شفاهی که تهران داده هست یا اتفاق دیگه ای افتاده؟ 
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۱۹ به قبول شده جهاد
سلام. چطوری مشکل اون 50 نفر حل شد؟ از جهاد خبری داری؟
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۴۹ راه تو را می خواند
ممنون از دوستان بابت پیگیری و همدلی
2 سال با هم غصه خوردیم پس با هم این قصه استخدامی رو تموم می کنیم.
منم فردا از اداره راه سوال می کنم.
ان شا الله مشکل همه ما بزودی حل بشه و این چن قدم مونده به خط پایان رو هم با هم بریم.

کسی رفته جهاد ببینه در چه مرحله ای هستن؟ کی از این بلا تکلیفی در میایم؟
حل شدن مشکل رو اولا مدیون اقای پاکزاد و ثانیا مدیون تمام عزیزانی هستیم که امروز قدم رنجه فرمودن و تشریف اوردن. مطمئنن تو تمام مراحل زندگیشون موفق خواهند شد چون دل بزرگ و بی واهمه ای دارن.


با سلام خدمت دوستان خصوصا آقا مهدی حسینی
واقعا راست میگن من نتونستم امروز بیام. هر چند تهران واسه پیگیری رفتم و بارها........ اما با متاهلی، دانشجوای دکترا بودن، کار تمام وقت(البته بیگاری)، نداشتن ماشین و دور بودن از ساری و هزار گرفتاری دیگه. هر چند همه مشکل دارند ولی گاهی آدم واقعا نمی تونه برنامه ریزی کنه اونم تو این مملکت که هیچی سر جاش نیست. استخدام 6 ماهه 2.5 طول کشیده. اگه بخاطر مادرم و وابستگی همسرم به ایران نبود بورس کره جنوبی بودم نه خار شده ی یک دسته ........
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۲۵ قبول شده جهاد
از تمامی دوستانی(حدود 40 نفر)که امروز زحمت کشیده و به استانداری اومدن نهایت تشکر رو دارم.دست مریزاد

الان با حل شدن مشکل از استانداری  فقط از ادارات کل پیگیر باشیم ک ه نامه ارسال استانداری زودتر عملیاتی بشه
به مهدی حسینی
سلام دوست عزیز
سهمیه اداره کل منابع طبیعی 23 نفر هست. تکلیف اون یک نفر چی شده؟ اطلاعی داری؟
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۱۸ قبول شده جهاد
با پیگیری مجدد مزدک از استانداری در ساعت 13:30 خوشبختانه مشکل اون 50 تا سهمیه هم حل شد و هیچ مشکلی نیست.فقط از ادارات پیگیری کنید

از مزدک عزیز هم ممنونیم

امروز تماس  گرفتم با راه و شهرسازی:

1-گفتن آزمونی هستید: -بله : تا بیست و پنجم مشخص میشه.

2- ؟ : اسمم وارد سامانه شده و یا خواهد شد؟  گفتن: اگه بخواد بشه، اسم همه وارد خواهد شد اگه نخواد بشه که هیچکی اسمش وارد نمیشه.

3- گفتم خبرهایی تو استانداری هست... (حرفم رو قطع کرد) گفت به این خبرا توجهی نکنید.

با همه ی این اوصاف، بنده آماده ام تا استانداری رو تحت فشار بذاریم که نه حق ما بلکه حق کس دیگه ای ضایع نشه و احدی از نورچشمی ها برای خودش حقی قائل نشه.

۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۴۴ راه----بابل----

من هم با بعضی دوستان موافقم

وقتی کارها باریک میشن باید ارزشمندی خودمون رو نشون بدیم...بعضی دوستان و خواهران بعلل متعدد امکان حضور نداشتند، واقعا کوته نظری و بی مرامی است که بگیم من کارم حل بشه بقیه نشد نشد...

بله، اسمت رو هم قطعی کن اما قلبت برای بقیه ی عزیزان هم بتپه.

کمی از حاجی پاکزاد بیاموزید...می تونست این خبرای حساس رو اعلام نکنه...حفظه الله.

۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۷ راه----بابل----

سلام

دوستان فکر می کنید لازمه سه شنبه هم باز بریم؟

من که جدا پایه ام...

از بچه های راه و شهر سازی کسی نیست؟!!

راهی ها اعلام کنن...

فقط ساعت و مکان قرار رو دقیق بگید.

۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۲ به مهدی حسینی
آقای مهدی حسینی، شما چه ساعتی از استانداری خبر گرفتید. من ساعت 9 رفتم یه چیز دیگه گفتن!! بهم گفتند که فقط 80درصد می تونند جذب شن و مابقی هیچی. هیچ نامه ای هم به ادارات نزدند. خداکنه مشکل حل شه.
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۱۴ مهدی حسینی
سلام به همگی
22 سهمیه بدون کم و کاست به اداره کل منابع طبیعی اختصاص داده شده و هیچ گونه کسری منظور نشده است.نامه هم امروز به ادارات ارسال شده.کارگزینی منابع طبیعی هم گفتن ما منتظریم به محض دریافت نامه استانداری اسامی پذیرفته شدگان وارد سامانه کنیم.البته گفتن ادارات دیگه هم کامل تخصیص داده شده.
بچه های دیگه هم لطف کنن بگن ادارات دیگه سهمیه هاشون کامل اختصاص داده شده؟
دوستان بزرگواری که فکر متهم کردن بقیه به کم کاری و پرکار نشون دادن خودشون هستن لازمه دیدگاهشون رو عوض کنن چون قطعا نه اینجا بلکه جایی دیگر که نیاز داشته باشن دیگران به کمکشون بیان به آدمایی مثل خودشون بر میخورن....هرکی به اندازه خودش برای پیگیری زحمت کشیده.آقای مجید درست گفتن به فکر هم باشیم شاید یکی واقعا مشکل داشته باشه یا هرچی نتونه بیاد استانداری.کمی از خودخواهی ها کم کنیم اگر باور داشته باشیم این دنیا محل داد و ستد خوبی ها و کمک کردن هاست.کمک کنی بهت کمک میشه این قانون طبیعت هست.انشالا همه چی درست میشه.
مرسی از همه که تلاش میکنن از یه تلفن ساده تا پیگیری حضوری.
دوستان مازندرانی عزیز، من هم ساعت 9 رفتم استانداری، از جواب آقای عباسی دقیقاً متوجه شدم که دارن بچه ها رو سر می برند و اصلاً هم براشون مهم نیست. بهش می گم برید تهران پیگیری کنید، میگه نمیشه تهران مخالفت کرده.
بچه ها همه باید باهم بریم استانداری، یه دست صدا نداره. بعد 2 سال انتظار و پیگیری دوباره برگشتیم جای اول. تورو خدا غیرت نشون بدید و از حقتون دفاع کنید. به خدا بهمین راحتی حذفمون می کنند.
واقغعاً برای عباسی و ساداتی متاسفم!!!!به خدا واگذارشون می کنم
به  "مجید از مازندران"
سلام، من از خوزستان هستم.بابت زحماتی که میکشی ممنون.درود بر تو و مزدک عزیز.
در جریان حضورمون در مهرماه (جلو مجلس)شاهد تلاشهاتون بودم.یه وقت فکر نکنید ما فراموشتون کردیم.
از هر جای ایران که باشیم به یادتون هستیم.

به امید دیدار مجدد.

من امروز رفتم استانداری و بعد رفتم جهاد. آقای ساداتی گفتن مشکلی نیست و حله آقای عباسی عصبانی بودند (قبل اینکه وارد اتاق شیم . علتش رو نمی دونم) یکی از اقایون همکار اقای عباسی که توی اتاق بود و من به عمد اسمش رو نمی گم گفت این قضیه که می خوان تعدادی رو کات کنند صحت داره و اقای عباسی چند بار با تهران تماس گرفتن برای حل این مشکل گویا مشکل از تهران باید حل بشه و تهران زیر بار نمی ره . خودم موندم از بین این اظهارات ضد و نقیض چه نتیجه ای بگیرم. آقای ساداتی گفتن که اقای انصاری ریس گزینش و کارگزینی جهاد هم دبروز استانداری بودن برای انجام کار ما .
نمی دونم چرا وقتی پیش  اقای انصاری رفتم و از در مورد وضعیت مون پرسیدم  جواب درست و حساب یبه من نداد و گفت هنوز مشخص نیست . همش دارن مارو می پیچونند. بعد رفتم پیش آقای فلاح معاونت نیروی انسانی جهاد (2 تا فلاح تو جهاد هست یکی معاونت امور اداری یکی هم نیروی انسانی) اون گفت از نظر ما تا زمانی که استانداری اعتبار شما رو تخصیص نده شروع بکار نمی کنید
اقا مجید مازندرانی پیامتونو خوندم من با اینکه همشهری شما نیستم ولی هم دردوهم عقیده با  شما هستم و به دوستانی که برای نزدیک شدن به هدف دارن همدیگه را هدف می گیرن این بیت را یاد اوری می کنم چو عضوی به درد اورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار بچه ها مطمئن باشید  این قضیه برای تک تک ما مهم و سرنوشت سازه پس هیچ کس دوست نداره از قاب مانیتور و تلوزیون جریان را پیگیری کنند پس ما دست و زبان دوستانی باشیم که حتما مشل دارند برای پیگیری حضوری  و با تهدیدات بیمورد ته دل همدیگه را خالی نکنیم
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۳۲ مجید از مازندران
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با سلام
مزدک جان دست گلت درد نکنه بابت تمام زحماتی که به گردن تو انداختیم.
هرچند بنده به علت پاره ای از دلایل، مدتهاست خارج از استان به سر میبرم و در نتیجه امکان همراهی با دوستان را در استانداری نخواهم داشت اما از یک نظر خوشحالم که این بحث 80% پیش اومد تا درک صحیحتری از افرادی که قرار بود درد مشترک داشته باشیم پیدا کنیم. یادمه چندماهه قبل در جلسه با یکی از مسوولین کشوری به ما چندنفر نماینده ی دوستان گفته بودند چرا سنگ دیگران رو اینقدر به سینه میزنید؟ چرا شما که گزینش شدید دنبال کار گزینش نشده هایید؟ چرا تویی که از مازندرانی و کارهات انجام شده داری غصه ی بچه های هرمزگان رو میخوری؟ چرا....
و ما تنها به این میاندیشیدیم که این چه حیله ی کثیفی است که تلاش دارد منافع فردی ما را از منافع جمعی جدا نماید. به این می اندیشیدیم که ما همه همدردیم. ما نمیخواستیم پا بر شانه های اعتماد دوستانمان بگذاریم، همدردانمان را با دردهایشان تنها بگذاریم، و تنهایی به هدف برسیم. ما میدانستیم و میدانیم که راهمان بسوی هدف از هم جدا نبوده و نیست.
همانجوری که مزدک از چند روز قبل میدونست که دارن چه برنامه ای برای سهمیه های ما میریزند اما نخواست تنها به دنبال منافع شخصی خودش بره و مانند تصور برخی از دوستان اسمشو توو لیست "قطعی" کنه!
خلاصه اون دوستانی که دیگران را به "درک" میفرستند، اون عزیزانی که از "فقط خودم و خودم" حرف میزند، حتی نمیدونند که راه رو دارن اشتباهی به سمت استانداری میرند چون استانداری مسوول وارد کردن اسامی اینها در سامانه نیست.
امروز ***** ** ****** **** میره سازمان برنامه و بودجه تا ببینه میشه با رایزنی سهمیه ی اشتباه مازندران رو هر چه زودتر اصلاح کرد یا خیر. پیشنهادم هم به دوستان اینه که سعی نکنیم آنچه که حق همه ی ماست رو به دعوا و رقابت انفرادی بین خودمون منحرف کنیم که دود این تفرقه و رقابت ناسالم تنها به چشم تک تک همه ی ماها خواهد رفت.


۱۱ اسفند ۹۳ ، ۰۷:۵۶ احقاق حق خودم نه بقیه
اقای حسینی تو کامنت قبلیت نمیخاستی بیای چی شد الان میخای بیای!!!!حق و حقوق همه برات مهم شده.

با کسی شوخی نداریم هرکی از خودش دفاع کنه. من دیروز زنگ زدم تهران گفت چیکار به بقیه داری برو دنبال این باش حذف نشی.

دوستان اونجا خودمونو با کامنت هامون معرفی کنیم بهم ببینیم اوناییکه گفتن میان اومدن یا نه. اوناییکه فقط کارشون هل دادن بقیست هم مشخص میشن
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۲۳ مهدی حسینی
انشالا همه میان من هم با یکی از دوستان اونجاییم.نباید اشتباه خودشونو رو با اشتباه بزرگتری جبران کنن.هر اتفاقی سر هر کسی بیاد فرق نکنه همه همدردیم.میریم که بدونن همه چی به میل اونا نیست و بچه ها کوتاه نمیان و محکم وایسادن.دیگه شورشو درآوردن.
سلام همشهری های مازنی
شنیدم از یکی از دوستان که استانداری به راحتی میتونه کد استخدامی افراد حذف شده را برای جونیورها(عزیز زاده ها) بزنن. خدایا به داد همه کسایی که قصد دارن حذفشون کنن برس یا خیر الماکرین
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۶ هدف از پیگیری فردا
دوستان اقای پاکزاد امروز هرچی سعی کردن قانع نشدن پس ما فردا داریم میریم که حذف نشده باشیم نه دفاع از حقوق همه. فقط فقط دنبال احقاق حق خودمونیما. باز نگین بقیه بچه ها چی. اونا شاید نیازی به اینکار نداشته باشن. نرین با لحن تند حرف بزنیم جرا بقیه رو حذف کردین . خودمون بودیم روی ماهشونو میبوسیم محترمانه میایم بیرون.

بازم میگم اگه کسی اسمش نبود از فردا پیگیری میکنه ک اسمش ثبت بشه.
یاعلی
راستی تا وقتی مطمئن نشیم اسممون تو لیست هست نمیاییم بیرون از استانداری.اقای مزدک بالاخره همدیگه رو کجا ببینیم؟؟؟   داخل استنانداری یا مثله قبل پیش پارک؟
بچه های بابل کسی نمیاد؟؟؟شما که همیشه پیگیر اصلی بودید

من با 4 نفر از دوستام میایییمم و فقط و فقط پیگیر کار خودمون میشیم.لطفن سنگ بقیه رو سینه نزننین
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۰ علیرضا محمدی
آقای پاکزاد یه سوال آیا قراردادیا قبلا کدگرفتن ?یا تو این لیست هستن ?
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۵ من حتما میام به اقای پاکزاد هم گفتم که میام
بچه ها ما که فردا رفتیم فقط فقط سنگ خودمونو بسینه میزنیم کاری به حذف شده ها نداریم بزارید حذف بشن .همون بهتر حذف بشن. تسم ماها بود بیخیال بقیه الکی خودمونو جلو کارمندای استانداری خراب نکنیم که دمه اخری باهامون لج کنن. باید باهاشون دوستانه برخورد کنیم. هرکی دفاعی هست نیاد. اگه کسی اسمشم نبود میشه پیشگیری و میتونه اسمشوجا بده. ما فردا فقط به فکر خودمونیم که حذف نشیم اکی ی ی ی ی؟
اونجا کاسه داغتر از اش نشیم که از بقیه دفاع کنیم هرکی از خودش دفاع کنه که اسمش باشه.
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۹ مزدک پاکزاد
lسلام به همگی. فردا منم میام
 دوست عزیز امید تلخ بچه های ثبت گزینش شدن و جزو این تعداد هستن و با اونا میشیم 570نفر  و فقط بازرسی ها و اموال تملیکی نیستن متاسفانه که اصلن جزو سهمیه آورده نشدن.من امروز خیلی بحث کردم ولی مرغ یک پا داشت.وقتی به این راحتی بچه هارو قربانی به گفته خودشون اشتباه یکی توی تهران میکنن دیگه این چی بگم.من بحث 90% رو هم مطرح کردم هرچند که بنظرم اصلن 99% هم باشه بازم بیعدالتیه. همه برابریم دیگه برابرتر که نداریم.خلاصه مخلص کلام اصلن دلیل نداره هر سازی اونا زدن ما برقصیم.نباید طبق معمول راه راحت رو انتخاب کنن و صورت مسئله رو حذف کنن. باید اشتباه پیدا و مرتفع بشه نه اینکه برای پوشوندن اشتباه یکی دست به اشتباه دیگه بزنن اونم چی از کیسه خلیفه ببخشن و حق بچه ها رو ضایع کنن
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۱۲ قبول شده جهاد
هر کی فردا بیاد معلوم استخدامی براش مهمه.همین که مطمئن شیم اسامی افراد حاضر در لیست هست کافیه.بقیه هم که بدرک که نیستن!!!اگه مهم باشه برامون حتما میاییم.

فردا 10 صبح استانداری 

۱۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۶ راه و شهر سازی

سلام       >>>  1  <<<

دوستان راه و شهر سازی ... اعلام آمادگی کنن...

دوشنبه 11 اسفند ساعت 10 صبح -همه طبقه دوم استانداری -

 

بعدشم عزیزان راه و شهرسازی باهم بریم اداره کل ببینیم حالا ما تو 80 درصدیم یا 20 درصد؟

عزیزانی که پایه اند عدد 1 رو اینجا تو نظرات ثبت کنن.

 

خدا مدیر سایت رو شهید کنه با این همه همکاری های شبانه  روزی اش.ان شاالله عاقبت بخیر بشه.

منم فردا با دوستم میام لطفا خانمها هم اعلام آمادگی کنید
اوضاع خیلی وخیمه لطفا شرایط را درک کنید
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۲۹ محمود از مازندران
سلام
بنده به اتفاق قبول شده جهاد حتما استانداری هستیم.از همه دوستان مازندرانی میخوام حتما بیان.اونایی که تا الان هم زیر پتو بودن !!!بیان بیرون و با جمع همراه بشن.بدجور مشکوک میزنن!!! چرا ما باید تاوان ندانم کاریهای بعضی از آقایان رو بدیم!! 
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۱۶ علیرضا محمدی
منم با یه نفر دیگه فردا 10صبح استانداری ام 
منم میام فردا ساعت 10 استانداری مازندران
بنظرم کاسه ای زیر نیم کاسست و 58 نفر رد شدن نشون به اون نشون که  تهران اگه اشتباه کرده چرا نزده 571نفر  و 512نفر زده اونا حواسشون خیلی جمعه دمو دستگاه نوبخت اشتباه نمیکنن و استانداری خوب این موضوعو میدونه و بخاطر عواقبش صراحتن بما اعلام نمیکنه دوستان شما رو بخدا فردا بیاین استانداری تا دیر نشده .
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۰۰ بابلی ریکا
طبق هماهنگی با دوستان پیگیر جهت پیگیری عدم اختصاص سهمیه کامل استخدامی  به مازندران فردا ساعت 10 طبقه دوم استانداری.دوستان مازنی  لطفا اعلام امادگی کنین.
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۰۰ مهدی حسینی
احتمالا مصوب 570 نفر نبوده.ببخشی مگه چهارشنبه بازار هست که اشتباهی به این بزرگی و مهمی کرده باشن و کم تخصییص داده باشند.اصلا با عقل جور در نمیاد مزدک جان.تهران بر اساس لیست ارسالی مازندران سهمیه تخصیص داده اونم لیستی با جزییات کامل.
آقای مزدک شما استانداری رفتی بگو که بچه ها قصد پیگیری ماجرا رو دارن و کوتاه نمیان. چه فرقی میکنه که من باشم جز اون حذفی یا یا یه نفر دیگه بهر حال همه انتظار کشیدیم.باید این موضوع رو شفاف بگن.اگر فردا آقای مزدک رفتید بازم پیگیر باشید و اصلا کوتاه نیاید تا اصل ماجرا رو سردربیارید.
ممنون
فردا و پس فردا همه بریم استانداری. ببینیم قضیه از چه قراره. حق گرفتنی است نه دادنی.
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۲۲ منتظر از مازندران
دوستان اگر بخوایم منتظر تصمیم مسئولین باشیم و حرفی نزنیم حتی اگر هم ماها جزو کسانی باشیم که مشغول میشیم این وسط حق 58 نفر از دوستامون خورده میشه پس همه فردا با استانداری تماس بگیرین چه حضوری چه تلفنی و خواستار برطرف شدن این مشکل بشیم
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۱۸ علیرضا محمدی
http://ostan-mz.ir/component/content/article?id=9598
اینم لینکش. اینا بدجور مشکوک میزنن چرا کسی برا رفتن استانداری اعلام حضور نمیکنه
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۱۶ علیرضا محمدی
مصاحبه 9شهریور. محسن خیریانپور گفت: از مجموع 601 نفر پذیرفته شده نهایی آزمون اسفندماه سال 1391 تعداد 86 نفر از نیروهای قراردادی دستگاه های اجرایی بوده اند که در آزمون شرکت کرده و پذیرفته شده اند و با توجه به اینکه اعتبارات مربوط به حقوق و مزایا اینگونه کارکنان در سر جمع اعتبارات دستگاه های اجرایی پیش بینی گردیده بود با همکاری معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری نسبت به جابجایی اعتبارات افراد فوق از فصل دوم به فصل اول اقدام گردیده و مشکل افراد موصوف نیز مرتفع گردید.




با سلام مزدک جان ملاک حذف بچه ها چیه ؟ با چه معیاری عده ای رو کم می کنن؟
من تعجب میکنم چرا این موضوع رو همون دیروز به آقای پاکزاد نگفتن. مشکوک میزنن.
دوستان مازندرانی لطفا حول نکنید. ببینید 20 نفر از اداره بازرسی و 35 نفر از اداره ثبت هنوز گزینش نشدند این تعداد اگه از 570 کم بشه میمونه 515 نفر اون 3نفر هم شاید انصراف داده باشن. البته به جد باید پیگیر باشیم. بچه های راه و شهرسازی لطفا اعلام آمادگی کنید
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۲۰ راه تو را می خواند
یعنی چی

این 512 نفر رو از کجا اوردن!!!؟

از رو لیست که دادن؟

یا اینکه تهران قرعه کشی کردن و سهم مازندران شد 512 نفر؟

چی شد که این شد؟


۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۵۰ راه تو را می خواند
اَی وِ چه بازی هسته دَر بیاردِنه


این لامصب استرس نخوانه تموم بـــَــوِ

بازم اَما و اَگر...!!!!



۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۳۸ علیرضا محمدی
512 نفر از 570 نفر یعنی 90 درصد نه 80درصد.اگه اشتباه شده باید برن تهران درست کنن نه 58نفرو اعدام کنن.منمم صبح زود استانداری ام بعدشم سازمان. حتی شده چادر میزنم اونجا از کجا معلوم کی حذف میشه.اون از لیستشون که دوبار برگشت حورده اینم از الان
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۳۱ قبول شده جهاد
پس بنظرت بهترین راهکار چیه؟ اگه پیگیری دسته جمعی از استانداری موثره باید زود تر انجام داد

بهرحال فعلا که 4 نفر از دوستان و بنده واسه فردا اعلام آمادگی کردند و میریم جهاد

دوستان جهادی هم بیان.بیخیال بودن دیگه کافیه
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۲۴ به آقای پاکزاد و مازندرانی ها
بنظرم این یه دروغه محضه. استانداری از خودش دراورده. مگه چنین چیزی امکان داره! اون کسری یا بخاطر اینه که همه ی قبول شده ها تمام مراحل رو پیش نبرده بودن(هممون میدونیم که بعضی ادارات مراحل رو کامل نگذرونده بودن) و یا اینکه استانداری این تعداد رو واسه نورچشمی هاشون درنظر گرفتن و بما قبول شده ها اینطوری میگن که تهران کم کرده. باید از تهران پیگیری کنیم
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۲۳ منتظر خسته
******  مقایسه بودجه استخدامی ما با  بودجه برخی مصوبات دیگر مجلس ****

اختصاص 150 هزار میلیارد تومان به منظور تأمین آمبولانس مورد نیاز اورژانس کشور

واقعا وقتی مقایسه می کنیم می بینیم که 200 میلیارد تومان مربوط به بودجه استخدامی ما در مقابل این رقم ها اصلا دیده نمیشه

پرداخت 4 میلیارد و 800 میلیون دلار به سازندگان و پیمانکاران طرح‌های نفتی و گازیراه‌های روستایی و شهرهای کوچک دارای اعتبار 2400 میلیارد تومانی شدواقعا وقتی مقایسه می کنیم می بینیم که 200 میلیارد تومان مربوط به بودجه استخدامی ما در مقابل این رقم ها اصلا دیده نمیشه

### در ضمن مدیر محترم سایت ، در وبلاگ مشکلی پیش آمده و در صفحه اصلی مربوط به  هماهنگی کل کشوری به آدرس
http://estekhtami.blog.ir/
کامنتهای قدیم دیده می شود و اصلا نمیشه در این قسمت نظر گذاشت . اگر میشه  کامنت بنده را هم در این قسمت بگذارید


۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۳۹ مزدک پاکزاد
اون چیزی که استانداری میگه اینه که توی صورتجلسه مصوب شده 570نفر ولی تهران اشتباها موقع تخصیص سهمیه به مازندران 512نفر تعریف کرده. ولی من قانع نشدم و نمیشم که استانداری به این راحتی جلو اشتباه تهران کوتاه اومده و سر بچه ها رو بریده. درسته که چند بار تماس گرفتن با تهران ولی بنظرم خیلی زود وا دادن مگه اینکه واقعا مصوب 570نفر نبوده باشه. دوست عزیز قبول شده جهاد بنظرم اداره کل فعلا در اولویت دوم قرار داره
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۱۱ بابلی ریکا
پس 58 نفر دیگه چی اخه بر چه اساسو ملاکی مگه میشه 512نفر رو وردارن و تامین اعتبار کنن و 58نفرو نه دوستان مازندرانی لطفا برای پیگیری این موضوع اعلام امادگی کنن هر کی خیالش جمعه که جز 512نفره نیاد
با سلام مزدک خواهشنن موضوع رو شفاف تر بگو یعنی چی مگه میشه 20درصد رو هیچی کنن حالا باید چه کار کنیم؟😰😰😰😰
مزدک جان
احتمال داره بخاطر کسر سهمیه ایثارگران 25 درصد و 8 درصد سهمیه ها را 80 درصد عنوان کنند

من سهمیه 5 درصدم نفر اول بهزیستی هم هستم اداره کل رفتم صبح گفتند داریم اسامیتون را وارد میکنیم
من نمیدونم باید چیکار کنم
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۳۵ علیرضا محمدی
یعنی چی 80 درصد خدایا چه گناهی کردیم? دادمونو از اینانمیتونی بگیری بکش راحتمون کن پس
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۳۲ مهدی حسینی
آقای مزدک مرسی از بابت خبرهاتون و خسته نباشید
مشکلی پیش اومده که سهمیه کامل مازندران رو اختصاص ندادن؟
استانداری اعلام نکرده ادارات کل بر چه اساسی 80درصد پذیرفته شدگان رو وارد سامانه میکنه؟براساس نمره یا رتبه یا تعدا افراد در شهرستان های مختلف یعنی شهرستانهایی که تعداد بیشتری نیرو گرفت کمتر و شهرستان هایی که یک یا دو نیرو گرفتن همشو وارد سیستم کنن؟
اینجوری که خیلی بد میشه خدا میدونه این ادارات چطور میخوان تصمیم گیری کنن و چه بلایی سر چه کسایی بیارن.
ممنون میشم اینو پیگیری بفرمایید که آیا دستور العمل خاصی استانداری به ادارات داده یا گذاشته به عهده خودشون که در این صورت خیلی بی نظمی میشه؟
ممنون
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۲۸ قبول شده جهاد
*****  دوستان پذیرفته شده جهاد مازندران  *****

با پیگیری دوست عزیزمون مزدک باید به وخامت اوضاع پی برد !!!

پس لطفا فردا برای پیگیری حضور یا عدم حضور اسممون در این مرحله از جذب برای پیگیری از جهاد کشاورزی مازندران اعلام آمادگی کنید

(ساعت متعاقبا اعلام میشود)

ایمیل هماهنگی    mahdyarsamir@gmail.com
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۰۹ مزدک پاکزاد
سلام به همگی. دوستان عزیز نامه ها به ادارات کل زده شد اما به دلیل اینکه معاونت بجای 570 نفر 512 نفر برای مازندران اختصاص داده استانداری تصمیم گرفته که هر اداره کل 80% از قبول شده هاشو معرفی کنه. و مابقی رو در راند بعد که زمانشو الله اعلم معرفی کنه.ضمنن دوستان ثبت از استانداری با مدیرکلتون تماس گرفته شد بابت مشکل گزینش خانم ها و مدیرکل ثبت گفتن که کار گزینش همه انجام شده و چنین مشکلی وجود نداشت!!!!!!!!!!!!
سلام. کسی از جهاد خبری داره؟
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۶ شهرسازی مازندران
من مصاحبه احکام مازندران رو رفتم چند ماه پیش مگه تهران هم باید بریم واسه مصاحبه عقیدتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۲ شهرسازی مازندران

سلام چرا کسی از شهر سازی چیزی نمیگه

کسی خبر نداره

من امروز زنگیدم اداره کل راه ساری منابع انسانی میگه تقریبا قطعی شده از 25 اسفند به بعد

ترو خدا کسی نی باهام همدردی کنه؟

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام مزدک جان من حاضرم عزیز
کمترین کاریه که میتونم  کنم

فقط لطفا پیام هاتو اس کن که بدونه کم و کاست توی وبلاگ بذارم

***********
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۵۹ مزدک پاکزاد
سلام مجدد به همگی من صبح میرم استانداری و از اونجا خبر رو به یکی از دوستان میدم تا داخل سایت بذاره.البته امروزم به چندتا از دوستان سپرده بودم ولی انجام نشد.برای فردا اگه دوست عزیز بهزیستی مازندران این زحمتو میکشن که من درصورتی که خبر خاصی بود صب بهشون اطلاع بدم تا توی سایت بزنن؟ چون من تا برگردم و بخام مطلبی بنویسم وثبت بشه میشه 3-4 عصر.اگرم ایشون نمیتونن هرکدوم از دوستان که میتونن این زحمتو بکشن به من اس ام اس بدن.
سلام. کسی امروز رفته استانداری؟
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۰۳ مازندران بهزیستی
مزدک جان گفتی هر روز میری ما زنگ نزنیم
عزیز زنگ نزدیم
سایت هم نرفتیم اما دلشوره داریم

برادر اگر خبری داری از مازندران اینجا بذار لطفا
سلام تا بخش هزینه ای بودجه که ردیف اعتباری ما در اون در نظر گرفته شده تصویب نشده نباید خیلی مطمئن باشیم تو این هفته وضعیت  بودجه تو مجلس مشخص میشه. از طریق نماینده ها پیگیر باشید.
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۰۷:۱۶ بازرسی مازندران
بچه های اداره بازرسی.براهماهنگی یا ایمیل بزنید یاایمیلاتونو اینجابذارین.ممنون
davood.serajpoor@yahoo.com

امکان داره کسی رو بخاطر اینکه نماز جمعه و راهپیمایی نمیره تو گزینش رد کنن؟
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۳۰ قابل توجه دوستان مازندرانی
با توجه به بدقولی احتمالی مسئولین و تعویق در جلسه دوشنبه با معونت در تهران آمادگی لازم جهت حضور حداکثری در روز سه شنبه ساعت 9:30 صبح  در استانداری را داشته باشید.لطفا اطلاع رسانی کنید

(این متن بصورت پیامک به 64 نفر از دوستان مازندرانی که شماره آنها در بانک اطلاعاتی موجود بود ارسال گردید که خوشبختانه اکثریت اعلام آمادگی کردند)
باید از فردا به استانداری مازندران برای پیگیری کارمون مراجعه کنیم. پیگیری کنید.
بودجه (درآمدها و هزینه ها) چه روزی در صحن علی مجلس تصویب میشه؟
سلام. رفتن به استانداری ها فعلا هیچ فایده ای نداره. هفته بعد وضعیت بودجه مشخص میشه. بعد تصویب بودجه باید از استانداریها پیگیری کرد. این هفته نماینده ها تو استانهای خودشون اند باید حضوری با اونها  راجع به وضعیت بودجه صحبت کنیم
بی خیال ترین استانداری مازندرانه.هنوز اسامیشو ن تایید نشده و هنوز جلسه ای هم با مدیریت برنامه ریزی برگزار نکرده
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۰۷:۵۲ ♥♥♥♥♥♥ علی ♥♥♥♥♥♥
دیروز استانداری رفتم گفتند قبولی های ازمون استانداری اگر بودجه تصویب  بشه از 1 اسفند تا 28  اسفند همه حکم کارگزینی دریافت میکنند و انشاالله شروع بکار میکنند
بجز دو دستگاه که یکی اصلا کارها را پیگیری نکرده
و دومی که خیلی کند بوده گفت اونا احتمالا تیر 94 مشغول می شوند

به من اسامی دستگاهها را نگفت اما فکر کنم اولی اداره ثبت باشه چون یه اشاره ای اول کرد که ثبت اصلا پیگیر نبوده

با سلام خدمت هم استانی های گرانقدر

چند ماهی نبودم دوباره حاضرم.

استان های دیگه کارشون رو غلطک افتاده جز مازندران:
درود

بچه های استان ایلام

کارشناسان توسعه مدیریت و توسعه و بودجه هفته ی گذشته رو به طور کامل تهران بودن

من امروز تماس گرفتم باهاشون

گفتن که با معاونت برنامه ریزی و بودجه و نابع انسانی جلساتی رو برگزار کردن

و قرار شده همه آزمونیا و اون 47 نفر باقیمونده از فرزندان شهید و جانباز از هفته ی بعد حکمشون زده بشه و از اولین روز کاری فروردین برن سر کار

الته اونایی که نیاز به کارورزی یا آموزش دارن از اول اسفند میرن سر کار

باز دمشون گرم که گزینش و کارای دیگه رو هم آزمونی هم سهمیه ای قبل از آبان 92 انجام داده بودن

ایشالا بقیه استانا هم همینجوری بشه


سلام بچه های مازندران کجا هستین ؟ استان های دیگه تاییدیه نامه شون اومده و نماینده از استانداری با معاونت برنامه ریزی تعیین شده و کارشون در جریان هست ولی استانداری مازندران هنوز خبری نیست؟ کسی پیگیری کرده؟راه من دوره وگرنه میرفتم خبر بگیرم اگه کسی خبری گرفته ما رو هم در جریان بزاره
باید قبل از تصویب بودجه یک تجمع چند هزار نفره مقابل مجلس داشته باشیم. ما دیگه چیزی برای از دست دادن نداریم. بهتره به این اقایون نماینده دل خوش نکنید. هیچ آبی ازشون گرم نمی شه.
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۳۳ قبول شده جهاد
ًبـــاشـــــه تــو خـــوبی ...
پاسخ:
مدیرسایت : عزیزان بس کنید خواهشا الان اوضاع مهم پیگیری از  اعضای کمیسیون تلفیق است و اونم بصورت حضوری یا حداقل تلفنی از طریق زنگ تا تو بودجه ما دست نبرن اگه  بودجه رو کم کنن باور کنین استخدام به تعویق میفته .
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۵۹ مهدی خدابنده لوی
جناب بهنام اصلی عزیز. اسم نمیبرم ولی یکی از نماینده ها پشت تلفن گفت که بله احتمال داره تصویب نشه.( در حالی که خودشون قبلا گفته بودن که حل شده است)بقیه نماینده ها هم وقتی قبلا میگفتن که صددرصد حلشده است ولی حالا میگن معلوم نیست ما سعیمون رو میکنیم. این یعنی چی بنظرتون؟
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۵۴ بهنام اصلی.
به قبول شده جهاد
واقعا متاسفم برات یکمم خواستی شما پیگیر باش.
مدیر عزیز ازت تقاضامندم اسم و شماره موبایلهای نمایندگان تلفیق رو برای پیگیری آخر در صفح قرار بده.
فقط سریع.
ویک تقاضا از دوستان:
خواهشا به تمامی نمایندگان تلفیق درمورد تصویب بودجه استخدامی پیامک بزنین.خواهشا جدی بگیرید نهایتا 500تومان براتون هزینه برداره ولی خواهشا دریغ نکنین.باید به تمامی نمایندگان هممون پیامک بزنیم.بجنبین بچه ها!!!
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۰۳ قبول شده جهاد به بهنام
داریم چوپ بیخیالی امثال شما رو میخوریم...برادر من خود نماینده مجلس میگه ما اکثر تصمیماتمون در لحظه هست اونوقت شما چطور مطمئنی حتمن تصویب میشه ؟؟؟؟!!!!! 
از همین الان باید به فکر آینده باشیم و واسه پیگیری جمعی بعدی(انشالله که لازم نباشه) از تهرات از همین الان برنامه ریزی کنیم.

حال شما میخوای فک کن کذبه ... 
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۰۳ بهنام اصلی
مهدی خدابنده لوی
دوست عزیز کدوم نماینده گفته معلوم نیست خب اسمشو بگو؟؟بودجه ما ناچیزه ناچیز که فرقی توی حال بودجه نداره.وبودجه استخدامیها امری ضروری و تعهد دولته و بودجش باید تصویب بشه که میشه.
فقط به نمایندگان تلفیق زنگ و پیغام بزنید.
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۵۱ مهدی خدابنده لوی
آقای بهنام اصلی شما از کجا مطمعن هستین که بودجه تصویب میشه؟ درحالی که با نمایندگان مجلس که حرف میزنیم میگن که بخاطر کاهش بودجه هزینه های جاری معلوم نیست تصویب بشه یا نه؟ درحالی که قبلا میگفتند که حل شده کار استخدامی ها.
پاسخ:
اطلاعیه مهم :با توجه وضعیت اخیر و تصمیم به کاهش برخی از ردیفهای بودجه در اثر کاهش بهای نفت  لطفا با پیگیری از اعضای کمیسیون تلفیق ودرخواست مخالفت با کاهش ردیف مربوط به استخدامی ها 91 و 92 (استانداریها) و اشاره به بلاتکلیفی چن ساله قبول شدگان وقانونی بودن آزمون وطی تمام مراحل و قول دکتر نوبخت مبنی بر شروع بکار در اول فروردین , مراتب را حتی الامکان با پیگیری حضوری و حداقل تلفنی  به گوش نمایندگان خود در کمیسیون تلفیق برسانید تا با موافقت خود این ردیف که توسط دولت در لایحه گنجانده شده وسرنوشت هزاران جوان به آن بستگی دارد به تصویب برسد .  در صورت کاهش بودجه احتمال تعویق شروع بکار وجود دارد .اسامی اعضای کمیسیون تلفیق در کمپین پیامکی در بالای وبلاگ وهمچین در این صفحه به همراه شماره هایشان موجود میباشد.
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۳۳ بهنام اصلی.
مدیر جان.
لطفا نظرات بعضی افراد مغرض  رو تایید نکن چون بچه ها وضعشون با اخبار کذب بدتر میشه.
من مطمعننم بودجمون تصویبه و اسفند مراحل اداری انجام و اوایل فروردین شروع بکار بصورت رسمی میباشد.
مدیر پیامهای بعضیارو که جنبه اذیت دارن تایید نکن.
فقط دوستان همت کنن و به نمایندگان تلفیق زنگ بزنن و پیگیر شن.
یاعلی مدد.
پاسخ:
مدیرسایت : تا حد امکان  نظرات مغرضانه فیلتر میشوند .
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۲۴ پذیرفته شده
اگه قیمت نفت بعد از عید بالا بره احتمال داره مارو تیر ماه یا مهرماه جذب کنن، وگرنه میمونه برا سال 95
پاسخ:
مدیرسایت : اخه این همه شائبه از کجاست ؟!!هنوز که چیزی مشخص نیس بجای این همه فرافکنی از اعضای کیسیون تلفیق پیگیر شین تا دست نزنن به بودجه ما .
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۱۴ قبول شده جهاد
یعنی شما به مهر 94 راضی و اعتراضی نداری!!!!! واقعن که .. 

به قول دوستمون به اندازه کافی ما رو ... فرض کردن.اگه این 2-3 روزه استخدام اوکی شد که هیچ و مبارک همه باشه وگرنه همون اتفاقی می افته که باید خیلی زودتر از الان انجام میدادیم
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۳۶ به قبول شده جهاد
با سلام
اولا اوضاع بودجه اونطوری بحرانی نیست که شاید به نظر برسه
دوما اون زمانی استخدامی ما با مشکل مواجه میشه که از اعتبارات مربوط به ردیف استخدامی ما کم بشه وقتی کم نشه هیچ اتفاقی نمیفته مگر اینکه مسئولین امر بخوان بهانه گیری کنند
ان شاالله مشکل استخدامی ما بزدی حل میشه از اول فروردین سر کاریم
والسلام
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۲۲ جمعی از ساده لوحا
اصلن مهر94 قبول ولی بشرطی که همین الان حکممونو بزنن مهر 94 و بدن دستمون تا مهر 94 باز نشه اسفند 94. اسفند 94 دیگه صددرصد سرکارین شک نکنین . بخدا خیلی خنده داره احیانا رو پیشونیمون چیزی نوشته
پاسخ:
مدیرسایت : فقط فروردین والسلام .... دیگه این همه ما را علاف کردن بیش ازین جا نداره .
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۳۱ جمعی از ساده لوحا
شما رو به اونی که میپرستین قسم دیگه بیخیال مهره 94. بزارین بریم دنبال زندگیمون میخاین بگیرین مارو اسفتد بگیرین وگرنه دیگه حرف از اینده نزدین شمارو جووون بچه هاتون. تا الان اسفند 100 درصد بود الانم افتاد مهر. ... خودتونین
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۵۱ قبول شده جهاد
سلا دوستان

بررسی مربوط به بودجه ما نهایتا تا شنبه انجام میشه.انشالله که کارمون ختم به خیر بشه و طبق قول قبلی مسئولین اسفند ماه بکارگیری بشیم ولی طبق پیگیری های حضوری امروز من از استان و همچنین بصورت تلفنی (با واسطه)با یک نماینده مجلس و یکی از مسئولین وزارت کشور با توجه به کاهش هزینه جاری سرنوشت استخدام ما فعلا در هاله ای از ابهام قرار داره.البته نه به این معنی که کنسل میشه.بلکه طبق گفته مسئولین احتمالا شروع بکار از مهر ماه 94 صورت میگیرد.هر چند که اکثر تصمیمات در کمیسیون ها آنی !!! و در لحظه هست و میشه با پیگیری و فشار بروی نماینده ها اونا رو مجاب به تصویب بودجه بکنیم.پس اگه این استخدامی برامون مهمه تمام تلاش خودمون رو در این 2-3 رو انجام بدیم و از نماینده های تلفیق پیگیری کنیم.

بحرانی بودن اوضاع رو درک کنیم ...
با توجه به مسایل پیش اومد باید هرچه سریع تر با نماینده ای مجلس ارتباط برقرار کرد چون کمیسیون تلقیق هزینه های جاری رو 11 هزار میلیلر د کم کرد و اوقندری هم که نسبت به سال قبل اضافه شده مربوط به افزایش حقوق کارمندان هست درنتیجه بودجه ما داره حذف میشه
بابا به چه زبونی بگم : مجلس رو دریابید نه استانداریها رو . بودجه این روزا تصویب میشه و بعد تصویب بودجه پشیمونی سودی نداره
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۱۶ قبول شده جهاد
با پیگیری های انجام شده متاسفانه در این هفته تقریبا هیچ کدوم از نماینده ها مازندران به شهرهاشون نمیان و احتمالا واسه اتمام کار بررسی بودجه جمعه هم در مجلس جلسه دارن

پس از تمام دوستان مازندرانی خواهش دارم هر چه سریع تر با نماینده ها ی تلفیق تماس تلفنی بگیرند.بهترین زمان هم غروب و شب هست

اینطور معلومه فعلا توپ تو زمین مجلسه و باید اونا بودجه رو تصویب کنند و بعد ازتصویب بودجه(انشالله) توپ تو زمین دولت و استانداریهاست
باید همه مون یه تاریخی رو مشخص کنیم و جلوی مجلس تجمع کنیم. تا دیر نشده
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۱۱ خبرگزاری ملت
تجمع پذیرفتگان آزمون استخدامی شرکت ملی گاز در مقابل مجلس
سرویس: صحن
جمعی از پذیرفتگان آزمون استخدامی شرکت ملی گاز در مقابل مجلس تجمع کردند.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، جمعی از فرزندان شهدا و جانبازان صبح امروز در اعتراض به تعلل شرکت ملی گاز ایران برای تعیین و تکلیف پذیرفتگان آزمون استخدامی این شرکت در مقابل مجلس تجمع کردند.

نماینده تجمع‌کنندگان درباره دلایل تجمع، گفت: حدود 470 نفر از فرزندان خانواده شهدا و جانبازان و برخی از افراد ذخیره شرکت گاز برای استخدام در این شرکت در سال‌های متفاوت و حتی از سال 90 در آزمون مربوطه شرکت کرده و حتی پس از قبولی تمام مراحل گزینش را طی کردند، اما متأسفانه طی سال های اخیر هیچ اقدامی برای تعیین و تکلیف این افراد نشده است./

۲۸ دی ۹۳ ، ۱۱:۳۶ به بهزیستی
جناب خانوم یا اقای بهزیستی

من شنبه هم استانداری بودم و هم بهزیستی گفتند اسامی همه بچه های بهزیستی را فرستادن تهران
گفتند بهزیستی همه گزینش شدند و جواب همه اومده و اسامی را برای تایید تهران فرستادند
خطیب موقت تهران ادامه داد: مسئولین باید به داخل توجه و دستورات اسلامی را رعایت کنند. مهم جلوگیری از اسراف، ایجاد رونق کشاورزی و صنعت، پایین آوردن حقوق‌های کلان، حذف استخدام‌های غیرضروری، کم کردن حجم دولت و توجه اغنیا به ضعفا است. حتماً مجلس شورای اسلامی هم در برنامه پنجم توسعه و بحث بودجه در ‌آینده باید توجه کند که اتکای به نفت کم باشد و یا به صفر برسد.
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۲ باشگاه خبرنگاران
خطیب موقت تهران ادامه داد: مسئولین باید به داخل توجه و دستورات اسلامی را رعایت کنند. مهم جلوگیری از اسراف، ایجاد رونق کشاورزی و صنعت، پایین آوردن حقوق‌های کلان، حذف استخدام‌های غیرضروری، کم کردن حجم دولت و توجه اغنیا به ضعفا است. حتماً مجلس شورای اسلامی هم در برنامه پنجم توسعه و بحث بودجه در ‌آینده باید توجه کند که اتکای به نفت کم باشد و یا به صفر برسد.
خانم مازندران بهزیستی خدمتتون عرض کنم که گزینش بهزیستی همنوز تموم نشده.هنوز چند نفر موندن
سلام دوستان بازرسی مازندران
طبق گفته آقای عباسی اسامی تمام اداراتی که تو آزمون استانداری شرکت کرده بودند به تهران ارسال شده به جز سازمان بازرسی. ظاهرا نامه ای که استانداری به بازرسی زده شده هم جواب داده نمیشه.
اوضاع ما خیلی خرابه باید ی کاری بکنیم. 
الان ما 10 نفر از بچه های سازمان با هم در ارتباط هستیم . اگه کسی از بچه های سازمان بازرسی اینجا هست لطفا خبر بده تا بتونیم با هم در ارتباط باشیم.
آدرس پست الکترونیکی : behchem@yahoo.com  

برگرفته شده از estekhtami.blog.ir
۱۵ دی ۹۳ ، ۱۵:۱۲ دستورالعمل اجرایی ماده ( 215 ) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه

دستورالعمل اجرایی ماده (215) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران مصوب 1389

به استناد ماده (223) قانون برنامه پنجم توسعه، دستورالعمل اجرائی تعیین روش‌ها، فرایندها و گردش کارتهیه، پیشنهادو بررسی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه ای جدید مندرج در لوایح بودجه سالانه، موضوع ماده (215) قانون یاد شده به شرح ذیل برای اجرا به کلیه دستگاه‌های اجرائی ملی و استانی ابلاغ می‌گردد.

بخش اول تعاریف واصطلاحات:

ماده 1

– در این دستورالعمل عبارات زیر در معانی مشروح مربوط به کار می‌روند.

قانون: قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران مصوب سال 1389

دستگاه اجرائی

: کلیه دستگاه‌های اجرائی موضوع ماده 222 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، ازجمله دستگاه‌های اجرائی اصلی ملی، دستگاه‌های اجرائی تابعه ملی و دستگاه‌های اجرائی استانی (حسب مورد) را شامل می‌شود. هر یک از دستگاهای اجرائی اصلی ملی علاوه بردستگاههای تابعه، خود نیز به عنوان یک دستگاه تابعه منظور می‌گردد.

معاونت: معاونت برنامهریزی و نظارت راهبردی رییسجمهور.

معاونت‌های تخصصی: معاونت‌های برنامهریزی، بودجه و نظارت راهبردی.

دبیرخانه ملی: دبیرخانه کمیسیون ماده (215) قانون برنامه پنجم توسعه مستقر در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور.

دبیرخانه استانی: دبیرخانه کمیسیون ماده (215) قانون برنامه پنجم توسعه مستقر در استانداری هر استان.

طرح پیشنهادی

: منظور شرح مجموعه عملیات و خدمات مشخصی است که به استناد بند "الف " ماده (215) قانون برنامه پنجم توسعه و بر اساس مطالعات توجیهی فنی، اقتصادی، مالی، اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی و پدافند غیرعامل توسط مشاور تهیه و به تأیید دستگاه اجرائی میرسدکه دارای هدف، حجم عملیات، اعتبارات، سال شروع، سال خاتمه و محل اجرای مشخص می‌باشد.

طرح پیشنهادی اعم از طرح‌های جدید پیشنهادی ملی، استانی و ملیاستانی شده یا افزایش تعداد پروژه‌ها و افزایش حجم عملیات در طرح‌های موجود می‌باشد که به دبیرخانه ارسال می‌شود.

طرح ملی: طرحی است که اعتبارات آن‌ها صرفاً" از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای دستگاه‌های اجرائی ملی تأمین می‌شود.

طرح استانی: طرحی است که اعتبارات آن‌ها از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای استانی تأمین می‌شود.

طرح ملی استانیشده: طرحی است که اعتبارات آن از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای دستگاه‌های ملی تأمین شده ولی بهدلیل حوزه عملکرد آن در یک استان و با استفاده از ساز و کار تفویض اختیار توسط استان مبادله موافقتنامه و اجرا می‌گردد.

پروژه: هر طرح می‌تواند از چند پروژه تشکیل گردد که در راستای هدف اصلی طرح بهصورت وابسته یا مستقل اجرا می‌شود.

سامانه: منظور سامانه ماده (215) قانون برنامه پنجم توسعه مستقر در معاونت می‌باشد.

٢

۱۳۹۱ -۵-۱۰

بخش دوم: ضوابط و شرایط عمومی طرح‌های پیشنهادی (ملی، استانی و ملی استانیشده):

ماده 2- پیشنهاد طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه ای ملی، استانی و ملی استانی شده (اعم از جدید یا افزایش تعداد پروژه‌ها و افزایش حجم عملیات) به معاونت/ استانداری هر استان صرفاً در چارچوب اسناد بالادستی از جمله: قانون اساسی، سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران، قانون سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی، قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران وطرح جامع توسعه بخش و براساس عناوین، اهداف کمی، اعتبارات طرح‌ها و با رعایت مواد (22) و (23) قانون برنامه و بودجه که دارای مطالعات توجیهی فنی (حجم کار، زمانبندی اجرا و برآورد هزینه)، اقتصادی، مالی، اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی و پدافند غیرعامل می‌باشند، صورت پذیرد.

ماده 3- مطالعات توجیهی طرح‌های پیشنهادی شامل سه سطح (فاز) زیر می‌باشد:

الف) سطح اول (فاز صفر): مطالعات پیدایش طرح شامل مطالعات ضرورت اجرا و مکانیابی اولیه طرح (امکانسنجی اولیه).

ب) سطح دوم (فاز یک): مطالعات طراحی مفهومی و پایه طرح از جمله تهیه مطالعات توجیهی اقتصادی، مالی، اجتماعی، فرهنگی، زیستمحیطی و پدافند غیرعامل (امکانسنجی نهایی).

ج) سطح سوم (فاز دو): مطالعات محاسبات مهندسی و فنی، تعیین دقیق محل اجرا، تعیین احجام کار و زمانبندی اجرای آن‌ها به تفکیک سالهای اجرای طرح، بر اساس مطالعات سطح دوم، برآورد هزینه اجرای کار در طول سالهای برنامه به قیمت ثابت سال پیشنهاد طرح و مطالعات فایده هزینه نهایی طرح.

تبصره- برای طرح‌هایی که دارای حدود و معیارهای مشخص و متعارف و یا نقشه‌های همسان هستند، انجام مطالعات سطح‌های دوم و سوم صرفاً محدود به ارائه مطالعات توجیهی مالی، اجتماعی، زیست محیطی، پدافند غیرعامل، مطالعات مکانیابی، برنامه زمانبندی و هزینه اجرای کار است.

ماده 4- طرح‌های پیشنهادی دستگاه‌های اجرائی صرفاً "در سقفی که تعیین می‌شود قابل ارائه به دبیرخانه ماده (215) می‌باشند. سقف مذکور حداکثر تا پایان خردادماه هرسال از طرف معاونت به دستگاه اعلام می‌شود. در صورت عدم تأیید مجددطرح توسط دستگاه اجرایی، طرح‌های پیشنهادی باقیمانده از سالهای قبل در دبیرخانه مورد بررسی قرار نخواهند گرفت و اعتبارات آن‌ها از سقف دستگاه کسر نخواهد شد.

ماده 5 - اعتبار مورد نیاز طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایهای جدید برای سالهای برنامه و سالهای پس از آن توسط دستگاه اجرائی و از محل منابع عمومی، سایرمنابع و یا با استفاده از یکی از روش‌های اجرائی مندرج در ماده (214) قانون برنامه پنجم توسعه و احکام مندرج در قوانین بودجه سنواتی کشور (از جمله بند 102 قانون بودجه سال 1391 کل کشور) و بر اساس آخرین فهارس بهاء و با در نظر گرفتن شاخص تعدیل محاسبه و در کاربرگها درج می‌گردد.

ماده 6 - مشخصات اصلی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایهای شامل هدف طرح، سال شروع، سال خاتمه، محل اجرا، اعتبارات، حجم عملیات و مشخصات فنی (حسب مورد) در بودجه سنواتی و موافقتنامهها منطبق با مصوبات کمیسیون درج می‌گردد.

ماده 7- اصلاح مشخصات اصلی طرح شامل موارد مذکور در ماده (6) و افزایش اعتبارات طرح به میزان بیش از (15%) به منزله طرح جدید تلقی گردیده و با رعایت شرایط و مراحل طرح‌های جدید اقدام می‌گردد.

تبصره - مجوز افزایش اعتبارات طرح تا (15%) با ارائه گزارش توجیهی توسط دستگاه و تأیید معاونت / استانداری توسط دبیرخانه ملی/ استانی ابلاغ می‌شود.

ماده 8 - تأیید طرح‌های تملکداراییهای سرمایهای جدید توسط کمیسیون / کارگروه استانی منوط به تأمین اعتبار کامل برای طرح‌های مزبور در طی دوره اجرای انها می‌باشد. همچنین اعتبار سال اول اجرای هر طرح جدید نباید از نسبت کل اعتبار موردنیاز به مدت زمان اجرای طرح (برحسب سال) کمتر باشد.

ماده 9 - کلیه دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی متقاضی استفاده از بودجه عمومی دولت موظف‌اند مطالعات توجیهی سطوح یک و دو (فازهای صفر و یک)، 2، کاربرگ شماره 3 / 2 یا 2 / طرح‌های خود را که توسط مشاور ذیصلاح تهیه شده است به همراه فهرست وارسی گزارش‌های مذکور، کاربرگهای شماره 2 یا 1 فرم‌های خلاصه گزارش توجیهی، فایل مشروح مطالعات توجیهی سطوح مذکور (فازهای صفر و یک) و مجوزهای قانونی طرح‌های خود را حد اکثر تا پایان شهریورماه هرسال از طریق سامانه به دبیرخانه ملی/ استانی ارسال نمایند. ضمناً نباید از تاریخ نهایی شدن مطالعات طرح توسط مشاور، بیش از دو سال سپری شده باشد و همچنین اعتبارات طرح مطابق ماده (5) به روز شده باشد.

تبصره - درصورت تکمیل بودن اسناد، مدارک و اطلاعات طرح‌های پیشنهادی، معاونت / استانداری حداکثرظرف مدت یک ماه نسبت به بررسی و اعلام نظر اقدام خواهند نمود.

٣

۱۳۹۱ -۵-۱۰

ماده 10 - کلیه دستگاه‌های اجرایی مذکور موظف‌اند همزمان با ارسال مدارک مورد اشاره در ماده (9) از طریق سامانه، یک نسخه از اصل مدارک مذکور به همراه 4 نسخه لوح فشرده فایل‌های مربوط به طرح‌های جدید خود را که از طریق سامانه به معاونت / استانداری هر استان ارسال داشته‌اند با امضاء بالاترین مقام دستگاه اجرائی اصلی/ استانی به دبیرخانه ملی / استانی تحویل دهند.

ماده 11- مسئولیت صحت اطلاعات و مطالعات توجیهی به عهده بالاترین مقام دستگاه اجرائی اصلی / استانی است و این امر نافی مسئولیت حرفهای و قراردادی مشاور ذیربط در ارائه اطلاعات دقیق و پاسخگویی اطلاعات مندرج در کاربرگهای پیوست نخواهد بود.

بخش سوم ضوابط و شرایط طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه ای ملی و ملی استانیشده:

ماده 12- دستگاه‌های اجرائی ملی موظف‌اند پیشنهاد طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه ای با اعتبار بیشتر ازبیست میلیارد (20،000،000،000) ریال خود را ابتدا در کمیته فنی دستگاه اجرایی متبوع (یا واحد مشابه با وظایف کمیته فنی در دستگاه اجرائی) مورد بررسی قرار دهند و در صورت تأیید کمیته مذکور طبق مواد (9) و (10) اقدام نمایند.

ماده 13 طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه ای دستگاه‌های اجرائی ملی با اعتبار کمتر از بیست میلیارد (20،000،000،000) ریال پس از تأیید کمیته فنی دستگاه اجرائی متبوع (یا واحد مشابه با وظایف کمیته فنی در دستگاه اجرائی) به همراه مدارک یاد شده مواد (9) و (10) بخش دوم این دستورالعمل به همراه درخواست بالاترین مقام دستگاه اجرائی اصلی به دبیرخانه ارسال می‌گردد. مجوز ماده (215) طرح‌های مذکور با تأیید امور مرتبط معاونت بودجه پس از تصویب رییس کمیسیون و تکمیل مدارک توسط دبیرخانه به دستگاه اجرائی ملی ابلاغ خواهد شد.

ماده 14 - ترکیب اعضاءکمیسیون به شرح زیر تعیین می‌گردد: معاون حقوقی و امورمجلس معاونت (رییس کمیسیون).

- رییس امور برنامهریزی اقتصاد کلان و ارزیابی برنامه معاونت برنامهریزی (عضو).

رییس امور نظارت بودجه سرمایهای معاونت نظارت راهبردی (عضو).

رییس امور مرتبط معاونت بودجه حسب موارد مطروحه در جلسه (عضو).

- رییس امور مجلس معاونت (دبیر کمیسیون).

تبصره-در صورت ضرورت، به پیشنهاد اعضاء و یا دبیر و با تأیید رییس کمیسیون، دبیرخانه از نماینده تامالاختیار و مطلع دستگاه اجرائی و مشاور ذیربط و افراد صاحبنظر در موضوع برای شرکت در جلسات کمیسیون (بدون حق رأی) دعوت بعمل خواهد آورد.

ماده 15- دبیرخانه کمیسیون موظف است مصوبات کمیسیون را که به تأیید اکثریت اعضاء رسیده است به دستگاه اجرائی، استانداری ذیربط، معاونین و امورتلفیق و هماهنگی برنامه و بودجه معاونت متبوع ابلاغ نماید و موارد رد شده در کمیسیون ماده (215) را نیز طی نامه ای به دستگاه اجرائی اعلام دارد.

 

 

ماده16- دستگاه‌های اجرائی ملی موظف‌اند طرح‌های پیشنهادی خود را برای درج در لایحه بودجه صرفاً" از بین طرح‌های دارای مجوز ماده (215) و درچارچوب سقف اعتباری که در بخشنامه بودجه از طرف معاونت بودجه به دستگاه اجرائی اعلام می‌شود انتخاب و پیشنهاد نمایند. مدت اعتبار مجوز صادره ازسوی کمیسیون ماده (215) دو سال از تاریخ صدور می‌باشد. دستگاه اجرایی در چارچوب سقف اعتبارات مربوط طی دو سال مزبور می‌تواند برای درج درلایحه بودجه سنواتی اقدام نماید.

بخش چهارم ضوابط و شرایط طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه ای استانی:

ماده 17- طرح‌های استانی در کمیسیون ماده (215) استان، صرفاً" پس از ابلاغ اعتبارات مصوب بودجه سال مورد نظر به استان، مورد بررسی و اقدام قرار خواهد گرفت.

ماده18- طرح‌ها و پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه ای استانی با اعتبار بیشتر از ده میلیارد (10،000،000،000) ریال که از محل منابع عمومی تأمین اعتبار می‌شوند، ابتدا موضوع در کارگروه استان مطرح و بررسی شده و نتیجه برای تصویب به

" شورای برنامه ریزی و توسعه استان " ارجاع می‌گردد تا پس از تصویب مجوز ماده 215 طرح توسط دبیرخانه ابلاغ گردد.

۴

۱۳۹۱ -۵-۱۰

ماده19- طرح‌ها و پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه ای استانی که از محل منابع عمومی تأمین اعتبار می‌شوند در صورتیکه اعتبار آن‌ها کمتر ازده میلیارد10،000،000،000 ) ریال باشد، دستگاه‌های اجرائی استانی موظف‌اند مدارک مربوط به این گونه طرح‌ها و پروژه‌ها را براساس مواد (9) و (10) بخش دوم این )دستورالعمل به دبیرخانه استانی ارسال نمایند، مجوز ماده 215 طرح‌ها و پروژه‌های مذکور در صورت تأیید معاونت برنامهریزی استانداری استان به دستگاهاجرائی و سایر مراجع ذیربط ابلاغ می‌شود تا با رعایت سایر قوانین و مقررات اقدام گردد.

ماده20 - ترکیب اعضاء کارگروه استانی بشرح زیر تعیین می‌گردد:

- معاون برنامهریزی استاندار (رئیس کارگروه).

 معاون عمرانی استاندار یا مدیرکل دفتر فنی استانداری بعنوان جانشین وی (عضو)

- فرماندار شهرستان ذیربط (عضو).

- مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری (دبیر کارگروه).

- رییس دستگاه اجرایی یا نماینده تامالاختیار وی (مدعو، حسب ضرورت).

- مشاور طرح (مدعو، حسب ضرورت).

بخش پنجم سایرموارد:

ماده21 - دبیرخانه ملی/ استانی پس از تحویل گرفتن مدارک دریافتی، شماره پرونده را مشخص نموده و به رابط معرفی شده دستگاه اجرایی اعلام می‌نمایدکه از طریق این شماره دستگاه‌های اجرایی ذیربط در جریان روند و مراحل انجام کار قرار خواهند گرفت. لازم به ذکر است، صرفاً بالاترین مقام دستگاه اجرایی و یا رابط معرفی شده می‌توانند پیگیر موضوع بوده و دبیرخانه ملی/ استانی پاسخگوی افراد ثالث نمی‌باشند.

ماده22 - دبیرخانه ملی/ استانی پس از وصول و کنترل مدارک دریافتی و تأیید صحت آن‌ها و تکمیل مستندات مربوط از جمله نظر تخصصی واحدهای مرتبط طرح‌ها و پروژه‌ها را به ترتیب اولویت دریافت، در دستورکار کمیسیون / کارگروه استانی قرار می‌دهد.

ماده23 - در صورت رد طرح در کمیسیون و اعلام آن به دستگا ه اجرائی، موضوع پس از اصلاح و بازنگری مطالعات توجیهی آن توسط دستگاه اجرایی ومشاور و سپری شدن حداقل 4 ماه از زمان بررسی قبلی، می‌تواند مجدداً در دستور کار کمیسیون قرار گیرد، لذا ضروری است دستگاه‌های اجرایی و مشاوران در تهیه گزارش مطالعات توجیهی و اسناد و مدارک طرح و دفاع از آن دقت لازم را بعمل آورند.3 و اظهار نظر واحدهای تخصصی در معاونت/ استانداری را حداقل تا 48 ساعت قبل از،ماده 24 دبیرخانه ملی/ استانی موظف است کاربرگهای شماره 2تشکیل جلسه در اختیار اعضای کمیسیون / کارگروه استانی قرار دهند.

ماده25 - جلسات کمیسیون از تاریخ ابلاغ این دستورالعمل، هر هفته یکبار و در صورت ضرورت، جلسات فوقالعاده تشکیل خواهد شد.

تبصره-ضرورت تشکیل جلسه فوق العاده با پیشنهاد دبیر و یا اعضاء و تأیید رییس کمیسیون / کارگروه استانی می‌باشد.

ماده26 برای طرح‌هایی که در جلسات کمیسیون به تصویب می‌رسند در همان جلسه، صورتجلسه تهیه و به امضاء اعضاء می‌رسد.

ماده27 دبیرخانه ملی/ استانی موظف است خلاصهای از جمعبندی گزارش‌های توجیهی طرح‌ها و پروژه‌هایی که از منابع عمومی تأمین مالی می‌شود،بهاستثناء طرح‌های دفاعی و امنیتی را یکسال پس از تصویب از طریق وبگاه معاونت در دسترس عموم کارشناسان و پژوهشگران قرار دهد.

ماده28 طرح‌های با عناوین مطالعات توجیهی سطوح یک و دو (فاز صفر و یک)، تعمیر و تأمین تجهیزات و ماشینآلات، مقاومسازی و بازسازی خسارت‌های ناشی از حوادث غیرمترقبه، طرح‌های بازسازی و تعمیرات اساسی در دوران بهره برداری، طرح‌های تدوین طرح جامع، طرح‌های اکتشافی وطرح‌های پایه زمین شناسی نیاز به اخذ مجوز ماده (215) ندارند. همچنین پیشنهاد طرح‌های با ماهیت مطالعه و اجرا بصورت همزمان ممنوع است.

ماده29 - طرح‌های دفاعی و امنیتی مشمول این دستورالعمل نمی‌باشند.

۱۵ دی ۹۳ ، ۱۴:۳۷ علی بهkame jon
منظورم اینه که باید همه نمایندگان مجلس رو پیامک باران کنیم تا این ردیف رو حذف نکنن ببینید دوستان این یک واقعیت هست ونمی شود از آن فرار کرد به خدا قسم منم به این شغل نیاز دارم ونفر اصلی هستم و شما دوست عزیز به خاطر اینکه منظور من رو بدانید برید از از اون نماینده بپرسید که منظورش چیست.یا علی
سلام ، لطفا اگر امکان داره نام وشماره تماس اعضای کمسیون برنامه و بودجه مجلس رو جداگانه بزارید تا همه بچه ها یک بار دیگه بهشون پیامک بدیم ، من خودم میخواستم این کار رو بکنم اما شماره ها رو پیدا نکردم . اسمشون رو که یکی از بچه ها گذاشته اگر شمارشون هم بود خوب میشد .
پاسخ:
بزودی
به علی

این جمله رو عینا از سایت استخدام  کپی کردی و اینجا گذاشتی منظورت از این کار چیه؟

خبرگزاری ایرنا

طبق اظهارات عضو کمسیون برنامه وبودجه مجلس اقای سعید زمانیان بودجه ردیف های متفرقه که بودجه استخدامهای جدید در انجا قرار دارد بارمالی زیادی وارد اقتصاد کشور میکند وکشور را از واقعیت های موجود دور می کند ونمایندگان نباید اجازه بدهند تا این ردیف وارد بودجه سال ۹۴ بشود.

ریایی‌نژاد خبر داد
امروز ساعت ۱۱:۵۴
بررسی طرح شفاف‌سازی آزمون‌های استخدامی نهادهای دولتی در بهارستان
سرویس: دیگر رسانه‌ها
عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس از طرح شفاف‌سازی آزمون‌های استخدامی در مجلس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از باشگاه خبرنگاران؛احمد آریایی‌نژاد نماینده مردم  درمجلس از طرح شفاف‌سازی آزمون‌های استخدامی در نهادهای دولتی خبر داد و گفت: در حال حاضر کلیات طرح مذکور در کمیسیون اجتماعی و برنامه و بودجه مجلس موافقت شده است.

 وی افزود: در رابطه با جزئیات این طرح نیاز است بررسی‌های دقیق‌تری با برخی از نمایندگان صورت گیرد تا از موارد ابهام برانگیز این طرح کاسته شود.
 
آریایی نژاد در ادامه در خصوص اهداف تصمیم طرح شفاف‌سازی آزمون‌های استخدامی در نهادهای دولتی تصریح کرد: این طرح می‌کوشد قوانینی شفاف و مدون در رابطه با بکارگیری اشخاص در ارگان‌های دولتی را تبیین کنند تا تعیین استخدامی در این ارگان‌ها ملاک و معیار مشخصی داشته باشد.
 
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان خاطرنشان کرد: این طرح می‌کوشد از هرگونه پارتی‌بازی در نحوه بکارگیری اشخاص در سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی جلوگیری کند.
طبق اظهارات عضو کمسیون برنامه وبودجه آقای سعید زمانیان بودجه ردیف متفرقه که بودجه استخدامی های جدید در آن است بار مالی زیادی وارد اقتصاد کشور می کند ونمایندگان نباید اجازه دهند که این ردیف وارد بودجه94بشود
به مهدی

شما دعا نمیکنید؟ مگه شما جز قبول شده ها نیستید یا برای جوسازی این خبرو گذاشتی؟ مطمعنا هیچ ردیفی حذف نخواهد شد ...... چون توی این ددیف ها هزینه برگزای انتخابات مجلس هست ......یا برگزاری انتخابات صلولتی میشه
برید دعا کنید اقایون نماینده در مجلس ردیف اختصاص داده شده برای استخدام رو حذف نکنند. آقای زمانیان و لاهوتی (2 نماینده مجلس) اصرار به حذف این ردیفها دارند
خوزستان عزیز سلام واسه ایثارگرا قراره همه فرزندان شهیدکه همون سال ۹۱ و۹۲ اسامیشون معرفی شدن  رو بگیرن اما چون تعدادشون کمه یه تعدادم از جانبازایه پنجاه درصد به بالا هم تو این طرح قرار گرفته البته اینو بنیاد شهر ما گفته فک کنم کل کشور همین بود .
من امروز استانداری بودم.گفتن از بازرسی نامه ای نزدن واسه اعلام اسامی.جالبه…میگن اگر نامه نزنن سایتو میبندن دیگه نمیشه کاری کرد!!!!!!!!!!!من که خسته شدم اینقد بازرسی و استانداری رفتم..آقای نظری هم میفرمایند فقط شما و یکی دو نفر دیگه پیگیرین!!!اول فک کردم دروغ میگه اما الان با این اتفاقات فهمیدم درست میگه
۰۷ دی ۹۳ ، ۱۳:۰۸ من هم مارندرانی

با نظر دوستمونکه گفتن این هفته دسته جمعی برای پیگیری بریم استانداری موافقم

خودم هم حتما سه شنبه که دیدار عمومیه میرم

پیشنهاد می کنم همه باهم بریم که در این صورت احتمال جواب دادنشون خیلی بیشتر می شه

۰۷ دی ۹۳ ، ۱۲:۰۰ به مازندران بهزیستی
این شماره 02188732007 که گفتی گزینش تهرانه.مربوط به سازمان بهزیستی هست یا اداره کل بهزیستی؟
با این شماره تماس گرفتیم اسم اونی که جواب میده چی هست؟
۰۴ دی ۹۳ ، ۲۲:۳۳ قبول شده جهاد
دوستان عزیز مازندرانی

نظرتون درباره یه پیگیری منسجم و دسته جمعی از استانداری در هفته آینده چیه؟لطفا همه دوستان مازنی نظراتشون رو بگن
من جزء نفرات اصلیم
۰۲ دی ۹۳ ، ۱۴:۰۴ مهدی خدابنده لوی
خوزستان جان منظور از معرفی به گزینش دقیقا چیه؟ کدوم مرحله گزینش حساب میشه؟ منظورم این که گزینش از کی شروع میشه؟ مثلا تحقیقات محلی هم جزو گزینش میشه؟ یا بعد از تحقیقات محلی گزینش شروع میشه؟ لطفا جوتب بدین من خیلی نگران شدم..
دوستان واقای مدیر کسی نیمدونه منظور بخشنامه ازایثارگران که تا تاریخ1.8/92به گزینش معرفی باشند چی هست؟؟؟؟؟خیلی از بچه ها هنوز گزینش نشدند ولی خیلی وقته معرفی شدند. کسی اطلاع نداره دوستان واقعا نگران شدیم دوساله منتظریم  بخدا
اقای مدیر نظر تون چیه نمایندها درجریان نیستند خواهش میکنم درباره این یکم شفاف حرف بزنید
پاسخ:
مدیرسایت : وقتی نمیدونم چی بگم؟؟ احتمالا اوناییکه تا اون تاریخ به گزینش معرفی شده باشن درصورت اتمام گزینش از اول فرودین میرن سرکار بقیه هم بعد اون ادامه مراحل داده میشه و بتدریج میرن سرکار .البته این حدس منه طبق گزارش نمایندگان .
۰۲ دی ۹۳ ، ۱۰:۱۳ علی لرستانی
سلام خدمت مدیرمحترم سایت وآقایون نماینده عزیزکه واقعاازدل وجون مایه گذاشتن ایشالاخداعوضشوبهتون بده
یه سؤال داشتم خواهش میکنم جواب منوبدید باز یه حرف جدید درومده اینکه میگن نمره عمومی واختصاصی بایدبراساس بخشنامه جدیدباشه دیگه چه صیغه ایه ماهاکه جزنفرات اصلی بودیم واینهمه مراحلوگذروندیم ولی نمره مون طبق بخشنامه جدیدنیس چی میشه؟؟؟؟؟؟من تخصصیم ۴۲عمومیم ۶۵شده 
خواهش میکنم جوابموبدید
پاسخ:
مدیرسایت : کی گفته ؟ چرا جوگیر میشید ؟؟؟ قانون که عطف بما سبق نمیشه ازمون ما طبق ضوابط درج شده در اگهی  وقانون زمان خود بررسی میشه
۰۱ دی ۹۳ ، ۲۳:۱۰ مهدی خدابنده لوی
مدیر چرا سوال منو تایید نمیکنی بچه جواب بدن؟ اگه میشه یا خودت جواب بده یا تایید کن بذار بچه ها جواب بدن.ممنون..
پاسخ:
مدیرسابت:کدوم سوال؟؟؟
با سلام من خیلی وقته گزینش شدم و جوابش 9 ماه پیش اومده قبول شدم، آقای ساداتی گفتند حتما اسفند ماه دعوت به کار میشید و رسما فرودین مشغول بکار می شوید.
۰۱ دی ۹۳ ، ۱۸:۲۵ بهزیستی به مازنی
مازنی شما جزء ذخیره های بهزیستی بودی یا اصلی؟
من خودم بهزیستی مازندرانم.هنوزم گزینش نشدم
پس بهتره انقد تکرار کنید  کل بچه های بهزیستی مازندران گزینش شدن
۲۹ آذر ۹۳ ، ۱۸:۲۴ یه سوال از دوستان مازندرانی
با سلام میشه بگید این استان اسامی مصاحبه تخصصی زده ؟؟ کی اعلام نتیجه کرده ؟؟ آیا گزینش شده داره یا نه ؟؟
میشه یکی بگه تو مصاحبه عقیدتی چ سوالایی پرسیده میشه؟
2ماه پیش اومدن تحقیقات محلی.ولی هنوز از تهران باهام تماس نگرفتم واسه مصاحبه؟
چقد طول میکشه؟
سلام دوستان میدونید ایثارگران همه اونا تامین اعتبار شدن یا تعدادی فقط؟
تومصاحبه اشون گفتن فرزندان شهدا وجانبازان 50درصد/بقیه ایثارگران مشمول سهیمه ساتخدامی که مراحلشون طی شده چی؟
اطلاع دارید دوستان ؟ خواهش میکنم کسی که اطلاع داره بهم اطلاع بده
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۷:۴۵ محمود از مازندران
من هم موافقم. هم از آقای عباسی و هم از آقای ساداتی متشکریم.   
دوستان اگر بخوایم منصفانه قضاوت کنیم ، استانداری مازندران هیچ گاه برای موضوع استخدام ما کم کاری نکرد و هر موضوعی که مربوط به اونها میشد رو به درستی انجام داد و حتی در مواقعی برای پیشرفت کار راهنمایی هایی رو هم به بچه ها انجام داد . علاوه بر اون برادران بزرگوار عباسی و ساداتی همیشه با روی گشاده با بچه ها برخورد کردند و با اینکه تماسهای تلفنی و حضوری زیادی صورت میگرفته با همه دوستان با حوصله و متانت برخورد کردند . وقتی نوع برخورد بعضی از این استانها رو که بعضی از بچه ها مطرح میکنند مبینم ، در نظر گرفتم در پایان کار تشکر ویژه ای از مسئولین استانداری خودمون انجام بدیم .